natuurlijk, ergens is het best stoer dat ie er tegenin gaat.. en ik denk dat dat ook de reden is dat zijn ouders hem zijn gang laten gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
Toch vind ik het een stoer jochie, ik vind die zogenaamde stichting met hun enge behoud van notabene gemeenschapsgoederen stukken enger.
Hmmz, maar als het geen " wijsneus" was geweest had ie helemaal geen schijn van kans gehad in het programma nietwaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk, ergens is het best stoer dat ie er tegenin gaat.. en ik denk dat dat ook de reden is dat zijn ouders hem zijn gang laten gaan
maar come on zeg.. wat een wijsneus
maar ergens in de voorgaande 10 jaar hadden zijn ouders hem ook mogen bijbrengen dat sommige dingen nu eenmaal niet mogen en dat dat dus ook voor hem geldt..
(wel appart dat zowel dat jochie als die oude heks gaan zitten janken)
quote:
dan had pa of ma van dat kind toch een zaak kunnen aanspannen tegen de gemeente omdat er geen fatsoenlijke speelgelegenheden zijn? Of een buurman tegen de stichting omdat hij vond dat de stichting niet het alleenrecht op dat lelijke ding mocht?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmz, maar als het geen " wijsneus" was geweest had ie helemaal geen schijn van kans gehad in het programma nietwaar?
Het heeft wel degelijk stof doen opwaaien, de kranetn hier staan er bol van
Want het achterliggende probleem is natuurlijk stukken interessanter, als particuliere clubjes erfgoed opkopen/beheren ( nou ja, zo'n muziektent ergfoed) en daar een lading eigen regels op af stuurt is dat wel een enorm kromme situatie.
Verder is die gemeente behoorlijk laks wat het cree'eren van fatsoenlijke speelgelegenheden voor opgroeiende kinderen aangaat.
Net als heel veel gemeentes.
Die opa ook. 'Ik vind het jammer dat je boos wordt op een jongetje van 10 jaar'quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:16 schreef teamlead het volgende:
[..]dat is precies de reactie die hij ook bij mij opriep... ik krijg allergische reacties van dat soort kinderen
Ik vind die vrouw ook best eng inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
Toch vind ik het een stoer jochie, ik vind die zogenaamde stichting met hun enge behoud van notabene gemeenschapsgoederen stukken enger.
Maar dat geeft je nog geen recht om van andermans spul jouw nieuwe speelplek te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmz, maar als het geen " wijsneus" was geweest had ie helemaal geen schijn van kans gehad in het programma nietwaar?
Het heeft wel degelijk stof doen opwaaien, de kranetn hier staan er bol van
Want het achterliggende probleem is natuurlijk stukken interessanter, als particuliere clubjes erfgoed opkopen/beheren ( nou ja, zo'n muziektent ergfoed) en daar een lading eigen regels op af stuurt is dat wel een enorm kromme situatie.
Verder is die gemeente behoorlijk laks wat het cree'eren van fatsoenlijke speelgelegenheden voor opgroeiende kinderen aangaat.
Net als heel veel gemeentes.
Andermans spul is discutabel in deze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat geeft je nog geen recht om van andermans spul jouw nieuwe speelplek te maken.
Hier heb ik overigens 4 speeltuinen vlakbij elkaar, leuk in de zomer
Mevrouw toonde zich in de kranten hier ook totaal niet flexibel of bereid tot enige samenwerking na de uitspraak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die vrouw ook best eng inderdaad
Het is wel ons ergfoed jah en moet bewaard blijhijven!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht overigens dat het om een geheel afgesloten iets ging oid, maar nee, het is gewoon een open muziekkapelletje met toevallig een zeer laag hekje er om heenIk vind het geneuzel in de marge en die vrouw raakt er overstuur van. Bizar.
Nee, zo onzinnig was dat niet, misschien kwam het op tv niet zo over, maar dat veld is al helemaal ongeschiktquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ze voetballen daar terwijl ze er een grasveld naast hebben, waarom moet het dan per sé in dat hok
Ik vind het zo onzinnig.
in de uitspraak haalt Mr. Frank Visser (quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Andermans spul is discutabel in deze.
Wat let je om een stichting in het leven te roepen, die speeltuinen op te kopen en ze naar eigen lust te beheren, lak hebbend aan alle verdere regels en wetten.
Want hoe je alles ook wendt of keert, dat is het heikele punt.
Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef yvonne het volgende:
Mevrouw toonde zich in de kranten hier ook totaal niet flexibel of bereid tot enige samenwerking na de uitspraak.
Wat ik van haar gelezen heb kan ik me wel degelijk voorstellen dat je horendol van d'r wordt, en dat stoort me, dat enge mensen, met enge stichtingen gemeenschapsgoederen kunnen opkopen en beheren, beheren als in eigen wetten op los laten.
Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zo onzinnig was dat niet, misschien kwam het op tv niet zo over, maar dat veld is al helemaal ongeschikt
Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
in de uitspraak haalt Mr. Frank Visser () duidelijk nog aan dat het géén rechtsmisbruik is om toegang tot dat ding te verbieden..
We hebben het wel over Papendrecht h`equote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.
Mw kwam in de kranten hier uiterst eng over,quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.
dat is het natuurlijk ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.
Dat dus, schemert aardig in zijn woorden door en in de krant was hij er ook duidelijker in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |