abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64812183
Nou hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Zo'n geweldige sportieve verbetering is de overstap van Twente naar Ajax niet meer. Ajax heeft de laatste jaren niks noemenswaardigs meer gepresteerd. Nou Twente ook niet natuurlijk. Maar ze zijn op sportief gebied wel een stuk dichter bij Ajax in de buurt gekomen. En dit wordt natuurlijk het beste geillustreerd door de uitslag van de play-offs van verleden jaar, Twente die voorronde CL speelt ten koste van Ajax.

Nee volgens mij zijn het juist de dingen eromheen, waar het verschil nog inzit.
pi_64812186
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmm. Vermaelen is de volgende.
Spuit11
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64812215
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Spuit11
Sorry, had geen zin om mij door die discussie heen te worstelen met Adodehuillie.
-
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:08:04 #84
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64812265
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dat zegt toch helemaal niks?
Als je daar blij mee bent op dit moment als supporter dan vind ik dat vreemd.
Het gaat toch nog altijd om je huidige prestaties, en niet die uit het verleden?
Als je niks om het verleden van je club geeft ben je een gloryhunter imo. Voorbeeld: AZ.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64812348
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar wij hebben nu Elia en Wielaert, dus we zijn beter .

Wat een non-discussie.
Dude, er is nog niets zeker
vind trouwens wel dat Ajax grotere club is en dat het wel een vooruitgang is voor Wielaart
maar hij moet wel blijven!
dit zegt een Twentefan
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:10:16 #86
51286 w00h00
Digital man!
pi_64812365
Op sportieve vlak ontlopen Ajax en Twente elkaar op dit moment niet zo veel nee.

Maar Ajax is toch in alle andere opzichten vele malen groter dan Twente. Ajax is de grootste club van Nederland op alle vlakken, en als prof wil je toch het hoogst haalbare?

Bij Ajax staan we aan het begin van een heel mooi tijdperk met Blind/Van Basten en daar wil Wielaert graag deel van uitmaken, en dat kan ik me goed voorstellen.
pi_64812438
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Als je niks om het verleden van je club geeft ben je een gloryhunter imo. Voorbeeld: AZ.
Ik ben het wel met je eens dat je wel degelijk trots mag zijn op het verleden van je club.
Maar het is niet zo dat een speler (Wielaert) naar Ajax gaat omdat het verleden zo geweldig was.
Het is begrijpelijk dat je in zo'n geval naar de huidige situatie kijkt van een club, en die is bij Twente op dit moment beter.
pi_64812579
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat je wel degelijk trots mag zijn op het verleden van je club.
Maar het is niet zo dat een speler (Wielaert) naar Ajax gaat omdat het verleden zo geweldig was.
Het is begrijpelijk dat je in zo'n geval naar de huidige situatie kijkt van een club, en die is bij Twente op dit moment beter.
Voor veel spelers is dat wel degelijk belangrijk.
pi_64812695
Dat is ook overrated natuurlijk, niemand gaat naar Ajax vanwege de vooroorlogse resultaten.
pi_64812706
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Zo'n geweldige sportieve verbetering is de overstap van Twente naar Ajax niet meer. Ajax heeft de laatste jaren niks noemenswaardigs meer gepresteerd. Nou Twente ook niet natuurlijk. Maar ze zijn op sportief gebied wel een stuk dichter bij Ajax in de buurt gekomen. En dit wordt natuurlijk het beste geillustreerd door de uitslag van de play-offs van verleden jaar, Twente die voorronde CL speelt ten koste van Ajax.

Nee volgens mij zijn het juist de dingen eromheen, waar het verschil nog inzit.
Maar als die jongen nou voor Ajax wil spelen ?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64812804
De spelers in kwestie willen gewoon kunnen zeggen dat ze in het magische Ajax shirt gespeeld hebben.

Dat is een voorrecht.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:24:17 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64813051
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Oke, ik en het met je eens die opmerking over de beker was dom.
Dat Ajax vorig jaar zonder de PO's boven Twente eindigd valt ook niet te ontkennen, maar het gaat er toch uiteindelijk om hoe je presteerd in de PO's aangezien dit bepaald hoe goed je werkelijk ben. Dus al had Twente 7 punten onder Ajax geeindigd vorig seizoen en alsnog play-offs behaald dan is dit sportief nog steeds dezelfde prestatie. FC Twente heeft vorig jaar Champions League voorronde gehaald ten koste van Ajax en sportief is dit een betere prestatie over het gehele seizoen. Dat Ajax met 0-2 in Twente won was knap, maar slechts een moment opname.

Ook dit seizoen is een club die nog op 3 fronten actief is voor prijzen sportief aantrekkelijker dan een club die nog maar op 2 fronten meedoet. Klopt ja dat Ajax een naam heeft een groter stadion (dat lang niet altijd vol zit itt Twente), en jij zegt dat het toevallig is dat Twente nu 2 keer achter elkaar Europees voetbal haalt, maar hoezo speel je bij Ajax altijd gegarandeerd Europees? Resultaten die behaald zijn in het verleden bieden 0% garantie voor de toekomst.
Nee, juist die PO's zijn dan een momentopname. Net als die 0-2 in Enschede. De 34 wedstrijden in de competitie bepalen juist hoe goed je werkelijk bent, en toen eindigden we gewoon als 2e op 3 puntjes van de koploper. Ik weet niet hoever Twente achterstond, dat interesseert me niet.
Al met al is FC Twente dus welgeteld één seizoen, als je het verzonnen KNVB-regeltje interpreteert dat de uitkomst van de PO's de eindstand van de competitie bepalen, boven Ajax geëindigd. En allebei speelden ze UEFA-cup. Het seizoen dat Twente daarvoor een keer boven Ajax eindigde was in 1997 (Twente 3e, Ajax 4e).
Ajax staat nu 4 punten los van Twente (en met de 3 punten uit de uitwedstrijd tegen Twente al op zak) er dus sportief wel degelijk beter voor.

Daarbij speelt Ajax sinds de invoering van het betaald voetbal (op een straf vanwege het staafincident na) elk jaar Europees voetbal. Dat kunnen we van FC Twente nou niet bepaald zeggen. Je kunt dus gewoon wel stellen dat Ajax elk jaar Europees speelt (dit is ongeveer net zo zeker als dat de zon elke dag opkomt, ook al heb je geen bewijs dat dat morgen/volgend jaar nog steeds gebeurt ) en FC Twente dat lang niet elk jaar doet.

Twente gaat dit jaar echt niet meedoen voor de titel. Ajax wel. Je mag me in mei uitlachen als het andersom is.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:24:19 #93
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64813056
Als ik jouw beredenatie volg Ado, dan willen die spelers niet bij Ajax spelen omdat Ajax momenteel beter is (want volgens jou is dat niet zo). Waarom dan wel? Juist, door alles wat Ajax in het verleden gebeurd is. Door het verleden van Ajax heeft het nu zo'n status wat de reden is waarom Wielaert naar Ajax wil. Dat heeft ie namelijk zelf toegegeven in dat laatste artikel dat hier gepost werd.
- Thucydides
pi_64813059
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook overrated natuurlijk, niemand gaat naar Ajax vanwege de vooroorlogse resultaten.
Niet als enige reden nee, maar vaak zegt de speler bij de presentatie nog wel dat ie ook gekozen heeft omdat Ajax zo'n rijke historie heeft.
pi_64813105
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als die jongen nou voor Ajax wil spelen ?
Dan heeftie groot gelijk. Hij wilde ooit ook voor FC Den Bosch spelen, dus het zal wel een verstandige jongen zijn.

Maar het ging nu gewoon puur om het punt "sportieve verbetering" speler/situatie onafhankelijk.
pi_64813297
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan heeftie groot gelijk. Hij wilde ooit ook voor FC Den Bosch spelen, dus het zal wel een verstandige jongen zijn.

Maar het ging nu gewoon puur om het punt "sportieve verbetering" speler/situatie onafhankelijk.
Op dit moment is het inderdaad niet zo veel sportieve verbetering.
Maar ik denk dat een speler meer kijkt dan alleen de sportieve verbetering op dit moment.
Natuurlijk gaat FC Twente nog doorgroeien als het zo door blijft gaan maar hij weet ook dat als Twente leeg gekocht gaat worden er weer van voor af aan gebouwd moet gaan worden.
Ajax zal in zo'n situatie het makkelijker op kunnen vangen denk ik.
pi_64813341
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaap Stam wel.
pi_64813534
Jaap Stam, was dat die bonkige kerel die het op een gegeven allemaal niet meer aan kon, spelen voor Ajax?
pi_64813629
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaap Stam, was dat die bonkige kerel die het op een gegeven allemaal niet meer aan kon, spelen voor Ajax?
Die zin klopt niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64813710
zo snap ado hem ook.
pi_64813812
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Silenus het volgende:
quote:
Nee, juist die PO's zijn dan een momentopname. Net als die 0-2 in Enschede. De 34 wedstrijden in de competitie bepalen juist hoe goed je werkelijk bent, en toen eindigden we gewoon als 2e op 3 puntjes van de koploper.
Play - Offs is ook een momentopname ja. Maar ik ben het er niet mee eens dat de 34 wedstrijden in de competitie nog steeds bepalen hoe goed je ben. Vroeger voordat de PO's werden ingevoerd was het wel zo dat de stand na 34 wedstrijden bepaalde hoe goed je was. Maar nu weet ieder team dat er daarna pas echt gespeeld gaat worden over wie er Champions League en UEFA Cup haalt. Ik ben zelf overigens ook geen voorstander van die hele PO's, maar het is nu eenmaal ingevoerd. En vanaf nu gaan toch echt de Play -offs bepalen hoe goed je team daadwerkelijk is. Het is nou eenmaal een ingevoerde regel waar wij niks aan kunnen veranderen.
quote:
Al met al is FC Twente dus welgeteld één seizoen, als je het verzonnen KNVB-regeltje interpreteert dat de uitkomst van de PO's de eindstand van de competitie bepalen, boven Ajax geëindigd. En allebei speelden ze UEFA-cup. Het seizoen dat Twente daarvoor een keer boven Ajax eindigde was in 1997 (Twente 3e, Ajax 4e).
Klopt, maar dat was wel het afgelopen seizoen. Als het dit seizoen weer minder wordt met Twente ben ik het ermee eens dat het een incident geweest kan zijn. Maar naar mijn mening is er bij FC Twente een duidelijke stijgende lijn omhoog ingezet (En die wordt tot nu toe bevestigd in de resultaten). En niet alleen op sportief gebied met goede spelers, maar ook een goede trainer en een uitbreiding van het stadion.
quote:
Ajax staat nu 4 punten los van Twente (en met de 3 punten uit de uitwedstrijd tegen Twente al op zak) er dus sportief wel degelijk beter voor.
Het is hoe je het bekijkt. Hoe meer prijzen je aan het seizoen haalt hoe beter. En aangezien Twente nog in de race is om 3 prijzen hebben ze een grotere kans er een te winnen. Ajax is nog maar voor 2 prijzen actief. Oke, ze staan 4 punten los van Twente, maar dat is niks is in het verleden al gebleken met andere clubs die voorsprongen van 10 punten lieten lopen.
quote:
Daarbij speelt Ajax sinds de invoering van het betaald voetbal (op een straf vanwege het staafincident na) elk jaar Europees voetbal. Dat kunnen we van FC Twente nou niet bepaald zeggen. Je kunt dus gewoon wel stellen dat Ajax elk jaar Europees speelt (dit is ongeveer net zo zeker als dat de zon elke dag opkomt, ook al heb je geen bewijs dat dat morgen/volgend jaar nog steeds gebeurt ) en FC Twente dat lang niet elk jaar doet.
Eigenlijk is hierover discusseren vrij moeilijk.
Wat je zegt dat Ajax ieder seizoen Europees haalt klopt, maar naar mijn mening is Twente echt een grotere club aan het worden en gaan die ook jaarlijks Europees halen. Maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Zoals TR al zei is Twente op sportief gebied wel dichterbij de top aan het komen.
pi_64813844
quote:
Gregory van der Wiel heeft zijn enkel in het ijs. Hij verstapte zich vanmiddag tijdens de training (13.38 uur).

Later meer over v/d Wiel!
Weer spuit 11? .
-
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:42:27 #103
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64813866
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Weer spuit 11? .
Ja godverdomme

Maar ja, ik hoop niet dat de verdedigers aan de beurt zijn.
- Thucydides
pi_64813970
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
zo snap ado hem ook.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64814108
Wat een topic weer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:50:32 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64814172
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Adothehague het volgende:
Play - Offs is ook een momentopname ja. Maar ik ben het er niet mee eens dat de 34 wedstrijden in de competitie nog steeds bepalen hoe goed je ben. Vroeger voordat de PO's werden ingevoerd was het wel zo dat de stand na 34 wedstrijden bepaalde hoe goed je was. Maar nu weet ieder team dat er daarna pas echt gespeeld gaat worden over wie er Champions League en UEFA Cup haalt. Ik ben zelf overigens ook geen voorstander van die hele PO's, maar het is nu eenmaal ingevoerd. En vanaf nu gaan toch echt de Play -offs bepalen hoe goed je team daadwerkelijk is. Het is nou eenmaal een ingevoerde regel waar wij niks aan kunnen veranderen.
Vanaf nu? De PO's voor vCL zijn vanaf dit seizoen afgeschaft.
quote:
Klopt, maar dat was wel het afgelopen seizoen. Als het dit seizoen weer minder wordt met Twente ben ik het ermee eens dat het een incident geweest kan zijn. Maar naar mijn mening is er bij FC Twente een duidelijke stijgende lijn omhoog ingezet (En die wordt tot nu toe bevestigd in de resultaten). En niet alleen op sportief gebied met goede spelers, maar ook een goede trainer en een uitbreiding van het stadion.
Twente is een stabiele subtopper en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Maar Twente is nog lang geen AZ, en dat is nog geen topper. Een topper wordt namelijk niet 'even 13e' in een seizoen waarin het wat minder loopt. Een topper wint prijzen. Twente is een aardige club, heeft een aardige trainer, een stadion wat nog steeds kleiner is dan de Galgenwaard of het Abe Lenstra Stadion en Twente is nog lang geen Ajax.
quote:
Het is hoe je het bekijkt. Hoe meer prijzen je aan het seizoen haalt hoe beter. En aangezien Twente nog in de race is om 3 prijzen hebben ze een grotere kans er een te winnen. Ajax is nog maar voor 2 prijzen actief. Oke, ze staan 4 punten los van Twente, maar dat is niks is in het verleden al gebleken met andere clubs die voorsprongen van 10 punten lieten lopen.
Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Het feit dat Twente nog in 3 competities zit wil niet zeggen dat ze een grotere kans hebben er één te winnen. Integendeel, Twente is niet eens gewend aan meedoen op drie fronten en wie weet gaat dat wel zijn tol eisen in de loop van het seizoen. Ajax weet wat het is om mee te doen om een titel, om achterstanden in te lopen, om met druk om te gaan. (Met druk omgaan kunnen ze nauwelijks, maargoed, ze weten hoe het voelt). Bij Twente mocht alles. Twente mocht die PO's winnen, Ajax moest. Als jij denkt dat Twente kampioen WIL worden (ze weten daar zelf ook wel dat ze dat niet volhouden) dan wordt het moeten, en moeten is heel wat anders dan mogen.
quote:
Eigenlijk is hierover discusseren vrij moeilijk.
Wat je zegt dat Ajax ieder seizoen Europees haalt klopt, maar naar mijn mening is Twente echt een grotere club aan het worden en gaan die ook jaarlijks Europees halen. Maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Zoals TR al zei is Twente op sportief gebied wel dichterbij de top aan het komen.
Vitesse haalde ook ooit 4/5 jaar achter elkaar Europees voetbal, Heerenveen haalt dat nu ook en staat ook gewoon 7e. Het zegt allemaal nog niks. Twee jaar leuk meedoen wil nog niks zeggen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64814231
ADO word gewoon de hofleverancier van het " Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic."
pi_64814281
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef _Mike_ het volgende:
ADO word gewoon de hofleverancier van het " Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic."
Moest ik ook al aan denken. De gedenkwaardige oneliners van onze Haagse denker vliegen je om de oren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64814333
Ado rot gewoon op anders
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64814383
quote:
Zoals TR al zei is Twente op sportief gebied wel dichterbij de top aan het komen.
Juist, en wij staan al aan de top. Tataa, sportieve verbetering, klaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:56:49 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64814431
twente kan ook zomaar het nieuwe Vitesse worden, die zouden ook wel even aanhaken bij de top....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64814762
quote:
En vanaf nu gaan toch echt de Play -offs bepalen hoe goed je team daadwerkelijk is. Het is nou eenmaal een ingevoerde regel waar wij niks aan kunnen veranderen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64814919
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
quote:
Vanaf nu? De PO's voor vCL zijn vanaf dit seizoen afgeschaft.
Oke, hier heb je je punt dan en ik moet je gelijk geven. De ranglijst bepaald aan het einde van het seizoen dus (gelukkig) weer wie er de beste is. Maar ik blijf van mening dat dat toen de PO's er nog waren dat niet zo was. Dus het is nu aan Ajax te laten zien dmv de ranglijst dat ze beter zijn dan Twente aan het einde van het seizoen.
quote:
Twente is een stabiele subtopper en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Maar Twente is nog lang geen AZ, en dat is nog geen topper. Een topper wordt namelijk niet 'even 13e' in een seizoen waarin het wat minder loopt. Een topper wint prijzen. Twente is een aardige club, heeft een aardige trainer, een stadion wat nog steeds kleiner is dan de Galgenwaard of het Abe Lenstra Stadion en Twente is nog lang geen Ajax.
Klopt, je ben geen topper als je 1 seizoen hoog eindigd. Maar Twente zet dit seizoen de goede lijn van vorig seizoen gewoon voort (dit in tegenstelling tot AZ die na een heel goed seizoen zwaar terug vielen). Een topper wint ieder seizoen prijzen ja dat ben ik met je eens. Het is daarom frappant dat Ajax nog steeds een topper wordt genoemt terwijl ze vorig seizoen helemaal geen prijs wonnen. De enige stabiele topper hier de laatste jaren in Nederland is PSV hoewel het dit seizoen minder gaat. Bovendien ben ik niet van mening dat je de capiciteit van een stadion mag ophangen of een club een topclub is of niet. Met alle respect, Fortuna zou met zo'n stadion eredivisie horen te spelen, en Vitesse en Utrecht op zijn minst Europees. Een stadion zegt IMO niks over sportieve prestaties.
quote:
Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Het feit dat Twente nog in 3 competities zit wil niet zeggen dat ze een grotere kans hebben er één te winnen. Integendeel, Twente is niet eens gewend aan meedoen op drie fronten en wie weet gaat dat wel zijn tol eisen in de loop van het seizoen. Ajax weet wat het is om mee te doen om een titel, om achterstanden in te lopen, om met druk om te gaan. (Met druk omgaan kunnen ze nauwelijks, maargoed, ze weten hoe het voelt). Bij Twente mocht alles. Twente mocht die PO's winnen, Ajax moest. Als jij denkt dat Twente kampioen WIL worden (ze weten daar zelf ook wel dat ze dat niet volhouden) dan wordt het moeten, en moeten is heel wat anders dan mogen.
Klopt, dat Twente een terugval kan krijgen en niet met druk om kan gaan. Maar laten we het zo zeggen: ze zijn op meer plaatsen in de race voor een prijs als Ajax. Dat lijkt mij toch als ik voetballer zou zijn ook aantrekkelijk.
quote:
Vitesse haalde ook ooit 4/5 jaar achter elkaar Europees voetbal, Heerenveen haalt dat nu ook en staat ook gewoon 7e. Het zegt allemaal nog niks. Twee jaar leuk meedoen wil nog niks zeggen.
Klopt, als die voorzitter opstapt kan Twente zomaar Willem II achterna gaan.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:11:35 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64815048
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
twente kan ook zomaar het nieuwe Vitesse worden, die zouden ook wel even aanhaken bij de top....
Mag ik vragen hoe je daarbij komt?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64815057
Az het beste voetbal Je hebt de afgelopen maand geen voetbal gezien blijkt maar weer.
pi_64815070
Wie denkt dat Elia nog komt in de winterstop?
pi_64815093
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Dos37 het volgende:

[..]

HET KAN, dat zegt hij alleen maar
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:12:56 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64815114
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

HET KAN, dat zegt hij alleen maar
Ja Ajax kan ook degraderen. Ok duidelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64815140
quote:

[..]

Staat toch niet dat hij denkt dat het gaat gebeuren. Alleen jaren geleden had Vitesse ook die plannen en moet je kijken waar ze nu staan.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:14:35 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64815182
quote:

[..]

Mag ik jou vragen waarom niet? .

Er zijn in de afgelopen jaren zoveel clubs geweest die wel ff zouden aanhaken na 1 of 2 jaartjes redelijke resultaten. Ik zeg ook niet dat Twente zeker de nieuwe Vitesse zal worden, maar omdat het redelijk meekan is het nog lang geen stabiele topper. Willem2 zou ook wel ff kampioen worden nadat Co ze de CL had laten halen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')