Nou, dat vind ik nu net niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef Gellius het volgende:
O, het stond al op internet, zie ik:
[..]
Typisch JAM wel..
Nee, wij hebben geen vlokje sneeuw hier. EN het zou me niet verbazen als de temperatuur al rond of boven het vriespunt ligt hier.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Gellius het volgende:
Typisch weer dat regiocentrisme van de provincies: zomaar aannemen dat als er bij hen sneeuw ligt er òveral wel sneeuw zal liggen.
Woerden was vreselijk. Ik moest er voor m'n werk heen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Gellius het volgende:
Wat deed je dan ook in Woerden? De meest gemiddelde gemeente van Nederland is dat geloof ik.
I hear ya.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Gellius het volgende:
Ik voel met je mee. Ik heb er anderhalf jaar lang voor mijn werk naar toe gemoeten. Ik zeg u: dat was geen pretje. Ik voelde mij alleen en van God verlaten in de woestenij van Centraal-Nederland. Niettemin, ik ben er gelouterd uitgekomen.
Dus dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef Gellius het volgende:
Zouden er wel genoeg roepingen zijn voor iedereen, vraag ik mij wel eens af. Stel je nu toch voor dat wegens roepingschaarste een aanzienlijk deel van de mensen het zònder roeping zal moeten stellen. Wat dan?
.
'Stukadoren'?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie doet er mee wedstrijdje zoveel mogelijk op je boterham smeren?
Inderdaad, al een week, waardoor de fietspaden hier onbegaanbare ijsbanen zijn en de ziekenhuizen in plaats van 4 nu een stuk of 12 botbreuken per dag binnenkrijgen. Maar wel mooi soms.quote:
M'n haar staat ook al maanden omhoog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.
Nee, een vriendin van me. Die mocht als kind altijd 'stukadoren' als ze bij oma logeerde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo in je familie?
En wat gebeurde er toen ze op kamers ging?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me. Die mocht als kind altijd 'stukadoren' als ze bij oma logeerde.
De kapper heeft daar goede spulletje voor. Of tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n haar staat ook al maanden omhoog.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Gellius het volgende:
Het is een morele les in matiging, pope. Dan maakt het niet uit of er daadwerkelijk iets bespaard wordt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat nu weer voor absurde logica, pope?
quote:Bloed besmeurde leugens
Bloed besmeurde leugens
als messen in mijn hart
mijn ziel die huilt continue
tranen vol met smart
duivels in lams kleding
de metafoor is klaar
ogen eens vol met liefde
nu een emotieloze staar
je leeft nu in het wereld van de duivel
vol met vuur en veel haat
de duivel met al zijn krachten
die alleen voor slechtheid staat
ik vecht in de naam van Jesus
al kost het heel veel kracht
want de bloed besmeurde leugens
hebben me naar mijn knieën gebracht
Hou vol, Pope. Je krijgt het topic wel vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar wat is nou werkelijk belangrijk? Je doel bereiken, of toegeven aan je zo vluchtige grillen zoals in dit en dat geen zin hebben!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |