Hehe ja die is er uitgegaan omdat ik de illusie maar helemaal weg heb gehaald dat ik zou leren in mijn kamer. Ik heb hem vervangen door een drank plank en een bankquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan een prima nieuw ding om aan te schaffen: een fijn bureau.
* zegt zij, die d'r hele leven nooit anders geleerd heeft dan voor het slapengaan onder de dekens in bed.![]()
Allemaal perverts natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
Wat leuk, in het fotografen topic zijn al best wat fotografen enthousiast om foto's van mij te maken![]()
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Allemaal perverts natuurlijk
Had je m'n PM erover nog gelezen?
Ik zou dat ook moeten doen. Zit hier achter mijn buro te gapen alsof mijn leven ervan afhangtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook moe/lui
Zometeen even het dorp en de kou in, word ik wel weer wakker van hoop ik
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een lijstje van jou zie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef mspoez het volgende:
OT:
o - koffie verkeerd en snee peperkoek
l - broodje gezond met kaas en achterham en ei en rauwkost
t - 2 appels en 2 mandarijnen
t - balisto
straks:
d - kip en broccoli/bloemkool/boontjes/wortel
t - nootjes
De volgorde is suf, is dat heel erg?
Ik had net wel twee uurtjes visite van een vriend die over zijn wintersport aan het vertellen was, hij zegt alleen elk jaar dat ik echt mee moet en als ik zeg ja, leuk!! Dan gaat het nooit door/kan het opeens nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon even een klein rondje buiten wandelen dames, echt!
Hoef je niet persé ergens heen te gaan? Of een klein boodschapje doen, net wat je nog nodig hebt
Knap je echt van op!
. Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is
. 
Bwahahahaaaaaaaaaaaquote:
Neurootquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
En ik ga mijn mr niet meer smsen, hij stikt maar lekker in zijn tentamens. Je hoeft echt geen radiostilte in te lassen hoor [ afbeelding ]. Leuk dat hij heel makkelijk alles buiten kan sluiten maar dat is niet leuk voor mij want dan denk ik steeds dat er iets aan de hand is [ afbeelding ].
Nou ja, ik bedoel meer dat ik hem eerst 24/7 zie voor 10 dagen? En dan moet hij leren maar dan is hij dus alleen daar mee bezigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuroot. Daar heb ik dus ook altijd last van. En dan zie en / of spreek je je
weer en dan vraag je je af waar je je zo druk om hebt lopen maken. En je neemt je voor om het de volgende keer niet weer te doen, maar toch doe je het weer
.
En ze smaken ook altijd als rubberquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Waarom maken eieren altijd zoveel geluid met het bakken? Omdat ik er een deksel opheb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |