Nee er zit verschil in, maar het is beiden beneden riviers en niet om aan te horenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs of Brabants allemaal hetzelfde klinken. Dat is toch ook met zachte G enzo?
(beledig ik nu mensen?sorry)
Denk dat er niets gebeurt als jullie allebei krom gaan staan hoor...quote:
Ik praat gewoon ABN hoor. In limburg vragen ze altijd of ik uit het noorden kom. En in het noorden horen ze dan wel weer een beetje dat ik uit het zuiden kom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee er zit verschil in, maar het is beiden beneden riviers en niet om aan te horen
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor. In limburg vragen ze altijd of ik uit het noorden kom. En in het noorden horen ze dan wel weer een beetje dat ik uit het zuiden kom.
Ik spreek ABN (alleen de G verraadt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!
Schrijf je naam eropquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
iemand ideeën voor naambordjes voor bij de deur?
En toch ben ik hipquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee dat merk ikang3l praat ik met een boers accent?
Op Geenstijl maakt iedereen ook Limburgers belachelijk! Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eindelijk een limbo die wel nederlands kan!
sta niet altijd krom hoor Ben veelzijdigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk dat er niets gebeurt als jullie allebei krom gaan staan hoor...
Nilfisk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
iemand ideeën voor naambordjes voor bij de deur?
En dat willen we niet hebben!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
Weer iets te zwaar gelunched. Moet nu wel oppassen, want anders word m'n sixpack een kratje.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
En dat willen we niet hebben!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef keizerpinguin het volgende:
hmm werkte niet zo als ik zou willen
Thank you!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind "Hertenkamp" wel wat hebben
Jep al sinds 2005 geloof ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Had al begrepen dat je een oudgediende hier bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |