quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Puala het volgende:
mijn oma is genomineerd om vrijwilliger van het jaar te worden (van de gemeente) en vanavond mogen we naar de uitreiking
![]()
"Verrassingquote:En dat hoor ik allemaal nu pas
Ja nogalquote:
Ja restecp voor jouw omaquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef Puala het volgende:
Mijn oma is hip, dat weet ik al wel langer hoor Hosti![]()
En Piles, respect voor die opa van je, 92 is wel ff wat anders nog als 67
Heeft hij ook de Logitech Harmony? Volgens de reclame zeer geschikt voor opa's, maar ik geloof er niks van. Hoewel mijn opa ook wel graag nieuwe gadgets koopt, althand 1 van de 2.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
Mn opa van 92 heeft vorig jaar nog een cd-speler en dvd-speler kado gekregen, en dat lukt m nog allemaal
Vind het soms wel jammer dat ie niet 10 jaar jonger is, dan had ie nog een computer gehad denk ik
De wattesquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heeft hij ook de Logitech Harmony? Volgens de reclame zeer geschikt voor opa's, maar ik geloof er niks van. Hoewel mijn opa ook wel graag nieuwe gadgets koopt, althand 1 van de 2.
Dinsdag al, maar hoiquote:
Sorry, ik kan niet alles bijhouden hé.quote:
Snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet alles bijhouden hé.
iets verkeerds gegeten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
Ik heb opeens pijn in me buiken misselijkheid. Moet nog weg ook.
Eindeloze discussie.quote:
Dat denk ik ook, of het is verkeer gevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:28 schreef PieterBas het volgende:
Iets verkeerds gegeten?
Laatst ook kotsmisselijk en buikpijn van iets verkeerd gevallen.. Dacht eerst nog aan salmonella...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, of het is verkeer gevallen.
Dit keer niet van het eten..quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
Op vakantie zo vaak misselijk geweest. Klote mini-busjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |