Ik stel voor dat fok 5 minuten op zwart gaat uit respectquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef SalmanPack het volgende:
22:42 Third IDF soldier killed in Gaza on Thursday (Haaretz)
Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.
Hypocrietelingen.
Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.
Hypocrietelingen.
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.
Over argumenten gesproken zeg.
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!
Dit is Nederland...
Het is alleen jammer voor de geloofwaardigheid dat de bron Jerusalem Post is, maar het verhaal is toch wel opmerkelijk, in de zin van onduidelijkheid in tegenstelling tot de stellige berichtgeving hierover in de afgelopen uren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1231424892324&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.
Ik woon erquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
die mensen die in opstand komen hebben helemaal niks te slopen. het geeft alleen aan met wat voor barbaren we eigenlijk te maken hebben. lekker terug sturen naar landen waar het wel normaal is om te slopen tijdens het gebruikmaken van een westerlijk verworven recht om te demonstreren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Hypocrietelingen.
Zou lekker opruimen, net als in Gaza. Misschien moeten we vanuit Limburg maar wat beschietingen uitvoeren richting Randstadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.
Dat mag jij vinden. Ieder zijn mening natuurlijk. Zo vinden anderen andere dingen begrijpelijk. Wat overigens wat anders is dan het goedkeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.
Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
Welke misdaden begaat Israel op dit moment? (in jouw ogen)quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.
Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.
zo ken ik je weer! ik heb je altijd al gemogen, alleen de laatste dagen en jouw posts lezende dacht ik even dat je het pad kwijt was. good grip dude.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.
Als je iets er aan wil doen, doe dat dan via intellectuele wegen door zaken aan het licht te brengen, of verhuis naar de Gazastrook en pak een AK47 op. De straat op gaan en je mening achter laten werkt alleen maar bevestigend voor oorlog.
Zelfde geldt voor pro-zionisten.
Laten we beginnen bij de poging tot het uitroeien van een familie door artillerievuur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Welke misdaden begaat Israel op dit moment? (in jouw ogen)
aldus de Volkskrant.quote:DEN HAAG - Minister Bert Koenders van Ontwikkelingssamenwerking heeft de Israëlische ambassadeur in Den Haag meegedeeld dat het voor Nederland niet aanvaardbaar is dat de VN-organisatie Unrwa in Gaza haar hulp staakt vanwege Israëlische beschietingen. Nederland heeft toegang geëist voor humanitaire hulp, zo liet Koenders donderdag weten.
De minister noemt de stopzetting van de hulp door Unrwa ‘buitengewoon ernstig’. Hij wijst erop dat zeker de helft van de bevolking in het Palestijnse kustgebied direct afhankelijk is van deze hulp.
Koenders heeft donderdag ook contact gezocht met de Unrwa-directeur voor de Gazastrook. Die bevestigde hem verhalen dat hulptransporten zijn beschoten door Israëlisch vuur terwijl ze vooraf waren gecoördineerd met de Israëlische strijdkrachten. Volgens hem zijn deze incidenten de directe reden dat de VN-hulporganisatie haar werk stop
Nou. Ik kan me voorstellen dat je zoiets vreesde, maar ik spreek me in deze reeks gewoon uit tegen het concept van oorlog voeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo ken ik je weer! ik heb je altijd al gemogen, alleen de laatste dagen en jouw posts lezende dacht ik even dat je het pad kwijt was. good grip dude.
dat is wel heel erg achteraf praten. hamas had nooit twee jaar lang raketten moeten afschieten want dat is vragen om grote problemen. eens?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij de poging tot het uitroeien van een familie door artillerievuur.
Of bij het niet toelaten van ambulances in getroffen gebieden.
Of ervoor zorgen dat humanitaire hulp van de V.N. het land moet ontvluchten.
Of het ontzeggen van toegang van elektriciteit/water/voedsel in Gaza.
Of het gebruik van verarmd uranium in munitie.
etc.
oorlog is altijd kut en heeft israel ook nooit opgezocht. ik haat oorlog. ik hou van liefde, ik omhels liefde.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou. Ik kan me voorstellen dat je zoiets vreesde, maar ik spreek me in deze reeks gewoon uit tegen het concept van oorlog voeren.
Hoeveel Palestijnse doden zitten we nu? 765?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is wel heel erg achteraf praten. hamas had nooit twee jaar lang raketten moeten afschieten want dat is vragen om grote problemen. eens?
Ach dat hadden we toen al moeten doen tijdens 09 11.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.
Eerst liep je nog standpunten te verdedigen gebaseerd op de angst waarmee 800K Israelis dagelijks moeten leven door de raketterreur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oorlog is altijd kut en heeft israel ook nooit opgezocht. ik haat oorlog. ik hou van liefde, ik omhels liefde.
ìk vind het niet te gek dat ze demonstreren. dat is hun goed recht en wil ik nooit dood laten gaan. wat ik wel kwalijk vind is dat ze joden lopen stoken in belgië en roomskatholiek belgië niks doet, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach dat hadden we toen al moeten doen tijdens 09 11.
Maar ik vind het ook te gek voor woorden dat een ze hier lopen te demonstreren en hun mening lopen te verkondigen.
Maar als het andersom is tegen dat soort lui dan is en zijn we weer een achterlijk volk en moet de hele vrijheid van mening uiting op de schop omdat het weer kwetsend is naar grote bevolking groepen .
Dus vind ik JUIST NU pak hun mening af en laat eens zien wat het is om mond dood te zijn ...
Zo als wij nu in Nederland al jaren zijn.
dit zal wel weer afgedaan worden als propaganda van en door israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef damian5700 het volgende:
In aanvulling op de eerdere discussie over al-jazeera en Rammatan TV een artikeltje: Arab television stations accused of fuelling Gaza crisis
Ik ben al blij genoeg dat mensen in het Gaza gebied nog uberhaupt weten informatie naar buiten te brengen, gezien Israel geen FUCKING journalisten doorlaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zal wel weer afgedaan worden als propaganda van en door israel.
dat terwijl propaganda, waardoor hamas lekker kan doorgaan, gezien wordt als begrijpelijk, eerlijk en humaanmaar wel door nederlanders als gretta, agt, broekmans etc...
Zionistische reclameborden zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ow daar heb je het al:
Arrestaties bij Gazaprotest Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/203878
UTRECHT - Tijdens een protest donderdagavond tegen de Israelische aanvallen op Gaza, is een aantal mensen gearresteerd.
Aan het begin van de avond werd er een manifestatie gehouden op het Neude, die rustig verliep. Daar waren ongeveer driehonderd mensen aanwezig.
Zo'n vijftig demonstranten trokken daarna verder naar Hoog Catharijne, waar ze leuzen riepen en reclameborden vernielden.
Een onbekend aantal mensen is aangehouden.
Sorry maar dat gebeurd in elke oorlog, een oorlog is nu eenmaal wreedquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij de poging tot het uitroeien van een familie door artillerievuur.
zie de diverse filmlpjes die gepost zijn, soms wordt een ambulance niet geheel correct gebruikt.quote:Of bij het niet toelaten van ambulances in getroffen gebieden.
daar heb ik nog geen mening over, maar zie de post van Lyerbird, het zou zo maar anders kunnen zijnquote:Of ervoor zorgen dat humanitaire hulp van de V.N. het land moet ontvluchten.
Elektriciteit heb je een punt, maar volgens mij wordt voedsel en water nog steeds toegelaten.quote:Of het ontzeggen van toegang van elektriciteit/water/voedsel in Gaza.
Dat zit nu eenmaal (helaas) in sommige soort munitie, niet alleen in Israeli's munitie.quote:Of het gebruik van verarmd uranium in munitie.
etc.
gaza heeft meer kanten dan alleen israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben al blij genoeg dat mensen in het Gaza gebied nog uberhaupt weten informatie naar buiten te brengen, gezien Israel geen FUCKING journalisten doorlaat
De enige die Arab television daarvan beschuldigt is dus Israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef damian5700 het volgende:
In aanvulling op de eerdere discussie over al-Jazeera en Rammatan TV een artikeltje: Arab television stations accused of fuelling Gaza crisis
Oorlog wreed. Dat meen je toch niet he. Waarom denk je dat ik mij er tegen uitspreek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Sorry maar dat gebeurd in elke oorlog, een oorlog is nu eenmaal vreed
[..]
zie de diverse filmlpjes die gepost zijn, soms wordt een ambulance niet geheel correct gebruikt.
