We hebben het wel over Papendrecht h`equote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.
Mw kwam in de kranten hier uiterst eng over,quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.
dat is het natuurlijk ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.
Dat dus, schemert aardig in zijn woorden door en in de krant was hij er ook duidelijker in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
Nou,dat doen ze dus wel, nee, ik formuleer anders, ze zijn stukken minder flexibel met wetgeving dan de wethandhavers zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is het natuurlijk ookMaar het is niet zo dat de stichting eigen wetten en regels opstelt. Juridisch doen ze niets verkeerd...
Waar hij het mee oneens was is dat de gemeente publiek eigendom verkoopt waarna het prive eigendom wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
Ik kan me de reactie van de kinderen wel voorstellen, hoe was je vroeger zelf tegen een onverdraagzame " volwassene" ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet eens dat die kinderen langer dan een maand in die muziektent hadden gevoetbald als er verder geen probleem van was gemaakt. Maar goed, er is wel ophef over gemaakt: et voila, een verdeeld dorp
En ik vind die jongen na het kijken van de hele documentaire wel dapper, een klein beetje irritant, maar lang zo erg niet als hier werd voorgesteld. Die vrouw vind ik vele malen erger.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef Biancavia het volgende:
Trouwens, hij moet helemaal niet zeiken, want hij woont nog geen halve kilometer van sportpark het Slobbegors vandaan, daar kun je pas fijn voetballen!
quote:dan moet ik dus iedere keer een halve kilometer rijden
Halve kilometer is ook inderdaad wel ontzettend ver.quote:
Nou, en dat doet geen enkel kind hoorquote:
Uhuh, echt, hier wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Harajuku. het volgende:
letterlijk bezaaid was met hondepoep
Riiiiight
Toen ze daar waren lag er niets en hij had één keer een drol van dichtbij gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt mij niet raar in de oren, Harajuku.
Het was al weeeeeeeeeeeeeeken in en rond Papandrecht bekend een aangekondigd dat ze kwamen filmen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ze daar waren lag er niets en hij had één keer een drol van dichtbij gezien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, en dat doet geen enkel kind hoorGing jij, jaja, jij bent ook ooit een klein voetballend jochie geweest
, voor jouw gevoel, verder weg?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:
Het was al weeeeeeeeeeeeeeken in en rond Papandrecht bekend een aangekondigd dat ze kwamen filmen hoor
Event of the year is reli-city.
Hij zei zelf dat ie er één keer één gezien hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was al weeeeeeeeeeeeeeken in en rond Papandrecht bekend een aangekondigd dat ze kwamen filmen hoor
Event of the year is reli-city.
Inderdaad, 500 meter, komaan zegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef teamlead het volgende:
[..]500 meter is niks joh.. en natuurlijk ging ik die 500 meter ver... anders konden m'n ouders zien wat ik uitvrat en dat was nou net niet de bedoeling.. als ze dat wel zagen, kon ik geen zielig verhaal ophangen als ik ergens werd weggestuurd waar ik niet mocht komen...
De mevrouw van die tent heeft met d'r poten van dat kind af te blijven en niet gehuldigd moeten worden en een lokale heldin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat ie er één keer één gezien had
Anyway, als de speelplekken treurig zijn moeten ze daar iets aan doen, en niet in een hok gaan spelen die van de gemeente, een persoon of van Mars is for all I care.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
Maar dat is toch een heel andere discussiequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mevrouw van die tent heeft met d'r poten van dat kind af te blijven en niet gehuldigd moeten worden en een lokale heldin.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrristelijk h`e.
dien dan dáár een klacht over in... dan heeft het joch (hoe irritant ook) een vallide punt. Dat je het niet eens bent met een verboden toegangsbordje, omdat je vindt dat je niets verkeerds doet.. tja.. kansloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mevrouw van die tent heeft met d'r poten van dat kind af te blijven en niet gehuldigd moeten worden en een lokale heldin.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrristelijk h`e.
Uitvoerongquote:
Serieus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien vind hij t ook wel onzin dat je geen meiden mag verkrachter ofzo, want hij vind hij ook dat hij ze geen schade berokkend ofzo, mag het dan ook zomaar?![]()
Hé, daar zit mijn oma!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
Oh, doe maar niet nog een keer. Ké? Je krijgt daar wallen van. Hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vond t wel een pakkende vergelijking eigenlijk
wat een sherry mutsen bedoelingquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
Ok het was erg over the top vergelijking, maar mn punt was gewoon dat het duidelijk is dat je daar niet mag komen, er hangt een bord en hij is er meerdere keren voor gewaarschuwd, zelfs per brief!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, doe maar niet nog een keer. Ké? Je krijgt daar wallen van. Hebben we allemaal kunnen zien.
inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en voor de mensen die het nog niet genoeg vinden dat hij al diverse speelparkjes op loopafstand heeft, zelfs dat veldje naast die muziektent.
Maar dan hebben we altijd nog dit in Papendrecht:
[ afbeelding ]
Sportpark het Slobbengors... 4 of 5 sportvelden en wat trapveldjes eromheen... Marker A is de muziektent, Marker B het Slobbengors, aldus Google Maps een afstand van 400 meter...
Nee, want dan komt zo'n oude trut de hele tijd klagen dat ze geen bal tegen dr raam wil krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef Papi.Chulo het volgende:
En sowieso, voetballen kan je op straat ook
*aaitquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok het was erg over the top vergelijking, maar mn punt was gewoon dat het duidelijk is dat je daar niet mag komen, er hangt een bord en hij is er meerdere keren voor gewaarschuwd, zelfs per brief!
Dan ben je toch wel heel lomp als je dan de rechter gaat inschakelen, omdat je even vind dat de wetten maar niet van toepassing op jou zijn omdat je lekker wil voetballen![]()
Dat jong is het niet eens zo kwalijk te nemen, maar die ouders zijn echt vreselijk, hoe die vader daar ook zat te miepen over dat het 'zijn eigen zaak' was, en ze hem er niet gingen afremmen, en dan later wel klagen over dat dat gedrocht van dorpsbehoud met hem direct aan de telefoon sprak en niet naar de ouders vroeg
en doe is beetje lief![]()
Ja precies, alles wat verboden is is extra leuk maar dat doe je dan toch niet bij je ouders voor de deur, en als je gesnapt word (en weet dat je fout zit) ga je de rijdende rechter inschakelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
*aait
Ik kwam vroeger ook overal, vooral als er verboten op stond. Ik zie er serieus de voordelen van in, geen poep en droog ook. Ik ging daar wonen met mijn vriendjes. Sommigen zijn dan altijd roomser dan de paus hier en zijn op 40 jarige leeftijd geboren met wallen.
Oké, een zaak aanspannen gaat te ver en slaat ook nergens op maar dat je je als volwassene zo op laat naaien door een blaag. Ik kan daar niet bij. Ze is geschift, die hele stichting spoort niet.
Ze werkt zich helemaal uit de naad voor een muziektent. Come on en ik probeer echt lief te doen, dan moet je toch godverdorie eens heel snel normaal gaan doen.
Zie dat opgedroogde burger tuig daar zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |