Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over gifs gesproken, waar is Sackboy?
Uuh, volgens Adelante is de lapo de 300ste postquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Krentenbol had de laatste post.
Ik vind dit een duidelijk geval van 'mooiste topic' blijftquote:
Laatste is laatste!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uuh, volgens Adelante is de lapo de 300ste post
Dwarsdoorsnede van een penis.quote:
Wij kregen dat al op de basisschool.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
16. Maar op onze school lopen ze wat achter met spelling enzo
Nee, er is afgesproken dat post 301 de LAPO was, door slotjes heen e.d. telde niet.quote:
Ga die discussie even met Adelante aan ja.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, er is afgesproken dat post 301 de LAPO was, door slotjes heen e.d. telde niet.
Jou en jouw enzo krijgen we later pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dwarsdoorsnede van een penis.
[..]
Wij kregen dat al op de basisschool.
Gaaf!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Kom eens uit bed, hup hup! 's Nachts een man, 's morgens een man. (Of vrouw natuurlijk)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Op naar school, boffen!!!1
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef Biogarde het volgende:
Laten we die van Guppekop maar aanhouden.
quote:
Wat een kutschool inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou en jouw enzo krijgen we later pasNu is mijn school ook niet echt om naar huis te schrijven ofzo
Als geneesmiddel? Of in het algemeenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik had het gisteren met 4EBE over melatonine.
Whahaaaaquote:
Als ze zulke slechte spelling leren niet neequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou en jouw enzo krijgen we later pasNu is mijn school ook niet echt om naar huis te schrijven ofzo
Jullie posten tegelijk, daardoor was jij 301. Soms gaat dat zelfs door tot 306 ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Bio, hoe kan ik ineens door een slotje heen posten?![]()
Algemeen, we zaten om 5 uur nog op msn, dus vandaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als geneesmiddel? Of in het algemeen
Ik had een keer 307quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jullie posten tegelijk, daardoor was jij 301. Soms gaat dat zelfs door tot 306 ofzo.
Gast, die laatste is hooguit twaalf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft haar kleren aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, die laatste is hooguit twaalf.
Daar ben ik ook altijd bang voor in een achtbaan.quote:
Post ik wijven ook niet goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als ze uit zijn is er nog niks te zien.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik hoopte al dat Bio me modrechten gaf om jullie in bedwang te houden.
Hoe weet je dat? In ken een meisje van 25 dat er uitziet als 16quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, die laatste is hooguit twaalf.
Oud, wel leukquote:
Maar niet als twaalf, die pic posten is vragen om gezeur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? In ken een meisje van 25 dat er uitziet als 16
Gooi jou afbeeldingen er is in dan !quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Lakitu het volgende:
Ah, geweldig heren. Ik zie wat vrouwelijk schoon. Het mag echter wel wat meer zijn, en graag ook wat jonger.
Carry on.
Jup, Steven Defour zit links voor ons, wie die andere gast is weet ik niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oud, wel leuk
Was een bekende profvoetballer ofzo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Om terug te gaan naar hoog niveau
Ik ben even wat aan het doen voor school, ik zal later vandaag een heel topic vol supplyen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gooi jou afbeeldingen er is in dan !
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gooi jouW afbeeldingen er is in dan !
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwohquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
13 jaar
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, die is er bij mij ook uit.
Die lijkt wel 9/10. Aan het gezicht te zien dan.quote:
Maar haar borstenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die lijkt wel 9/10. Aan het gezicht te zien dan.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
16 jaar
gastquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
16 jaar
Die is geen eens leukquote:
Ik zou nummer 1, 2 en 5 keihard doen, gek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
13 jaar
[ afbeelding ]
16 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
5 okéquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou nummer 1, 2 en 5 keihard doen, gek.
Jij moet ook even op die site kijken.quote:
Ze vragen er gewoon omquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
14 jaar![]()
[ afbeelding ]
13 jaar, zo fout![]()
[ afbeelding ]
14 jaar
Welke?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij moet ook even op die site kijken.
Ik denk dat ik me ook niet in zou houden als ze wouquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze vragen er gewoon om
Waarom?
Een kloppend lid in hun grotje natuurlijk
Stoerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet voor mensen met een zwakkere maag.[ afbeelding ]
http://bio.kuleuven.be/endo/vakken/pract_rat.htm
WTF gastquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had vroeger ook zo'n leuk programma op tv over anatomie....quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik kon laatst met m'n vriendin mee naar een anatomieles, maar we waren te laat voor kaarten kopen
Ik een schapenhart.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer
Het enige wat ik heb ontleed is een geitenhart
Bwhehehe, kijk dan ook niet.quote:
Mieters!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, leuk.
Gaan we volgend jaar ook doen als het goed is, maar dan met nertsen!
Ik wil de voglende keer ook mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik kon laatst met m'n vriendin mee naar een anatomieles, maar we waren te laat voor kaarten kopen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef gers het volgende:
hoi![]()
ik voel me nu net een pedo in dit topic
Met die duitser met die hoed een tijdje geleden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je had vroeger ook zo'n leuk programma op tv over anatomie....
Je heet ook niet voor niks martijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef gers het volgende:
hoi![]()
Evisceratiequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef gers het volgende:
hoi![]()
Ja hoe heet die gast ook alweer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met die duitser met die hoed een tijdje geleden?
Die heb ik allemaal gekeken
Even Ricko's topic over pijnlijke voorhuid lezen voor tips?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Gupje het volgende:
Me geslacht doet pijn, denk dat ik te hard heb gerukt
Link?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Even Ricko's topic over pijnlijke voorhuid lezen voor tips?
Ja.quote:
MBO hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat voor opleiding doe jij dan?
Wie ben jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nickolaus.MaximiIIian - woensdag 7 januari 2009 @ 12:30quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef dagdag het volgende:
nu je inschrijven voor klb hoerpesthumor
elke avond rond 23.30
meld je aan zodat ik een link regel
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Zotheid het volgende:
Niet voor Gupje.Wat de kanker is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nickolaus.MaximiIIian - woensdag 7 januari 2009 @ 12:30
Ik doe HBO, dus bij deze is HBO-bashen obsoleet.
Nee man, elektrotechniek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Non inultus premor.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Zotheid het volgende:
Niet voor Gupje.Kan het wel hebben maar past niet in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Nee man, elektrotechniek.Je gaat wel steeds meer omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan het wel hebben maar past niet in het topic
Hoezo niet? je hebt liever dit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan het wel hebben maar past niet in het topic
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een topicreeks starten over PF, geneeskunde, literatuur en recht Zotheid
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo niet? je hebt liever dit?Heuheu, het hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
[..]
Hoezo niet? je hebt liever dit?kanker zh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ja. Ik dacht dat iedereen wel wist dat ik als pupil van Beauregard gewoon een WO-studie doe.quote:
Whoa, normaal komen ze altijd wel op het schuine gedeelte terrecht..pijnlijk ditquote:
Ik wist uberhaubt niet dat je een pupil van Beauregard bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ik dacht dat iedereen wel wist dat ik als pupil van Beauregard gewoon een WO-studie doe.
Een varkenshart.quote:
[..]
Hoezo niet? je hebt liever dit?Nee ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Ja suffert, ik vind kunst en muziek ook leuk, maar een studie op dat gebied is echt kansloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik moet voor dit jaar naar zo'n meeloopdag op een universiteit gaan, maar ik weet bij fuck niet welke studie ik moet kiezen. Mijn profiel is N&T en N&G met eco en ik vind kunst en muziek leuk. HELP?
hihi je hebt precies hetzelfde. Mijn progiel is ook N&T en N&G met economie en vind ook muziek leuk en ik weet ook niet wat ik moet kiezen. En ik moet ook meelopen. In welke klas zit jij? 5e ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik moet voor dit jaar naar zo'n meeloopdag op een universiteit gaan, maar ik weet bij fuck niet welke studie ik moet kiezen. Mijn profiel is N&T en N&G met eco en ik vind kunst en muziek leuk. HELP?
Wat? Ik zet het toch netjes in spoilertags? Je kan hier heel mooi de bicusbidaalklep zien.quote:
Je was me net voor. 2 zielen 1 gedachte, jeweets!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja suffert, ik vind kunst en muziek ook leuk, maar een studie op dat gebied is echt kansloos
Ga geneeskunde doen, of rechten
Ja. Heb jij ook latijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi je hebt precies hetzelfde. Mijn progiel is ook N&T en N&G met economie en vind ook muziek leuk en ik weet ook niet wat ik moet kiezen. En ik moet ook meelopen. In welke klas zit jij? 5e ook?
Doe net als mij, gewoon niks doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
zou ik iets economisch gaan doen of iets techinisch?
Daar moest ik laatste ook in snijden. Dan is het niet echt vies ofzo. Maar als ik het zo zie moet ik er van kotsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Ik zet het toch netjes in spoilertags? Je kan hier heel mooi de bicusbidaalklep zien.
Anders ik welquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zin om mevrouw links kapot te maken met mijn penis.
Ik heb geen latijn. Ik zit op het vwo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja. Heb jij ook latijn?
Ik denk dat ik dan maar industrial design ga doen.
Sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar moest ik laatste ook in snijden. Dan is het niet echt vies ofzo. Maar als ik het zo zie moet ik er van kotsen.
Ik allebei wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Leidenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen latijn. Ik zit op het vwo.
Dit is wel heel toevallig, ik wilde ook industrial design gaan doenin Delft. Maar ik vind delft een kut stad denk ik. Wat ik er tot nu toe van heb gezien. En ik ben slecht in wiskunde
en dat is denk ik wel een vereiste om die studie te doen.
Geneeskunde is inloten en rechten is kut.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja suffert, ik vind kunst en muziek ook leuk, maar een studie op dat gebied is echt kansloos
Ga geneeskunde doen, of rechten
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geneeskunde is inloten
idd, en met inloten kom ik er zowiezo niet in als ze naar cijfers kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geneeskunde is inloten en rechten is kut.
Inloten is prima toch? Of heb je geen goede cijfers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geneeskunde is inloten en rechten is kut.
Misschien moet je is beter je best toen tijdens je lessen Nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd, en met inloten kom ik er zowiezo niet in als ze naar cijfers kijken
Ik ken iemand die schrijft zo ie zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet je is beter je best toen tijdens je lessen Nederlands.
Dat moge wel duidelijk zijn toch?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ken iemand die schrijft zo ie zo
Delft is leuker dan eindhoven qua stad, maar ik vind de campus van eindhoven wel echt de shit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen latijn. Ik zit op het vwo.
Dit is wel heel toevallig, ik wilde ook industrial design gaan doenin Delft. Maar ik vind delft een kut stad denk ik. Wat ik er tot nu toe van heb gezien. En ik ben slecht in wiskunde
en dat is denk ik wel een vereiste om die studie te doen.
nee. Ik ga weg doei.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet je is beter je best toen tijdens je lessen Nederlands.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet je is eens beter je best toen tijdens je lessen Nederlands.
Beide instructeur bij een zeilschool, maar hij is niet zo snuggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat moge wel duidelijk zijn toch?
[..]Waar ken je hem van?
Krijg kriebels van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat moge wel duidelijk zijn toch?
Sowiesoquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
en je schrijft zoieso?
Zeilen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beide instructeur bij een zeilschool, maar hij is niet zo snugger
Ik ben dan ook de kloon van NB.quote:
Bwoh, het is wel mooi werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het ziekenhuisleven schijnt kut te zijn.
Je geilt ook op coma?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeilen.
[..]
Ik ben dan ook de kloon van NB.
Neejoh! Anders kun je natuurlijk ook particulier aan de slag als bv plastisch chirurg, om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het ziekenhuisleven schijnt kut te zijn.
Of thuis operaties voor een mooie prijsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neejoh! Anders kun je natuurlijk ook particulier aan de slag als bv plastisch chirurg, om maar iets te noemen.
Nee, dat niet.quote:
Stop eens met corrigeren ouwe krent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Seks met comapatiënten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Hoewel het wel zeer interessant is.
Met zo'n hele berg assistenten om je heen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of thuis operaties voor een mooie prijs
BK, waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
BigKahuna, speel jij Madden ?
Economisch. Je kan technisch nog geen eens typen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
zou ik iets economisch gaan doen of iets techinisch?
Bwhehe DB houdt Gupje voor BK.quote:
Touche!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Economisch. Je kan technisch nog geen eens typen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Stop eens met corrigeren ouwe krent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Geen eens' is ook geen Nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Economisch. Je kan technisch nog geen eens typen.
Jaja, op dit toetsenbord lukt die é niet.quote:
Is er alleen maar rechten en medicijnen voor je ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neejoh! Anders kun je natuurlijk ook particulier aan de slag als bv plastisch chirurg, om maar iets te noemen.
Niet eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
'Geen eens' is ook geen Nederlands.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is er alleen maar rechten en medicijnen voor je ofzo.
Dat moet je aan D_B vragen.quote:
Ow wat een lol in een gesloten topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[KLB BAGGER SC #701] Waar Yvonne nog steeds graag komt.
Dat zijn gewoon de leukste studiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is er alleen maar rechten en medicijnen voor je ofzo.
Jawel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
'Geen eens' is ook geen Nederlands.
Denk zelf ook vaak dat ik ingelogd ben als BK.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat moet je aan D_B vragen.
Maar ik doe het soms ook.
Dat komt door jullie ui.
Heu Maisnon ouwe rukkert!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Maisnon het volgende:
Pff wat gaan je vingers toch stinken altijd van koffie
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Florian mijn tweelingbroertje is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de leukste studies
Alhoewel Psychologie en Filosofie ook interessant zijn
Gebruik een lepeltje om te roeren!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Maisnon het volgende:
En wat doe jij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de leukste studies
Alhoewel Psychologie en Filosofie ook interessant zijn
Je moet ook roeren met een lepel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Maisnon het volgende:
Hihihi, ik snap het grapje~!!!1111EINZZE(#(&((&_#!($_!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk zelf ook vaak dat ik ingelogd ben als BK.
Of verklik in nu iets
Aan de HvA toch? Krijg je nou ook nog veel psychologie? Ik krijg bijna alleen maar praktijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Marketing, wat overigens ook heel leuk is
Joahquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Florian mijn tweelingbroertje is.
Nee niet de HvAquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan de HvA toch? Krijg je nou ook nog veel psychologie? Ik krijg bijna alleen maar praktijk.
Dat heb ik nou ook. Zijn wij nou zo bekrompen of zijn zij dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah
Jammer dat ik in het dagelijks leven nooit mensen tegenkom die overal hetzelfde over denken als ik
* Jaloers is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee niet de HvA
Ik krijg normale psychologie en organisatiepsychologie
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gebruik een lepeltje om te roeren!
Dan ga ik mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga gewoon niet studeren, naar Canada verhuizen en daar in een jachtwinkel werken.
Euuh ik heb me ingeschreven bij studentenwoningweb.nlquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Jaloers is.
Ik ga volgend jaar wel naar de HvA, daar bij het amc. Waar kan ik het beste naar kamers kijken?
In Amsterdam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar kan ik het beste naar kamers kijken?
Dat lijkt mij dus ook. Ik woon nu in het Hartje van Den Haag, mieters mooi, vlakbij het cs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Euuh ik heb me ingeschreven bij studentenwoningweb.nl
Maar ik woon niet in A'dam hoor. Alles wat ik kon krijgen lag of in de ghetto of was te duur.
Wajoo, ik ook!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Ik woon nu in het Hartje van Den Haag, mieters mooi, vlakbij het cs.
Maar ik heb ook geen zin om elke dag 3 uur te reizen.
Abcoude ligt dichterbij het amc dan een groot gedeelte van Amsterdam, dus zo zeker is dat ook niet.quote:
Waar woon jij?quote:
Weet trouwens ook waar me broer precies woont in de gouverneurslaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Ik woon nu in het Hartje van Den Haag, mieters mooi, vlakbij het cs.
DH A'dam is toch geen 3uur?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Abcoude ligt dichterbij het amc dan een groot gedeelte van Amsterdam, dus zo zeker is dat ook niet.
Ga gewoon naar Leiden manquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aapie, kijk eens in je fotoboek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar woon jij?
En op welke school zit je dan?
Vanuit Den Haag eerst naar Lelylaan en daarna nog 25 min met de tram naar het amc.quote:
Lees je over mijn post heen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanuit Den Haag eerst naar Lelylaan en daarna nog 25 min met de tram naar het amc.
Ik vond de open dag maar niks.quote:
Ik lees amper m'n Fobo. Maar gaaf! Huygens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:50 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Aapie, kijk eens in je fotoboek.
quote:
Op 16-12-2008 21:33 schreef Zotheid
Ik woonde toen nog in Voorburg en zat op het Huygens. Jij?
Zit ik nu ook Wel een kutschool eigenlijk, maar misschien dat ik volgend jaar nog even van het nieuwe schoolgebouw kan genieten.
En ik woon nu "op" Voorburg bij het Loo.
Amsterdam naar Maastricht is ook 3uur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanuit Den Haag eerst naar Lelylaan en daarna nog 25 min met de tram naar het amc.
Was je op de open dag met die markt & proefcolleges? Daar was ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond de open dag maar niks.
Daarnaast kwam hij er tijdens het onderzoek naar wat studenten de beste locatie vonden er het slechtste uit.
[..]
Ik lees amper m'n Fobo. Maar gaaf! Huygens!Hebben jullie nog steeds les in het Maartens?
Amsterdam Amstel --> Tilburg is korter dan Amsterdam Amstel -- Den Helderquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Amsterdam naar Maastricht is ook 3uur.
NEREUS IS STOER OLÉ OLÉquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
Why the fuck ga je naar Lelylaan?!!!!!
Sorry.quote:
Brr, dat is volgens mij geen fijn gedeelte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet trouwens ook waar me broer precies woont in de gouverneurslaan
In het Loo nu, woon op loopafstandquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond de open dag maar niks.
Daarnaast kwam hij er tijdens het onderzoek naar wat studenten de beste locatie vonden er het slechtste uit.
[..]
Ik lees amper m'n Fobo. Maar gaaf! Huygens!Hebben jullie nog steeds les in het Maartens?
Nee dat kloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Brr, dat is volgens mij geen fijn gedeelte.
Omdat daar de tram naar het amc komt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
Why the fuck ga je naar Lelylaan?!!!!!
Ja, in November. Ik heb alleen bij gezondheid gekeken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was je op de open dag met die markt & proefcolleges? Daar was ik ook
Waar heb je gekeken?
Is er een volgende open dag in Leiden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat daar de tram naar het amc komt.
[..]
Ja, in November. Ik heb alleen bij gezondheid gekeken.
We kunnen tijdens de volgende open dag meeten~!!1
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat kloptmaar hij moet daar ook weg... kamer waar hij woont word illegaal verhuurt ofzo.
Ik woonde ook op loopafstand, bij het KJplein en forum sport daarzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
In het Loo nu, woon op loopafstand!
De metro komt ook bij het AMC uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat daar de tram naar het amc komt.
[..]
Ja, in November. Ik heb alleen bij gezondheid gekeken.
We kunnen tijdens de volgende open dag meeten~!!1
Woon je daar wel in de buurt dan? Want ga er volgende week als het goed is langsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik kom gelukkig nooit in dat soort buurten.
[..]
Ik woonde ook op loopafstand, bij het KJplein en forum sport daarzo.
Ik own je volgend jaar wel even als ik bij Njord zitquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Grapjas!
Zeg dat voor m'n neus dan krijg je klappen [ afbeelding ]
Weet ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is er een volgende open dag in Leiden dan?
Dat is dus bullshit. Ze bieden juist heel veel stages naar het buitenlandquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik ben er ook maar heel even geweest. Ze hebben daar veel minder stagemogelijkheden dan Amsterdam. Daarnaast bieden ze ook geen stages in het buitenland aan wat ik wel erg graag wil.
Maar ik moet toch eerst naar die metro vanuit Den Haag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De metro komt ook bij het AMC uit
Noh, dan heeft 9292 mij voorgelogen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
17:21
18:21
1:00
1
Dat is als je van Den Haag centraal naar AMC wilt
Ik zat naar het mooie meisje naast me te kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit. Ze bieden juist heel veel stages naar het buitenlandWel goed luisteren he
Gewoon Den Haag centraal --> AMC doen op 9292quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noh, dan heeft 9292 mij voorgelogen.
Welke trein/metro is dat dan?
Rechten, Criminologie en Recht & Bedrijfswetenschappenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zat naar het mooie meisje naast me te kijken.
Nee, maar ze bieden weinig stages aan in het buitenland, in mijn vakgebied althans. Naar welke studies ben jij geweest dan?
Ja maar ik moet eerst nog verder gaan met HBO.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Hier ZH
http://www.studereninleid(...)kunde/over-de-grens/
Hoeveel jaar nog dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst nog verder gaan met HBO.
Ik moet eerst een HBO-diploma hebben van papa.
17:21quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gewoon Den Haag centraal --> AMC doen op 9292
Je moet overstappen in Gouda. Geen metro nodig, er is sinds een paar weken een treinstation bij het AMC.
Vandaar, dat had je al een keer eerder gezegd dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Rechten, Criminologie en Recht & Bedrijfswetenschappen
Geneeskunde kan ik niet doen vanwege m'n vakkenpakket
Ze zijn ook lekkerquote:
Ligt eraan, ik kan ervoor kiezen om na het Hbo en master te doen om daarna in het 3e jaar van geneeskunde in te stromen. Dan heb ik volgens mij ook geen gezeik met loten.quote:
Huh? Maar je doet nu niks op het gebied van geneeskunde toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan ervoor kiezen om na het Hbo en master te doen om daarna in het 3e jaar van geneeskunde in te stromen. Dan heb ik volgens mij ook geen gezeik met loten.
Ik denk elke keer dat jij MaddoX (o.i.d) bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:07 schreef MouzurX het volgende:
*kijkt naar TT
*gaat topic doorlezen
Hoi
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:07 schreef MouzurX het volgende:
*kijkt naar TT
*gaat topic doorfappen
Hoi
Nee, maar als ik hbo-v ga doen kan 1 of andere Master Nursing doen om daarna geneeskunde te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Huh? Maar je doet nu niks op het gebied van geneeskunde toch?
Ooh op die manierquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar als ik hbo-v ga doen kan 1 of andere Master Nursing doen om daarna geneeskunde te doen.
Tja, dat geloof ik ook. Vandaar dat m'n pa vind dat ik maar gewoon eerst hbo moet doen zodat ik in elk geval een diploma heb. En daar heeft hij natuurlijk ook gelijk in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh op die manier
Is wel zwaarM'n vriendin zit nu al dik te bikkelen - 2e jaar..Zal moeilijk worden om dat "even" in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |