abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64825247
Zit hier nog niet zo heel lang op het forum, maar wie is die 'Montana' eigenlijk? Iemand die connecties via via met het bestuur heeft? Of zuigt hij alles uit zijn duim, maar met veel geluk heeft hij wel veel goed.
pi_64825644
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Zit hier nog niet zo heel lang op het forum, maar wie is die 'Montana' eigenlijk? Iemand die connecties via via met het bestuur heeft? Of zuigt hij alles uit zijn duim, maar met veel geluk heeft hij wel veel goed.
Sommigen horen nog wel eens dingen van binnen Ajax of op een andere manier maar dan over Ajax. En zo nu en dan wordt dat ook nog wel eens gedeeld. Details over het hoe en wat zullen alleen echt niet gepost worden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64825646
quote:
Montana=MvB
pi_64825647
- Doe normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 08-01-2009 22:07:10 ]
pi_64825669
quote:
Hij heeft de login codes van de email boxen van het bestuur.
lollig
pi_64825929
quote:
Montana "gaat" met een van de dochters van MvB
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64825952
quote:

Montana op zijn best
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64826483
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bullshit. Er zit geen enkel vak vol met SCC-houders.
Dus alle vakken gaan bij jullie in de losse verkoop?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64827055
Zuid heb je scc verplichting denk ik met feyenoord thuis!

Edit: 415 tot 419? weet ik niet zeker (F-side) en 425(410) gaan niet in de verkoop!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64827195
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dus alle vakken gaan bij jullie in de losse verkoop?
Kom je gezellig bij ons zitten?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64827410
Hij zoekt een plaatsje voor de boys van fr4-ever die vorig jaar ook al zo een hilarisch foto verslag hadden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64827415
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kom je gezellig bij ons zitten?
Kijken wat er gaat gebeuren als ik juich wanneer Feyenoord scoort(die kans is klein maargoed).
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:34:05 #188
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64827646
Toch blijf ik me afvragen of Wielaert nou wel echt de versterking is in de verdediging...Nou niet dé killer in de verdediging, ben ik bang.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_64827713
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Toch blijf ik me afvragen of Wielaert nou wel echt de versterking is in de verdediging...Nou niet dé killer in de verdediging, ben ik bang.
Dé toppers spelen niet in Nederland.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64827771
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk verdedigend zeker niet minder dan Oleguer en voetballend 100x beter. En we hebben toch dat geld van Huntelaar dus kunnen we ook wel een paar miljoen uitgeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door ub40_bboy op 08-01-2009 21:42:13 ]
lollig
pi_64828163
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Montana "gaat" met een van de dochters van MvB
Ej Montana die andere dochter hč. Kan je dr nummer even PM'en.
pi_64828210
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kijken wat er gaat gebeuren als ik juich wanneer Feyenoord scoort(die kans is klein maargoed).
Vloeken als Ajax scoort mag ook.
pi_64828482
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Vloeken als Ajax scoort mag ook.
Bij zo'n wedstrijd heb je niets te zoeken tussen het thuispubliek.
Lijkt me ook niet dat je dan relaxed naar een wedstrijd zit te kijken.
pi_64828682
Ik zou het andersom in ieder geval nooit doen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:53:35 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64828744
quote:
Kennedy Bakircioglü heeft de aandacht getrokken van Fenerbahçe en Galatasaray. Ajax staat open voor een vertrek van de middenvelder. "Uitlenen is ook een optie", aldus Danny Blind tegen FotbalExpressen.

Bakircioglü, voetbalnaam Kennedy, dreigt op een zijspoor te geraken in Amsterdam. De middenvelder komt momenteel niet voor in de plannen van trainer Marco van Basten waarop Kennedy aangaf graag te vertrekken. Met de interesse van de twee Turkse grootmachten lijkt het probleem van Kennedy te kunnen worden opgelost.

Blind verklaart dat zowel koop als huur een optie is. "Wij willen hem verkopen, maar als dat niet lukt is uitlenen ook een optie, mits de voorwaarden juist zijn", aldus Blind.

Ook Dennis Rommedahl mag uitkijken naar een andere club. Voor hem hebben zich inmiddels twee geďnteresseerde clubs uit de Eredivisie gemeld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:55:19 #196
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64828838
quote:
Javier Martina(Foto) staat in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs. Vooral Engelse en Spaanse clubs schijnen interesse te hebben in de 21-jarige dribbelaar, volgens zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf.

Het blijkt dat, ondanks de eenmalige wedstrijd in Ajax 1, dus toch veel clubs geinterreseerd in hem zijn. Ook een Nederlandse subtopper is in hem geinterreseerd, we weten niet om welke clubs het gaat.

Zaakwaarnemer Hoogewerf: "Er zijn wel clubs geďnteresseerd in het huren van Martina" zegt hij tegenover Goal.com, waarna hij vervolgt met: "Een aantal Eredivisie-clubs, waaronder één subtopper en dan een paar clubs die wat lager staan. Nee, Roda JC niet."
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64828890
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:

[..]
strik erom.
pi_64829054
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef toma het volgende:

[..]

strik erom.
Inderdaad, voor 1 a 2 miljoen kan je Wielaert weer een deel betalen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64830481
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Inderdaad, voor 1 a 2 miljoen kan je Wielaert weer een deel betalen.
Denk dat je blij mag zijn als je een miljoen voor die gozer kan krijgen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64830665
Martina ruilen voor Elia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')