[..]
daar heb ik nog geen mening over, maar zie de post van Lyerbird, het zou zo maar anders kunnen zijn
[..]
Elektriciteit heb je een punt, maar volgens mij wordt voedsel en water nog steeds toegelaten.
[..]
Dat zit nu eenmaal (helaas) in sommige soort munitie, niet alleen in Israeli's munitie.
dat is zeker geen oorlogsmisdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of het gebruik van verarmd uranium in munitie.
etc.
daar is zelfs een naam voor: palllywood.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die Arab television daarvan beschuldigt is dus Israel.
But Israeli Foreign Ministry spokesman Ofir Gendelman said: "They don't differentiate between citizens and militants. They disregard the fact that Hamas has been bombarding Israel with thousands of rockets in the last few years."
Zozo, thousands of rockets, maar 17 doden. Overdrijven is blijkbaar een vak opzich.
Theoretisch nog niet. Dat het de soldaten die het afvuren en de slachtoffers zeker kankergezwellen oplevert is in een menselijk kader een praktische oorlogsmisdaad.quote:
maar dat is niet zo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Theoretisch nog niet. Dat het de soldaten die het afvuren en de slachtoffers zeker kankergezwellen oplevert is in een menselijk kader een praktische oorlogsmisdaad.
er is geen hard bewijs dat het kankerverwekkend is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Theoretisch nog niet. Dat het de soldaten die het afvuren en de slachtoffers zeker kankergezwellen oplevert is in een menselijk kader een praktische oorlogsmisdaad.
Er is al wat eerder verklaard dat van de huidige situatie extremisten gebruik kunnen maken om hun boodschap te verkondigen en daardoor mensen weten te radicaliseren, maar in dit artikel gaat het over een beschuldiging van een Israëli.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De enige die Arab television daarvan beschuldigt is dus Israel.
But Israeli Foreign Ministry spokesman Ofir Gendelman said: "They don't differentiate between citizens and militants. They disregard the fact that Hamas has been bombarding Israel with thousands of rockets in the last few years."
Zozo, thousands of rockets, maar 17 doden. Overdrijven is blijkbaar een vak opzich.
"Depleted uranium 'threatens Balkan cancer epidemic"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
er is geen hard bewijs dat het kankerverwekkend is.
het wordt trouwens niet zomaar door soldaten afgevuurd, wordt gebruikt bij munitie dat echt moet penetreren (zoals uit een APC, vliegtuig, tank kannong (betwijfel of ze daar APFSDS gebruiken aangezien er geen tanks rondrijden)
Integendeel (quote me als je anders hebt gezien), maar je moet wel leven met feiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oorlog wreed. Dat meen je toch niet he. Waarom denk je dat ik mij er tegen uitspreek?
Kennelijk ben jij een voorstander van die wreedheden.
Nogmaals. Dat het wreed is en burgerslachtoffers maakt zou voor jou de reden moeten zijn om je er tegen uit te spreken, maar het enige wat jij doet is irrelevante eigenschappen van oorlog posten tegen mij, terwijl ik degene ben die er tegen in gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Integendeel (quote me als je anders hebt gezien), maar je moet wel leven met feiten.
Heb jij ooit een oorlog gezien die niet wreed was?
Heb jij ooit een oorlog gezien die geen burgerslachtoffers heeft gemaakt?
Nou ik niet, en ik hoop het ook nooit mee te maken.![]()
Maar het gebeurd wel...
met geweld?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat het wreed is en burgerslachtoffers maakt zou voor jou de reden moeten zijn om je er tegen uit te spreken, maar het enige wat jij doet is irrelevante eigenschappen van oorlog posten tegen mij, terwijl ik degene ben die er tegen in gaat.
Demonsteren voor een oorlogquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gevechten bij Gaza-demonstraties in Oslo
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstraties__.html
OSLO - Pro-Israëlische demonstranten zijn donderdag in het centrum van de Noorse hoofdstad Oslo slaags geraakt met deelnemers van een tegenbetoging. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.
Ongeveer vijfhonderd mensen waren in het centrum van Oslo bijeengekomen om hun steun te betuigen aan Israël in het conflict rond de Gazastrook. Een groep van rond de duizend pro-Palestijnse betogers viel de demonstranten aan met stenen, eieren en molotovcocktails. Israëlische vlaggen werden in brand gestoken. De oproerpolitie slaagde er met traangas in om de orde te herstellen.
”.quote:“Voor ons komt voorzichtigheid neer op agressiviteit”, legde één officier uit. “Van bij de eerste minuut dat we binnentrokken, gedroegen we ons alsof we midden in een oorlog zaten. Als we vermoeden dat een Palestijnse strijder zich in een huis ophoudt, beschieten we het met een raket en twee tankgranaten, waarop een bulldozer de muur aanpakt. Dat veroorzaakt een hoop schade maar het redt de levens van onze soldaten
Met intellectueel geweld.quote:
mijn broertje zit nu in indonesie. hoop dat hij levend terugkomt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
Honderdduizenden demonstranen in Jakarta, Indonesie
Tot zover vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gevechten bij Gaza-demonstraties in Oslo
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstraties__.html
OSLO - Pro-Israëlische demonstranten zijn donderdag in het centrum van de Noorse hoofdstad Oslo slaags geraakt met deelnemers van een tegenbetoging. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.
Ongeveer vijfhonderd mensen waren in het centrum van Oslo bijeengekomen om hun steun te betuigen aan Israël in het conflict rond de Gazastrook. Een groep van rond de duizend pro-Palestijnse betogers viel de demonstranten aan met stenen, eieren en molotovcocktails. Israëlische vlaggen werden in brand gestoken. De oproerpolitie slaagde er met traangas in om de orde te herstellen.
Dan moet ie mee demonstrerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu in indonesie. hoop dat hij levend terugkomt.
Hij moet niks denk ik, mag zul je bedoelen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet ie mee demonstrerentegen Israel.
En nu wel vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tot zover vrijheid van meningsuiting
denk het niet. hij zal nu wel aan het vissen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet ie mee demonstrerentegen Israel.
die is in handen van de hamas...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
En nu wel vrijheid van meningsuiting
waar zijn de vrijheid van de Palestijnen ?
Daar moeten ze voor bij Hamas zijn, dat is hun regering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
En nu wel vrijheid van meningsuiting
waar zijn de vrijheid van de Palestijnen ?
dat is pertinent niet waar. dat weet jij ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Meki het volgende:
Nee hoor die is afgepakt door Israel
Wie zegt dat ik er niet tegen benquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat het wreed is en burgerslachtoffers maakt zou voor jou de reden moeten zijn om je er tegen uit te spreken, maar het enige wat jij doet is irrelevante eigenschappen van oorlog posten tegen mij, terwijl ik degene ben die er tegen in gaat.
Absoluut is het waar, de enige terroristische staat is geboren in Israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is pertinent niet waar. dat weet jij ook.
anti-israel protesten zouden beter anti-hamas protesten moeten zijn.
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut is het waar, de enige terroristische staat is geboren in Israel.
Zij pakken de vrijheden van Palestijnen af en vermoorden de burgersbevolking.
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs257/en/quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Depleted uranium 'threatens Balkan cancer epidemic"
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/408122.stm
"Depleted uranium weapons linked to lung cancer"
http://www.newscientist.c(...)-to-lung-cancer.html
"Iraqi cancers, birth defects blamed on U.S. depleted uranium"
http://seattlepi.nwsource.com/national/95178_du12.shtml
Waarom reageer jij met deze onzinnige bullshit nog ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.
nou nou!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom reageer jij met deze onzinnige bullshit nog ?
South Parkquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.
Als die individuele hamasstrijders het probleem zijn, dan zou Israel daar special-forces op af moeten sturen, om die retards in hun mama's bedje neer te steken. Zoals ik al eerder zei.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet tegen ben![]()
Deze oorlog is vreselijk, maar IK vind dat niet alleen Israel schuldig is.
Als Hamas 3000 raketten alleen al in 2008 afvuurd op Israel, weet iedereen in de regio, dat je een keer de prijs moet betalen.
Israel gaat zeker niet vrijuit, maar Hamas (de militaire tak) gaat dat ook niet.
Dat maakt dit conflict zo verrekte moeilijk voor iedereen.
Ik ga nou, morgen weer vroeg op
Oh, zelfs de WHO geeft het toe? Mits enorme hoeveelheden, jaja. 15mg is dodelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs257/en/
mensen die er mee werken en enorme hoeveelheden binnenkrijgen hebben een verhoogde kans ja, maar is niet direct kankerverwekkend
goed plan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef RAVW het volgende:
'Veiligheidsraad VN akkoord met Gazaresolutie'
NEW YORK - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is donderdag akkoord gegaan met een resolutie over het conflict rond de Gazastrook.
Dat meldde nieuwszender CNN donderdag op basis van diplomaten rond de raad. De tekst wordt later donderdag formeel in stemming gebracht.
De ontwerpresolutie roept volgens een anonieme westerse diplomaat op tot een ''onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren''. Dit moet ertoe leiden dat Israël zijn troepen terugtrekt uit de Gazastrook, aldus de gezant. Alle ''vijandigheden en terreurdaden tegen burgers'' zouden worden veroordeeld.
BRON NU.NL
Uit hun mail, tips voor spandoeken:quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Salvad0R het volgende:
Ben benieuwd wat voor soort leuzen ze gaan roepen... shit als "KILLING CHILDREN IS OKAY IF THEYRE HUMAN SHIELDS" enzo..
quote:Nederland voor een veilig Israel
Voor Israel, voor Vrede
Nederland tegen Hamasterreur
Red de Vrede
Geen bommen maar bomen
Ontwapen terreur
Bid voor de vrede van Jeruzalem
Het is echt een solidariteitsbijeenkomst.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
Israelische basketballen bedreigd en rennen weg
Begin je weer over WO 2, schoonmakertje van niks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
te laat, moest je maar 60 jaar geleden terug gaan in de tijd. kon je het meemaken in Rotterdam
daar was ook vuurwerk ?? of niet ?
mag persoonlijk hopen dat het vuurwerk snel is afgelopen en hamas onder de zoden ligt.quote:
Jou wou graag vuurwerk zien. achterlijke dodenverheerlijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin je weer over WO 2, schoonmakertje van niks?
of nog langer terug tijdens de Armeense genocide had je ook vuurwerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
te laat, moest je maar 60 jaar geleden terug gaan in de tijd. kon je het meemaken in Rotterdam
daar was ook vuurwerk ?? of niet ?
Staakt het vuren is het allerbest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag persoonlijk hopen dat het vuurwerk snel is afgelopen en hamas onder de zoden ligt.
doe mij maar een internationaal staakt het vuren en dan ook meteen afmaken als het weer hamasleden zijn die raketten afvuren. internatonaal gezien hebben nog niet genoeg mensen de walgelijkheid van hamas begrepen.
win win.
Na 31 - 12 en 1-1 jl. heb ik weinig vuurwerk meer gezien in Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou wou graag vuurwerk zien. achterlijke dodenverheerlijker
ja. niemand wil mensen dood maken.quote:
Wat een mietje ben je toch. Eerst allemaal stoere praatjes over overwinningen van Hamas en Gaza wat de begraafplaats zou worden van Israel en nu Hamas gewoon flinke verliezen pakt, wil je opeens een staakt-het-vuren...quote:
Maar je wilt graag vuurwerk zien in Gaza ?.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na 31 - 12 en 1-1 jl. heb ik weinig vuurwerk meer gezien in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |