abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:34:37 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800524
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.
We hebben het wel over Papendrecht h`e
No offence Bianca
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64800531
link al gevonden
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_64800539
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64800554
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef dagdag het volgende:
link al gevonden
Ja? Heb je hem?
pi_64800564
inderdaad
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:01 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800579
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.
Mw kwam in de kranten hier uiterst eng over,
het is het soort lui dat alles verbiedt, mensen die bv een buurtfeest tegenhouden, of die een noodzakelijke uitbereiding jarenlang traineren omdat er een roodgebketflierewappertje eens in de 6 jaar overwintert.
Hoe dan ook, eng.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:34 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800592
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.
dat is het natuurlijk ook Maar het is niet zo dat de stichting eigen wetten en regels opstelt. Juridisch doen ze niets verkeerd...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:46 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800600
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
Dat dus, schemert aardig in zijn woorden door en in de krant was hij er ook duidelijker in.

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:38:57 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800635
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is het natuurlijk ook Maar het is niet zo dat de stichting eigen wetten en regels opstelt. Juridisch doen ze niets verkeerd...
Nou,dat doen ze dus wel, nee, ik formuleer anders, ze zijn stukken minder flexibel met wetgeving dan de wethandhavers zelf.
Baart me zorgen.

pi_64800676
Ik denk niet eens dat die kinderen langer dan een maand in die muziektent hadden gevoetbald als er verder geen probleem van was gemaakt. Maar goed, er is wel ophef over gemaakt: et voila, een verdeeld dorp

En ik vind die jongen na het kijken van de hele documentaire wel dapper, een klein beetje irritant, maar lang zo erg niet als hier werd voorgesteld. Die vrouw vind ik vele malen erger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64800707
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Waar hij het mee oneens was is dat de gemeente publiek eigendom verkoopt waarna het prive eigendom wordt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:43:40 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800744
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet eens dat die kinderen langer dan een maand in die muziektent hadden gevoetbald als er verder geen probleem van was gemaakt. Maar goed, er is wel ophef over gemaakt: et voila, een verdeeld dorp

En ik vind die jongen na het kijken van de hele documentaire wel dapper, een klein beetje irritant, maar lang zo erg niet als hier werd voorgesteld. Die vrouw vind ik vele malen erger.
Ik kan me de reactie van de kinderen wel voorstellen, hoe was je vroeger zelf tegen een onverdraagzame " volwassene" ?
Mw in de krant:
Nou, de eerste keer zeg ik ze weg te gaan, de tweede keer zeg ik ze op te rotten en de derde keer * insert nog iets onvriendelijkers*

pi_64800921
Nu is het wel waar dat de gemeente Papendrecht afgelopen jaar goed bezig is geweest met speelplekken voor de kinderen te creëren, want hier is ook vanuit de straat een aanvraag gedaan voor voetbaldoeltjes op het grasveld en die zijn er ook gekomen.
Dus in plaats van zo te ouwehoeren tegen die doorgedraaide Margré had ons Pietermanneke beter om een geschiktere voetbalplaats bij de gemeente kunnen vragen.
Trouwens, hij moet helemaal niet zeiken, want hij woont nog geen halve kilometer van sportpark het Slobbegors vandaan, daar kun je pas fijn voetballen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:52:09 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800966
Vrijwilligers slaan door in Papendrecht
rechter.JPG

Door: Wouter Engler

Pieter (10) speelt graag een potje voetval in de plaatselijke muziektent, maar werd onlangs op hardhandige wijze uit de tent verwijderd door vrijwilligers van de ‘Stichting Dorpsbehoud’ in de christelijke gemeente Papendrecht. Pieter stapte vervolgens naar het televisieprogramma ’De Rijdende Rechter’.

‘Ik werd aan mijn oren getrokken, dat is toch niet normaal?’, luidt onder meer het relaas van Pieter in het televisie-programma ‘De Rijdende Rechter’. En in alle eerlijkheid, wist meester Frank Visser zich er ook niet zo goed raad mee toen het hoogbegaafde ventje bijna in huilen uitbarstte in de desbetreffende uitzending van dinsdagavond 16 januari 2008. Want wat had hij nou helemaal gedaan? Een potje voetbal gespeeld in de muziektent!

Stichting Dorpsbehoud, eigenaar van de muziektent, had daar echter geen boodschap aan en vond dat hij zich aan de regels moest te houden: de muziektent was immers verboden terrein. De stichting kreeg gelijk. Margré van Wijngaarden werd zelfs nog in haar overwinningsroes op zeer ovedreven wijze geknuffeld door medestanders, waardoor bij sommigen de indruk ontstond dat zij en alle vrijwilligers van de stichting waren doorgeslagen.

Want een kind op zo’n ongekende haatdragende wijze aanpakken, louter omdat hij graag een balletje trapt in de lokale muziektent, deed zelfs meester Visser even slikken. ‘Je kan altijd nog stage bij mij lopen’, zei hij daarom ook tegen Pieter, die overigens in de muziektent was gaan spelen omdat het naastgelegen grasveld letterlijk bezaaid was met hondepoep. ‘Ik was al een keer in de stront gevallen.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:52:37 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800981
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef Biancavia het volgende:

Trouwens, hij moet helemaal niet zeiken, want hij woont nog geen halve kilometer van sportpark het Slobbegors vandaan, daar kun je pas fijn voetballen!
quote:
dan moet ik dus iedere keer een halve kilometer rijden
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:53:21 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801003
letterlijk bezaaid was met hondepoep

Riiiiight
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:53:52 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801027
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]
Halve kilometer is ook inderdaad wel ontzettend ver.
pi_64801032
Klinkt mij niet raar in de oren, Harajuku.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:54:09 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801039
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]
Nou, en dat doet geen enkel kind hoor Ging jij, jaja, jij bent ook ooit een klein voetballend jochie geweest , voor jouw gevoel, verder weg?

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:54:57 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801064
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Harajuku. het volgende:
letterlijk bezaaid was met hondepoep

Riiiiight
Uhuh, echt, hier wel.
Ik heb naast een speelveldje gewoond, daar kon echt geen kind op.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:55:03 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801068
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt mij niet raar in de oren, Harajuku.
Toen ze daar waren lag er niets en hij had één keer een drol van dichtbij gezien
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:56:25 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801124
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Toen ze daar waren lag er niets en hij had één keer een drol van dichtbij gezien
Het was al weeeeeeeeeeeeeeken in en rond Papandrecht bekend een aangekondigd dat ze kwamen filmen hoor
Event of the year is reli-city.

pi_64801145
Het gaat hier niet om wie er gelijk heeft of wie er eigenlij kgelijk zou moeten hebben. Het gaat hier om het gedrag van dat kind vs. die ouwe tang, en wat mij betreft ook hoe die ouders het in hun hoofd kunnen halen dat hun kind zo te kakken wordt gezet.

Ja, dat kind heeft het aan zijn gedrag en houding te danken, maar die ouders en de Avro hadden hem daar voor moeten behoeden.

Maar ja, wie zijn billen brandt....
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:58:04 #76
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64801164
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, en dat doet geen enkel kind hoor Ging jij, jaja, jij bent ook ooit een klein voetballend jochie geweest , voor jouw gevoel, verder weg?
500 meter is niks joh.. en natuurlijk ging ik die 500 meter ver... anders konden m'n ouders zien wat ik uitvrat en dat was nou net niet de bedoeling.. als ze dat wel zagen, kon ik geen zielig verhaal ophangen als ik ergens werd weggestuurd waar ik niet mocht komen...
pi_64801190
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:

Het was al weeeeeeeeeeeeeeken in en rond Papandrecht bekend een aangekondigd dat ze kwamen filmen hoor
Wat zij zegt Je denkt toch niet dat ze allemaal drollen laten liggen als ze op nationale televisie komen
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:59:05 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801195
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zei zelf dat ie er één keer één gezien had

Anyway, als de speelplekken treurig zijn moeten ze daar iets aan doen, en niet in een hok gaan spelen die van de gemeente, een persoon of van Mars is for all I care.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:59:35 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801209
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

500 meter is niks joh.. en natuurlijk ging ik die 500 meter ver... anders konden m'n ouders zien wat ik uitvrat en dat was nou net niet de bedoeling.. als ze dat wel zagen, kon ik geen zielig verhaal ophangen als ik ergens werd weggestuurd waar ik niet mocht komen...
Inderdaad, 500 meter, komaan zeg Waar hebben we het nou over man
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 10:00:25 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801239

De jaarlijkse uitvoerong

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 10:01:33 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801281
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij zei zelf dat ie er één keer één gezien had

Anyway, als de speelplekken treurig zijn moeten ze daar iets aan doen, en niet in een hok gaan spelen die van de gemeente, een persoon of van Mars is for all I care.
De mevrouw van die tent heeft met d'r poten van dat kind af te blijven en niet gehuldigd moeten worden en een lokale heldin.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrristelijk h`e.

donderdag 8 januari 2009 @ 10:02:22 #82
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64801299
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
dolle boel
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:03:18 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64801328
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

De mevrouw van die tent heeft met d'r poten van dat kind af te blijven en niet gehuldigd moeten worden en een lokale heldin.
Maar dat is toch een heel andere discussie Zij moet van t kind afblijven, kind moet uit t hok blijven. Simpel.

Niet de schuld van dat hok dat er blijkbaar niets voor kinderen is die te beroerd zijn om 500 meter te fietsen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:08:23 #84
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64801489
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

dien dan dáár een klacht over in... dan heeft het joch (hoe irritant ook) een vallide punt. Dat je het niet eens bent met een verboden toegangsbordje, omdat je vindt dat je niets verkeerds doet.. tja.. kansloos
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 10:09:53 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64801535
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

dolle boel
Uitvoerong

donderdag 8 januari 2009 @ 10:18:53 #86
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_64801786
TVP, geniaal programma!
Primum non nocere
pi_64802056
Dat jong moet gewoon geleerd worden dat regels regels zijn. En dat je je daar aan dient te houden, of je het er nu mee eens bent of niet.

Misschien vind hij t ook wel onzin dat je geen meiden mag verkrachter ofzo, want hij vind hij ook dat hij ze geen schade berokkend ofzo, mag het dan ook zomaar?

Echt misselijkmakend ventje, al zijn die eigengeilende kliek van dorpsbehoud niet heel veel beter.

Goh wat mis ik Papendrecht toch
pi_64802167
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:

Misschien vind hij t ook wel onzin dat je geen meiden mag verkrachter ofzo, want hij vind hij ook dat hij ze geen schade berokkend ofzo, mag het dan ook zomaar?
Serieus.
Go hard or go home
pi_64802196
quote:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
Hé, daar zit mijn oma!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_64802272
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Serieus.
Vond t wel een pakkende vergelijking eigenlijk
pi_64802321
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:32 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hé, daar zit mijn oma!
Pics

pi_64802391
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vond t wel een pakkende vergelijking eigenlijk
Oh, doe maar niet nog een keer. Ké? Je krijgt daar wallen van. Hebben we allemaal kunnen zien.
Go hard or go home
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:44:41 #93
3185 Adelante
To let it go now
pi_64802604
quote:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
wat een sherry mutsen bedoeling

en ohja, twee topics vol over een wat bijdehand jongetje is ook wel weer typisch internets.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64802646
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh, doe maar niet nog een keer. Ké? Je krijgt daar wallen van. Hebben we allemaal kunnen zien.
Ok het was erg over the top vergelijking, maar mn punt was gewoon dat het duidelijk is dat je daar niet mag komen, er hangt een bord en hij is er meerdere keren voor gewaarschuwd, zelfs per brief!

Dan ben je toch wel heel lomp als je dan de rechter gaat inschakelen, omdat je even vind dat de wetten maar niet van toepassing op jou zijn omdat je lekker wil voetballen

Dat jong is het niet eens zo kwalijk te nemen, maar die ouders zijn echt vreselijk, hoe die vader daar ook zat te miepen over dat het 'zijn eigen zaak' was, en ze hem er niet gingen afremmen, en dan later wel klagen over dat dat gedrocht van dorpsbehoud met hem direct aan de telefoon sprak en niet naar de ouders vroeg

en doe is beetje lief

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 10:46:45 ]
pi_64802895
Oh en voor de mensen die het nog niet genoeg vinden dat hij al diverse speelparkjes op loopafstand heeft, zelfs dat veldje naast die muziektent.

Maar dan hebben we altijd nog dit in Papendrecht:

Sportpark het Slobbengors... 4 of 5 sportvelden en wat trapveldjes eromheen... Marker A is de muziektent, Marker B het Slobbengors, aldus Google Maps een afstand van 400 meter...
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:53:55 #96
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_64802931
ik vond het zielig voor dat jochie dat al die bejaarde mafketels hem zo uit zaten te lachen
wel een snertjoch met een veels te grote mond maar veel beter dan die leipe ouwe taarten van die vereniging.

* Zero_Empathy vind het stiekem heeeel leuk om al die bejaarden zo kwaad te zien en lacht zich half dood
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:55:10 #97
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_64802980
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en voor de mensen die het nog niet genoeg vinden dat hij al diverse speelparkjes op loopafstand heeft, zelfs dat veldje naast die muziektent.

Maar dan hebben we altijd nog dit in Papendrecht:
[ afbeelding ]

Sportpark het Slobbengors... 4 of 5 sportvelden en wat trapveldjes eromheen... Marker A is de muziektent, Marker B het Slobbengors, aldus Google Maps een afstand van 400 meter...
inderdaad

[ Bericht 3% gewijzigd door Papi.Chulo op 08-01-2009 11:00:19 ]
BOX OUWE
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:56:01 #98
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_64803014
En sowieso, voetballen kan je op straat ook
BOX OUWE
pi_64803079
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef Papi.Chulo het volgende:
En sowieso, voetballen kan je op straat ook
Nee, want dan komt zo'n oude trut de hele tijd klagen dat ze geen bal tegen dr raam wil krijgen.
pi_64803153
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok het was erg over the top vergelijking, maar mn punt was gewoon dat het duidelijk is dat je daar niet mag komen, er hangt een bord en hij is er meerdere keren voor gewaarschuwd, zelfs per brief!

Dan ben je toch wel heel lomp als je dan de rechter gaat inschakelen, omdat je even vind dat de wetten maar niet van toepassing op jou zijn omdat je lekker wil voetballen

Dat jong is het niet eens zo kwalijk te nemen, maar die ouders zijn echt vreselijk, hoe die vader daar ook zat te miepen over dat het 'zijn eigen zaak' was, en ze hem er niet gingen afremmen, en dan later wel klagen over dat dat gedrocht van dorpsbehoud met hem direct aan de telefoon sprak en niet naar de ouders vroeg

en doe is beetje lief
*aait

Ik kwam vroeger ook overal, vooral als er verboten op stond. Ik zie er serieus de voordelen van in, geen poep en droog ook. Ik ging daar wonen met mijn vriendjes. Sommigen zijn dan altijd roomser dan de paus hier en zijn op 40 jarige leeftijd geboren met wallen.

Oké, een zaak aanspannen gaat te ver en slaat ook nergens op maar dat je je als volwassene zo op laat naaien door een blaag. Ik kan daar niet bij. Ze is geschift, die hele stichting spoort niet.
Ze werkt zich helemaal uit de naad voor een muziektent. Come on en ik probeer echt lief te doen, dan moet je toch godverdorie eens heel snel normaal gaan doen.

Go hard or go home
pi_64803270
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:

[..]

*aait

Ik kwam vroeger ook overal, vooral als er verboten op stond. Ik zie er serieus de voordelen van in, geen poep en droog ook. Ik ging daar wonen met mijn vriendjes. Sommigen zijn dan altijd roomser dan de paus hier en zijn op 40 jarige leeftijd geboren met wallen.

Oké, een zaak aanspannen gaat te ver en slaat ook nergens op maar dat je je als volwassene zo op laat naaien door een blaag. Ik kan daar niet bij. Ze is geschift, die hele stichting spoort niet.
Ze werkt zich helemaal uit de naad voor een muziektent. Come on en ik probeer echt lief te doen, dan moet je toch godverdorie eens heel snel normaal gaan doen.

Ja precies, alles wat verboden is is extra leuk maar dat doe je dan toch niet bij je ouders voor de deur, en als je gesnapt word (en weet dat je fout zit) ga je de rijdende rechter inschakelen.

Maar wel leuk voor Papendrecht, beetje leven in het dorp, en die fossielen van Dorpsbehoud krijgen eindelijk eens een beetje tegengas
pi_64804120
quote:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
Zie dat opgedroogde burger tuig daar zitten.
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:37:05 #103
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_64804461
Een muziektent. Die drie keer per jaar wordt gebruikt voor een kutconcert. Waar hebben we het over mensen

Ik begrijp oprecht niet hoe je je zo druk kunt maken over zo'n lelijk prul. Okay, ze is er al zo'n 15 jaar druk mee, maar dat is al triest an sich. Die vrouw moet maar eens flink volgeblaft worden door een vent, misschien gaat ze dan eens genieten van het leven ipv mierenneuken over verf die "mogelijk af kan bladderen".
Primum non nocere
pi_64804547
Het is verboden toegang, klaar! ik snap niet waarom dat kind dan nog loopt te zeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')