abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64814087
quote:
Legioenpas houders krijgen presentje

De Legioenpas houders hebben van Feyenoord een presentje gekregen. De supporters die lid zijn van Het Legioen zijn getrakteerd op een mooi kistje met daarin een mooie sjaal, sleutelhanger en speldje. Op deze manier maakt de club hun dank kenbaar voor de trouwe steun van Het Legioen. Tevens geven zij in de vorm van een stappenplan uitleg over het stemrecht van de Stichting Continuiteit Feyenoord.

pi_64814211
hatsikidee, een tvp
The only thing I fear is my MoM
pi_64814930
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Wel geinig.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64816092
Dat houd ze weer ff koest.
pi_64816164
quote:
Voor Kevin Hofland gaat het herstel van zijn hamstringblessure voorspoedig. De verdediger maakte donderdag het grootste deel van de groepstraining mee. Tegenslag was er voor Tim de Cler, die vroegtijdig de training verliet. De international, die eveneens herstellende is van een hamstringblessure, trainde tot die tijd individueel met fysiotherapeut Jan Hermans, maar de twee stapten uiteindelijk vroegtijdig in de auto terug naar het spelershotel.
De training stond voor de groep voor het grootste deel in het teken van verschillende partijspelen. Om klokslag elf uur werd de oefensessie beëindigd, omdat de selectie van Dnipro Dnipropetrovsk langs het veld stond te trappelen om hun training te beginnen. De ploeg uit de Oekraïne, waar onder meer voormalig Psv-speler Alcides speelt, is evenals Feyenoord op trainingskamp in Belek
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64816413
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat houd ze weer ff koest.
Nu zal de contractverlenging van Bosz wel snel bekend gemaakt worden
pi_64816626
Ik zal het toejuichen iig, goede TD voor Feyenoord!
pi_64819387
quote:
Als cadeautje hebben we gekozen voor een uniek cadeaublik, met daarin een sjaal, een speldje en een sleutelhanger. Peter Bosz heeft zijn contract verlengd. Op die manier willen wij u namens technische staf, spelers en bestuur bedanken voor uw onvoorwaardelijke steun.
pi_64822246
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mijn sjaal is al verkloot uit de doos gekomen die 2 van 2008 is echt verkut.

Verder geinig pakket
pi_64822306
Is Samsung gestopt met de sponsoring van Feyenoord? In het eerste seizoenshelft waren ze prominent aanwezig op de reclameborden, Feyenoord.nl etc. Maar nu is er helemaal niets meer terug te vinden van Samsung op Feyenoord.nl
pi_64822366
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Paar jaar geleden was er ook iets met carnaval daaro, toen zat de Masselink ook stampes vol Feijenoord (vrijdagavond wedstrijd)

Toen hing Luni met z'n U2 shirt aan het dak, of was het nou z'n maatje

[ Bericht 7% gewijzigd door Staanplaats op 08-01-2009 19:43:51 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_64822919
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Heb er nu al zin in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64823092
Als we nou allemaal verkleed gaan in boerenkiel hebben ze ons vast niet door!

Toch wel mooi dat Doetinchem, eindelijk eens een stad die niet de hele boel drooglegt, maar ze zorgen er gewoon voor dat je om 8 uur 's ochtends al ken zuipen!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_64823311
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef DonRaja het volgende:
ok dus blijkbaar tellen eigen jeugdspelers niet mee, lijkt me niet echt een eerlijke vergelijking dan...
A ze tellen bij niemand mee omdat het om AANKOPEN gaat. B Bosz is puur en bijna verantwoordelijk voor deze selectie!
pi_64823433
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Staanplaats het volgende:
Als we nou allemaal verkleed gaan in boerenkiel hebben ze ons vast niet door!

Toch wel mooi dat Doetinchem, eindelijk eens een stad die niet de hele boel drooglegt, maar ze zorgen er gewoon voor dat je om 8 uur 's ochtends al ken zuipen!
Precies, haha.

Altijd mooi dat Doetinchem. Jammer dat het niet net zoals vorig jaar op een zaterdag is.
Elite
Tegen TTIP
pi_64826667
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

A ze tellen bij niemand mee omdat het om AANKOPEN gaat. B Bosz is puur en bijna verantwoordelijk voor deze selectie!
Dat snap ik, maar het is geen eerlijke vergelijking omdat sommige TD's door de verkoop van eigen talenten in principe wel positief uitkomen. Ik denk dat ze bij VI het verhaal wat dramatischer wilden maken. (voor zover dat nog nodig is).

Ik heb trouwens een aanvraag gedaan voor een halve seizoenskaart vak V, krijg ik iemand aan de telefoon die me vak KK wil aansmeren... ben nog niet zo heel lang student af, dus dat zit er nog ff niet in....
BFF met GGMM
pi_64826787
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb trouwens een aanvraag gedaan voor een halve seizoenskaart vak V, krijg ik iemand aan de telefoon die me vak KK wil aansmeren... ben nog niet zo heel lang student af, dus dat zit er nog ff niet in....
Haha, ze doen wel erg veel moeite om dat vak te verkopen. Binnenkort krijg je gratis een scc voor KK bij het tanken.
Elite
Tegen TTIP
pi_64826791
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hahaha dat is wel gek.Gelijk KK proberen te verkopen
Wat kost zo'n kaart daar eigenlijk?100 euro per wedstrijd ofzo?Ik zou er wel een keer willen zitten.Je kan er zeker normaal bier krijgen?
pi_64826939
damn... moet leren editen
BFF met GGMM
pi_64826983
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef DonRaja het volgende:
Prijzen en categorieën vak KK

¤ 100,- per luxe stoel per wedstrijd met standaard horecaservice
¤ 130,- per luxe stoel per wedstrijd met uitgebreide horecaservice
¤ 800,- per luxe stoel voor alle 8 wedstrijden in de tweede seizoenshelft, met standaard horecaservice
¤ 1.040,- per luxe stoel voor alle 8 wedstrijden in de tweede seizoenshelft, met uitgebreide horecaservice

De stoelen zijn op basis van beschikbaarheid. Prijzen zijn exclusief BTW.

Stel uw eigen pakket samen door uit elke categorie 1 of 2 wedstrijden te kiezen. De categorieën zijn als volgt:

Categorie A --- Categorie B --- Categorie C
Feyenoord-Sparta --- Feyenoord-NAC --- Feyenoord-Willem II
Feyenoord-PSV --- Feyenoord-FC Groningen --- Feyenoord-Heracles
Feyenoord-FC Twente --- Feyenoord-Vitesse --- Feyenoord-Roda JC
BFF met GGMM
pi_64832687
quote:

[ Bericht 11% gewijzigd door sjimz op 08-01-2009 23:40:12 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:09:33 #47
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_64832828
Onze Raad van Bestuur heeft de transfer van Derijck naar Club geannuleerd
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_64832901
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef blueangel_ het volgende:
Onze Raad van Bestuur heeft de transfer van Derijck naar Club geannuleerd
WTF? !
Van Bosz mag hij weg, maar de raad van bestuur houd het tegen? Ik voel onenigheid aankomen
pi_64833011
Bron?
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:14:30 #50
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64833067
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

WTF? !
Van Bosz mag hij weg, maar de raad van bestuur houd het tegen? Ik voel onenigheid aankomen
Hij heeft het over de RvB van Brugge, lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')