Ik ga t proberen morgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarmee ik wil zeggen dat zij lang genoeg de tijd heeft gekregen om terug te bellen en de tijd nu zodanig begint te dringen dat het echt niet meer tot na morgen kan wachten.
hoe ist nou?quote:
jazekerquote:
Ik leef achter mn laptop en toch kom ik niet op fok.quote:
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik leef achter mn laptop en toch kom ik niet op fok.![]()
Wel op de digibeet afdeling.![]()
Ik heb een beetje PHP geleerd afgelopen weken
Soms helpt dreigende taal (helaas) echt. Ik heb zelf ook wel. Je wil ook niet weten hoe veel meer ineens mogelijk is als je een juridische titel voor je naam zet bij boze brievenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga t proberen morgenDankje iig Mart!
Nu eten, koffie drinken en schoenen shoppen!
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
jazeker
weer aan het muck-spotten geweest?
komt ie nu meequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat ik je zag op CS in Nijmegen, maar dat is al twee maanden geleden ofzo
.
Lol... mag je me later nog s allemaal vertellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms helpt dreigende taal (helaas) echt. Ik heb zelf ook wel. Je wil ook niet weten hoe veel meer ineens mogelijk is als je een juridische titel voor je naam zet bij boze brieven.
Ik zei het dezelfde dag nog hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
komt ie nu mee
maar die rode jas heb ik nog steeds hoor
heeft die oude teruglezerd heul niet gezegdquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het dezelfde dag nog hier. Maar toen was je er niet. Volgens mij had MPG het wel gelezen.
Heb je ook nog een mannelijk persoon met oranje jas gespot in Nijmegen vorige week? Dan was ik hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het dezelfde dag nog hier. Maar toen was je er niet. Volgens mij had MPG het wel gelezen.
onmogelijk te missenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mannelijk persoon met oranje jas gespot in Nijmegen vorige week? Dan was ik het.
Nou vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |