Ach binnenkort gaat ze verhuizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu net. Dat huis van die vrouwIn welke jaar leeft ze?
Die kids gaan vast in haar achtertuin voetballen nu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:43 schreef Seabiscuit het volgende:
[..]
Ach binnenkort gaat ze verhuizen.
Die vader wàs er iig nog (met een domme grijns op zijn giechel), die moeder schaamde zich teveel voor haar nageboortegeslacht denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb niet vaak zo'n irritant klotekind gezien. Wat zou ik die ouders graag een tik nageven.
http://player.omroep.nl/?aflID=8589906quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Kan iemand de Uitzending Gemist link nog plaatsen, geen zin om het andere topic door te zoeken.
Inteelt maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:44 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop trouwens dat die ouwe taart inmiddels is overleden.
Wat een mongolen bij elkaar.
Idd, wat een irritant kloten joch. En een stel lekkere lakse ouders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:26 schreef Specularium het volgende:
Met zijn WO2 vergelijking.![]()
Kankerjong.
Op die speelveldjes worden ALTIJD en OVERAL honden uitgelaten, verf zou niet zo makkelijk van een hek af mogen gaan, ik snap de vrouw ook heel goed maar zoals het kereltje zegt, het zijn meer de hangjongeren die de boel slopen en vervuilen, geen groepje van kinderen van rond de 10.. dat zal echt wel mee vallen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:17 schreef twiFight het volgende:
Vroeger of later gaat er altijd wat stuk, en dan heeft natuurlijk niemand het gedaan. Voor een stichting van vrijwilligers is dat gewoon te duur.
Ik speelde ook niet meer op klimrekken toen (ook geen voetbal maar dat is een ander verhaal) maar ik ging helemaal niet bij andere mensen op het terrein dingen vernielen. Ik liep wel naar een veldje in de buurt. Gaat dat kind zeiken over 800 m lopen.[x] Ongeschikt, zullen we maar zeggen.
Dit laatste geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Op die speelveldjes worden ALTIJD en OVERAL honden uitgelaten, verf zou niet zo makkelijk van een hek af mogen gaan, ik snap de vrouw ook heel goed maar zoals het kereltje zegt, het zijn meer de hangjongeren die de boel slopen en vervuilen, geen groepje van kinderen van rond de 10.. dat zal echt wel mee vallen..
Ach, dat is het internet. En dat hadden die ouders moeten weten. Het leven van dat joch is de komende maanden goed verkloot, en als je als ouder je kind daar niet voor wil/kan behoeden omdat je de consequenties van je eigen acties niet eens kan overzien (wat voor een hoop stront ben je dan wel niet?) dan moet het kind maar op de blaren zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:28 schreef MaJo het volgende:
Ok, het is een bijdehand kind maar is het nou echt zo nodig om doodsverwensingen naar zijn hoofd te gooien? En dan spreken over een verpauperde maatschappijnee dit is geen pauper gedrag
je kunt zeggen van dat kind wat je wil maar hij blijft beleefd. En voor een kind van 10 is hij behoorlijk intelligent. Dat betekend echter niet dat het daardoor geen kind meer is, daar wordt even aan voorbij gegaan. Zal wel jaloezie zijn gok ik
Het was uitermate kansloos en zelfs iemand met het verstand van een kind van 2 zou dat weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn mening over de uizending: Onuitstaanbaar kind. Daar hebben ouders teveel mee gediscussieerd. En hij heeft geen punt. Verboden toegang is verboden toegang, dat had men hem wel van tevoren mogen vertellen. Waarom dit überhaupt is uitgezonden is mij een raadsel. Ouders falen, Avro faalt nog harder. Een verpest leven voor een paar jaar en weer aan randfiguur erbij omdat 'ie aan lager wal raakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |