Demonsteren voor een oorlogquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gevechten bij Gaza-demonstraties in Oslo
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstraties__.html
OSLO - Pro-Israëlische demonstranten zijn donderdag in het centrum van de Noorse hoofdstad Oslo slaags geraakt met deelnemers van een tegenbetoging. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.
Ongeveer vijfhonderd mensen waren in het centrum van Oslo bijeengekomen om hun steun te betuigen aan Israël in het conflict rond de Gazastrook. Een groep van rond de duizend pro-Palestijnse betogers viel de demonstranten aan met stenen, eieren en molotovcocktails. Israëlische vlaggen werden in brand gestoken. De oproerpolitie slaagde er met traangas in om de orde te herstellen.
”.quote:“Voor ons komt voorzichtigheid neer op agressiviteit”, legde één officier uit. “Van bij de eerste minuut dat we binnentrokken, gedroegen we ons alsof we midden in een oorlog zaten. Als we vermoeden dat een Palestijnse strijder zich in een huis ophoudt, beschieten we het met een raket en twee tankgranaten, waarop een bulldozer de muur aanpakt. Dat veroorzaakt een hoop schade maar het redt de levens van onze soldaten
Met intellectueel geweld.quote:
mijn broertje zit nu in indonesie. hoop dat hij levend terugkomt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
Honderdduizenden demonstranen in Jakarta, Indonesie
Tot zover vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gevechten bij Gaza-demonstraties in Oslo
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstraties__.html
OSLO - Pro-Israëlische demonstranten zijn donderdag in het centrum van de Noorse hoofdstad Oslo slaags geraakt met deelnemers van een tegenbetoging. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.
Ongeveer vijfhonderd mensen waren in het centrum van Oslo bijeengekomen om hun steun te betuigen aan Israël in het conflict rond de Gazastrook. Een groep van rond de duizend pro-Palestijnse betogers viel de demonstranten aan met stenen, eieren en molotovcocktails. Israëlische vlaggen werden in brand gestoken. De oproerpolitie slaagde er met traangas in om de orde te herstellen.
Dan moet ie mee demonstrerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu in indonesie. hoop dat hij levend terugkomt.
Hij moet niks denk ik, mag zul je bedoelen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet ie mee demonstrerentegen Israel.
En nu wel vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tot zover vrijheid van meningsuiting
denk het niet. hij zal nu wel aan het vissen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet ie mee demonstrerentegen Israel.
die is in handen van de hamas...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
En nu wel vrijheid van meningsuiting
waar zijn de vrijheid van de Palestijnen ?
Daar moeten ze voor bij Hamas zijn, dat is hun regering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
En nu wel vrijheid van meningsuiting
waar zijn de vrijheid van de Palestijnen ?
dat is pertinent niet waar. dat weet jij ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Meki het volgende:
Nee hoor die is afgepakt door Israel
Wie zegt dat ik er niet tegen benquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat het wreed is en burgerslachtoffers maakt zou voor jou de reden moeten zijn om je er tegen uit te spreken, maar het enige wat jij doet is irrelevante eigenschappen van oorlog posten tegen mij, terwijl ik degene ben die er tegen in gaat.
Absoluut is het waar, de enige terroristische staat is geboren in Israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is pertinent niet waar. dat weet jij ook.
anti-israel protesten zouden beter anti-hamas protesten moeten zijn.
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut is het waar, de enige terroristische staat is geboren in Israel.
Zij pakken de vrijheden van Palestijnen af en vermoorden de burgersbevolking.
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs257/en/quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Depleted uranium 'threatens Balkan cancer epidemic"
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/408122.stm
"Depleted uranium weapons linked to lung cancer"
http://www.newscientist.c(...)-to-lung-cancer.html
"Iraqi cancers, birth defects blamed on U.S. depleted uranium"
http://seattlepi.nwsource.com/national/95178_du12.shtml
Waarom reageer jij met deze onzinnige bullshit nog ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.
nou nou!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom reageer jij met deze onzinnige bullshit nog ?
South Parkquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze doen het voor de bestwil van die Palestijnen. Ze zouden anders namelijk stikken in de zoete lucht van de vrijheid, dat zijn ze niet gewend.
Als die individuele hamasstrijders het probleem zijn, dan zou Israel daar special-forces op af moeten sturen, om die retards in hun mama's bedje neer te steken. Zoals ik al eerder zei.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet tegen ben![]()
Deze oorlog is vreselijk, maar IK vind dat niet alleen Israel schuldig is.
Als Hamas 3000 raketten alleen al in 2008 afvuurd op Israel, weet iedereen in de regio, dat je een keer de prijs moet betalen.
Israel gaat zeker niet vrijuit, maar Hamas (de militaire tak) gaat dat ook niet.
Dat maakt dit conflict zo verrekte moeilijk voor iedereen.
Ik ga nou, morgen weer vroeg op
Oh, zelfs de WHO geeft het toe? Mits enorme hoeveelheden, jaja. 15mg is dodelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs257/en/
mensen die er mee werken en enorme hoeveelheden binnenkrijgen hebben een verhoogde kans ja, maar is niet direct kankerverwekkend
goed plan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef RAVW het volgende:
'Veiligheidsraad VN akkoord met Gazaresolutie'
NEW YORK - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is donderdag akkoord gegaan met een resolutie over het conflict rond de Gazastrook.
Dat meldde nieuwszender CNN donderdag op basis van diplomaten rond de raad. De tekst wordt later donderdag formeel in stemming gebracht.
De ontwerpresolutie roept volgens een anonieme westerse diplomaat op tot een ''onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren''. Dit moet ertoe leiden dat Israël zijn troepen terugtrekt uit de Gazastrook, aldus de gezant. Alle ''vijandigheden en terreurdaden tegen burgers'' zouden worden veroordeeld.
BRON NU.NL
Uit hun mail, tips voor spandoeken:quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Salvad0R het volgende:
Ben benieuwd wat voor soort leuzen ze gaan roepen... shit als "KILLING CHILDREN IS OKAY IF THEYRE HUMAN SHIELDS" enzo..
quote:Nederland voor een veilig Israel
Voor Israel, voor Vrede
Nederland tegen Hamasterreur
Red de Vrede
Geen bommen maar bomen
Ontwapen terreur
Bid voor de vrede van Jeruzalem
Het is echt een solidariteitsbijeenkomst.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
Israelische basketballen bedreigd en rennen weg
Begin je weer over WO 2, schoonmakertje van niks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
te laat, moest je maar 60 jaar geleden terug gaan in de tijd. kon je het meemaken in Rotterdam
daar was ook vuurwerk ?? of niet ?
mag persoonlijk hopen dat het vuurwerk snel is afgelopen en hamas onder de zoden ligt.quote:
Jou wou graag vuurwerk zien. achterlijke dodenverheerlijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin je weer over WO 2, schoonmakertje van niks?
of nog langer terug tijdens de Armeense genocide had je ook vuurwerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
te laat, moest je maar 60 jaar geleden terug gaan in de tijd. kon je het meemaken in Rotterdam
daar was ook vuurwerk ?? of niet ?
Staakt het vuren is het allerbest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag persoonlijk hopen dat het vuurwerk snel is afgelopen en hamas onder de zoden ligt.
doe mij maar een internationaal staakt het vuren en dan ook meteen afmaken als het weer hamasleden zijn die raketten afvuren. internatonaal gezien hebben nog niet genoeg mensen de walgelijkheid van hamas begrepen.
win win.
Na 31 - 12 en 1-1 jl. heb ik weinig vuurwerk meer gezien in Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou wou graag vuurwerk zien. achterlijke dodenverheerlijker
ja. niemand wil mensen dood maken.quote:
Wat een mietje ben je toch. Eerst allemaal stoere praatjes over overwinningen van Hamas en Gaza wat de begraafplaats zou worden van Israel en nu Hamas gewoon flinke verliezen pakt, wil je opeens een staakt-het-vuren...quote:
Maar je wilt graag vuurwerk zien in Gaza ?.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na 31 - 12 en 1-1 jl. heb ik weinig vuurwerk meer gezien in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |