abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64808601
Conleche, waarom dat huis, hoe lang, ben je er eerder geweest en ga je er vaker komen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64808787
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef sigme het volgende:
Conleche, waarom dat huis, hoe lang, ben je er eerder geweest en ga je er vaker komen?
1. Veel grond, veel huis, grote ateliers, niet duur.
2. 3 jaar.
3. Ik ben er heel vaak geweest. Ongeveer een derde van alle tijd.
4. Dat valt nog te bezien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 13:47:54 #153
163650 Greys
pi_64808881
Hé maar Co, was die deadline zo mega krap dan?
Of had je het te lang uitgesteld? Of kan je er alleen in België aan werken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64808922
Even weer wat ontopics, namelijk het lijstje:

O: eitje
L: grote bak eigengemaakte rundvleessoep met preiringetjes.
D: Kalkoenrollade, met rode bieten met gebakken ui en aardappels uit de oven. Denk ik.
pi_64809019
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
Hé maar Co, was die deadline zo mega krap dan?
Of had je het te lang uitgesteld? Of kan je er alleen in België aan werken?
Lang uitgesteld vanwege andere opdrachten en het is verjaarscadeau, dus deadline moet ik wel halen en ik kan er wel ook in A'dam aan werken, dus dat moet ik dan maar doen.......
pi_64809119
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef conleche het volgende:

[..]

1. Veel grond, veel huis, grote ateliers, niet duur.
2. 3 jaar.
3. Ik ben er heel vaak geweest. Ongeveer een derde van alle tijd.
4. Dat valt nog te bezien
Kijk, ik woon hier tamelijk primitief. Dit jaar een hoogrendement langzaamwarmte houtkachel gebouwd, en dat is nogal comfortabel. Want dan is het 's ochtend nog 20 graden. En hoeft er maar tweemaal daags wat aan die kachel gedaan te worden.

Dus als het nu je eigen huis is, of wordt, en je bent van plan er nog jaren winters door te brengen, dan kan ik je zoiets aanraden .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 13:54:54 #157
163650 Greys
pi_64809125
Wat eet je weinig
Het lijkt wel een kruisverhoor ende aanval zo he? Maar zo bedoel ik het niet hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64809198
Kruisverhoor nam ik toch af? Doe jij de good cop, Greys? Daar ben ik niet voor in de wieg gelegd .
pi_64809229
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Wat eet je weinig
Het lijkt wel een kruisverhoor ende aanval zo he? Maar zo bedoel ik het niet hoor
Ik heb m'n tussendoortjes nog niet ingevuld, want die weet ik echt niet van te voren!! Tel er iig nog maar een wodka bij op en een bakje light chips, want grote kans!!

En sigme, hoe werkt dat dan zo'n kachel en hoe gaat dat dan in de rest van het huis?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:00:17 #160
163650 Greys
pi_64809354
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef sigme het volgende:
Kruisverhoor nam ik toch af? Doe jij de good cop, Greys? Daar ben ik niet voor in de wieg gelegd .
Oh ja!
Ik begon meteen te mekkeren over te weinig eten en een deadline enzo, dus die good cop ging mij ook niet al te best af, onbedoeld

Ik heb een anti-paniek-plannetje bedacht voor het Rode Jurk Stressgehalte:
Vanmiddag ga ik hier in het dorpje in de enige schoenwinkel hopen dat ze zwarte pumps hebben (piepklein winkeltje, dus duimen ) en vanavond haal ik Chinees eten, waar wij altijd van over houden. Dus als we dan morgen 1 uurtje hebben om na het werk te eten, de beestjes te verzorgen, mezelf in die jurk te hijsen (moet ingeregen worden aan de achterkant dan heb ik geen schoenenstress en gaat het eten snel omdat bord Chinees in de magnetron en dan hoef ik alleen nog te panieken om de Carmenset
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64809460
Je had toch open rode schoentjes? Waarom doe je die niet aan??
pi_64809523
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

En sigme, hoe werkt dat dan zo'n kachel en hoe gaat dat dan in de rest van het huis?
Het werkt echt oersimpel: volstouwen met hout, aansteken, deur dicht. Anderhalf uur later als de boel is uitgebrand: alle luchtschuiven sluiten en een klep sluiten zodat de schoorsteen helemaal dicht is.

Kachel is nogal zwaar uitgevoerd; dus de warmte van het vuur is in de steen getrokken, door de schoorsteen te sluiten blijft ook alle warmte binnen. En stroomt langzaam de kamer in. De kachel wordt nooit zo heet dat je er niet meer tegenaan kan staan.

In principe verwarmt zo'n kachel alleen het gebied dat 'bestraald' wordt; dus overal waar je 'm kan zien. In mijn geval beslaat dat min of meer de hele woonruimte. Wel is het te combineren met warm water - bijvoorbeeld voor vloerverwarming.

Mijne (zelfbouw finoven) komt hier vandaan.
pi_64809554
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: leen die van Greys eens. Kun je het uitproberen.
He bah
pi_64809639
En je kan toch ook wat later komen als je carmenset niet meewerkt
pi_64809787
Ik vind het een mooi systeem, maar ik denk dat onze ruimte er minder geschikt voor is, wegens teveel kamers en zo. Onze houtkachel vreet wel hout, dus misschien is het wel een idee om het als ondersteuning te gebruiken van onze mazouthverwarming. Alhoewel.......ons huis is van hout, dus dan kan de warmte ook niet in het steen trekken.

Ach weet je. Als de mister een kraantje had gerepareerd alvorens naar A'dam te vertrekken, was dit alles niet gebeurd. Dan was de kachel niet uitgegaan en dus de waterleiding niet bevroren en zo verder. Ik moet wel toegeven dat het een bikkel is, want ondanks zijn griepje, is hij er nu op uit om onderdelen te halen ter reparatie.
pi_64809805
Ik dacht dat hij in een dekentje voor de kachel lag, klasse
pi_64809843
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat hij in een dekentje voor de kachel lag, klasse

Dat was ook wel zo, maar nu niet meer.
pi_64809957
Ik zit echt te twijfelen of ik rond een uurtje of vier in de bieb ga zijn om daar te studeren tot negen a tien of dat ik hier blijf.
Voordelen: Ik doe echt wat want heel erg stil
Nadelen: 2 uurtjes reistijd en ergens buiten de deur eten

Want ik weet dat ik hier amper wat doe maar om het rendabel te maken moet ik wel lang blijven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:14:44 #169
163650 Greys
pi_64809984
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef conleche het volgende:
Je had toch open rode schoentjes? Waarom doe je die niet aan??
Omdat het hakje en de binnenkant van een soort jute ( ) zijn en dat staat echt een beetje gek onder die jurk!

PF, we kunnen absoluut niet te laat komen, want iedereen móet binnen zijn voordat het bruidspaar arriveert...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64810017
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een mooi systeem, maar ik denk dat onze ruimte er minder geschikt voor is, wegens teveel kamers en zo. Onze houtkachel vreet wel hout, dus misschien is het wel een idee om het als ondersteuning te gebruiken van onze mazouthverwarming. Alhoewel.......ons huis is van hout, dus dan kan de warmte ook niet in het steen trekken.
De warmte moet ook eerst en vooral in het steen van je kachel trekken .

Zo'n dikke finoven als ik heb is maar heel zelden geschikt, maar zo'n veel kleinere speksteenkachel (op die site die ik linkte: de tigchelkachel), is wel vaak een grote verbetering .
pi_64810034
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik rond een uurtje of vier in de bieb ga zijn om daar te studeren tot negen a tien of dat ik hier blijf.
Voordelen: Ik doe echt wat want heel erg stil
Nadelen: 2 uurtjes reistijd en ergens buiten de deur eten

Want ik weet dat ik hier amper wat doe maar om het rendabel te maken moet ik wel lang blijven
Trek internet eruit en probeer het een keer thuis. Bureau opruimen, alle boeken bij de hand. Pot thee naast je. En gewoon beginnen. Dat zou ik doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:15:48 #172
163650 Greys
pi_64810037
Bravo Heer C!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64810041
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat het hakje en de binnenkant van een soort jute ( ) zijn en dat staat echt een beetje gek onder die jurk!

PF, we kunnen absoluut niet te laat komen, want iedereen móet binnen zijn voordat het bruidspaar arriveert...
Streng deurbeleid

Nee oké best logisch
pi_64810104
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Trek internet eruit en probeer het een keer thuis. Bureau opruimen, alle boeken bij de hand. Pot thee naast je. En gewoon beginnen. Dat zou ik doen.
O dat heb ik al jaren lang geprobeerd maar ik kan dat dus echt niet En met opruimen ben ik opeens perfectionistisch dus dat duurt wel tot vijf uur Maarr ik kan het maar beter doen anders ga ik hier fokken. O en ik heb niet echt een fijn bureau
pi_64810178
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef P.F het volgende:

[..]

O dat heb ik al jaren lang geprobeerd maar ik kan dat dus echt niet En met opruimen ben ik opeens perfectionistisch dus dat duurt wel tot vijf uur Maarr ik kan het maar beter doen anders ga ik hier fokken. O en ik heb niet echt een fijn bureau

Dat lijkt mij dan een prima nieuw ding om aan te schaffen: een fijn bureau.

* zegt zij, die d'r hele leven nooit anders geleerd heeft dan voor het slapengaan onder de dekens in bed.
pi_64810268
Wat leuk, in het fotografen topic zijn al best wat fotografen enthousiast om foto's van mij te maken
Maar de stap om echt foto's te maken is natuurlijk wel wat groter
pi_64810306
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan een prima nieuw ding om aan te schaffen: een fijn bureau.

* zegt zij, die d'r hele leven nooit anders geleerd heeft dan voor het slapengaan onder de dekens in bed.
Hehe ja die is er uitgegaan omdat ik de illusie maar helemaal weg heb gehaald dat ik zou leren in mijn kamer. Ik heb hem vervangen door een drank plank en een bank
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:37:23 #178
331 Merel
Be here now.
pi_64811015
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
Wat leuk, in het fotografen topic zijn al best wat fotografen enthousiast om foto's van mij te maken
Allemaal perverts natuurlijk

Had je m'n PM erover nog gelezen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64811043
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Merel het volgende:

[..]

Allemaal perverts natuurlijk

Had je m'n PM erover nog gelezen?
Ja ! Thanks!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:44:23 #180
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64811276

(ligt niet aan jullie hoor; ik ben gewoon moe)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:45:42 #181
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64811320
OT:

o - koffie verkeerd en snee peperkoek
l - broodje gezond met kaas en achterham en ei en rauwkost
t - 2 appels en 2 mandarijnen
t - balisto

straks:

d - kip en broccoli/bloemkool/boontjes/wortel
t - nootjes

De volgorde is suf, is dat heel erg?
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:46:07 #182
163650 Greys
pi_64811338
Ik ben ook moe/lui
Zometeen even het dorp en de kou in, word ik wel weer wakker van hoop ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64811402
Ik ben duf van het thuis zitten
maar ik weet ook niet echt waar ik wel heen kan gaan
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:48:11 #184
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64811422
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook moe/lui
Zometeen even het dorp en de kou in, word ik wel weer wakker van hoop ik
Ik zou dat ook moeten doen. Zit hier achter mijn buro te gapen alsof mijn leven ervan afhangt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64811448
Maar in je eentje in het dorp terwijl je geen geld uit wil geven is ook zo kansloos
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:49:08 #186
163650 Greys
pi_64811464
Gewoon even een klein rondje buiten wandelen dames, echt!
Hoef je niet persé ergens heen te gaan? Of een klein boodschapje doen, net wat je nog nodig hebt

Knap je echt van op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64811581
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef mspoez het volgende:
OT:

o - koffie verkeerd en snee peperkoek
l - broodje gezond met kaas en achterham en ei en rauwkost
t - 2 appels en 2 mandarijnen
t - balisto

straks:

d - kip en broccoli/bloemkool/boontjes/wortel
t - nootjes

De volgorde is suf, is dat heel erg?
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een lijstje van jou zie.
Wat is er suf aan de volgorde dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 08-01-2009 14:59:44 ]
pi_64811631
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon even een klein rondje buiten wandelen dames, echt!
Hoef je niet persé ergens heen te gaan? Of een klein boodschapje doen, net wat je nog nodig hebt

Knap je echt van op!
Ik had net wel twee uurtjes visite van een vriend die over zijn wintersport aan het vertellen was, hij zegt alleen elk jaar dat ik echt mee moet en als ik zeg ja, leuk!! Dan gaat het nooit door/kan het opeens niet Maar op zich was het best leuk en ik heb een cadeau

En ik ga mijn mr niet meer smsen, hij stikt maar lekker in zijn tentamens. Je hoeft echt geen radiostilte in te lassen hoor . Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is .

En mijn beste vriendinnetje heeft weer een deadline voor een fashionshow zoals elke week lijkt het dus daar kan ik ook niet mee koffie drinken

Mijn broertje huppelt hier wel ergens rond maar die denkt altijd dat ik iets van hem wil als ik tegen hem praat

Ik ga m'n nagels wel doen
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:56:11 #189
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 14:59:35 #190
163650 Greys
pi_64811886
quote:
Bwahahahaaaaaaaaaaa
Die heb ik hier laatst drie keer achter elkaar op de DVD zitten kijken.
Dat einde met die hemelpoort

Lijkt me dan wel weer lullig als je Andries Knevel bent en er is zo'n liedje over je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64811994

Nou zo erg is ie niet toch Zij trekt wel volle zalen maar of ze leuker is
ja dat ook
maar eh. niet per se knapper of aardiger
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:02:32 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64812014
Ik ben weer terug van den dokter. Heb een prik gehad en ik hoefde niet eens te huilen . 1,5 uur stevig aan het lopen geweest . Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt en hopeijk telt het doosje smarties dat ik net heb weggekaand en de beker warme chocomelk die ik nu ga maken niet al te zwaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_64812037
Whehehehe!!! En zoo wáár ook!!!

Dit slaat nog op BK en AK........
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:04:48 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64812121
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef P.F het volgende:

En ik ga mijn mr niet meer smsen, hij stikt maar lekker in zijn tentamens. Je hoeft echt geen radiostilte in te lassen hoor [ afbeelding ]. Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is [ afbeelding ].
Neuroot . Daar heb ik dus ook altijd last van. En dan zie en / of spreek je je weer en dan vraag je je af waar je je zo druk om hebt lopen maken. En je neemt je voor om het de volgende keer niet weer te doen, maar toch doe je het weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_64812157
Waarom maken eieren altijd zoveel geluid met het bakken? Omdat ik er een deksel opheb?
pi_64812504
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuroot . Daar heb ik dus ook altijd last van. En dan zie en / of spreek je je weer en dan vraag je je af waar je je zo druk om hebt lopen maken. En je neemt je voor om het de volgende keer niet weer te doen, maar toch doe je het weer .
Nou ja, ik bedoel meer dat ik hem eerst 24/7 zie voor 10 dagen? En dan moet hij leren maar dan is hij dus alleen daar mee bezig En dan vraagt hij wel naar de noodzakelijke dingen maar hij is heel ver weg met z'n hoofd.. Terwijl ik dan denk nou je wou toch je 1000 smsjes opmaken. Sms dan terug En eerst vond ik dat prima want toen had ik gewoon een leven maar nu ben ik aan die symbiose gewend en heb ik geen leven meer. Vandaaar
En dan zeg ik van.. Ik vind het jammer om je tot de 23e niet te zien. Maar ik ga ook niet iedere keer met je leren om je te zien want dat werkt niet voor mij. En dan krijg ik daar niet eens een respons op maar wel dat ie van me houdt en zo.. Maar dan zit ik daar de hele tijd mee in m'n hoofd. Maar goed dan zet ik mij nu ook wel even op 1 en hoor ik het wel hoe hij zich aan mij aan gaat passen of niet. Want ik weet heus wel dat hij dat niet trekt maar daar krijgt ie nu steeds de kans niet voor. Of zo

Nja dan wil ik gewoon even babbelen en dan is echt iedereen druk incl. m'n ouders en zelfs hij En dat is stom! En dinsdag was ik dan toevallig wel daarheen gegaan omdat ik toch echt dingen moest regelen. Scheen ik te laat te zijn met het inschrijven voor herkansen wegens misinterpretatie. En toen zag ik het niet meer zitten en barsten ik in tranen uit en dan zegt hij wel van oké popje ik ga NU met je mee en we gaan het fixen! Dat gaat dan van zijn studie tijd af en dat is ook heel tof en leuk maar het is eigenlijk de opstapeling van alles. Of zo

pi_64812525
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Waarom maken eieren altijd zoveel geluid met het bakken? Omdat ik er een deksel opheb?
En ze smaken ook altijd als rubber
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:17:56 #198
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64812734
Ik vind Andries Knevel echt een knurft. Hij mij ws ook.
Fok!bejaarde
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:18:25 #200
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64812760
Hallo! Er lopen hier 2 goddelijke manspersonen met bureaus te slepen.
Biceps & Zweet. My 2 favourites!!
Ik ga het even van dichtbij bekijken, BRB.
Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')