Niet te huur. Ze zijn nu nog flink aan het verbouwen, daarna gaan ze er zo'n 8-9 maanden per jaar wonen. Wel lekker, mijn pa heeft altijd hard gewerkt en nu kan hij daar relax van zijn pensioen genieten. Het is daar toch wat gezonder oud worden. Zon, warmte, wijn, vis, olijfolie.quote:
,............ WAT een respect zeg,............ je vader heeft het goed gedaan! Quin en ik dromen ook van een Frans huisje,........ geen idee alleen hoe we dat gaan bereiken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet te huur. Ze zijn nu nog flink aan het verbouwen, daarna gaan ze er zo'n 8-9 maanden per jaar wonen. Wel lekker, mijn pa heeft altijd hard gewerkt en nu kan hij daar relax van zijn pensioen genieten. Het is daar toch wat gezonder oud worden. Zon, warmte, wijn, vis, olijfolie.
Paar foto's, ik maak er in mei meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht de reviews af Gijs, voorlopig heb ik nog genoeg te gamen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Sjotime het volgende:
Dat gekke Killzone,... Strol HIER moet je voor gaan,... Riddick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naast goed verdienen ook geluk hebben. M'n ouders zijn in de jaren '80 en '90 een aantal keren verhuist voor mijn vaders werk. Elke keer het huis verkopen en verkassen. En aangezien de huizenmarkt toen zo oververhit was hielden ze steeds meer overwaarde over. Dat hebben ze nu hierin gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Sjotime het volgende:
,............ WAT een respect zeg,............ je vader heeft het goed gedaan! Quin en ik dromen ook van een Frans huisje,........ geen idee alleen hoe we dat gaan bereiken!
Mijn ouders precies hetzelfde,.... woonde altijd in een klein eengezinswoning toen ze in de jaren 80 en 90 ineens besloten om maar even 6 keer te gaan verhuizen. Die hebben het erg goed nu. Zelf moet ik even rustig aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naast goed verdienen ook geluk hebben. M'n ouders zijn in de jaren '80 en '90 een aantal keren verhuist voor mijn vaders werk. Elke keer het huis verkopen en verkassen. En aangezien de huizenmarkt toen zo oververhit was hielden ze steeds meer overwaarde over. Dat hebben ze nu hierin gestoken.
Maar als ik naar de huidige kredietcrisis kijk en waardestijging van mijn eigen huis weet ik niet of dat er voor ons zal inzitten. Ik ben al blij als mijn huis niet in waarde daalt.
Ja,... als sinds maandag Gijsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Cho. Toch maar in het Nederlands Gijs?
http://www.bonardt.nl/?p=484
Ja, ik ben nu aan het kijken. Mag ik nog een opmerking plaatsen Gijs?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef Sjotime het volgende:
Ja,... als sinds maandag GijsSinds dat topic
Maar er staat meer nu dacht ik
Misschien moet je die middelste colomn weghalen. Categorien zijn een beetje dubbelop Een lijst met blokjes van je laatste blogs (zoals broodje kaas, leuk plaatje met een inleiding) onder elkaar zou denk ik mooier zijn. Dusquote:laatste blog
recente blogs | categorien | nieuws/categorien/links
Maar dat is mijn mening. Ik blijf hem in elk geval geweldig vinden!quote:Blog | nieuws/categorien/links
Blog |
Blog |
Blog |
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het kijken. Mag ik nog een opmerking plaatsen Gijs?
Het is een tikkie onoverzichtelijk. Ik zie wat je wilt doen, alleen het komt niet echt helemaal over in de layout van je frontpage.
Het is nu qua layout (denk ik):
[..]
Misschien moet je die middelste colomn weghalen. Categorien zijn een beetje dubbelop Een lijst met blokjes van je laatste blogs (zoals broodje kaas, leuk plaatje met een inleiding) onder elkaar zou denk ik mooier zijn. Dus
[..]
Maar dat is mijn mening. Ik blijf hem in elk geval geweldig vinden!
Oefen jij voes voelee koesjee afek mwa seswaar nou maar goed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef kepler het volgende:
Bonjour, Ca va? Je m'appel Kepler!
Voulez vous un croissant?
Je ne parlez pas francais tres bien...
Susse ma bite salope!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef kepler het volgende:
Bonjour, Ca va? Je m'appel Kepler!
Voulez vous un croissant?
Je ne parlez pas francais tres bien...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.
Mijn meest recente post staan allemaal op de frontpage zeg maar,..... die hoef ik niet zoals een blog in een mapje onderelkaar,... die wil ik juist goed laten zien!quote:
Precies, zo denk ik er ook over. Als je een beetje een site wil hebben moeten mensen wel door kunnen klikken. Bij een standaard blog staat alles onder elkaar en kun je enkel met tags verschillende categorien aanmaken, maar ook dat nodigt niet echt uit om verder te lezen vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.
Okee, nu zie ik inderdaad wat je wilt bereiken. Ik wilde alleen aangeven dat het op het eerste gezicht niet helemaal logisch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef Sjotime het volgende:
Mijn meest recente post staan allemaal op de frontpage zeg maar,..... die hoef ik niet zoals een blog in een mapje onderelkaar,... die wil ik juist goed laten zien!
*gereageerd*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
1TB, tering zeg...wat is dat? 1000GB?
ik kan me nog herinneren dat ik 220 gulden heb betaald voor een HD van 120MB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Gijs,.... mijn schijfje van 160GB raakt op! Veel muziek, films,... en duizenden foto's van de kids. Ik heb een backup nodig,... en een goede. Deze ga ik meteen gebruiken om te streamen naar mijn 360. Dus ik tyft echt alles wat ik heb op deze schijft,.... maarja,.... 1000GB vul ik niet zomaar even
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Ik wil deze eigenlijk. Maar ik vind hem veels te duur. Heb nu een gewone HD als backup. 90GB geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Ja Gijs,.... mijn schijfje van 160GB raakt op! Veel muziek, films,... en duizenden foto's van de kids. Ik heb een backup nodig,... en een goede. Deze ga ik meteen gebruiken om te streamen naar mijn 360. Dus ik tyft echt alles wat ik heb op deze schijft,.... maarja,.... 1000GB vul ik niet zomaar even
Vergeet niet 'm op de juiste wijze te formatteren voordat je er gegevens op zet. De 360 kan volgens mij enkel FAT32 aan, geen NTFSquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar die game! Blijf een beetje sceptisch over hoe en of het gaat werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk nieuw spel voor de DS: Scribblenauts!
Maak niet wat welk object je verzint, als je de naam intypt verschijnt het en kun je het gebruiken om puzzels op te lossen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En fat wil je eigenlijk dus niet meer hebben. zeker niet meer met een 1tb schijf. Op fat32 heb je nml een maximale bestandsgrootte van 4gb En das niet leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet niet 'm op de juiste wijze te formatteren voordat je er gegevens op zet. De 360 kan volgens mij enkel FAT32 aan, geen NTFS
inderdaad dan kan je er geen dvd's op kwijt. Maarreh 99 euro vind ik nog niet eens zo goedkoop maar bij Lacie betaal je ook voor de naamquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En fat wil je eigenlijk dus niet meer hebben. zeker niet meer met een 1tb schijf. Op fat32 heb je nml een maximale bestandsgrootte van 4gb En das niet leuk.
Elk voorwerp?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk nieuw spel voor de DS: Scribblenauts!
Maak niet wat welk object je verzint, als je de naam intypt verschijnt het en kun je het gebruiken om puzzels op te lossen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, misschien maar aan beginnen voordat ik verder ga met Alias dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Bastard het volgende:
Dus ik laatste aflevering seizoen 2 gekeken van The shield.. monsterlijk goed!
Hop.. play.com moet de volgende serie hebben.... leveren ze niet meer aan Europa
Bij bol.com dan maar.. dik 10 euro duurder.
En dan naait Play je nog door een beetje ruim te rekenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Bastard het volgende:
Oh wacht
Cancelled order bij bol.com voor 34 euro..
Bij play besteld door op euro te zetten
Lekkere pond .. serie is inmiddels 3 euro goedkoper met vorige week!! Dus seizoen 3 en 4 maar besteld, nog geen 39 euro bij elkaar
Ze zeggen ELK voorwerp jaquote:
Dat kunnen ze natuurlijk nooit waarmakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zeggen ELK voorwerp jaBen benieuwd!
Hoe kan je nou een FAT32 op een 1 TB schijf plaatsen Gijs,... dat schreeuwt om NTFS. Mijn huidige schijf is dat ook,... werkt prima op mijn 360quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet niet 'm op de juiste wijze te formatteren voordat je er gegevens op zet. De 360 kan volgens mij enkel FAT32 aan, geen NTFS
99 euro niet goedkoop voor een externe 1 TB schijf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaad dan kan je er geen dvd's op kwijt. Maarreh 99 euro vind ik nog niet eens zo goedkoop maar bij Lacie betaal je ook voor de naam
Gijs, heerlijk dat je zo geniet. Seizoen 2...die was fantastisch ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Bastard het volgende:
Oh wacht
Cancelled order bij bol.com voor 34 euro..
Bij play besteld door op euro te zetten
Lekkere pond .. serie is inmiddels 3 euro goedkoper met vorige week!! Dus seizoen 3 en 4 maar besteld, nog geen 39 euro bij elkaar
Dat ik nog de moeite doe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef Sjotime het volgende:
Die Strol ook,...
Stelt een normale vraag in dat teringtopic en niemand helpt of geeft antwoord he![]()
[Xbox 360 #393] Het grote Xbox 360 topic :')
Ik zag het ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Sjotime het volgende:http://www.escapistmagazi(...)/486-Awards-for-2008
Check zijn game van het jaar dan![]()
Ja,...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag het ja!![]()
![]()
Heb je de PoP review gezien
De mijne werkte anders niet op de 360quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een FAT32 op een 1 TB schijf plaatsen Gijs,... dat schreeuwt om NTFS. Mijn huidige schijf is dat ook,... werkt prima op mijn 360
De PS3 heeft er wel problemen mee
Philips?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne werkte anders niet op de 360
Nee, Conceptronic ofzo. Ding is er een tijdje terug helemaal mee gekapt, maar wat wilde... Kostte toen 40 euro voor 250 MB, een koopje in die tijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Philips?
Nou ja,... als mijne maar werkt! Maar ik sluit deze 1 TB sowieso niet direct aan hoor op de 360,.... ik ga streamen via TVersity,... dan maakt die Fraaie Amerikaanse Tepel poep of No Need For Speed kak allemaal niet uit.
http://www.mycom.nl/Produ(...)%20Zwart/205401.aspxquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
99 euro niet goedkoop voor een externe 1 TB schijf?
tversity rules. Ik zou alleen willen dat de 360 mp3's ook op folder niveau zou kunnen zien en afspelen ipv playlists en titels/artiestenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Philips?
Nou ja,... als mijne maar werkt! Maar ik sluit deze 1 TB sowieso niet direct aan hoor op de 360,.... ik ga streamen via TVersity,... dan maakt die Fraaie Amerikaanse Tepel poep of No Need For Speed kak allemaal niet uit.
Dat moneytrain geldquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, heerlijk dat je zo geniet. Seizoen 2...die was fantastisch ja!
Hoef ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
Gerucht | 8 januari 2009 - Vandaag is het gerucht opgedoken dat ontwikkelaar Ubisoft momenteel hard bezig is aan twee nieuwe titels binnen de Tom Clancy franchise. Het zou hierbij gaan om een nieuwe game binnen de "Rainbow Six" reeks en één in de "Ghost Recon" serie. Ubisoft zou de titels later dit jaar officieel aankondigen en er zou zelfs een kans bestaan dat beiden nog vóór Kerstmis 2009 zouden uitkomen, aldus het gerucht.
Ik wel.. 2xquote:
Wat maar...quote:
Tering ja. Ik heb mijn ballen eraf gevroren op weg naar het station.quote:
Ik moet ook wel watten.. ze zijn temporarily out of stock bij play.. zal je zien dat ik seizoen 4 eerder kreeg ofzoquote:
-14 toen ik om 6.00h in de auto staptequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tering ja. Ik heb mijn ballen eraf gevroren op weg naar het station.
-8 volgens een display waar ik altijd langsfiets.
Gijs...ik heb tussen elk seizoen bijna één jaar moeten wachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ook wel watten.. ze zijn temporarily out of stock bij play.. zal je zien dat ik seizoen 4 eerder kreeg ofzo
Werkt hier prima,......!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
tversity rules. Ik zou alleen willen dat de 360 mp3's ook op folder niveau zou kunnen zien en afspelen ipv playlists en titels/artiesten
Je hebt gelijk,.... dan betaal ik liever een tientje meer voor een Lacie ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)%20Zwart/205401.aspx
en dat op meerdere plekken
Ja dat bedacht ik mij ook alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik heb tussen elk seizoen bijna één jaar moeten wachten.
Play vult hun stock meestal wel rap aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ja dat bedacht ik mij ook al
Ik kijk zo een aflevering of 2 of 3 achter elkaar dus dan is een seizoen zo voorbij .. gelukkig een week maar gewacht op het volgende seizoen.. en nu wellicht langer!![]()
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen jullie me misschien met Xbox Live helpen? Ik heb af en toe problemen dat ik sommige games niet kan joinen, of dan andere mensen mijn lobby niet kunnen betreden. Ik kan wel gewoon inloggen op Xbox Live en berichten naar die mensen sturen. Nu was dat gisteravond weer gebeurt, en na het runnen van een network diagnostic kreeg ik de melding dat mijn NAT te “strict” is ingesteld en dat ik dat moet veranderen.Is dit een bekend probleem? Wat is een NAT en wat doet het? Waar vind ik die instelling, op mijn modem of bij de netwerkinstellingen van de Xbox?
Overigens konden we na een tijdje opeens spontaan wel met elkaar gamen.
Ik kan dit ook in het Xbox-topic plaatsen, maar ik vermoed dat de kans op respons hier groter is.
Hij zegt dat hij juist "strict" is, dat klinkt niet echt als open. Ik zal straks eens even kijken wat hij precies zegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:28 schreef Sjotime het volgende:
Is je NAT open Strol? Check dat als eerste even. Bij Xbox Live test,... connection settings geloof ik.
UPNP...ook, onthouden en straks ook even checken!quote:Het beste wat je kan doen is ervoor zorgen dat UPNP op je router aan staat.
Daar zit je probleem. NAT moet open staan,... anders werkt live niet goed! Wat voor een router heb je Strol?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij juist "strict" is, dat klinkt niet echt als open. Ik zal straks eens even kijken wat hij precies zegt.![]()
[..]
UPNP...ook, onthouden en straks ook even checken!
Een speedtouch, ik kan de instellingen vanuit mijn browser makkelijk benaderen. Ik zal straks kijken of ik dat UPNP kan vinden, en die aanzetten (als hij uitstaat).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Daar zit je probleem. NAT moet open staan,... anders werkt live niet goed! Wat voor een router heb je Strol?
Belangrijk,...
1. OF je doet aan portforwarding en zet je de juiste ports open op je router.
2. OF je zet UPNP (Universal Plug and Play) aan!
Niet allebei dus,.... dat is overbodig en kan conflicten geven. Het beste is optie 2. UPNP op je router aan zetten! Dan nog eens je verbinding testen. Opzekers dat hij dan 'open' aan zal geven.
Naar mijn idee hebben de meeste speedtouch routers UPNP opties. Het zal zoiets als dit zijn. Succes pjee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een speedtouch, ik kan de instellingen vanuit mijn browser makkelijk benaderen. Ik zal straks kijken of ik dat UPNP kan vinden, en die aanzetten (als hij uitstaat).
OMFG... mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
B.
[Xbox 360 #393] Het grote Xbox 360 topic :')
Forza 3.
Kansloos van de NOS om de kijkers zo te trekkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Sodeju! Ik moet toch eens wat vaker naar het NOS-journaal kijken! Wat een tieten!
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_foutje.html
RAAAAAKKKKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)._hou_even_vast.html
Voorspelbaar maar heeerrrlijk
OMFG... mijn dag kan ook niet meer stukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Sjotime het volgende:
Ter vervolg op jouw post Strol,...
http://www.insidegamer.nl(...)stigd-voor-2009.html
Ik denk dat ik er dit jaar een must-have bij heb
Tegen,... ik wil zelf wel met mijn jongens als ze iets ouders zijn wat vuurwerk afsteken. Echter,... ik hou mijn hart vast voor als ze wat ouder worden. Weet hoe ik zelf was namelijk. Het uitdelen van gratis veiligheidsbrillen bij vuurwerkpakketten zou ik wel stimuleren. Dat scheelt een hoop oogjes! Voor de rest,..... Gijs,... ze moeten eens ophouden met het verbieden van alles,.... bepaal zelf wat goed voor je is!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
'Digitaal burgerinitiatief wil vuurwerkverbod'
Zijn jullie voor of tegen? Aan de ene kant vind ik het weer zo triest om alles maar te willen verbieden. Aan de andere kant zou nieuwjaar denk ik een stuk gezellig zijn als vuurwerk centraal werd afgestoken onder toezicht van de gemeente. Beetje zoals de 14 juillet feesten in Frankrijk.
Het is meestal toch een kleine minderheid die het voor de rest verpest en zorgt voor dit soort verboden. Verboden waar diezelfde minderheid vervolgens schijt aan heeft. Ik geloof wel dat jij er verstandig mee omgaat. Ik was afgelopen nieuwjaar in Leiden bij vrienden, supergezellig en de meeste mensen hadden echt mooi vuurwerk. Maar er zijn altijd een paar mongolen met bontkraagjes tussen die het nodig vinden om vuurwerk naar mensen te gooien of vuurpijlen horizontaal te lanceren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Sjotime het volgende:
Tegen,... ik wil zelf wel met mijn jongens als ze iets ouders zijn wat vuurwerk afsteken. Echter,... ik hou mijn hart vast voor als ze wat ouder worden. Weet hoe ik zelf was namelijk. Het uitdelen van gratis veiligheidsbrillen bij vuurwerkpakketten zou ik wel stimuleren. Dat scheelt een hoop oogjes! Voor de rest,..... Gijs,... ze moeten eens ophouden met het verbieden van alles,.... bepaal zelf wat goed voor je is!
Ik moet haast wel voor stemmen.. dat omdat de schade die ieder jaar veroorzaakt word door de belastingbetaler moet worden opgehoest. Dus eigenlijk door wanbeleid, mogen de mensen geen vuurwerk meer afsteken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
'Digitaal burgerinitiatief wil vuurwerkverbod'
Zijn jullie voor of tegen? Aan de ene kant vind ik het weer zo triest om alles maar te willen verbieden. Aan de andere kant zou nieuwjaar denk ik een stuk gezellig zijn als vuurwerk centraal werd afgestoken onder toezicht van de gemeente. Beetje zoals de 14 juillet feesten in Frankrijk.
Zou het echt missen hoor die kruitdampen op straat,.... even een rondje lopen. Kijken naar al dat moois. Tuurlijk,... er zijn bosmongolen bij die niet weten wat ze doen en zichzelf of anderen kunnen bezeren,... maar dat is met alles in het leven. Het heeft wel wat,.... ik ben in ieder geval op mijn hoede en draag mijn bril. Mijn pikkies ook,.........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet haast wel voor stemmen.. dat omdat de schade die ieder jaar veroorzaakt word door de belastingbetaler moet worden opgehoest. Dus eigenlijk door wanbeleid, mogen de mensen geen vuurwerk meer afsteken.
De vraag is natuurlijk, zal dat helpen, aangezien de grenzen open zijn en je makkelijk al in Oktober (illegaal) vuurwerk uit Belgie kan halen. Het zal door het centraal afsteken van vuurwerk echt niet muisstil zijn voor de feestdagen.
Gijs.. ik heb werkelijk niemand zien lopen met een bril afgelopen oud en nieuw.. ook buiten een rondje gelopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zou het echt missen hoor die kruitdampen op straat,.... even een rondje lopen. Kijken naar al dat moois. Tuurlijk,... er zijn bosmongolen bij die niet weten wat ze doen en zichzelf of anderen kunnen bezeren,... maar dat is met alles in het leven. Het heeft wel wat,.... ik ben in ieder geval op mijn hoede en draag mijn bril. Mijn pikkies ook,.........
Precies!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. ik heb werkelijk niemand zien lopen met een bril afgelopen oud en nieuw.. ook buiten een rondje gelopen
Precies. Gewoon gezellig op een plein met een drankje in de hand naar een mooie, professionele vuurwerkshow kijken! Prachtig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Bastard het volgende:
En het heeft denk ik wel iets verbroederlijks als we met zn allen bij elkaar staan op een plein met een fles champagne in de hand.. als je ziet hoe leuk dat kan zijn in het buitenland, waarom ook niet hier!
Gijs,.... we worden oudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
OMG.
Vodkatampon trend bij tieners
In mijn jeugd dronken we een biertje in de kroeg.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier lijkt het om 0:00 uur soms op de Gazastrook.
Ja ik geef je gelijk hoor, niks tegenin te brengen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Precies!!
En juist dat risico neem ik niet. Ik draag een bril buiten
Ik zie me al staan op zo'n boemboemboemtschhhtschhhh dansfeest waar Roy wel eens naar toe gaat. Piepende oren, XTC pillen in mijn maag en een opgeblazen tampon met alcohol in mijn kont! Vet man!quote:
Ach ze experimenteren wat... bikkels drinken uit de fles.. wodka is niet te ruiken, ben staande gehouden in het verkeer met net 3 wodka achter mn kiezen..rij maar door meneer maar doe even uw mistlicht uit, goedenavondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
OMG.
Vodkatampon trend bij tieners
In mijn jeugd dronken we een biertje in de kroeg.
Whahahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie me al staan op zo'n boemboemboemtschhhtschhhh dansfeest waar Roy wel eens naar toe gaat. Piepende oren, XTC pillen in mijn maag en een opgeblazen tampon met alcohol in mijn kont! Vet man!
En dan ervaringen uitwisselen. Praten over het absorptie vermogen van O.b. vergelen met die van Always. De paupers herken je zo, die lopen met huismerk-tampons in hun anus.quote:
Proestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik geef je gelijk hoor, niks tegenin te brengen..
Maar waarom dan niet gewoon een helm op zetten en een brandwerend pak aantrekken he
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie me al staan op zo'n boemboemboemtschhhtschhhh dansfeest waar Roy wel eens naar toe gaat. Piepende oren, XTC pillen in mijn maag en een opgeblazen tampon met alcohol in mijn kont! Vet man!
Is het ook...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
ProestZo extreem wil ik het niet maken. Niks is waterdicht,....!
Het grootste risico vind ik gewoon je eigen ogen.
http://www.medicalfacts.n(...)rtsen-willen-verbod/
Redbull-tampon in mijn kont. Dat wil wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn we er vroeg bij vandaag Gijsjes!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Redbull-tampon in mijn kont. Dat wil wel.
Ik moet nog steeds elke keer proesten als ik iets van Glorix zie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Sjotime het volgende:
In vagina's OK,maar in konten,... ik zou die natte tampon serieus vernietigen met mijn strakke grot,.... en geloof me,.. alcohol in je reet is niet prettig. Weet er alles vanIk heb ooit,... nou ja,.. dat verhaal weten jullie
Strakke grot?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Sjotime het volgende:
In vagina's OK,maar in konten,... ik zou die natte tampon serieus vernietigen met mijn strakke grot,.... en geloof me,.. alcohol in je reet is niet prettig. Weet er alles vanIk heb ooit,... nou ja,.. dat verhaal weten jullie
Serieus,... Quin heeft er ooit een roze dildo ingedouwd,..... en die paste amper!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strakke grot?Je bent de meest gaye Gijs die er is, en dan heb je een strakke kont?
[ afbeelding ]
Heb ik dit jaar ook gedaan, gewoon met een hele groep naar de Erasmusbrug gegaan om naar het vuurwerk te kijken. Supergezellig en je kan alle lekkere chicks daar een gelukkig nieuwjaar wensenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon gezellig op een plein met een drankje in de hand naar een mooie, professionele vuurwerkshow kijken! Prachtig!
Je hoeft niet alles met ons te delen Gijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,... Quin heeft er ooit een roze dildo ingedouwd,..... en die paste amper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles met ons te delen Gijs.Glijmiddel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus,... Quin heeft er ooit een roze dildo ingedouwd,..... en die paste amper!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar ook gedaan, gewoon met een hele groep naar de Erasmusbrug gegaan
Selectief quoten FTWquote:
WTFFFFquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
,............. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
http://www.break.com/inde(...)ll-firing-squad.html
holy crapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
Verrek, Roy en Kep staan ook tussen dat vuurpeleton! Helemaal rechts!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
Je leeft zoveel extra mee als je zelf kinderen hebt Gijs.. die foto's raken je op je zielquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Sjotime het volgende:
Kankeroorlog!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer,.............. http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=148959
De chubby die mee wil doen met zn "vrienden" en daarom alles toelaat.. .classicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
Dane Cook,..... klassiekerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
De chubby die mee wil doen met zn "vrienden" en daarom alles toelaat.. .classic
Arme Stroliequote:
ikhebwelvriendendiemeaardigvindenhoor.quote:
Wahahahahaha...die kop!quote:
Ik moet eerst een account ergens hebben om een reactie te postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahaha...die kop!Must-have
[spam]
geblogged
[/spam]
Ik kan niet reageren Gijs. Heb geen Blog account en ook geen online OpenID of Wordpress blog!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahaha...die kop!Must-have
[spam]
geblogged
[/spam]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet eerst een account ergens hebben om een reactie te posten
Google, nee, blogger, nee, openID, nee.
We leven in 2009 heh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
Ik moet eerst een account ergens hebben om een reactie te posten
Woeps, er stond een vinkje niet goed bij de instellingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Sjotime het volgende:
Ik kan niet reageren Gijs. Heb geen Blog account en ook geen online OpenID of Wordpress blog!
Helaas wel... Ik ga ze wel even mailen of ik uberhaupt geld terug kan krijgenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler, had je je tickets al geboekt?
http://www.telegraaf.nl/r(...)noorlog__.html?p=2,1
Hoe werkt dat eigenlijk met die brandstoftoeslag? krijg je dat terug als de brandstofprijzen lager zijn op het moment van vertrek? Of koopt de KLM ook haar kerosine een jaar van tevoren in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef kepler het volgende:
Helaas wel... Ik ga ze wel even mailen of ik uberhaupt geld terug kan krijgen
Nee, van de KLM weet ik dat ze geen geld terug geven, maar ook het bedrag niet verhogen ivm hogere brandstofprijzen. Geen idee hoe andere maatschappijen dat doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met die brandstoftoeslag? krijg je dat terug als de brandstofprijzen lager zijn op het moment van vertrek? Of koopt de KLM ook haar kerosine een jaar van tevoren in?
Waar vlieg je eigenlijk allemaal mee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, van de KLM weet ik dat ze geen geld terug geven, maar ook het bedrag niet verhogen ivm hogere brandstofprijzen. Geen idee hoe andere maatschappijen dat doen
Ja.. nou heb ik er geen zin meer in.. zoiets komt spontaan opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Woeps, er stond een vinkje niet goed bij de instellingen.
Nu kan het wel als het goed is.
Tegenwoordig moet je eigenlijk Twitteren inderdaad.quote:
Virgin Atlantic, SilkAir (quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar vlieg je eigenlijk allemaal mee?
Dat is wel zo kansloos, een smsje-achtig berichtje sturen naar een website zodat anderen kunnen lezen dat je de Veronica gids aan het lezen bent op het toiletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je eigenlijk Twitteren inderdaad.
WTFquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel zo kansloos, een smsje-achtig berichtje sturen naar een website zodat anderen kunnen lezen dat je de Veronica gids aan het lezen bent op het toilet
Thnx Gijsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:11 schreef Sjotime het volgende:
Links aangepast naar nieuwe Blogs, lees levens! @ Noot,.. je site ziet er goed uit GijsBen ook nog steeds met de indeling bezig! We komen er wel
die kop ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Deze had ik nog niet gezien! Briljant!![]()
![]()
Nu moet ik we de koffie gaan schoonmaken die ik eruit geproest heb.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat je er van vind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/47407/Operation-Flashpoint-2
Hype start
Ik geef het vooralsnog het voordeel van de twijfel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vraag me af wat je er van vind.
Als je Ghost Recon weinig aan vind, vind je deze game denk ik ook niets.
Ik ga mee met de hype.
Mmmm...concept spreekt me wel aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
Hype start
Ik heb deel 1 moeten review op de Xbox volgens mij en die was echt heeeeeeeeeeeel saaaaaaaaaaiiiiiii.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
Hype start
Ik sta er ook met 1 voet in.. eerst even wat gameplay zien nog... maar zo te lezen waren er toch mensen enthausiast die het hebben gezien!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...concept spreekt me wel aan.
- Een grote veldslag waarvan jij onderdeel uitmaakt en het verloop van de strijd beinvloed.
- Realisme.
*voorzichtig instapt in de hype-trein*
[ afbeelding ]
quote:
Car met alle kidsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Deze had ik nog niet gezien! Briljant!![]()
![]()
Nu moet ik we de koffie gaan schoonmaken die ik eruit geproest heb.
[ afbeelding ]
Zo lezen! Strakke vormgeving Gijsquote:
Killzone Preview HDquote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:50 schreef Sjotime het volgende:
Gewoon,... omdat het kan en omdat het zaterdag is
[ afbeelding ]
Lekker inderdaad zo,... kleurrijk,... choatisch doch kalm. Echt heerlijk. Ga zo Samurai lezen! Alleen Afro Samurai of hoe dat ook heet staat onder de film categorie!?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo lezen! Strakke vormgeving Gijs
Blogje waard?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Zo,... lekker een kopje Nespresso gemaakt met de nieuwe machine'. Heb 250 cups besteld,... even goed proeven het komende kwartaalEven wat Blogs checken!
http://btjunkie.org/torre(...)8169a832ce8a81ebe440quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lekker inderdaad zo,... kleurrijk,... choatisch doch kalm. Echt heerlijk. Ga zo Samurai lezen! Aleen Afro Samurai of hoe dat ook heet staat onder de film categorie!?
Eenmaal aan de nespresso en je wil geen andere koffie meer thuis Gijsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Zo,... lekker een kopje Nespresso gemaakt met de nieuwe machine'. Heb 250 cups besteld,... even goed proeven het komende kwartaalEven wat Blogs checken!
Proest,... ik had dat stuk naast het onderste plaatje niet gezien. Dacht de hele tijd dat het over het aankomende spel gingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://btjunkie.org/torre(...)8169a832ce8a81ebe440
Zwart en paars jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eenmaal aan de nespresso en je wil geen andere koffie meer thuis Gijs![]()
Ga ook weer bestellen binnenkort.. 200 cups gaan toch wel vlot hier.. voornamelijk die zwarte bestellen de volgende keer.. en paars.
Inderdaad een leuke opzet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo lezen! Strakke vormgeving Gijs
Mja dat staat in het boekje... maar ik doe alles op 40 ml.. 25 ml is wel erg weinig drinken, puur voor smaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zwart en paars ja..... de krachtbakken. Heb deze van mijn ouders gekregen en het kennismakingspakket gekocht voor 80 euro. Krijg je een doos met 250 cups ofzo en een houten kistje,.... kan nu echt even alle smaken proberen. Paars en Zwart zijn erg lekker,.... maar ik weet alleen niet wanneer ik nu een half kopje of volle kop moet doen.
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:42 schreef Bastard het volgende:
Mja dat staat in het boekje... maar ik doe alles op 40 ml.. 25 ml is wel erg weinig drinken, puur voor smaak.
quote:Get ready to change your opinion about Mad Catz. The third-party controller maker may have made one of the best arcade sticks to ever grace these shores, thanks to its Tournament Edition Arcade FightStick.
Yes, but how does it feel? Solid as a rock. The highest compliment we can pay to it is that it just feels right, like we were playing Street Fighter IV on a Vewlix arcade cabinet.
And while the Tournament Edition Arcade FightStick feels hefty, it's not obese. If you're going to be really violent with the stick, it will move, for better or worse. Thankfully, if you're going to be playing fighting games seriously, you may want to take advantage of the bolting screws on the bottom of the controller. And if you're going to take it further than that, you may want to swap out the Sanwa manufactured buttons for a different color scheme — it's moddable, should you be non-plussed about invalidating your warranty.
What else can we say, other than "Sold." The Tournament Edition stick, although a bit pricey at $150 USD, oozes value and attention to detail.
http://kotaku.com/5128016(...)iv-tournament-sticks
Toch maar niet.. geen ondertitelingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)-Boxset/Product.html
Ik twijfel
Wel het geld waard hoor! Ik zag bij de FRS de hele boxset voor ¤ 169.99.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
Toch maar niet.. geen ondertiteling
Maar 64 euro voor seizoen 1 of 120 voor 30 discs...
Begrijp het niet.. bij bol.com staat ie voor 190 euro.. ook nog niet duur voor 90 afleveringen en zoveel extra's.. maar daar staat wel dutch sub bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel het geld waard hoor! Ik zag bij de FRS de hele boxset voor ¤ 169.99.
Maar kijk nou eerst The Shield maar af.
Ik vond het fantastisch!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:57 schreef Bastard het volgende:
Begrijp het niet.. bij bol.com staat ie voor 190 euro.. ook nog niet duur voor 90 afleveringen en zoveel extra's.. maar daar staat wel dutch sub bij.
En aan de userreviews te lezen MOET je deze gezien hebben als mafiafan.. ben ik!
Mja die trekt me niet zo.. de tijd waarin het speelt trekt me niet zoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil deze nog graag hebben:
http://www.play.com/DVD/D(...)Product.html?cur=258
http://www.play.com/DVD/D(...)eason-2/Product.html
Maar vindt het nu ook even te duur, en ik ben bezig met The Wire.
Nee, ik koop de hele serie wel.. komt wel goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch!Wel een beetje soaperig af en toe, maar daardoor was de impact veel groter als er iets geweldadigs gebeurt!
[ afbeelding ]
Anders gewoon met seizoen 1 beginnen. Als je het niks vindt, kost het je niet zo heel veel.
Rome bedoel je? Serieus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:01 schreef Bastard het volgende:
Mja die trekt me niet zo.. de tijd waarin het speelt trekt me niet zo
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoor steeds meer postieve geluiden over Alpha Protocol. Ik dacht eerst dat het een simpele shooter was, maar het schijnt meer een soort actie/RPG te zijn. Het wordt omschreven als Mass Effect met een James Bond theme.
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/43180.html
Van de makers van Knights of the Old Republic II Gijs. Lijkt mij wel tof, 24, James Bond, Borne, Alias...maar dan als RPG.quote:
Ik zag het Gijs,.... KOTOR II was fantastisch op de dramatische framerate en bugs na. Spel liep echt niet. Obsidian probeert hier een Oblivion/Mass Effect/Splinter Cell game te maken,............ en,... het ziet er echt niet uit! Maar dat is mijn mening. Ik waardeer je zoektocht naar iets nieuws, maar ik blijf aan wal!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van de makers van Knights of the Old Republic II Gijs. Lijkt mij wel tof, 24, James Bond, Borne, Alias...maar dan als RPG.
Ik wacht uiteraard de (p)reviews af. Ik stap niet blind in. Maar deze titel heeft wel potentieel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef Sjotime het volgende:
Ik zag het Gijs,.... KOTOR II was fantastisch op de dramatische framerate en bugs na. Spel liep echt niet. Obsidian probeert hier een Oblivion/Mass Effect/Splinter Cell game te maken,............ en,... het ziet er echt niet uit! Maar dat is mijn mening. Ik waardeer je zoektocht naar iets nieuws, maar ik blijf aan wal!
Op die reacties had ik al gerekend, dus in de tekst verwerktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:06 schreef Sjotime het volgende:
[..] Ga zo Samurai lezen! Alleen Afro Samurai of hoe dat ook heet staat onder de film categorie!?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op die reacties had ik al gerekend, dus in de tekst verwerktAnyway, jullie reacties zijn beide goedgekeurd nu. In het vervolg zouden ze meteen moeten verschijnen!
Iemand op NeoGAF heeft ze gepost en ik heb zijn post gecopy-paste. De 'wallpapers' zijn volgens mij gewoon de achtergronden op de site. Volgens mij zijn alle plaatjes in die post via de html broncode gedownload ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef Sjotime het volgende:
Noot hoe kom je aan die pics uit het FF topic. Je kan ze niet downen via de site merkte ik,... en ik kan ook de wallpapers niet vinden!
*ook wilt*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html![]()
![]()
![]()
TSJAKKAAAAAquote:
Succes Gijs!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
TSJAKKAAAAA
Heb ik nodig, vanmiddag tentamen!
Heb je geschaatst Gijs?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Ijspret weer voorbij, gisteren nog ff lekker geschaatst.
Ik heb wel eens ergere dassen gedragen, eentje met allemaal Big Macs erop bijvoorbeeldquote:
Wat moet je savonds alleen op straat Gijs?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto zeg!![]()
![]()
![]()
Ik heb een rustig weekend gehad. Zaterdag boodschappen gedaan en het huis schoongemaakt. 's Avonds een uitgebreide wandeling door de buurt gemaakt en de eendjes gaan voeren (zo zielig bij elkaar in een wak). Gister lekker gegamed en ook even gewandelt. Gisteravond kwamen mijn schoonouders onverwachts langs, en uit voorraad toch nog een alleraardigst diner weten te maken.
Pssst pssst...meisje, meisje.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
Wat moet je savonds alleen op straat Gijs?Grote regenjas aan?
Spierpijn nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je geschaatst Gijs?En al spierpijn vandaag zeker?
Zijn gisteren met de meiden ook even het ijs opgeweest
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spierpijn nee.
Leuke foto zou vanavond wel ff wat foto's posten.
Ja Gijs jouw kinderen groeien ook als kool. Fantastisch om te zien. Jaaaa,.. hahahaha,... hij scheet op je ja,... op dat overhemd,... dwars door zijn eigen luier en kleding heen,... op je overhemdquote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Bastard het volgende:
Ah wat gaaf hee!!![]()
Die Jort .. zo gegroeidweet je nog dat ie me onder scheet?
[ ] Geschiktquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...stuur me dat piano-deuntje van FFXIII eens op.
Hans Klok is echt de manquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik voel me altijd zo dom als ik dit kijk. Snap er echt niks van,.... hoe KAN dat nou?
http://www.yourdailymedia(...)e_Illusion_Challenge
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is onnederlands goed bezig gewoon!The truth was in here.
Nee ok, dat is Chuck Norris al.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is wel goed bezig. Maar niet dé man.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reren_doe_je_zo.html
Om even de stilte te breken![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Niet in de USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
Cowboysquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, B.
http://www.mininova.org/tor/2140230
[ afbeelding ]
Ed Harris
Wow! Prachtige foto's zeg!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:07 schreef gijsje79 het volgende:
Hier nog de foto's van gisteren, zaten eerst op een vijver daarna zijn we naar het Paterswoldsemeer gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het orgineel al ergens te krijgen, ik download geen films Gijsquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, B.
[ afbeelding ]
Ed Harris
En is die al te huur?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Sukiyaki Western Django
Met Quentin Tarantino.
Trailer
Pre-order. | Due for release on 02/02/2009quote:Op maandag 12 januari 2009 18:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die is al te koop heb hier de special liggen.
Klikquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pre-order. | Due for release on 02/02/2009
WTF?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Sukiyaki Western Django
Met Quentin Tarantino.
Trailer
Het heerst he... griep periode komt er weer inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
^^$^$%#%@%#& aan de schijterij en hoofdpijn.
En net nu ik het me niet kan veroorloven om ziek te worden.
Ow zon filmquote:Op maandag 12 januari 2009 18:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heerlijke cult film van de maker van oa Ichi the Killer.
Ik heb ossestaartsoep op...en die komt er nu op dezelfde wijze weer uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
Nog een bordje zuurkool met paling Gijs?
Met een lepelquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ossestaartsoep op...en die komt er nu op dezelfde wijze weer uit.
Bruin, waterig, met een paar stevige stukjes.quote:
Mijn oma maakte het vroeger ook zelf...heerlijk...was ze twee dagen bezig met het vlees van de starten afplukken. Nu doet ze het alleen nog met kerst. Voorbije glorie, tegenwoordig doet niemand meer zoveel moeite in de keuken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef Bastard het volgende:
Ossestaart ook... is denk ik wel 15 jaar geleden voor mijIk mis mn moeders prakkie
Gijs, als het kan koop dan meteen een goeie, anders zit je over 5 jaar weer... althans dat is de ervaring die ik om mij heen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Magneet het volgende:
* Magneet gaat een nieuwe wasmachine bestellen
yup, oude was een marynen die 8,5 jaar mee is gegaan. Nieuwe wordt een Siemensquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, als het kan koop dan meteen een goeie, anders zit je over 5 jaar weer... althans dat is de ervaring die ik om mij heen hoor.
Gijs mijn poep ook net!!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bruin, waterig, met een paar stevige stukjes.
PODVERquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, B.
[ afbeelding ]
Ed Harris
Thanks Gijs,.. oh en voordat ik het vergeet!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo: http://pressography.com/plugins/wp-comment-remix/
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks Gijs,.. oh en voordat ik het vergeet!![]()
http://www.1pixelout.net/code/audio-player-wordpress-plugin/
De map audioplayer en het bestand audioplayer.php moeten in je plugins directory staan. In je Wordpress root moet je handmatig een audio map aanmaken en daar je mp3's in plaatsen (let op: case sensitive). Ik gebruik Filezilla voor FTP aanpassingen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, krijg het nog niet werkend. In welke map moeten die bestanden staan? Als ik in httpdocs een mapje audio aanmaak gebeurd er niets?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel hondepoep... of eigenlijk de mensen die hun hond maar lukraak laten schijten.
Dus mijn dag begon al prima toen ik nog net even in het donker de onderkant van mjin schoen bevuilde waarna ik in de auto plaatsnam.
De doordringende aroma van een pas gedraaide drol leek alleen maar erger te worden naarmate de kachel hoger ging.
Gadverdegatver. Dat wordt je bekleding laten stomen, anders blijf je het ruiken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel hondepoep... of eigenlijk de mensen die hun hond maar lukraak laten schijten.
Dus mijn dag begon al prima toen ik nog net even in het donker de onderkant van mjin schoen bevuilde waarna ik in de auto plaatsnam.
De doordringende aroma van een pas gedraaide drol leek alleen maar erger te worden naarmate de kachel hoger ging.
Ja ik haat dat dus echt.. een bosmongool die zn kuthond naast mn auto laat schijten.. het is erg donker als ik instap, kansloos.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gadverdegatver. Dat wordt je bekleding laten stomen, anders blijf je het ruiken!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik haat dat dus echt.. een bosmongool die zn kuthond naast mn auto laat schijten.. het is erg donker als ik instap, kansloos.
Dus nu moet ik met een emmer en sop door de bekleding heen om die stank er uit te krijgen, anders zit het de volgende herfst er nog in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |