Nee, volgens mij heet het ook zo als je het doorgeeft aan een manquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat doorgeven aan een ander meisje was.
Ik wel heur! Ze heeft gewoon een lief gezichtje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had je dezelfde mening gehad als ze slechts een magere cup A had bezeten?
Wij willen meer bewijs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is heul niet waarik heb zelfs remlof om het te bewijzen
of D_A!
dagdag punten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgende keer bij een geplakt stukje een eigen mening erbij zou leuk zijn. Krijg je punten voor.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je slikt en dan tongzoenend terug geven.
Ja maar dan krijg je er een paar fikse tikken voor terugquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heet het ook zo als je het doorgeeft aan een man!
Vast genoeg slikkende mannen om ons hier duidelijkheid in te verschaffen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij zijn ook een hoax.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is heul niet waarik heb zelfs remlof om het te bewijzen
of D_A!
Snowballen? Er ligt nog wel sneeuw hier inderdaad. Goed idee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Snowballenhadden we het gisteren nog over. Ik zou dat echt te gemeen vinden
Nou vooruit, ik zal het proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgende keer bij een geplakt stukje een eigen mening erbij zou leuk zijn. Krijg je punten voor.
In de buis van m'n airco? Is dat een goed idee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid. Leg je telefoon 24 uur op een loeiende kachel.
Dan je telefoon in DFU mode zetten en restoren.
Nooit meteen aanzetten als het nat is.Ik heb mijn USB stick gewassen met allemaal belangrijke schooldocumenten. Dag op een hete kachel en aangesloten, werkte gewoon.
Waar was je vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
HEUHEU FLORIANUNDERSCORE
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar was je vandaag?Zat je je uitkering weg te drinken in de Koppiebar?
KPDquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Waar op dit forum kun je Photoshop verzoeken neerzetten?
In dit subforum voor een tegenprestatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Waar op dit forum kun je Photoshop verzoeken neerzetten?
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In de buis van m'n airco? Is dat een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |