abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:42:27 #103
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64813866
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Weer spuit 11? .
Ja godverdomme

Maar ja, ik hoop niet dat de verdedigers aan de beurt zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64813970
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
zo snap ado hem ook.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64814108
Wat een topic weer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:50:32 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64814172
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Adothehague het volgende:
Play - Offs is ook een momentopname ja. Maar ik ben het er niet mee eens dat de 34 wedstrijden in de competitie nog steeds bepalen hoe goed je ben. Vroeger voordat de PO's werden ingevoerd was het wel zo dat de stand na 34 wedstrijden bepaalde hoe goed je was. Maar nu weet ieder team dat er daarna pas echt gespeeld gaat worden over wie er Champions League en UEFA Cup haalt. Ik ben zelf overigens ook geen voorstander van die hele PO's, maar het is nu eenmaal ingevoerd. En vanaf nu gaan toch echt de Play -offs bepalen hoe goed je team daadwerkelijk is. Het is nou eenmaal een ingevoerde regel waar wij niks aan kunnen veranderen.
Vanaf nu? De PO's voor vCL zijn vanaf dit seizoen afgeschaft.
quote:
Klopt, maar dat was wel het afgelopen seizoen. Als het dit seizoen weer minder wordt met Twente ben ik het ermee eens dat het een incident geweest kan zijn. Maar naar mijn mening is er bij FC Twente een duidelijke stijgende lijn omhoog ingezet (En die wordt tot nu toe bevestigd in de resultaten). En niet alleen op sportief gebied met goede spelers, maar ook een goede trainer en een uitbreiding van het stadion.
Twente is een stabiele subtopper en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Maar Twente is nog lang geen AZ, en dat is nog geen topper. Een topper wordt namelijk niet 'even 13e' in een seizoen waarin het wat minder loopt. Een topper wint prijzen. Twente is een aardige club, heeft een aardige trainer, een stadion wat nog steeds kleiner is dan de Galgenwaard of het Abe Lenstra Stadion en Twente is nog lang geen Ajax.
quote:
Het is hoe je het bekijkt. Hoe meer prijzen je aan het seizoen haalt hoe beter. En aangezien Twente nog in de race is om 3 prijzen hebben ze een grotere kans er een te winnen. Ajax is nog maar voor 2 prijzen actief. Oke, ze staan 4 punten los van Twente, maar dat is niks is in het verleden al gebleken met andere clubs die voorsprongen van 10 punten lieten lopen.
Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Het feit dat Twente nog in 3 competities zit wil niet zeggen dat ze een grotere kans hebben er één te winnen. Integendeel, Twente is niet eens gewend aan meedoen op drie fronten en wie weet gaat dat wel zijn tol eisen in de loop van het seizoen. Ajax weet wat het is om mee te doen om een titel, om achterstanden in te lopen, om met druk om te gaan. (Met druk omgaan kunnen ze nauwelijks, maargoed, ze weten hoe het voelt). Bij Twente mocht alles. Twente mocht die PO's winnen, Ajax moest. Als jij denkt dat Twente kampioen WIL worden (ze weten daar zelf ook wel dat ze dat niet volhouden) dan wordt het moeten, en moeten is heel wat anders dan mogen.
quote:
Eigenlijk is hierover discusseren vrij moeilijk.
Wat je zegt dat Ajax ieder seizoen Europees haalt klopt, maar naar mijn mening is Twente echt een grotere club aan het worden en gaan die ook jaarlijks Europees halen. Maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Zoals TR al zei is Twente op sportief gebied wel dichterbij de top aan het komen.
Vitesse haalde ook ooit 4/5 jaar achter elkaar Europees voetbal, Heerenveen haalt dat nu ook en staat ook gewoon 7e. Het zegt allemaal nog niks. Twee jaar leuk meedoen wil nog niks zeggen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64814231
ADO word gewoon de hofleverancier van het " Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic."
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64814281
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef _Mike_ het volgende:
ADO word gewoon de hofleverancier van het " Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic."
Moest ik ook al aan denken. De gedenkwaardige oneliners van onze Haagse denker vliegen je om de oren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64814333
Ado rot gewoon op anders
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64814383
quote:
Zoals TR al zei is Twente op sportief gebied wel dichterbij de top aan het komen.
Juist, en wij staan al aan de top. Tataa, sportieve verbetering, klaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:56:49 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64814431
twente kan ook zomaar het nieuwe Vitesse worden, die zouden ook wel even aanhaken bij de top....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64814762
quote:
En vanaf nu gaan toch echt de Play -offs bepalen hoe goed je team daadwerkelijk is. Het is nou eenmaal een ingevoerde regel waar wij niks aan kunnen veranderen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64814919
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
quote:
Vanaf nu? De PO's voor vCL zijn vanaf dit seizoen afgeschaft.
Oke, hier heb je je punt dan en ik moet je gelijk geven. De ranglijst bepaald aan het einde van het seizoen dus (gelukkig) weer wie er de beste is. Maar ik blijf van mening dat dat toen de PO's er nog waren dat niet zo was. Dus het is nu aan Ajax te laten zien dmv de ranglijst dat ze beter zijn dan Twente aan het einde van het seizoen.
quote:
Twente is een stabiele subtopper en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Maar Twente is nog lang geen AZ, en dat is nog geen topper. Een topper wordt namelijk niet 'even 13e' in een seizoen waarin het wat minder loopt. Een topper wint prijzen. Twente is een aardige club, heeft een aardige trainer, een stadion wat nog steeds kleiner is dan de Galgenwaard of het Abe Lenstra Stadion en Twente is nog lang geen Ajax.
Klopt, je ben geen topper als je 1 seizoen hoog eindigd. Maar Twente zet dit seizoen de goede lijn van vorig seizoen gewoon voort (dit in tegenstelling tot AZ die na een heel goed seizoen zwaar terug vielen). Een topper wint ieder seizoen prijzen ja dat ben ik met je eens. Het is daarom frappant dat Ajax nog steeds een topper wordt genoemt terwijl ze vorig seizoen helemaal geen prijs wonnen. De enige stabiele topper hier de laatste jaren in Nederland is PSV hoewel het dit seizoen minder gaat. Bovendien ben ik niet van mening dat je de capiciteit van een stadion mag ophangen of een club een topclub is of niet. Met alle respect, Fortuna zou met zo'n stadion eredivisie horen te spelen, en Vitesse en Utrecht op zijn minst Europees. Een stadion zegt IMO niks over sportieve prestaties.
quote:
Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Het feit dat Twente nog in 3 competities zit wil niet zeggen dat ze een grotere kans hebben er één te winnen. Integendeel, Twente is niet eens gewend aan meedoen op drie fronten en wie weet gaat dat wel zijn tol eisen in de loop van het seizoen. Ajax weet wat het is om mee te doen om een titel, om achterstanden in te lopen, om met druk om te gaan. (Met druk omgaan kunnen ze nauwelijks, maargoed, ze weten hoe het voelt). Bij Twente mocht alles. Twente mocht die PO's winnen, Ajax moest. Als jij denkt dat Twente kampioen WIL worden (ze weten daar zelf ook wel dat ze dat niet volhouden) dan wordt het moeten, en moeten is heel wat anders dan mogen.
Klopt, dat Twente een terugval kan krijgen en niet met druk om kan gaan. Maar laten we het zo zeggen: ze zijn op meer plaatsen in de race voor een prijs als Ajax. Dat lijkt mij toch als ik voetballer zou zijn ook aantrekkelijk.
quote:
Vitesse haalde ook ooit 4/5 jaar achter elkaar Europees voetbal, Heerenveen haalt dat nu ook en staat ook gewoon 7e. Het zegt allemaal nog niks. Twee jaar leuk meedoen wil nog niks zeggen.
Klopt, als die voorzitter opstapt kan Twente zomaar Willem II achterna gaan.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:11:35 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64815048
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
twente kan ook zomaar het nieuwe Vitesse worden, die zouden ook wel even aanhaken bij de top....
Mag ik vragen hoe je daarbij komt?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64815057
Az het beste voetbal Je hebt de afgelopen maand geen voetbal gezien blijkt maar weer.
pi_64815070
Wie denkt dat Elia nog komt in de winterstop?
pi_64815093
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Dos37 het volgende:

[..]

HET KAN, dat zegt hij alleen maar
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:12:56 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64815114
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

HET KAN, dat zegt hij alleen maar
Ja Ajax kan ook degraderen. Ok duidelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64815140
quote:

[..]

Staat toch niet dat hij denkt dat het gaat gebeuren. Alleen jaren geleden had Vitesse ook die plannen en moet je kijken waar ze nu staan.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:14:35 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64815182
quote:

[..]

Mag ik jou vragen waarom niet? .

Er zijn in de afgelopen jaren zoveel clubs geweest die wel ff zouden aanhaken na 1 of 2 jaartjes redelijke resultaten. Ik zeg ook niet dat Twente zeker de nieuwe Vitesse zal worden, maar omdat het redelijk meekan is het nog lang geen stabiele topper. Willem2 zou ook wel ff kampioen worden nadat Co ze de CL had laten halen.
Get woke, go broke!
pi_64815245
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ja Ajax kan ook degraderen. Ok duidelijk
Precies
pi_64815253
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen waarom niet? .

Er zijn in de afgelopen jaren zoveel clubs geweest die wel ff zouden aanhaken na 1 of 2 jaartjes redelijke resultaten. Ik zeg ook niet dat Twente zeker de nieuwe Vitesse zal worden, maar omdat het redelijk meekan is het nog lang geen stabiele topper. Willem2 zou ook wel ff kampioen worden nadat Co ze de CL had laten halen.
Er ligt natuurlijk wel een veel sterkere basis onder het huidige Twente dan het Vitesse van toen. Aalbers zag vooral luchtkastelen, Munsterman lijkt me realistischer wat dat betreft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:18:28 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64815345
Of Roda, die haalden ook 4 jaar achter elkaar Europees voetbal, hebben ook een prima stadion, en dat is nu ook een 13-in-een-dozijn-kutclubje geworden.

Er zijn geen zekerheden in het leven. De enige zekerheden die er zijn is dat Ajax en PSV UITEINDELIJK bijna elk jaar uitmaken wie er kampioen wordt, dat je je elk jaar weer een breuk lacht om Feyenoord en dat een hoop subtoppers elkaar een beetje afwisselen met periodes van een jaar of vijf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64815434
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Er ligt natuurlijk wel een veel sterkere basis onder het huidige Twente dan het Vitesse van toen. Aalbers zag vooral luchtkastelen, Munsterman lijkt me realistischer wat dat betreft.
Die basis is er ook bij Heerenveen en Groningen (al jaren), en ook AZ. En toch is het tot nu toe weer iedere keer net niet.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64815442
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Az het beste voetbal Je hebt de afgelopen maand geen voetbal gezien blijkt maar weer.
Mooie combinatie's en goals hoor.
Achterin ook solide.
Wie speelt volgens jou dan het beste voetbal?
pi_64815506
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Mooie combinatie's en goals hoor.
Achterin ook solide.
Wie speelt volgens jou dan het beste voetbal?
COUNTERVOETBAL ja, Ajax natuurlijk, wie denk je anders?
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:24:53 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64815628
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Vitesse had dan ook een luchtkastelenbouwer en cijfergoochelaar in 1 als voorzitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64815761
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

COUNTERVOETBAL ja, Ajax natuurlijk, wie denk je anders?
Hoezo "wie denk je anders"?
Alsof het zo vanzelfsprekend is dat Ajax al jaren het beste voetbal van de eredivisie speelt.
Ik geef maar 2 voorbeelden. Ajax heeft 2 keer gespeeld uit tegen Volendam, de eerste keer verloren met slecht voetbal. De tweede keer toen er lucky werd gewonnen met 1-2 werden ze helemaal weggetikt. Ik herinner me ook nog een wedstrijd in Heerenveen waar ze voetballend niets hebben laten zien. In Twente waren jullie ook behoudend en wonnen jullie door twee counters. Ik ben het er wel mee eens dat jullie de laatste 3 wedstrijden in de Eredivisie leuk voetbal hebben laten zien, maar daarvoor was het niet veel. Dus naar mijn mening zijn jullie niet de best voetballende ploeg van de eerste helft, maar is AZ dat.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:28:42 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64815797
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Die basis is er ook bij Heerenveen en Groningen (al jaren), en ook AZ. En toch is het tot nu toe weer iedere keer net niet.
AZ zou natuurlijk zomaar kunnen dit jaar . Maar dan nog zijn ze niet in 1 klap een topclub. En das nergens provocerend of lullig bedoeld.
Get woke, go broke!
pi_64815812
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hoezo "wie denk je anders"?
Alsof het zo vanzelfsprekend is dat Ajax al jaren het beste voetbal van de eredivisie speelt.
Ik geef maar 2 voorbeelden. Ajax heeft 2 keer gespeeld uit tegen Volendam, de eerste keer verloren met slecht voetbal. De tweede keer toen er lucky werd gewonnen met 1-2 werden ze helemaal weggetikt. Ik herinner me ook nog een wedstrijd in Heerenveen waar ze voetballend niets hebben laten zien. In Twente waren jullie ook behoudend en wonnen jullie door twee counters. Ik ben het er wel mee eens dat jullie de laatste 3 wedstrijden in de Eredivisie leuk voetbal hebben laten zien, maar daarvoor was het niet veel. Dus naar mijn mening zijn jullie niet de best voetballende ploeg van de eerste helft, maar is AZ dat.
Dat ben ik dan weer wel een beetje met je eens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64815893
Jij hebt het toch niet zo op resultaten behaald in het verleden ado?-knip- HEB JIJ AJAX EN AZ ZIEN SPELEN DEZE MAAND?

[ Bericht 20% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 16:43:25 (niet nodig) ]
pi_64815997
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

AZ zou natuurlijk zomaar kunnen dit jaar . Maar dan nog zijn ze niet in 1 klap een topclub. En das nergens provocerend of lullig bedoeld.
Daarom ook het tot nu erbij
AZ zou het zeker zomaar kunnen worden (al hoop ik van niet ). En een topclub zijn ze dan niet idd. De opbouw omdat te gaan worden is er wel momenteel. Alleen wat gebeurt er als van Gaal vertrekt daar?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64816200
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij hebt het toch niet zo op resultaten behaald in het verleden ado? -knip-! HEB JIJ AJAX EN AZ ZIEN SPELEN DEZE MAAND?
Als jij een maand als maatstaaf neemt om te kijken wie er het beste voetbal speelt is dat jouw keuze.
Het is niet meer dan logisch dat als ik het over de eerste seizoenshelft heb ik over AZ spreek die het beste voetbal speelden. Een maand is leuk, maar halverwege een competitie kijk je meestal terug naar de eerste seizoenshelft en niet naar de laatste maand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 16:44:20 ]
pi_64816348
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:37 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Als jij een maand als maatstaaf neemt om te kijken wie er het beste voetbal speelt is dat jouw keuze.
Het is niet meer dan logisch dat als ik het over de eerste seizoenshelft heb ik over AZ spreek die het beste voetbal speelden. Een maand is leuk, maar halverwege een competitie kijk je meestal terug naar de eerste seizoenshelft en niet naar de laatste maand.
Dan concludeer JIJ dus net als IK dat AZ NU slecht speelt en AJAX goed, of moet ik het in nog simplistischer taal zeggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 16:44:54 (geen ziektes aub) ]
pi_64816430
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dan concludeer JIJ dus net als IK dat AZ NU slecht speelt en AJAX goed, of moet ik het in nog simplistischer taal zeggen?

AZ was wel minder de laatste maand, en Ajax heeft gewoon goed gespeeld.
Maar ik heb het over de eerste seizoenshelft en daarin vond ik AZ beter.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 08-01-2009 16:45:04 ]
pi_64816554
Dus als jij een dalende lijn ziet in het spel van AZ en een opgaande lijn van Ajax waarin Ajax zelfs al beter speelt dan AZ op dit moment, dan blijf jij bij jouw mening dat AZ toch beter speelt, WANT MAAAANDEN geleden speelden ze toch wel een periode goed? Je zult dan wel weer -edit- hard op je bek gaan aankomende seizoenshelft.

Klinkt goed!

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 08-01-2009 16:53:03 (normaal doen) ]
pi_64816697
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als jij een dalende lijn ziet in het spel van AZ en een opgaande lijn van Ajax waarin Ajax zelfs al beter speelt dan AZ op dit moment, dan blijf jij bij jouw mening dat AZ toch beter speelt, WANT MAAAANDEN geleden speelden ze toch wel een periode goed? Je zult dan wel weer kk hard op je bek gaan aankomende seizoenshelft.

Klinkt goed!
Wat snap jij niet aan "de gehele eerste seizoenshelft" ? Dat zijn dus een aantal maanden achter elkaar, en ik vind AZ het beste voetbal hebben gespeeld van die eerste seizoenshelft. Er is een verschil he IMO speelde AZ het beste voetbal van de eerste seizoenshelft. Ajax speelde wel wat beter de laatste maand, maar zijn hierdoor naar mijn mening niet ineens de beste. Het is niet meer dan normaal dat je de eerste seizoenshelft als maatstaaf neemt en niet de laatste maand. Als Ajax een keer verliest van Volendam maar ze staan nog bovenaan zijn ze toch ook niet ineens degradatiekandidaat.
pi_64816841
je bent toch de beste als je het beste voetbal speelt op DIT MOMENT, jij bent zo blij aan het doen over resultaten uit het verleden die geen doel meer dienen nu, nou Einstein DIT IS WEER ZO´N RESULTAAT UIT HET VERLEDEN! AZ speelde geinig in het begin en nu is Ajax de club met het mooiste voetbal, dus de beste.

[ Bericht 14% gewijzigd door sjimz op 08-01-2009 16:54:42 (post eens ff normaal ofzo.) ]
pi_64816925
Pizzakoppo, post gewoon normaal zonder al die capslock, persoonlijke aanvallen tegen ado en ziektes.
pi_64816933
sjimz ben jij een mormoon ofzo dat je aanstoot neemt aan debiel en mafketel?
pi_64816946
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
HOE KUN JE NOU INEENS NIET DE BESTE ZIJN MAFKETEL!!!!11111!!!! serieus jij bent een kadaver, je bent toch de beste als je het beste voetbal speelt op DIT MOMENT, jij bent zo blij aan het doen over resultaten uit het verleden die geen doel meer dienen nu, nou Einstein DIT IS WEER ZO´N RESULTAAT UIT HET VERLEDEN! AZ speelde geinig in het begin en nu is Ajax de club met het mooiste voetbal, dus de beste.
Hier gaan wij niet uitkomen, dus ik staak de discussie.
Het verschil is dat jij vindt dat als je de afgelopen maand goed voetbal speelt je gelijk de beste ben van de eerste seizoenshelft.
Mijn mening is dat je als je halverwege wil kijken wie het beste is dat je dan terug moet kijken naar de eerste seizoenshelft, en niet naar de laatste maand.

We hebben beide onze argumenten, en komen er toch niet uit.
pi_64816957
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
sjimz ben jij een mormoon ofzo dat je aanstoot neemt aan debiel en mafketel?
Nee, maar je kan wel gewoon normaal doen.
pi_64817018
Waarom niet naar de laatste 2 eeuwen, laten we dat voor het gemak doen.

HMMN ik zie dat Ajax flink wat keer kampioen is geworden, flink wat bekers heeft verzameld, Europees flink wat prijzen heeft gepakt.

Duidelijk WIJ ZIJN DE BESTE.
pi_64817077
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom niet naar de laatste 2 eeuwen, laten we dat voor het gemak doen.

HMMN ik zie dat Ajax flink wat keer kampioen is geworden, flink wat bekers heeft verzameld, Europees flink wat prijzen heeft gepakt.

Duidelijk WIJ ZIJN DE BESTE.
Maar we zitten toch niet in een seizoen dat al 2 eeuwen bezig is? Dan hoeven we ook niet naar de laatste 2 eeuwen te kijken. We zitten in een seizoen dat 5 maanden bezig is, en niet alleen de laatste maand. Dus kijken we naar de afgelopen 5 maanden om te kijken wie er beter voetbalde de eerste seizoenshelft, en niet naar alleen de laatste maand, of zoals jij aangeeft de afgelopen 2 eeuwen.
pi_64817101
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hier gaan wij niet uitkomen, dus ik staak de discussie.
Het verschil is dat jij vindt dat als je de afgelopen maand goed voetbal speelt je gelijk de beste ben van de eerste seizoenshelft.
Mijn mening is dat je als je halverwege wil kijken wie het beste is dat je dan terug moet kijken naar de eerste seizoenshelft, en niet naar de laatste maand.

We hebben beide onze argumenten, en komen er toch niet uit.
Maar je hebt je weer vermaakt he. Volgens mij poste ik dit namelijk al twee pagina's terug...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64817107
Gezelligheid hiero .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_64817146
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Maar we zitten toch niet in een seizoen dat al 2 eeuwen bezig is? Dan hoeven we ook niet naar de laatste 2 eeuwen te kijken. We zitten in een seizoen dat 5 maanden bezig is, en niet alleen de laatste maand. Dus kijken we naar de afgelopen 5 maanden om te kijken wie er beter voetbalde de eerste seizoenshelft, en niet naar alleen de laatste maand, of zoals jij aangeeft de afgelopen 2 eeuwen.
Dus is de conclusie dat Ajax het beste voetbalt en AZ leuk begonnen is.
pi_64817163
Vrede op aarde.... vreeheede op aarde...
pi_64817173
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dus is de conclusie dat Ajax het beste voetbalt en AZ leuk begonnen is.
Nee want AZ heeft 4 maanden van de 5 goed gevoetbald, en Ajax 2 maanden.
Vier is meer dan 2.
pi_64817221
Bullshit aangezien AZ al een hele tijd gewoon simpel counterd en bovendien hecht ik meer waarde aan een stijgende lijn dan een dalende.
pi_64817262
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bullshit aangezien AZ al een hele tijd gewoon simpel counterd en bovendien hecht ik meer waarde aan een stijgende lijn dan een dalende.
Precies, en ik niet.
Daarom gaan we er toch niet uitkomen.
pi_64817299
Jij vind dus een dalende lijn niet zo boeiend enzo?
pi_64817337
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij vind dus een dalende lijn niet zo boeiend enzo?
Jawel, maar het bepaald niet wie de beste was de eerste seizoenshelft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')