Welke?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef PieterBas het volgende:
prappappapapapapa..
Zit ik morgen weer met dat liedje in mijn hoofd..
LUL! Nu ik ook weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef PieterBas het volgende:
prappappapapapapa..
Zit ik morgen weer met dat liedje in mijn hoofd..
Ken ik niet, schijtnummer neem ik dus aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
rap das armas - rockstarzzz..
mja.. het is wel aanstekelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ken ik niet, schijtnummer neem ik dus aan
Mogguhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Bijna weekendBijna weekend
Bijna weekend
Gaat goed, alleen ook beetje moe jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen nog een beetje moe
En met jou?
Hello and bye I guess?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef Californium het volgende:
morgenvrijdag.....
Stomme kut bussennetjes om tien voor half 6 gisteravond op de bus van 17.22 staan wachten... (moest nog ef langs de winkel) komt ie om 17.45 ben ik om 18.05 thuis.... is de klantenservice van HP om 18.00 =dicht
Nu vond ik het genoeg en alles opgeschreven in agenda en n 08.30 is het weer open en dan maar vanaf hier bellen
maar goed! druk
Gewoon drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ook best moe, en heb dorst, maar de leraar zit te kijken vanaf afstand
Heb maar zin in 1 ding, slapenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben jullie er ook allemaal weer zo zin in vandaag?
juffrouw Jannie!! Moet je kijken wat ik nou op mijn brood heb, bassie en adriaan boterhammenworst!quote:
Ik stond daarnet dus bij de tramhalte...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juffrouw Jannie!! Moet je kijken wat ik nou op mijn brood heb, bassie en adriaan boterhammenworst!
zie ik zo'n vrouw achter een ruit. ik tik d'r op en zeg "wat kost dat?" - 50 gulden. da's niet duur voor dubbel glas!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik stond daarnet dus bij de tramhalte...
Zie je, toch blond, ondanks dat je het ontkendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh nee joh.. was ook in het verkeerde topic trouwens
dat hoorde ik laatst van een cabaratier over zijn dochter.. Dat ze echt blond is en dat is maar goed ook, anders was ze gewoon stomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie je, toch blond, ondanks dat je het ontkend
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat hoorde ik laatst van een cabaratier over zijn dochter.. Dat ze echt blond is en dat is maar goed ook, anders was ze gewoon stom
zo stom ben jij toch niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
straks moet ik me met zo'n opmerking ook aangesproken gaan voelen
In mijn ogen ook, maar zo af en toe kan ik wel heerlijk blond zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... nu zijn ze echt te ver gegaan...
Die kerel heeft gewoon de telefoon opgehangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |