abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 08:48:27 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64799662
Toch vind ik het een stoer jochie, ik vind die zogenaamde stichting met hun enge behoud van notabene gemeenschapsgoederen stukken enger.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:53:03 #32
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64799730
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
Toch vind ik het een stoer jochie, ik vind die zogenaamde stichting met hun enge behoud van notabene gemeenschapsgoederen stukken enger.
natuurlijk, ergens is het best stoer dat ie er tegenin gaat.. en ik denk dat dat ook de reden is dat zijn ouders hem zijn gang laten gaan

maar come on zeg.. wat een wijsneus

maar ergens in de voorgaande 10 jaar hadden zijn ouders hem ook mogen bijbrengen dat sommige dingen nu eenmaal niet mogen en dat dat dus ook voor hem geldt..

(wel appart dat zowel dat jochie als die oude heks gaan zitten janken )
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 08:58:55 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64799816
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

natuurlijk, ergens is het best stoer dat ie er tegenin gaat.. en ik denk dat dat ook de reden is dat zijn ouders hem zijn gang laten gaan

maar come on zeg.. wat een wijsneus

maar ergens in de voorgaande 10 jaar hadden zijn ouders hem ook mogen bijbrengen dat sommige dingen nu eenmaal niet mogen en dat dat dus ook voor hem geldt..

(wel appart dat zowel dat jochie als die oude heks gaan zitten janken )
Hmmz, maar als het geen " wijsneus" was geweest had ie helemaal geen schijn van kans gehad in het programma nietwaar?
Het heeft wel degelijk stof doen opwaaien, de kranetn hier staan er bol van
Want het achterliggende probleem is natuurlijk stukken interessanter, als particuliere clubjes erfgoed opkopen/beheren ( nou ja, zo'n muziektent ergfoed ) en daar een lading eigen regels op af stuurt is dat wel een enorm kromme situatie.
Verder is die gemeente behoorlijk laks wat het cree'eren van fatsoenlijke speelgelegenheden voor opgroeiende kinderen aangaat.
Net als heel veel gemeentes.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:03:02 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64799880
Ik ga nu kijken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:14:49 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64800071
Ik wil hem schoppen
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:16:53 #36
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800112
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil hem schoppen
dat is precies de reactie die hij ook bij mij opriep... ik krijg allergische reacties van dat soort kinderen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:18:36 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800148
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hmmz, maar als het geen " wijsneus" was geweest had ie helemaal geen schijn van kans gehad in het programma nietwaar?
Want het achterliggende probleem is natuurlijk stukken interessanter, als particuliere clubjes erfgoed opkopen/beheren ( nou ja, zo'n muziektent ergfoed ) en daar een lading eigen regels op af stuurt is dat wel een enorm kromme situatie.
Verder is die gemeente behoorlijk laks wat het cree'eren van fatsoenlijke speelgelegenheden voor opgroeiende kinderen aangaat.
dan had pa of ma van dat kind toch een zaak kunnen aanspannen tegen de gemeente omdat er geen fatsoenlijke speelgelegenheden zijn? Of een buurman tegen de stichting omdat hij vond dat de stichting niet het alleenrecht op dat lelijke ding mocht?
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:20:24 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64800185
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is precies de reactie die hij ook bij mij opriep... ik krijg allergische reacties van dat soort kinderen
Die opa ook. 'Ik vind het jammer dat je boos wordt op een jongetje van 10 jaar'
pi_64800220
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
Ik vind die vrouw ook best eng inderdaad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:22:10 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64800225
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar dat geeft je nog geen recht om van andermans spul jouw nieuwe speelplek te maken.

Hier heb ik overigens 4 speeltuinen vlakbij elkaar, leuk in de zomer
pi_64800285
ergens een herhaling
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:25:49 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800296
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar dat geeft je nog geen recht om van andermans spul jouw nieuwe speelplek te maken.

Hier heb ik overigens 4 speeltuinen vlakbij elkaar, leuk in de zomer
Andermans spul is discutabel in deze.
Wat let je om een stichting in het leven te roepen, die speeltuinen op te kopen en ze naar eigen lust te beheren, lak hebbend aan alle verdere regels en wetten.
Want hoe je alles ook wendt of keert, dat is het heikele punt.

pi_64800324
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_64800339
Ik dacht overigens dat het om een geheel afgesloten iets ging oid, maar nee, het is gewoon een open muziekkapelletje met toevallig een zeer laag hekje er om heen Ik vind het geneuzel in de marge en die vrouw raakt er overstuur van. Bizar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:28:56 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800366
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind die vrouw ook best eng inderdaad
Mevrouw toonde zich in de kranten hier ook totaal niet flexibel of bereid tot enige samenwerking na de uitspraak.
Wat ik van haar gelezen heb kan ik me wel degelijk voorstellen dat je horendol van d'r wordt, en dat stoort me, dat enge mensen, met enge stichtingen gemeenschapsgoederen kunnen opkopen en beheren, beheren als in eigen wetten op los laten.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:29:21 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64800377
Maar ze voetballen daar terwijl ze er een grasveld naast hebben, waarom moet het dan per sé in dat hok

Ik vind het zo onzinnig.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:23 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800397
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht overigens dat het om een geheel afgesloten iets ging oid, maar nee, het is gewoon een open muziekkapelletje met toevallig een zeer laag hekje er om heen Ik vind het geneuzel in de marge en die vrouw raakt er overstuur van. Bizar.
Het is wel ons ergfoed jah en moet bewaard blijhijven!
Ook al doen we er verder niks mee, nou ja, een concert in het jaar, het is van mij, mij, mij!!!

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:31:16 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800426
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ze voetballen daar terwijl ze er een grasveld naast hebben, waarom moet het dan per sé in dat hok

Ik vind het zo onzinnig.
Nee, zo onzinnig was dat niet, misschien kwam het op tv niet zo over, maar dat veld is al helemaal ongeschikt

donderdag 8 januari 2009 @ 09:31:30 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800437
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Andermans spul is discutabel in deze.
Wat let je om een stichting in het leven te roepen, die speeltuinen op te kopen en ze naar eigen lust te beheren, lak hebbend aan alle verdere regels en wetten.
Want hoe je alles ook wendt of keert, dat is het heikele punt.
in de uitspraak haalt Mr. Frank Visser ( ) duidelijk nog aan dat het géén rechtsmisbruik is om toegang tot dat ding te verbieden..
pi_64800440
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef yvonne het volgende:

Mevrouw toonde zich in de kranten hier ook totaal niet flexibel of bereid tot enige samenwerking na de uitspraak.
Wat ik van haar gelezen heb kan ik me wel degelijk voorstellen dat je horendol van d'r wordt, en dat stoort me, dat enge mensen, met enge stichtingen gemeenschapsgoederen kunnen opkopen en beheren, beheren als in eigen wetten op los laten.
Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:33:00 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64800487
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, zo onzinnig was dat niet, misschien kwam het op tv niet zo over, maar dat veld is al helemaal ongeschikt
Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:33:55 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800509
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef teamlead het volgende:

[..]

in de uitspraak haalt Mr. Frank Visser ( ) duidelijk nog aan dat het géén rechtsmisbruik is om toegang tot dat ding te verbieden..
Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:34:37 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800524
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan nog vind ik dat ze dáár iets aan moeten doen.
We hebben het wel over Papendrecht h`e
No offence Bianca

pi_64800531
link al gevonden
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_64800539
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
pi_64800554
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef dagdag het volgende:
link al gevonden
Ja? Heb je hem?
pi_64800564
inderdaad
[..]
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:01 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800579
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach ja, als je normaal in het dagelijks leven helemaal niets te vertellen hebt dan is het best leuk om 'baas' te spelen bij een stichting of vereniging. Ik herken dit gedrag wel.
Mw kwam in de kranten hier uiterst eng over,
het is het soort lui dat alles verbiedt, mensen die bv een buurtfeest tegenhouden, of die een noodzakelijke uitbereiding jarenlang traineren omdat er een roodgebketflierewappertje eens in de 6 jaar overwintert.
Hoe dan ook, eng.

donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:34 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64800592
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk aangegeven het een kromme situatie te vinden.
dat is het natuurlijk ook Maar het is niet zo dat de stichting eigen wetten en regels opstelt. Juridisch doen ze niets verkeerd...
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 09:37:46 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64800600
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het idee dat de rijdende rechter de situatie persoonlijk stupide vindt, maar hij is wel rechter en moet de wet handhaven. Tsja.
Dat dus, schemert aardig in zijn woorden door en in de krant was hij er ook duidelijker in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')