1. Veel grond, veel huis, grote ateliers, niet duur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef sigme het volgende:
Conleche, waarom dat huis, hoe lang, ben je er eerder geweest en ga je er vaker komen?
Lang uitgesteld vanwege andere opdrachten en het is verjaarscadeau, dus deadline moet ik wel halen en ik kan er wel ook in A'dam aan werken, dus dat moet ik dan maar doen.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
Hé maar Co, was die deadline zo mega krap dan?
Of had je het te lang uitgesteld? Of kan je er alleen in België aan werken?
Kijk, ik woon hier tamelijk primitief. Dit jaar een hoogrendement langzaamwarmte houtkachel gebouwd, en dat is nogal comfortabel. Want dan is het 's ochtend nog 20 graden. En hoeft er maar tweemaal daags wat aan die kachel gedaan te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef conleche het volgende:
[..]
1. Veel grond, veel huis, grote ateliers, niet duur.
2. 3 jaar.
3. Ik ben er heel vaak geweest. Ongeveer een derde van alle tijd.
4. Dat valt nog te bezien
Ik heb m'n tussendoortjes nog niet ingevuld, want die weet ik echt niet van te voren!! Tel er iig nog maar een wodka bij op en een bakje light chips, want grote kans!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Wat eet je weinig
Het lijkt wel een kruisverhoor ende aanval zo he?Maar zo bedoel ik het niet hoor
Oh ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef sigme het volgende:
Kruisverhoor nam ik toch af? Doe jij de good cop, Greys? Daar ben ik niet voor in de wieg gelegd.
Het werkt echt oersimpel: volstouwen met hout, aansteken, deur dicht. Anderhalf uur later als de boel is uitgebrand: alle luchtschuiven sluiten en een klep sluiten zodat de schoorsteen helemaal dicht is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
En sigme, hoe werkt dat dan zo'n kachel en hoe gaat dat dan in de rest van het huis?
He bahquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leen die van Greys eens. Kun je het uitproberen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat hij in een dekentje voor de kachel lag, klasse
Omdat het hakje en de binnenkant van een soort jute (quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef conleche het volgende:
Je had toch open rode schoentjes? Waarom doe je die niet aan??
De warmte moet ook eerst en vooral in het steen van je kachel trekkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een mooi systeem, maar ik denk dat onze ruimte er minder geschikt voor is, wegens teveel kamers en zo. Onze houtkachel vreet wel hout, dus misschien is het wel een idee om het als ondersteuning te gebruiken van onze mazouthverwarming. Alhoewel.......ons huis is van hout, dus dan kan de warmte ook niet in het steen trekken.
Trek internet eruit en probeer het een keer thuis. Bureau opruimen, alle boeken bij de hand. Pot thee naast je. En gewoon beginnen. Dat zou ik doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik rond een uurtje of vier in de bieb ga zijn om daar te studeren tot negen a tien of dat ik hier blijf.
Voordelen: Ik doe echt wat want heel erg stil
Nadelen: 2 uurtjes reistijd en ergens buiten de deur eten
Want ik weet dat ik hier amper wat doe maar om het rendabel te maken moet ik wel lang blijven
Streng deurbeleidquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het hakje en de binnenkant van een soort jute () zijn en dat staat echt een beetje gek onder die jurk!
PF, we kunnen absoluut niet te laat komen, want iedereen móet binnen zijn voordat het bruidspaar arriveert...
O dat heb ik al jaren lang geprobeerd maar ik kan dat dus echt nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Trek internet eruit en probeer het een keer thuis. Bureau opruimen, alle boeken bij de hand. Pot thee naast je. En gewoon beginnen. Dat zou ik doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat heb ik al jaren lang geprobeerd maar ik kan dat dus echt nietEn met opruimen ben ik opeens perfectionistisch dus dat duurt wel tot vijf uur
Maarr ik kan het maar beter doen anders ga ik hier fokken. O en ik heb niet echt een fijn bureau
Hehe ja die is er uitgegaan omdat ik de illusie maar helemaal weg heb gehaald dat ik zou leren in mijn kamer. Ik heb hem vervangen door een drank plank en een bankquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan een prima nieuw ding om aan te schaffen: een fijn bureau.
* zegt zij, die d'r hele leven nooit anders geleerd heeft dan voor het slapengaan onder de dekens in bed.![]()
Allemaal perverts natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
Wat leuk, in het fotografen topic zijn al best wat fotografen enthousiast om foto's van mij te maken![]()
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Allemaal perverts natuurlijk
Had je m'n PM erover nog gelezen?
Ik zou dat ook moeten doen. Zit hier achter mijn buro te gapen alsof mijn leven ervan afhangtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook moe/lui
Zometeen even het dorp en de kou in, word ik wel weer wakker van hoop ik
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een lijstje van jou zie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef mspoez het volgende:
OT:
o - koffie verkeerd en snee peperkoek
l - broodje gezond met kaas en achterham en ei en rauwkost
t - 2 appels en 2 mandarijnen
t - balisto
straks:
d - kip en broccoli/bloemkool/boontjes/wortel
t - nootjes
De volgorde is suf, is dat heel erg?
Ik had net wel twee uurtjes visite van een vriend die over zijn wintersport aan het vertellen was, hij zegt alleen elk jaar dat ik echt mee moet en als ik zeg ja, leuk!! Dan gaat het nooit door/kan het opeens nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon even een klein rondje buiten wandelen dames, echt!
Hoef je niet persé ergens heen te gaan? Of een klein boodschapje doen, net wat je nog nodig hebt
Knap je echt van op!
. Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is
. 
Bwahahahaaaaaaaaaaaquote:
Neurootquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
En ik ga mijn mr niet meer smsen, hij stikt maar lekker in zijn tentamens. Je hoeft echt geen radiostilte in te lassen hoor [ afbeelding ]. Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is [ afbeelding ].
Nou ja, ik bedoel meer dat ik hem eerst 24/7 zie voor 10 dagen? En dan moet hij leren maar dan is hij dus alleen daar mee bezigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuroot. Daar heb ik dus ook altijd last van. En dan zie en / of spreek je je
weer en dan vraag je je af waar je je zo druk om hebt lopen maken. En je neemt je voor om het de volgende keer niet weer te doen, maar toch doe je het weer
.
En ze smaken ook altijd als rubberquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Waarom maken eieren altijd zoveel geluid met het bakken? Omdat ik er een deksel opheb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |