abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64797384
Ik kijk nu net. Dat huis van die vrouw In welke jaar leeft ze?
pi_64797645
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu net. Dat huis van die vrouw In welke jaar leeft ze?
Ach binnenkort gaat ze verhuizen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 01:49:43 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64797709
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:43 schreef Seabiscuit het volgende:

[..]

Ach binnenkort gaat ze verhuizen.
Die kids gaan vast in haar achtertuin voetballen nu.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 8 januari 2009 @ 01:50:49 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64797721
Ik kijk het aan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 8 januari 2009 @ 02:12:06 #6
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64797914
  donderdag 8 januari 2009 @ 02:36:42 #7
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64798082
Ik heb niet vaak zo'n irritant klotekind gezien. Wat zou ik die ouders graag een tik nageven.
pi_64798125
Kan iemand de Uitzending Gemist link nog plaatsen, geen zin om het andere topic door te zoeken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64798152
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb niet vaak zo'n irritant klotekind gezien. Wat zou ik die ouders graag een tik nageven.
Die vader wàs er iig nog (met een domme grijns op zijn giechel), die moeder schaamde zich teveel voor haar nageboortegeslacht denk ik.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:14:27 #10
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_64798241
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Kan iemand de Uitzending Gemist link nog plaatsen, geen zin om het andere topic door te zoeken.
http://player.omroep.nl/?aflID=8589906
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_64798267
Met zijn WO2 vergelijking.

Kankerjong.
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:43:02 #12
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_64798299
Wat een irritant klotekind zeg :| En die presentatrice steeds 'maar het is een kínd!'. Hij kiest er zelf voor daar te zitten, dus niet janken!
Ook geen sig dus
pi_64798303
Ik hoop trouwens dat die ouwe taart inmiddels is overleden.
Wat een mongolen bij elkaar.
pi_64798307
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 03:44 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop trouwens dat die ouwe taart inmiddels is overleden.
Wat een mongolen bij elkaar.
Inteelt maakt meer kapot dan je lief is.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_64798331
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 03:26 schreef Specularium het volgende:
Met zijn WO2 vergelijking.

Kankerjong.
Idd, wat een irritant kloten joch. En een stel lekkere lakse ouders.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  donderdag 8 januari 2009 @ 04:11:13 #16
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_64798336
Denk dat ik morgen maar even paleis Soestdijk inloop. Ik mag er niet komen maar ik ben het niet eens met hoe ze het paleis onderhouden.

Ik vermoed dat ze me zonder pardon van de trap af schoppen.

Ik hoop dat dat kind nog een keer op het dak klimt en er met de bek naar onderen afvalt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 8 januari 2009 @ 04:11:29 #17
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_64798337
Ik vind opzich nog wel dat dat gozertje een punt heeft, iemand van 10 speelt toch niet meer in een zandbak of op een klimrek..
ik iig niet meer op die leeftijd, lekker voetballen enzo.. wat maakt het nou uit dat er een groepje kinderen in zon tent zitten en voetballen, daar gaat verf heus niet zo snel kapot van dat is gewoon bullshit.
  donderdag 8 januari 2009 @ 04:17:46 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_64798351
Vroeger of later gaat er altijd wat stuk, en dan heeft natuurlijk niemand het gedaan. Voor een stichting van vrijwilligers is dat gewoon te duur.

Ik speelde ook niet meer op klimrekken toen (ook geen voetbal maar dat is een ander verhaal) maar ik ging helemaal niet bij andere mensen op het terrein dingen vernielen. Ik liep wel naar een veldje in de buurt. Gaat dat kind zeiken over 800 m lopen.[x] Ongeschikt, zullen we maar zeggen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 04:28:45 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64798372
Ok, het is een bijdehand kind maar is het nou echt zo nodig om doodsverwensingen naar zijn hoofd te gooien? En dan spreken over een verpauperde maatschappij nee dit is geen pauper gedrag

je kunt zeggen van dat kind wat je wil maar hij blijft beleefd. En voor een kind van 10 is hij behoorlijk intelligent. Dat betekend echter niet dat het daardoor geen kind meer is, daar wordt even aan voorbij gegaan. Zal wel jaloezie zijn gok ik
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 8 januari 2009 @ 04:53:38 #20
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_64798447
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:17 schreef twiFight het volgende:
Vroeger of later gaat er altijd wat stuk, en dan heeft natuurlijk niemand het gedaan. Voor een stichting van vrijwilligers is dat gewoon te duur.

Ik speelde ook niet meer op klimrekken toen (ook geen voetbal maar dat is een ander verhaal) maar ik ging helemaal niet bij andere mensen op het terrein dingen vernielen. Ik liep wel naar een veldje in de buurt. Gaat dat kind zeiken over 800 m lopen.[x] Ongeschikt, zullen we maar zeggen.
Op die speelveldjes worden ALTIJD en OVERAL honden uitgelaten, verf zou niet zo makkelijk van een hek af mogen gaan, ik snap de vrouw ook heel goed maar zoals het kereltje zegt, het zijn meer de hangjongeren die de boel slopen en vervuilen, geen groepje van kinderen van rond de 10.. dat zal echt wel mee vallen..
pi_64798494
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:53 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Op die speelveldjes worden ALTIJD en OVERAL honden uitgelaten, verf zou niet zo makkelijk van een hek af mogen gaan, ik snap de vrouw ook heel goed maar zoals het kereltje zegt, het zijn meer de hangjongeren die de boel slopen en vervuilen, geen groepje van kinderen van rond de 10.. dat zal echt wel mee vallen..
Dit laatste geloof ik ook wel.
De echte schade zal voornamelijk van tieners komen die daar na 21:00 staan.
Maar dan ligt mevrouw natuurlijk al op bed.
pi_64798609
Zo jong en nu al een echte bal
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  donderdag 8 januari 2009 @ 06:14:27 #23
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_64798690
Ik vind het wel mooi dat iedereen hem intelligent vind omdat hij een beetje uit zijn woorden kan komen.
pi_64798709
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:28 schreef MaJo het volgende:
Ok, het is een bijdehand kind maar is het nou echt zo nodig om doodsverwensingen naar zijn hoofd te gooien? En dan spreken over een verpauperde maatschappij nee dit is geen pauper gedrag

je kunt zeggen van dat kind wat je wil maar hij blijft beleefd. En voor een kind van 10 is hij behoorlijk intelligent. Dat betekend echter niet dat het daardoor geen kind meer is, daar wordt even aan voorbij gegaan. Zal wel jaloezie zijn gok ik
Ach, dat is het internet. En dat hadden die ouders moeten weten. Het leven van dat joch is de komende maanden goed verkloot, en als je als ouder je kind daar niet voor wil/kan behoeden omdat je de consequenties van je eigen acties niet eens kan overzien (wat voor een hoop stront ben je dan wel niet?) dan moet het kind maar op de blaren zitten.

Je kan niet van de GeenStijl-generatie verwachten dat ze zich inhouden omdat het om een kind van 10 gaat.

Ja, het kind wilde het zelf en kan misschien zijn acties niet overzien. Daar heb je dan ouders voor. Als die zo grandioos falen, dan moet het kind helaas maar het mikpunt zijn.

Mijn mening over de uizending: Onuitstaanbaar kind. Daar hebben ouders teveel mee gediscussieerd. En hij heeft geen punt. Verboden toegang is verboden toegang, dat had men hem wel van tevoren mogen vertellen. Waarom dit überhaupt is uitgezonden is mij een raadsel. Ouders falen, Avro faalt nog harder. Een verpest leven voor een paar jaar en weer aan randfiguur erbij omdat 'ie aan lager wal raakt
pi_64798716
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 06:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn mening over de uizending: Onuitstaanbaar kind. Daar hebben ouders teveel mee gediscussieerd. En hij heeft geen punt. Verboden toegang is verboden toegang, dat had men hem wel van tevoren mogen vertellen. Waarom dit überhaupt is uitgezonden is mij een raadsel. Ouders falen, Avro faalt nog harder. Een verpest leven voor een paar jaar en weer aan randfiguur erbij omdat 'ie aan lager wal raakt
Het was uitermate kansloos en zelfs iemand met het verstand van een kind van 2 zou dat weten.

Nu is mr. Frank Visser echt rechter. Ik vroeg me eigenlijk af of dat kutkind echt naar de rechter gestapt is, of dat ie samen met papa en mama een brief heeft gestuurd naar het programma de rijdende rechter? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat papa en mama met het kotertje echt naar de rechtbank gaan om een zaak aan te spannen.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')