Ik een 8 op (normaal)tentamenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
0,2 gehaald op (bonus)tentamenEn borrel gehad
We hebben 2 bonustentamens en 1 bedrijfsbezoek en als je alles haalt krijg je 0,5 punt voor je echte tentamen erbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik een 8 op (normaal)tentamen
Maar geen borrel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat studeer je eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We hebben 2 bonustentamens en 1 bedrijfsbezoek en als je alles haalt krijg je 0,5 punt voor je echte tentamen erbij![]()
![]()
![]()
Accountancyquote:
hoeveel is 327 + 9193? UIT JE HOOFD!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Accountancy![]()
Je weet ik ben een man van de cijfertjes
Ik doe alles met het machientje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
hoeveel is 327 + 9193? UIT JE HOOFD!
Waar ben jij dan uiteindelijk voor nodigquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Lol we doen steeds om en om in het 360 topic en hier!
En ik hoop zooo op een Theme Hospital
[..]
Ik doe alles met het machientje!
We hebben nu ook veel fiscale vakken en die vind ik opzich wel toffer maargoed even kijken hoe en wat ik moet nu ook haast stagequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:50 schreef koei het volgende:
Brrr accountancy.... Ik heb een heel aantal accountancy-vakken gehad, maar dat waren altijd de meest vervelende saaie vakken...
Maar er is wel goed geld in te verdienen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Poit het volgende:
Pff, wat een saaiheid allom!! Geen wonder dat je zo enorm de behoefte hebt om te baggeren!!
Nee, maar we hebben wel weer bijna het FOk! Worms toernooi!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef Florian_ het volgende:
Speelt er iemand hier Wolfenstein: Enemy Territory?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh Bobobo-bo Bo-bobo nog nooit gezien Poit ?
Dat geluid hoor je ook als Disjfa op de werknemersplee zitquote:
Ik niet! Heb tentamen week!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef koei het volgende:
Zo, tijd voor leuke onderwerpen!
Wie gaat er mee schaatsen zondag of maandag?
Zit net op uwbuiske te kijken. Cartoon Network versie. Inderdaad vrij absurd. Denk net iets té voor mijn doen.. Al is de naam van de held wel super..quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo goed is ie ook niet, te absurd met heel veel referenties naar andere mangas en japanese pop/tv cultuur, waarbij je de humor maar echt moet waarderen.
Leuke onderwerpen en dan heb je het over schaatsen??quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef koei het volgende:
Ik denk niet dat me werk zit te juichen als ik ga schaatsen, zo goed ben ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef koei het volgende:
Dat heb ik wel es op jetix gezien jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo goed is ie ook niet, te absurd met heel veel referenties naar andere mangas en japanese pop/tv cultuur, waarbij je de humor maar echt moet waarderen.
wtf is een tunnel in je oorquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik wel es op jetix gezien ja
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht eindelijk schoenen die passen
En bij de kassa kwam ik er achter dat m'n tunnel uit m'n oor was gevallendus meteen daar een nieuwe gekocht, kan geen betere plek bedenken om dat ding kwijt te raken
-2 voor Poit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuke onderwerpen en dan heb je het over schaatsen??
Maak er dan gewoon schaken van!
Is rauw ei wel goed voor ze?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef koei het volgende:
[..]
-2 voor Poit.
Ik heb net trouwens in een fractie van een seconde mn van de week nog netjes opgeruimde keuken veranderd in een kliederboelEén beker met rauw ei gemixt met melk op de grond laten vallen doet de truuk
De schoonmaakdienst is nu bezig gelukkig! Katten
Oeh, Lennie is een gothic!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n gat door je oor, maar dan minder groot en met een minder leip hoofd
Nie focken met Lennie he!!quote:
Maar wat wou je precies maken dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef koei het volgende:
[..]
-2 voor Poit.
Ik heb net trouwens in een fractie van een seconde mn van de week nog netjes opgeruimde keuken veranderd in een kliederboelEén beker met rauw ei gemixt met melk op de grond laten vallen doet de truuk
De schoonmaakdienst is nu bezig gelukkig! Katten
Tss, ik kan heerlijke burrito's maken! Veel meer hoef je niet te kunnen als vrouw zijnde!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Poit het volgende:
-5 voor koei..
Serieus.. Als je als vrouw zijnde niet eens kan koken?? Wat moet er ooit van je terechtkomen koei..
Ik ben vet geil met m'n tunnel biatch! Niet zoals op die foto die ik plaatste, ik ben geen gothic emo fagquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben niet blij met die tunnel Lenny!
dan moet je hele grote oorlellen, danwel een heel klein pielemuisje hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Poit het volgende:
Zo'n tunnel is toch een portable cockring?
Jeweetz Koei ik heb mijn nut!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef koei het volgende:
bedankt voor de tip Aquila! Had ik het bijna gemist![]()
![]()
Ik zit ook al met verbazing te kijken Koei! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef koei het volgende:
Check NL1, een dom stelletje van rond de 20 die opeens besluiten een restaurant in Griekenland over te nemenTerwijl ze niet kunnen koken, kunnen spellen en de jongen nooit zijn middelbare school (of andere opleiding) heeft afgemaakt.
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef koei het volgende:
Een omelet
Ja, ik kan dus zelfs geen ei bakken
Je moet die aflveringen gaan kijke van '' ik vertek'' die was net op tv maar dat was een herhaling geloof ik dus hij moet ook wel op uitzendinggemist staan!quote:
Dat is denk ik wat anders? Dit gaat over lui die naar het buitenland gaan om daar een zaakje ofzo te beginnen! En vaak is dat niet heel tof omdat het gewoon slimme lui zijn maar deze keer was het heel andersquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vertrek is toch dat EO programma waarin een familie lid naar een of ander missionaris in timboektoestan gaat, nadat de presentator genoeg opzichtige hints heeft gegeven wie er op bezoek komt? , ne dan vind ik helpdesk live nog vermakelijker
Mhh nee ze gaan kreta geloof ik maar van vandaag was ook een herhaling ofzo dus misschien moet je die van vorige week hebben? Of misschien is die nog wel veel ouder dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
dat ze in spanje als makelaar gaan werken? dat is de nieuwste die er op staat
Maar kijk ik nu de goede of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is denk ik wat anders? Dit gaat over lui die naar het buitenland gaan om daar een zaakje ofzo te beginnen! En vaak is dat niet heel tof omdat het gewoon slimme lui zijn maar deze keer was het heel anders![]()
Topic er over ging ook mega snel omdat er zo veel loze dingen voorbij kwamen![]()
Zie boven!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar kijk ik nu de goede of niet?
Ik denk dat het nu een beetje te laat voor is. Ik wou Kiss Kiss Bang Bang nog aan me ma laten zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef koei het volgende:
ja, ik wil ook wel wentelteefjes Rkatier! Mijn omelet is per slot van rekening mislukt
Eerste keer dat ik dat truukje toepastequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb je als garnering cacaopoeder over een vork heen gegooid?ziet er lekker uit, maar niet heel erg mooi
Ziet er wel heel lekker uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dat truukje toepaste
Ik heb zo'n 10 jaar niet meer serieus gekookt
Dit was de eerste keer na lange tijd
Voor zn zusjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ziet er wel heel lekker uit![]()
Voor jezelf gemaakt? Of voor een special little ladyyyy
Nee koeiweit, ik download nu de nieuwe scrubsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef koei het volgende:
Wat is parfait eigenlijk? Het ziet eruit als ijs...
En heb je de avonturen van andre en Henka nou al bekeken lennie? Geweldige TV! En iedereen hier moet even wie is de mol gaan volgen!
Jij hebt Andre en Henka nog niet gezien, anders zou je geen onzin praten!quote:
Ik laat me door jou niet koeieneren!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt Andre en Henka nog niet gezien, anders zou je geen onzin praten!
Ik moet als de sodemieter m'n paspoort verlengen!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:17 schreef lennartb.nl het volgende:
KUT ik bedenk me net dat ik nog geen 2009 OV heben ik heb geen idee waar m'n afhaalbewijs is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet als de sodemieter m'n paspoort verlengen!!!!!
Ik heb m'n rijbewijs nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]Straks word je gepakt zonder licht en heb je ook nog eens geen paspoort/id, dan ben je fucked!
[ afbeelding ]
Vette tracklist of wat!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Drolhaas
Kunstmatig
Entertain me nou
Het is Gouda
Speluh
Duidelijk
Fantasierijk
In het leven staan (met Neo)
De ban van de beat
Klassieke Krachten
Lief dus liedje
Productiviteit Nihil
Wikkit hiphop sjit
Schappelijke maatjes
VerliefD&B
Casimir
Vooral drolhaas!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb m'n rijbewijs nog
[..]
Vette tracklist of wat!!
quote:
Dan weet ik niet waar het mis gaatquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef koei het volgende:
En heb je de avonturen van andre en Henka nou al bekeken lennie? Geweldige TV! En iedereen hier moet even wie is de mol gaan volgen!
Alleen was die van mij iets te veel gesmoltenquote:Parfait - ook wel stilstaand ijs genoemd - is een luxe ijssoort die zonder machine gemaakt kan worden. Parfait is een luchtige variant van roomijs en kan in verschillende smaken bereid worden
lijk t op ijs idd die gewoon uit zo'n bak geschept die je in de winkel kunt kopen en toen dat cacao er bij gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef koei het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef koei het volgende:
Hier Lennie!
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/andre-en-henka
quote:OMG ik krijg weer de zelfde medelijden als vorig jaar...
Hoe zou het met die twee nu gaan? Die gozer was na afloop toch nog op FoK komen klagen over de reacties etc?
quote:Ja hij zat op FOK idd. Ze waren na 2 weken of 2 maanden terug in Nederland en zijn inmiddels uit elkaar
In dit geval heb ik het zelf gemaakt, maar dat wist jij natuurlijk alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lijk t op ijs idd die gewoon uit zo'n bak geschept die je in de winkel kunt kopen en toen dat cacao er bij gedaan
lol, geweldig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
en speciaal voor poit:
[ afbeelding ]
Ik wil dat wel eens proberen jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
In dit geval heb ik het zelf gemaakt, maar dat wist jij natuurlijk al
Ik wil het recept wel posten als je er behoefte aan hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, geweldig!
[..]
Ik wil dat wel eens proberen ja
En Lennart.. Ik ben bang dat je er geen fan bij hebt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, geweldig!
[..]
Ik wil dat wel eens proberen ja
En Lennart.. Ik ben bang dat je er geen fan bij hebt
Maar de tekst is zo emotioneelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Poit het volgende:
Vond het intro trouwens magistraal met jullie engelenzang.. Wat daarna kwam alleen..
succesquote:
Mwah.. Beetje te nick en simon dacht ik zoquote:
Wat?? Rum vervangen voor een smaakstof?? Wat denk jij nou!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
succes![]()
Nog 2 kleine tips van mij:Rum kun je ook vervangen met die rumaroma van dr. Oetker. Scheelt geld De noga die ik had kreeg ik niet aan het smelten, Ik heb het eerst in keukenmachine gedaan en er eerst 'deeg' van gemaakt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah.. Beetje te nick en simon dacht ik zo
INFIDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
succes![]()
Nog 2 kleine tips van mij:Rum kun je ook vervangen met die rumaroma van dr. Oetker. Scheelt geldDe noga die ik had kreeg ik niet aan het smelten, Ik heb het eerst in keukenmachine gedaan en er eerst 'deeg' van gemaakt
Dat stukje aan het eindequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu tentamen week! Dus jullie hebben in de SC vakantie!
Een beetje dan!
Ze doen dat ook niet met bier mag ik hopen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Poit het volgende:
lol
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Sinds wanneer drinkt men om dronken te worden??? Bier is toch gewoon lekker??
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Poit het volgende:
lol
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Sinds wanneer drinkt men om dronken te worden??? Bier is toch gewoon lekker??
Hoezo? Je blijft toch gewoon dorst houden??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze doen dat ook niet met bier mag ik hopen!
Maar nu met die kredietcrisis gaat men toch kijken of men op een goedkopere manier een avondje uit kan en dit spaart al gauw de helft van het drank geld uit!
Stiekem wil je dat wel Lennie Boy!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik drink het ook omdat het lekker is, maar als ik een vagina had zou ik 't wel willen proberen(liever niet in mn kontje
)
Dat is wel een goeie idd maja dan zullen ze wel water drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? Je blijft toch gewoon dorst houden??
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef Poit het volgende:
Oh mijn god!! Lennart!!! Die REMIX!!! IS DAA
[ afbeelding ]
Poitquote:
Ook niet echt goede voornemens. Ik drink en rook al niet, dus dat scheelt. En ik ben aan de magere kant, dus afvallen hoeft ook niet. Wel goed voornemen om goed op te blijven letten bij de huisjes die voorbij komen want mijn huidige stulpje heb ik natuurlijk maar voor een jaar... al zit ik er wel hemels. Helemaal blij mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Poit het volgende:
Zeker lang geleden meis.. Jij ook de beste wensen natuurlijk! En drie dikke smakkerds erbij
Geen goede voornemens eigenlijk, jij?
Alles gaat verder prima. Met u ook? Bevalt het nieuwe stulpje een beetje?
Ik zit stiekem wel iets te lekker. Gisteren had ik even gespiekt op Woningnet maar daar zag ik natuurlijk niet meteen iets wat me beviel. Hoe kan het ook anders...? En het is gek, ik ben net een maand verhuisd en moet alweer gaan kijken voor iets anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef Poit het volgende:
Oh, wat dat betreft heb zou ik eigenlijk wel goede voornemens moeten hebben natuurlijk. Al rook ik niet!![]()
Maar gaat de zoektocht een beetje naar wens of zit je stiekem te lekker daar dat je er niet aan wilt denken?
Ja, ik heb nog een jaar om iets te zoeken. Maar dan sta ik nog maar 2.5 jaar ingeschreven, is te weinig voor iets leuks denk ik. Dus moet alsnog mijn contacten bij de particuliere huur in de gaten houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef Poit het volgende:
Ja, da's vervelend.. Zeker als het allemaal bevalt..
Ach, bij woningnet zitten ook leuke woningen hoor!! Mijn paleis hoort daar ook bij.. Maar je hebt nog eventjes natuurlijk
Een hele poos zeg maar gerust!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Poit het volgende:
toen ik 18 werd...
Speaking of.. Da's weer een tijd geleden
Ik werd er wel aan herinnerd toen ik 18 werd door mijn vader. Maar ik stond eerst 3 jaar ingeschreven bij Breda toen ik me ineens bedacht en eigenlijk helemaal niet in Breda of omstreken wilde gaan wonen. Dus moest ik op naar regio Utrecht en dan tellen die drie jaar toch al niet meer mee. Dus dat was een beetje jammer, ik had eerder bij mezelf na moeten gaan wat ik nou echt wilde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Poit het volgende:
Oh, da's wel minder. In Gouda krijg je automatisch punten vanaf je 18e. Wel net zo eerlijk dacht ik. Had er eigenlijk nooit aan gedacht me überhaupt in te schrijven toen ik 18 werd...
Speaking of.. Da's weer een tijd geleden
Dat is helemaal ruk.. Ik heb me ook nog ooit ingeschreven in regio Utrecht. Vroegâh, toen ik daar nog studeerde. Je kan je trouwens toch enkel inschrijven in een andere regio als je binding daarmee hebt? (studie / baan)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik werd er wel aan herinnerd toen ik 18 werd door mijn vader. Maar ik stond eerst 3 jaar ingeschreven bij Breda toen ik me ineens bedacht en eigenlijk helemaal niet in Breda of omstreken wilde gaan wonen. Dus moest ik op naar regio Utrecht en dan tellen die drie jaar toch al niet meer mee. Dus dat was een beetje jammer, ik had eerder bij mezelf na moeten gaan wat ik nou echt wilde.
Shhht, stil eens, grote mensen zijn aan het praten.quote:
Ik kon me in ieder geval zo inschrijven bij regio Utrecht, zonder dat ik daar een studie/baan had. Maar ja, nu werk en woon ik er al en zijn daar nu dus al helemaal geen problemen meer mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is helemaal ruk.. Ik heb me ook nog ooit ingeschreven in regio Utrecht. Vroegâh, toen ik daar nog studeerde. Je kan je trouwens toch enkel inschrijven in een andere regio als je binding daarmee hebt? (studie / baan)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Shhht, stil eens, grote mensen zijn aan het praten.
Helemaal mooi toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kon me in ieder geval zo inschrijven bij regio Utrecht, zonder dat ik daar een studie/baan had. Maar ja, nu werk en woon ik er al en zijn daar nu dus al helemaal geen problemen meer mee.
[..]
Ik zou graag wel iets willen kopen hoor, maar daar ben ik een tikkie te jong voor denk ik. En dan moet mijn vader weer garant staan e.d. En ik weet niet wat het jaar me nog brengt, het staat in ieder geval nog niet op de planning met vriendlief. Ik zoek lekker zelf verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal mooi toch?
Maar nu je een super dikke vette baan hebt nog geen interesse in een "echte" woning? Of wordt dat een project samen met vriendlief?
[..]
Ja, da's ook weer zo natuurlijk. Jij nog welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou graag wel iets willen kopen hoor, maar daar ben ik een tikkie te jong voor denk ik. En dan moet mijn vader weer garant staan e.d. En ik weet niet wat het jaar me nog brengt, het staat in ieder geval nog niet op de planning met vriendlief. Ik zoek lekker zelf verder.
quote:
Vuile slijmjurk ben je ook hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker op je plek zit natuurlijkLeuk dat je er weer bent
Ik ben nog heerlijk jong ja. En ja, ik ben gelukkig weer van de partij. Feestdagen + drukte op het werk is weer een beetje voorbij. Weer tijd voor de GAM SC.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer zo natuurlijk. Jij nog wel![]()
Zolang je maar lekker op je plek zit natuurlijkLeuk dat je er weer bent
[..]
[ afbeelding ]
Poitje is geen slijmjurk! Poitje is mijn lief.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben nog heerlijk jong ja. En ja, ik ben gelukkig weer van de partij. Feestdagen + drukte op het werk is weer een beetje voorbij. Weer tijd voor de GAM SC.
quote:[..]
Poitje is geen slijmjurk! Poitje is mijn lief.
Ohh excusesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Poitje is geen slijmjurk! Poitje is mijn lief.
Vroeger, toen de GAM SC nog niet vervuild werd door AQ-bert360 en zijn klonen, toen was Laniboekje nog een vaste SC-er!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh excuses![]()
Deed me nog al denken aan het mailtje dat iemand uit onze klas naar de leraar stuurde dat was ook zo slijmerig
Vroeger was alles beter Poit! Daar heb je wel een punt! Pas alleen wel op dat je er niet in blijft hangen want de wereld draait door!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen de GAM SC nog niet vervuild werd door AQ-bert360 en zijn klonen, toen was Laniboekje nog een vaste SC-er!
Dat waren nog eens tijden
Die draait zeker door met mensen zo als jij..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter Poit! Daar heb je wel een punt! Pas alleen wel op dat je er niet in blijft hangen want de wereld draait door!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Die draait zeker door met mensen zo als jij..
Maar die mooie tijden komen hopelijk terug! Al hoewel, heb net een blik mogen werpen op mijn rooster voor maart. Werkweken van zes dagen terwijl ik oorspronkelijk maar 32 uur werk. Tof..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen de GAM SC nog niet vervuild werd door AQ-bert360 en zijn klonen, toen was Laniboekje nog een vaste SC-er!
Dat waren nog eens tijden
Zodan, da's best pittig.. Ik werk op het moment ook 5 dagen in de week maar dan 24 uur.. Lekker voor de studie maar slecht voor de inkomsten.. Stukje ruilen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar die mooie tijden komen hopelijk terug! Al hoewel, heb net een blik mogen werpen op mijn rooster voor maart. Werkweken van zes dagen terwijl ik oorspronkelijk maar 32 uur werk. Tof..
Ik vind het niet erg om veel te werken maar het is jammer dat de extra uren nooit uitbetaald worden. Dus mijn salaris behoudt ik en dan hartstikke veel vrije uren die ik toch niet op kan maken omdat ze me niet kunnen missen. Lekker de zorg, altijd mensen tekortquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodan, da's best pittig.. Ik werk op het moment ook 5 dagen in de week maar dan 24 uur.. Lekker voor de studie maar slecht voor de inkomsten.. Stukje ruilen?
Was het maar waar. Ze beginnen op het werk al te miepen als je drie weken vakantie wilt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Poit het volgende:
Dus binnenkort een lani in de SC die 3 maanden vakantie heeft??
Lennart heb hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:39 schreef lennartb.nl het volgende:
http://ruzweeje.hyves.nl/
checke 'geef me 2 bier gek', veel beter dan regellinks![]()
Dat is niet mijn hyvesquote:
Ja maar als je bij vrienden op lennart zoekt komt je bij lennartb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hyvesDie is van een vriend van me
dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja maar als je bij vrienden op lennart zoekt komt je bij lennartb.
http://lennartb.hyves.nl/
Heb ik anders ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Heb ik anders ook hoor![]()
Zo kon ik nog in contact komen met mensen die ik soms al meerdere jaren niet gesproken heb
Mag wel hoor, al heb ik er al wel zó veelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef Poit het volgende:
Ik wil eigenlijk ook Lennart z'n vriend zijn maar durf hem niet toe te voegen
Daar kan je wel vanuit gaan jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef Poit het volgende:
Dus ga ik gewoon kneiterhard op in de massa
Ohja! Da's waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef koei het volgende:
maar Poit, je bent mijn vriendje al! Dan heb je Lennie toch helemaal niet meer nodig?
Je wilt niet weten wat voor kekke dingen je daar mee kan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja! Da's waar
Probleem opgelost Al heeft Lennart wel een tunnel
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor kekke dingen je daar mee kan doen
En Killzone 2 speelt goddelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef koei het volgende:
beelden zeggen niks. Killzone 1 speelde gewoon kut!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Killzone 2 speelt goddelijk.
Wat is Lennart eigenlijk een goede jongen he..quote:
Maar ik hou niet zozeer van ijsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is Lennart eigenlijk een goede jongen he..
Daar kan kloontje
[ afbeelding ]
nog wat van leren.
Oke Helder!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:20 schreef Poit het volgende:
Ohw, wacht.. Ik snap em
Ik ben niet in het ziekenhuis geweest voor een lange periode (gelukkig)
Koei,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef koei het volgende:
Ik heb Bernie een keer in het echt gezien!1!!
Dat topic heb ik uiteraard al helemaal gelezen! En ik heb haar hyves gezien, waar ze op stond met een foto met haar kind. Toch klopt Darwins theorie niet helemaal, de domme mensen planten zich veel meer voort...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koei,
Ik heb hier nog het ouwe topic over die gast van ik vertrek! Die heeft ie zelf geopend!
Erg tof
Je bent koei loei snel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef koei het volgende:
[..]
Dat topic heb ik uiteraard al helemaal gelezen! En ik heb haar hyves gezien, waar ze op stond met een foto met haar kind. Toch klopt Darwins theorie niet helemaal, de domme mensen planten zich veel meer voort...
Ik moet gelijk aan Peter Heerschop denken, die doet dat ook elke vrijdagochtend bij Edwin Eversquote:
Klinkt alsof de dokter hersenen heeft.quote:
Dat vind je echt wel prettig als koei toekijkt, giechelend meisje ben je!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:03 schreef Poit het volgende:
coke?
Koei, stop eens met kijken als ik aan het masturberen ben!!! Voelt zo ongemakkelijk...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:10 schreef Poit het volgende:
Nee.. da's waar. Maar dan doe ik m'n ogen toch gewoon dicht? Niemand die het doorheeft!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Vieze slettenchat is dit geworden
kook
Het zit reeds au bain marie warm te worden....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:18 schreef Poit het volgende:
Dat kan je heel niet koken.. Dat moet je bakken!!
Poit's moeder is vreemdquote:
Jij doet dingen met je tunnel bij m'n moederquote:
Sorry Poitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij doet dingen met je tunnel bij m'n moeder
Slaap lekker en werkze!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:34 schreef koei het volgende:
Ik zie het al, bedtijd!
Morgen om 10.00 uur naar het zwembad en daarna werken![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:35 schreef lennartb.nl het volgende:
No IIIIIIIIIIIIIIIIIIIii wanna fall in love!
beste nummer OOOIT
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Slaap lekker en werkze!!
[..]
Dees is beter
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben er weer! Maar wel voor ff want moet weer ff leren YEAH!
Daarna weer Gears 2 SP doen! Wat een tof spel is het toch
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen.
Ben ook pas net bezig misschien daarom? Deel 1 vond ik echt geweldig en zeker de co-op de vetste tot nu toe! Deel 2 begon goed al ben ik wel bang dat het later 100 keer over de top gaat enzo! Omdat in deel 1 waren die hele grote vijanden ook echt lijp terwijl ik nu na 30 min spelen al 5 brumaks om zeep heb geholpen ofzo dat is wel wat minderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen.
Het wordt nog veeeeeeeeeeeel erger... Ik ben gewoon bang voor hoe gigantisch over de top deel 3 gaat worden. Ik wil nu wel weten hoe het allemaal afloopt, maar dat is ook de enige reden waarom ik het volgende deel nog ga kopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ook pas net bezig misschien daarom? Deel 1 vond ik echt geweldig en zeker de co-op de vetste tot nu toe! Deel 2 begon goed al ben ik wel bang dat het later 100 keer over de top gaat enzo! Omdat in deel 1 waren die hele grote vijanden ook echt lijp terwijl ik nu na 30 min spelen al 5 brumaks om zeep heb geholpen ofzo dat is wel wat minder![]()
Kan ook maar uurtje per dag spelen nu! Dan blijft die wel leuk denk ik en het is ook wel een ideaal spel voor tussen examens door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |