Nee er zit verschil in, maar het is beiden beneden riviers en niet om aan te horenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs of Brabants allemaal hetzelfde klinken. Dat is toch ook met zachte G enzo?
(beledig ik nu mensen?sorry)
Denk dat er niets gebeurt als jullie allebei krom gaan staan hoor...quote:
Ik praat gewoon ABN hoor. In limburg vragen ze altijd of ik uit het noorden kom. En in het noorden horen ze dan wel weer een beetje dat ik uit het zuiden kom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee er zit verschil in, maar het is beiden beneden riviers en niet om aan te horen
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. In limburg vragen ze altijd of ik uit het noorden kom. En in het noorden horen ze dan wel weer een beetje dat ik uit het zuiden kom.
Ik spreek ABN (alleen de G verraadt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!
Schrijf je naam eropquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
iemand ideeën voor naambordjes voor bij de deur?
En toch ben ik hipquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee dat merk ikang3l praat ik met een boers accent?
Op Geenstijl maakt iedereen ook Limburgers belachelijk! Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!
sta niet altijd krom hoor Ben veelzijdigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk dat er niets gebeurt als jullie allebei krom gaan staan hoor...
Nilfisk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
iemand ideeën voor naambordjes voor bij de deur?
En dat willen we niet hebben!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
Weer iets te zwaar gelunched. Moet nu wel oppassen, want anders word m'n sixpack een kratje.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
En dat willen we niet hebben!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef keizerpinguin het volgende:
hmm werkte niet zo als ik zou willen
Thank you!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind "Hertenkamp" wel wat hebben
Jep al sinds 2005 geloof ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Had al begrepen dat je een oudgediende hier bent
haha je ziet haast niets hoor hahahquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Jep al sinds 2005 geloof ik!
Jij bent een nieuwe aanwinst......?
en aan je foto te zien niet geheel onaardig hahaha
Nee hoor, ik woon in Amerika, daar is het zes uur eerderquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef keizerpinguin het volgende:
He wonderer!!!
Ik heb je gister niks meer gestuurt dacht dat je sliep.
AMERIKA????quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Amerika, daar is het zes uur eerder
Maareh, hoe gaat het dus?
ik zie genoeg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha je ziet haast niets hoor hahah
ja ben een newbie, zoals dat heet. tenminste wanneer ben je newbie af?
Haar billen paste niet meer in de outfits!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de paar PCD fans hier. Weet iemand waarom die rooie eruit is? Ze zeggen dat ze een solo carriere wilt gaan doen, maar volgens mij is ze gewoon rond de 45. (maar ze schijnt een jaar jonger te zijn dan ik
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Haar billen paste niet meer in de outfits!
sommige kennen de wetten van moeder natuur nog niet moehoehahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opflikkeren. Het gata er niet om wie er sneller is. Dan krijgen we straks steeds 3 of 4 nieuwe topics. Dat werkt niet. Zullen de modjes ook niet blij mee zijn. Dit is al de 3e x op een rij dat ze 1 van de 2 moeten sluiten.... hey, en iedere keer was er wel 1 van jou bij volgens mij!
Keizerpinguin werptquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
Nah, nog 1tje dan, anders krijg ik die handtasjes hierover me heen![]()
![]()
wat niet? (en nu kan ik een hele nasty comment makenquote:
Love, babyquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
AMERIKA????wat ben je toch een wereld wijf zeg!
Ja met mij gaat het prima kan niet anders zeggen!!
maar hoe kom jij in amerika verzeilt (short versie please)
Geloof me. Story enough about my lifelquote:
Ik was leg press aan het doen maar toen viel er een schroefje uit en nou is de zitting wiebeligquote:
Ik ben erg benieuwd naar die nasty comment van jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat niet? (en nu kan ik een hele nasty comment maken![]()
naar de pers? hmm dus een smeuige detail dus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geloof me. Story enough about my lifel
Nee, er zou iemand gelekt hebben naar de pers bij het bedrijf waar ik werk.. en het zou via google te vinden moeten zijn. Ik weet alleen de precieze naam van de nieuwe CEO nog niet, en het schijnt dat je het vindt als je op zijn naam googlet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |