beetje standaardquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
U VRAAGT WIJ DRAAIEN, DOOD AAN ALLE 56K INTERNET USERTS![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het plaatje hiervoor nog niet hebt gezien zie je niet eens wat het isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef reetveter het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI, dankzij bobby
Doen alsof je slikt en dan tongzoenend terug geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
I love the sensations of his pulsing, thrusting cock squirting his cum into my mouth and throat, but sometimes I like to watch it shoot. It gives me visual images for my wet dreams and besides, it's a thrill to see the spurting cum. It's amazing how that stuff shoots out.
Alles?quote:
BT is helemaal een hoax. Eigenlijk is het een 43 jarige man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Lyzio het volgende:
Spreekt BT ook de hele tijd namens zichzelf of is dat een hoax?
Ik eet bijna nooit meer gekookte aardappels.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.![]()
Dat zou ik nooit meer aardappels eten. Alleen maar rijst en pasta
Ik kopieer gewoon stukjes, wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben, maar toch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Lyzio het volgende:
Spreekt BT ook de hele tijd namens zichzelf of is dat een hoax?
Net als ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is helemaal een hoax. Eigenlijk is het een 43 jarige man.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[ code verwijderd ]
Iemand enig idee of dit bestand op de iPhone of op computer staat?
Snowballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je slikt en dan tongzoenend terug geven.
Volgende keer bij een geplakt stukje een eigen mening erbij zou leuk zijn. Krijg je punten voor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon stukjes, wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben, maar toch.
Ik dacht dat dat doorgeven aan een ander meisje was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Snowballenhadden we het gisteren nog over. Ik zou dat echt te gemeen vinden
Dat is heul niet waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is helemaal een hoax. Eigenlijk is het een 43 jarige man.
Neuh. Ik was ook niet serieus, zoals gewoonlijk.quote:
Wat denk je dat ik nou al 10 keer aan het doen ben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
doe een reset en gooi alles er opnieuw op, anders wil ik m wel adopteren
Ik hou niet van stampotten. Zowiezo vind ik nederlands eten meestal niet lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit meer gekookte aardappels.![]()
Alleen stampotten/ patatjes / rostirondjes
Ik zou 'm keihard uittuffen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Snowballenhadden we het gisteren nog over. Ik zou dat echt te gemeen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |