abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64818759
Kan de gewone Ajax Club Card ook zaterdag al kaarten halen voor Ajax-Feyenoord?
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:57:27 #162
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64819037
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
Nee
Jawel, je keek.
pi_64819053
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
Neen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:01:35 #164
131729 jna
pi_64819157
Wel raar inderdaad dat er opeens een aantal vakken weg is op de ajax site
Jawel, je keek.
pi_64819190
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:01 schreef jna het volgende:
Wel raar inderdaad dat er opeens een aantal vakken weg is op de ajax site
goedkope vakken zitten vol met seizoenskaarthouders

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 18:09:26 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:04:33 #166
131729 jna
pi_64819246
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

goedkope vakken zitten met seizoenskaarthouders
Volgens mij zijn er normaal veel meer vakken beschikbaar voor thuiswedstrijden.
Jawel, je keek.
pi_64819520
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

goedkope vakken zitten vol met seizoenskaarthouders
Bullshit. Er zit geen enkel vak vol met SCC-houders.
pi_64820076
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bullshit aangezien AZ al een hele tijd gewoon simpel counterd en bovendien hecht ik meer waarde aan een stijgende lijn dan een dalende.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:05 schreef Adothehague het volgende:

Precies, en ik niet.
Daarom gaan we er toch niet uitkomen.
En daarom ben jij voor ADO en zijn wij voor Ajax. Ga dus nu maar weer lekker weg.
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:56:22 #169
51286 w00h00
Digital man!
pi_64821069
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

En daarom ben jij voor ADO en zijn wij voor Ajax. Ga dus nu maar weer lekker weg.
En zo is het maar net!
pi_64821259
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja weet ik
Maar volgens supporterszaken wel
pi_64822695
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

Ik mag hier gewoon een discussie voeren hoor.
Ik kom toch met goede argumenten, een meningsverschil heeft niks met een clubvoorkeur te maken.
Iedereen hier op FOK! is vrij te discusseren waar hij maar wil, zolang je je maar aan de policy houdt
pi_64823007
quote:
Twente: Wielaert door blessure geen kapitein
Blaise N'Kufo was in het vriendschappelijke duel met het Spaanse FC Ciudad (1-1) aanvoerder van FC Twente door een lichte blessure van Robbie Wielaert. Die lezing geeft de club uit Enschede af op zijn digitale thuis.
Pas kort voor aanvang van de wedstrijd zou zijn besloten om Wielaert toch in te zetten tegen de Spaanse formatie, ondanks een lichte blessure. Toen was Blaise N'Kufo al verkozen tot 'gelegenheidsaanvoerder'.

Wielaert werd in de rust uit voorzorg gewisseld. Opmerkelijk genoeg acteerde de centrumverdediger als rechtsachter in het elftal van trainer Steve McClaren. Niels Wellenberg verving hem in de tweede helft.
Ongelukkig gekozen moment om hem niet te benoemen tot aanvoerder of het begin van de transfer?
pi_64823035
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Ongelukkig gekozen moment om hem niet te benoemen tot aanvoerder of het begin van de transfer?
Gewoon het tweede
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64823085
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Ik geloof dit verhaal van FC Twente eigenlijk niet.
Waarom zou je onnodig risico lopen door een speler met een lichte blessure te laten starten in een vriendschappelijk potje dat er nergens toe doet? Ik denk dat dit te maken heeft met de mogelijke transfer naar Ajax.
pi_64824485
Wielaert: contract voor 2,5 jaar bij Ajax

FERREIRAS - Als de transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax zijn beslag krijgt, tekent de verdediger in Amsterdam een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar. Dat zijn de 30-jarige speler en Ajax met elkaar overeengekomen.

Rob Wielaert. FOTO PRO SHOTS
De overgang stuit echter nog steeds op verzet van Twente-voorzitter Joop Munsterman. Die betwist dat Wielaert in de maand januari voor een contractueel afgesproken afkoopsom van drie miljoen euro weg kan uit Enschede. Twente en Wielaert kwamen onlangs een nieuw contract mét een dergelijke bepaling overeen, maar Munsterman heeft die verbintenis nog niet formeel ondertekend en voelt zich er daarom niet aan gebonden.

De patstelling in de zaak kon woensdag nog niet doorbroken worden, ondanks pogingen daartoe van het management van Wielaert en van Ajax. Rob Wielaert zelf trainde daarom nog gewoon met de selectie van Twente in het Spaanse La Manga, waar de ploeg donderdag een oefenwedstrijd speelt tegen SD Ciudad de Santiago.

Het lijkt erop dat Wielaert zich deze week zeker nog niet kan voegen bij de selectie van Ajax, die tot zondag op winterstage is in Portugal. Trainer Marco van Basten liet zijn spelers de dag in de Algarve al vroeg beginnen met een strandloop. Vanaf 7.45 uur ploegden de Ajacieden een halfuur door het mulle zand. Pas daarna mocht de groep in het hotel ontbijten. Voor vrijdagochtend staat nog een tweede strandtraining gepland.

Bij de normale voetbaltraining later op de ochtend sloot Miralem Sulejmani weer aan de groep na een lichte blessure. Rasmus Lindgren trainde als enige Ajacied nog aangepast. Doelman Maarten Stekelenburg ondervindt geen last meer van de schouderblessure die de oranje-international voor de winterstop lang aan de kant hield. Ajax speelt zaterdag zijn eerste en enige oefenwedstrijd in de voorbereiding. VfB Stuttgart is de tegenstander.
pi_64825247
Zit hier nog niet zo heel lang op het forum, maar wie is die 'Montana' eigenlijk? Iemand die connecties via via met het bestuur heeft? Of zuigt hij alles uit zijn duim, maar met veel geluk heeft hij wel veel goed.
pi_64825644
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Zit hier nog niet zo heel lang op het forum, maar wie is die 'Montana' eigenlijk? Iemand die connecties via via met het bestuur heeft? Of zuigt hij alles uit zijn duim, maar met veel geluk heeft hij wel veel goed.
Sommigen horen nog wel eens dingen van binnen Ajax of op een andere manier maar dan over Ajax. En zo nu en dan wordt dat ook nog wel eens gedeeld. Details over het hoe en wat zullen alleen echt niet gepost worden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64825646
quote:
Montana=MvB
pi_64825647
- Doe normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 08-01-2009 22:07:10 ]
pi_64825669
quote:
Hij heeft de login codes van de email boxen van het bestuur.
lollig
pi_64825929
quote:
Montana "gaat" met een van de dochters van MvB
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64825952
quote:

Montana op zijn best
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64826483
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dus alle vakken gaan bij jullie in de losse verkoop?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64827055
Zuid heb je scc verplichting denk ik met feyenoord thuis!

Edit: 415 tot 419? weet ik niet zeker (F-side) en 425(410) gaan niet in de verkoop!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64827195
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dus alle vakken gaan bij jullie in de losse verkoop?
Kom je gezellig bij ons zitten?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64827410
Hij zoekt een plaatsje voor de boys van fr4-ever die vorig jaar ook al zo een hilarisch foto verslag hadden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64827415
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kom je gezellig bij ons zitten?
Kijken wat er gaat gebeuren als ik juich wanneer Feyenoord scoort(die kans is klein maargoed).
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:34:05 #188
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64827646
Toch blijf ik me afvragen of Wielaert nou wel echt de versterking is in de verdediging...Nou niet dé killer in de verdediging, ben ik bang.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_64827713
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Toch blijf ik me afvragen of Wielaert nou wel echt de versterking is in de verdediging...Nou niet dé killer in de verdediging, ben ik bang.
Dé toppers spelen niet in Nederland.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64827771
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk verdedigend zeker niet minder dan Oleguer en voetballend 100x beter. En we hebben toch dat geld van Huntelaar dus kunnen we ook wel een paar miljoen uitgeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door ub40_bboy op 08-01-2009 21:42:13 ]
lollig
pi_64828163
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Montana "gaat" met een van de dochters van MvB
Ej Montana die andere dochter hè. Kan je dr nummer even PM'en.
pi_64828210
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kijken wat er gaat gebeuren als ik juich wanneer Feyenoord scoort(die kans is klein maargoed).
Vloeken als Ajax scoort mag ook.
pi_64828482
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Vloeken als Ajax scoort mag ook.
Bij zo'n wedstrijd heb je niets te zoeken tussen het thuispubliek.
Lijkt me ook niet dat je dan relaxed naar een wedstrijd zit te kijken.
pi_64828682
Ik zou het andersom in ieder geval nooit doen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:53:35 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64828744
quote:
Kennedy Bakircioglü heeft de aandacht getrokken van Fenerbahçe en Galatasaray. Ajax staat open voor een vertrek van de middenvelder. "Uitlenen is ook een optie", aldus Danny Blind tegen FotbalExpressen.

Bakircioglü, voetbalnaam Kennedy, dreigt op een zijspoor te geraken in Amsterdam. De middenvelder komt momenteel niet voor in de plannen van trainer Marco van Basten waarop Kennedy aangaf graag te vertrekken. Met de interesse van de twee Turkse grootmachten lijkt het probleem van Kennedy te kunnen worden opgelost.

Blind verklaart dat zowel koop als huur een optie is. "Wij willen hem verkopen, maar als dat niet lukt is uitlenen ook een optie, mits de voorwaarden juist zijn", aldus Blind.

Ook Dennis Rommedahl mag uitkijken naar een andere club. Voor hem hebben zich inmiddels twee geïnteresseerde clubs uit de Eredivisie gemeld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:55:19 #196
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64828838
quote:
Javier Martina(Foto) staat in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs. Vooral Engelse en Spaanse clubs schijnen interesse te hebben in de 21-jarige dribbelaar, volgens zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf.

Het blijkt dat, ondanks de eenmalige wedstrijd in Ajax 1, dus toch veel clubs geinterreseerd in hem zijn. Ook een Nederlandse subtopper is in hem geinterreseerd, we weten niet om welke clubs het gaat.

Zaakwaarnemer Hoogewerf: "Er zijn wel clubs geïnteresseerd in het huren van Martina" zegt hij tegenover Goal.com, waarna hij vervolgt met: "Een aantal Eredivisie-clubs, waaronder één subtopper en dan een paar clubs die wat lager staan. Nee, Roda JC niet."
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64828890
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:

[..]
strik erom.
pi_64829054
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef toma het volgende:

[..]

strik erom.
Inderdaad, voor 1 a 2 miljoen kan je Wielaert weer een deel betalen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64830481
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Inderdaad, voor 1 a 2 miljoen kan je Wielaert weer een deel betalen.
Denk dat je blij mag zijn als je een miljoen voor die gozer kan krijgen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64830665
Martina ruilen voor Elia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')