abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64833149
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij heeft het over de RvB van Brugge, lijkt me.
Kuijtje hoopt teveel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64833201
-niet nodig-

[ Bericht 89% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 23:23:13 ]
pi_64833227
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-niet nodig-
Hij is voor Brugge en Feijenoord. Een soort Jorien, alleen de Belgische versie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 23:23:28 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64834196
quote:
Biseswar heeft keus te over
Door SJOERD MOSSOU

BELEK - Diego Biseswar kan kiezen uit tal van clubs, nu zijn contract bij Feyenoord over een paar maanden afloopt.

,,In elk groot voetballand is er wel een aantal clubs geïnteresseerd,’’ zegt zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf. ,,Geen absolute top, maar wel goede clubs daar net onder.’’

Biseswar zit in een luxe positie. De aanvaller, die in de eerste helft van dit seizoen in twaalf duels zes goals heeft gemaakt, heeft een aanbieding van Feyenoord klaarliggen, maar hoeft geen haast te maken met zijn beslissing. In alle rust kan hij wachten op een aantrekkelijk bod. ,,Maar dat maakt de keuze nog niet gemakkelijker,’’ aldus Hoogewerf. ,,Diego is er gewoon echt nog niet uit. Hij moet straks zelf beslissen wat hij wil. Zijn gevoel bij Feyenoord wordt steeds wat beter, maar hij komt natuurlijk wel uit een situatie waarin hij overbodig was.’’

Technisch directeur Peter Bosz begrijpt dat Feyenoord in de onderhandelingen niet heel sterk staat. ,,We zijn niet naïef, ook wij snappen best dat Diego op dit moment een interessante speler kan zijn voor andere clubs,’’ aldus Bosz. ,,Maar bij Feyenoord kan Diego zich de komende jaren uitstekend ontwikkelen. Uiteraard schetsen wij hem dat perspectief ook, hij weet dat we zijn contract graag willen verlengen. Maar het is aan hem om een keuze te maken.’’

Met Gertjan Verbeek, de trainer die hem het vertrouwen gaf, heeft Biseswar een goede band. ,,Dat laat hij meewegen,’’ zegt Hoogewerf. ,,Bij Feyenoord weet hij wat hij heeft, dat is ook wat waard. Maar van de andere kant: wat als er volgend seizoen weer een andere trainer is? Dat is ook een dilemma. Juist omdat Diego in het verleden een paar keer een ongelukkige keuze heeft gemaakt, wil hij nu de tijd nemen.’’

Verbeek houdt met elk scenario rekening. ,,Elk bod op een speler, of het nu Diego is of iemand anders, moeten wij in overweging nemen,’’ aldus de coach.

,,Zo is de situatie nu eenmaal. Ik ben nergens bang voor, dat is zinloos, maar feit is dat er deze maand altijd iets zou kunnen gebeuren.’’
Graag of niet
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:04:40 #55
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64835174
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Graag of niet

We mogen god op onze blote knieën danken als hij bijtekent hoor.
pi_64835409
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Graag of niet
En dan wordt het niet en is het weer brullen over een maandje. Er wordt hier door sommigen soms zo emotioneel gereageerd. Alsof het op dit moment zo'n groot voorrecht is om bij Feyenoord te spelen
pi_64835411
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Pcies!

Ik tel 9 wedstrijden in die lijst van KK en je kan een max 8 wedstrijden kaart kopen. Fey - PSV is zeker de 9de
pi_64835575
Gewoon weg met Biseswar. Als iedereen fit wordt is hij overbodig, als niet iedereen fit wordt is het seizoen toch al verloren. We kunnen het geld goed gebruiken.
pi_64835679
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

En dan wordt het niet en is het weer brullen over een maandje. Er wordt hier door sommigen soms zo emotioneel gereageerd. Alsof het op dit moment zo'n groot voorrecht is om bij Feyenoord te spelen
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Pcies!

Ik tel 9 wedstrijden in die lijst van KK en je kan een max 8 wedstrijden kaart kopen. Fey - PSV is zeker de 9de
Niemand is groter dan de club.
Het is een eer om voor Feyenoord te mogen spelen.
Zo geweldig is Biseswar nou ook weer niet.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:26:17 #60
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64835868
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niemand is groter dan de club.
Het is een eer om voor Feyenoord te mogen spelen.
Zo geweldig is Biseswar nou ook weer niet.
Of hij nou heel geweldig is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij dit seizoen onze beste speler is en van hem veel dreiging uitgaat die wij voorin zo missen. Zie de wedstrijd tegen NAC bijv.

En dat het een eer is voor Feyenoord te spelen bevestigt hij volgens mij. Elke andere speler was bij de nummer 12 al zeker weggegaan. Toch moet hij ook aan zijn eigen carriere denken. Die hij wel eens beter kan ontwikkelen bij een club als Twente ofzo. Ik noem maar wat.

We moeten gewoon heel blij zijn als hij bijtekent. Speelt dit seizoen gewoon goed en heeft nog veel potentie. Zal dus met een nieuw contract veel geld kunnen opleveren. Dat kunnen we wel gebruiken, he.

Het zou geweldig zijn als hij bijtekent.
pi_64836289
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Of hij nou heel geweldig is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij dit seizoen onze beste speler is en van hem veel dreiging uitgaat die wij voorin zo missen. Zie de wedstrijd tegen NAC bijv.

En dat het een eer is voor Feyenoord te spelen bevestigt hij volgens mij. Elke andere speler was bij de nummer 12 al zeker weggegaan. Toch moet hij ook aan zijn eigen carriere denken. Die hij wel eens beter kan ontwikkelen bij een club als Twente ofzo. Ik noem maar wat.

We moeten gewoon heel blij zijn als hij bijtekent. Speelt dit seizoen gewoon goed en heeft nog veel potentie. Zal dus met een nieuw contract veel geld kunnen opleveren. Dat kunnen we wel gebruiken, he.

Het zou geweldig zijn als hij bijtekent.
Je hebt gelijk maar ik heb 't gevoel dat ie gaat vertrekken dus vandaar dat ik nog niet echt enthousiast ben.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:15:19 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64837032
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef Sloggi het volgende:
Gewoon weg met Biseswar. Als iedereen fit wordt is hij overbodig, als niet iedereen fit wordt is het seizoen toch al verloren. We kunnen het geld goed gebruiken.
Die loopt gratis de deur uit einde van het seizoen
Ik ben inmiddels overleden
pi_64837051
KwamKomt Biseswar ook uit de talentpool?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:23:47 #64
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_64837187
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is voor Brugge en Feijenoord. Een soort Jorien, alleen de Belgische versie.
Jorien is voor een Belgische jodenclub

Ik ben Clubsupporter. Feijenoord heeft na een paar bezoeken aan de Kuip een speciaal plekkie gekregen, maar er is maar 1 Club voor me

En om even duidelijk te zijn: Het is inderdaad de RvB van Club die de transfer afgeblazen heeft. In plaats daarvan zijn we Kruska (Dortmund) en Vadis (Hamburg, ook even interesse van Feijenoord) gaan halen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  vrijdag 9 januari 2009 @ 07:51:07 #65
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_64839220
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:16 schreef _Mike_ het volgende:
KwamKomt Biseswar ook uit de talentpool?
Geloof ut wel ja..
Daarom is er min of meer nog meer druk op bestuur om hem of deze winter te verkopen, of contract te verlengen. Andere optie is er eigenlijk niet willen ze geen gezichtsverlies lijden bij de deelnemers van de pools.
pi_64839440
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-niet nodig-
Slaat dit op de user of op de post?

tietoesevietoesepie
pi_64839513
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:18 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Slaat dit op de user of op de post?

tietoesevietoesepie
Geen idee. Zulke reacties plaats ik al zolang ik hier op het forum zit. Blijkbaar wil Prosac de toon zetten of er een politiek correct forum van maken. Er stond letterlijk: "Scheer je weg domme Belg"
Als dat al niet meer kan...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:29:35 #68
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64839596
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:23 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Jorien is voor een Belgische jodenclub

Ik ben Clubsupporter. Feijenoord heeft na een paar bezoeken aan de Kuip een speciaal plekkie gekregen, maar er is maar 1 Club voor me

En om even duidelijk te zijn: Het is inderdaad de RvB van Club die de transfer afgeblazen heeft. In plaats daarvan zijn we Kruska (Dortmund) en Vadis (Hamburg, ook even interesse van Feijenoord) gaan halen
Weet je waar Vadis gespeeld heeft
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:30:00 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_64839602
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen idee. Zulke reacties plaats ik al zolang ik hier op het forum zit. Blijkbaar wil Prosac de toon zetten of er een politiek correct forum van maken. Er stond letterlijk: "Scheer je weg domme Belg"
Als dat al niet meer kan...
Jou "kennende" zal dat er inderdaad hebben gestaan
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_64839627
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jou "kennende" zal dat er inderdaad hebben gestaan
Ik meen het echt serieus. Dat stond er letterlijk. Zelfs iets in de trand van "rot op" stond er niet in.
Als je me niet gelooft, ask Happel.
pi_64840502
Rijnmond heeft de goals van vandeweek en raad eens die dikke met nr 1 was weer een drama
pi_64840537
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Rijnmond heeft de goals van vandeweek en raad eens die dikke met nr 1 was weer een drama
Klopt. 1 van de 3 goals was sowieso een blunder van hem.
pi_64840644
Alleen die vrije bal niet volgens mij. Maar beeldkwaliteit is niet denderend en ze hadden geen replay
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:24:27 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64842254
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht dat Charisteas zonder verlies werd verkocht.
Is ook zo. Door bonussen. Het bedrag wat er staat was het basisbedrag meen ik.
pi_64842289
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is ook zo. Door bonussen. Het bedrag wat er staat was het basisbedrag meen ik.
Maar die bonus zal toch niet behaald zijn? Aangezien Nürnberg dat jaar degradeerde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')