forum goldquote:
nog niet, het moet nog een beetje afkoelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen nieuwkomers
en Indah, als sneeuw ?
Straks eet je nog Babi Pangang sausquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelfs mijn PI is van slag.
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
kou is heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant opquote:
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]het is daar nu warmer dan hier ja
En in IJsland was het 6 graden. Dat is toch een aanzielijk verschil jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meter
Die wilde ik gaan halen voor vanavond, inclusief de babi panggang, maar het regent.. dus dat doe ik morgen wel.quote:
quote:
Ook best hoor... dan komt de neerslag weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
en failliet ook bijna dan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |