Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Gellius het volgende:
Dat maakt het natuurlijk niet minder slordig van je, Frollo.
Moet en die mens en niet werk en of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik had net 'De spatiefout van 2008' in mijn sig gezet.
Leuk! Mijn stem gaat naar 'gemalen gids'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
Ik ben er nog niet uit. 'Gestolen bromfietsregister' is ook niet mis, vooral omdat het zo heerlijk lullig klinkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk! Mijn stem gaat naar 'gemalen gids'.
Ze zijn weer leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Hm, ik ga ook maar eens nadenken aan welke spatiefout ik mijn stem ga schenken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef dwerg het volgende:
De luchtvochtigheid is erg laag, ik aaide net de kat en die is statistisch geladen.
Ze zeggen wel eens dat het aan je schoenzolen ligt. Maar onze kat draagt heul geen schoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.
Ik loop ook al de hele dag te knetteren!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.
Leuk stukje erkenning dat een van de zes keuzemogelijkheden een door mij ingestuurde is (oude wijvenkoek).quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Haha, cool!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Leuk stukje erkenning dat een van de zes keuzemogelijkheden een door mij ingestuurde is (oude wijvenkoek).
Ach, als je er maar mee naar huis kunt bellen, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
aangezien de fotokwaliteit van mijn telefoon niet om over naar huis te schrijven is.
Nee. Wel het onderschrift bij de foto zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Haha, cool!
Heb je ook het stukje erbij geschreven?
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee. Wel het onderschrift bij de foto zelf.
Nr. 42, appartement 2?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef JAM het volgende:
Datzelfde systeem (dat nummersysteem dus) gebruiken ze voor Belgische huisnummers. Zo woon ik op nummer 43/0002.
Ik ook niet, dus het zij je vergeven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Frollo het volgende:
Het spijt me, maar ik vind het niet de leukste van de zes.
Het eerste. Beslist het eerste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:08 schreef Frollo het volgende:
Metafoor, best een fijne naam voor een café.
Zeggen jullie: 'Ik ga naar Metafoor', of: 'Ik ga naar de Metafoor'?
Nu! Hoop doet leven!quote:Beste T.,
Onze poëzielector had gemengde gevoelens bij het lezen van uw gedichten. Ze vindt uw toon af en toe flauw, maar af en toe ook prikkelend. Ze heeft daarom besloten enkel het gedicht 'Wanneer op de Veluwe' te weerhouden. Dit gedicht wordt nu voorgelegd aan de voltallige kernredactie, die zich definitief zal uitspreken over een mogelijke publicatie op de redactievergadering van woensdag 4 maart. Of 'Wanneer op de Veluwe' al dan niet werd aanvaard, kan ik dus vanaf 5 maart laten weten. Ik houd u op de hoogte.
Een vriendelijke groet,
Jeroen Paulussen
Dietsche Warande & Belfort
Dat kan alleen maar goed zijn.quote:Ze vindt uw toon af en toe flauw, maar af en toe ook prikkelend.
Ik ben ook gelukkig met mijn werk én verliefd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik ben ook verliefd, dus we kunnen niet uitsluiten dat dit de inschatting van ons welbevinden sterk beïnvloedt,.
Typisch JAM wel.quote:Mijn lied over de Veluwe
Waar het golvend land de zee niet kust
En de heidepollen het zout volstrekt niet lust
Daar ligt mijn dorp verscholen in het openbaar
O, ik heb die stilte lief, alleen voor ’s morgens zessen daar
O goed gevulde Veluwe met je ferme borsten
Je venusheuvels doen me klimmen, dorsten
Naar je verlangen om mijn water te geven, plassen
zie ik, waarin groene nimfenbomen wildebrassen
veel groene naald en loof, ik zie er breiend vermogen
en graag buk ik me - uiteraard voorovergebogen –
om de laatste zeldzame kleine schorseneer te zien
het gentiaanblauwtje en nog minder bovendien
Veluwe, lief Veluwtje met je volle edele delen
Hoe edel is het hert, wat kan ik nog velen
Mijn geelgeruite kiel - Veluws trots – alles trek ik uit
En fluit er schaamteloos maar vol op mijn eigen fluit
Jij óók al? Zit ik dus hier ineens tussen allemaal mensen die wél gelukkig en verliefd zijn?! Dit kan niet. Gellius, gaat je huwelijk al downhill? DO2, heeft je grillige kunstenaarsgeest inmiddels je geliefden al weggestoten? *zucht*. Waar is de ellende? Ik mis het.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig met mijn werk én verliefd.
Nou, dat vind ik nu net niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef Gellius het volgende:
O, het stond al op internet, zie ik:
[..]
Typisch JAM wel..
Nee, wij hebben geen vlokje sneeuw hier. EN het zou me niet verbazen als de temperatuur al rond of boven het vriespunt ligt hier.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Gellius het volgende:
Typisch weer dat regiocentrisme van de provincies: zomaar aannemen dat als er bij hen sneeuw ligt er òveral wel sneeuw zal liggen.
Woerden was vreselijk. Ik moest er voor m'n werk heen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Gellius het volgende:
Wat deed je dan ook in Woerden? De meest gemiddelde gemeente van Nederland is dat geloof ik.
I hear ya.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Gellius het volgende:
Ik voel met je mee. Ik heb er anderhalf jaar lang voor mijn werk naar toe gemoeten. Ik zeg u: dat was geen pretje. Ik voelde mij alleen en van God verlaten in de woestenij van Centraal-Nederland. Niettemin, ik ben er gelouterd uitgekomen.
Dus dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef Gellius het volgende:
Zouden er wel genoeg roepingen zijn voor iedereen, vraag ik mij wel eens af. Stel je nu toch voor dat wegens roepingschaarste een aanzienlijk deel van de mensen het zònder roeping zal moeten stellen. Wat dan?
'Stukadoren'?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie doet er mee wedstrijdje zoveel mogelijk op je boterham smeren?
Inderdaad, al een week, waardoor de fietspaden hier onbegaanbare ijsbanen zijn en de ziekenhuizen in plaats van 4 nu een stuk of 12 botbreuken per dag binnenkrijgen. Maar wel mooi soms.quote:
M'n haar staat ook al maanden omhoog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me. Die mocht als kind altijd 'stukadoren' als ze bij oma logeerde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo in je familie?
En wat gebeurde er toen ze op kamers ging?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me. Die mocht als kind altijd 'stukadoren' als ze bij oma logeerde.
De kapper heeft daar goede spulletje voor. Of tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n haar staat ook al maanden omhoog.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Gellius het volgende:
Het is een morele les in matiging, pope. Dan maakt het niet uit of er daadwerkelijk iets bespaard wordt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat nu weer voor absurde logica, pope?
quote:Bloed besmeurde leugens
Bloed besmeurde leugens
als messen in mijn hart
mijn ziel die huilt continue
tranen vol met smart
duivels in lams kleding
de metafoor is klaar
ogen eens vol met liefde
nu een emotieloze staar
je leeft nu in het wereld van de duivel
vol met vuur en veel haat
de duivel met al zijn krachten
die alleen voor slechtheid staat
ik vecht in de naam van Jesus
al kost het heel veel kracht
want de bloed besmeurde leugens
hebben me naar mijn knieën gebracht
Hou vol, Pope. Je krijgt het topic wel vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar wat is nou werkelijk belangrijk? Je doel bereiken, of toegeven aan je zo vluchtige grillen zoals in dit en dat geen zin hebben!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |