Schijndel, Noord-Brabant......quote:
ik hoop dat ik mijn eigen categorie mag zijn, want ik herken mezelf nog nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kleine selectie uit een kleurrijk spectrum inderdaad.
Vergeet ook niet de 50 jarige huisvrouwtjes die je NIET voor je op de steps wil zien.
Of zo'n onwijs iel mannetje dat wel even 5000kg gaat liften.
En dan zijn er altijd nog de perverts.
Ik kom ook niet veel aan, maar zou ook niet kunnen diëten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
Heb dat lijstje al eens eerder gezien. Respect voor de afvallers, vijftig kilo! Wow....dat is bijna mijn hele gewicht.![]()
Ik ben zó ontzettend blij dat ik nauwelijks aankom, ik heb namelijk totaal geen discipline en kan echt niet van voedsel afblijven.
Ik heb de bovenkant van de middelste en de onderkant van de rechtse (maar dan iets dunner)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar hebben we HIERRRRRR een geweldig topic over: [Pic] Dikke vrouwen-propaganda
Ik weet één ding zeker: Liever een dikke vrouw dan een dikke manquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Post anders eens een plaatje met drie mannenlichamen. En dan kiezen wij wel.
Ja, hoe zit dat? Hoeveel mag ik wegen als ik 1.83 ben? Laatst werd ik weer gewogen, maar was niks veranderd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inderdaad een ukkepuk. En ik moet niet onder de 50 kilo komen, anders mag ik geen bloed geven. Maar gelukkig word je daar altijd met kleren gewogen. En andrs doe ik mijn Dr. Martens aan als ik te licht word.
Ik kan serieus geen website vinden waar halfblote mannen staan.
Hoe lang ben je? Ik weeg namelijk ook 65 en ik dacht dat ik net iets groter wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:Ben even een paar uurtjes aan het studeren en we zijn tig pagina's en een topic verder
Even een opsomming:
Ja ik rook nog![]()
Die vrouwen zijn alledrie hartstikke mooi en absoluut niet te dik!
Ik loop ook met mijn schouders naar voren
Ik ben 5 kilo aangekomen sinds de infectie aan mijn dikke darmDon't ask
Weeg nu 65
Ik heb net even opgeteld wat ik voor mijn tentamen dinsdag moet leren. 950 bladzijden!![]()
![]()
Had ik het maar nooit uitgerekend, verdomde planning
Vanavond 100 bladzijdes gelezen, nog 850 to go
Ik ga nog maar even verder lezen
Dat is dan ook geen spier, maar bot. Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om het cliche nog maar erin te gooien. 't Ligt aan het totaalplaatje.
Geen manwijf:
[ afbeelding ]
Op de radio zelf kun je ook meedoen. Net nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:ik heb me op metmichiel.nl opgegeven voor Eurosonic/Noorderslag
Kan ook nog eens kaartjes winnen voor de EBBA-awards (nooit van gehoord) maar daar zijn de TingTings, Alphabeat en Adele!
Even doorbijtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Vervloekte vriendjes die niet af willen spreken! Ik had zo'n mooie planning en nu heb ik extra tijd om te lezen, maar daardoor heb ik juist helemaal de drang om uit te stellen. En ik loop bijna weer bij
En dan het resultaat hier showen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even doorbijten
Ik ga morgen mijn languitgesteldemaarhetmoettochechteenkeertje fotoshoot voor school doen. Nee ik ga niet poserenIk ga gewoon een stuk of 3 voorwerpen pakken en kijken wat in de opdracht staat over hoe ik die op de foto moet zetten
Oh dat komt wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan het resultaat hier showen natuurlijk
Ik maakte soep van broccoli, of prei.... Even koken, beetje bouillon erbij en dan de staafmixer eropquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh tip voor eten-als-je-verstandskiezen-zijn-getrokken: worteltjes en aardappelen met lekkere jus erover. Géén rundvlees (helaas) want dat moet je echt kouwen. En dat doet pijn
Gedverdemme worteltjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh tip voor eten-als-je-verstandskiezen-zijn-getrokken: worteltjes en aardappelen met lekkere jus erover. Géén rundvlees (helaas) want dat moet je echt kouwen. En dat doet pijn
Ben niet zo van de soepquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik maakte soep van broccoli, of prei.... Even koken, beetje bouillon erbij en dan de staafmixer erop
Het hoeft nietquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben niet zo van de soep
[..]
Het hoeft niet
Ik lees ongeveer <5 pagina's per uur als het om een lastig biochemisch boek gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie dat doen. Als ik echt helemaal in een boek zit dan kan ik wel 100 blz of meer op een dag lezen. Maar dan hoef ik het niet eens te leren. Zodra het iets minder interessant is gaat de snelheid toch echt omlaag
Inderdaad, botten heb ik ook. Pink heeft echt zo'n mannenlijntje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Is inderdaad geen manwijf maar die uitstekende botten vind ik niet mooi... En dat is wat anders dan die enge lijn die pink heeft
En als je ze nou vraagt of ze zich ook zo goed voelen tijdens die sapkuur op de laatste dag? Domme dozen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook een keer een discussie gehad over zo'n sapkuur. De dame in kwestie die het volgde voelde zich na een week alleen maar sap drinken altijd weer heel goed als ze weer ging eten.
Hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Via je slijmvliezen toch wel?
Waar is Wyccie?![]()
Kan het er iets mee te maken hebben dat het daar beter blijft zitten zodat het alle tijd heeft op te lossen in het speeksel en niet per ongeluk ingeslikt wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:
Nitraat bij een infarct gaat namelijk onder je tong en niet boven je tong....
Ik ben 1.82quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mijn eigen categorie mag zijn, want ik herken mezelf nog niet
[..]
Ik kom ook niet veel aan, maar zou ook niet kunnen diëten.
[..]
Ik heb de bovenkant van de middelste en de onderkant van de rechtse (maar dan iets dunner)
[..]
Ik weet één ding zeker: Liever een dikke vrouw dan een dikke man
[..]
Ja, hoe zit dat? Hoeveel mag ik wegen als ik 1.83 ben? Laatst werd ik weer gewogen, maar was niks veranderd.
[..]
Hoe lang ben je? Ik weeg namelijk ook 65 en ik dacht dat ik net iets groter was
[..]
Dat is dan ook geen spier, maar bot. Dat heb ik ook.
[..]
Op de radio zelf kun je ook meedoen. Net nog.
Een echte vriend/vriendin zal het vast niet zo dom vinden als jij denktquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Joh, soms heb je gewoon hulp nodig zelfs al vind je het zelf dom klinken. Vraag gewoon iemand die je vertrouwtquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan tot slapen maar het lukt me niet. Moet nog zoveel doen waardoor ik me niet echt kan ontspannen. Vandaag nog maar 3 hoofdstukken gelezen
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Hoe gaat het nu met zijn hiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit je daar achter Achilles
Dat is een beetje de vinger op de zere plek leggen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
a.s.a.p.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer moet e.e.a. klaar zijn?
flauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
quote:
Niet zeuren, dat isquote:![]()
[..]
Oh, dat leest vrij vlugquote:Het scheelt dat ik dit een gigantisch leuk onderwerp vind (heilige boeken) en dat het een openboek tentamen is waardoor ik het alleen maar hoef te lezen, maar dit is wel extreem hoorIk lees 30 pagina's per uur, 25 in het engels, dus dat schiet al aardig op. Alleen bij zoveel duurt het nog steeds lang
Ik ga weer lezen
Jij was toch van de vreemde experimenten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat te maken met dat alcohol onderin een mixdrank sterker geconcentreerd is en je daarom relatief sneller een grotere hoeveelheid alcohol binnenkrijgt
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buikquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 1.82en 65 is absoluut niet zwaar, ben nu alleen gewend om rond de 60 te zitten en dan is het wel wennen weer
ik heb een hele tijd 68 gewogen. Gezond gewicht voo
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegen
Ik drink nooit en laatst dronk ik flugels na het werk (die keer dat we tot half 2 's nachts werkten en ik maar 4 uur had geslapen). Dat kwam wel aan
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buiten
Dat zal ik dus niet zo gauw meer doen, daar wordt je echt lam van.
Dat was niet moeilijk te vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest ja
Dus ergens moeten nog fatsoenlijke foto's van mij zijn te vinden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.
Als het alcoholpercentage gelijk is.. maakt het verder toch geen zak uit of het gemengd is met water, suiker of stront ? Uiteindelijk krijg je de zelfde hoeveelheid alcohol binnen.
Ah... in dat geval is het een goed excuus om al dat rooie nepbier te gaan verbieden. Ik zie tegenwoordig zelfs sommige mannen rose-bier drinken. Foei !quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://archief.nrc.nl/ind(...)kers+sneller+dronken
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
flauw... ik weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Hawaii-tim het volgende:
Vandaag de keuken voor 90% afgemaakt. Magnetron en frituurpan aangesloten en getest.
Heel flauwquote:
Ok danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?
Ik weet nu al dat je weer een olifant hebt gemaakt van een mug die allang doodgeslagen had moeten worden.
Of wellicht is wéten sterk uitgedrukt maar de vermoedens zijn sterk
Ik zeg: gekker dan LL wordt het vast niet. En zo wel, dan kun je het maar beter kwijt zijn
Dus mocht je over de drempel stappen, je weet de kanalen om me te bereiken, ze staan open
Dat vond ik ook altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Shokkingquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Shokking![]()
![]()
Wel duur meen ik om je naam te veranderen, maar je kan ook gewoon je roepnaam aanpassen
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet opquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijdMaar de laatste tijd is het wel randje, ik heb bijna geen buik meer en dat vinden de meesten ook niet mooi
De medicatie begint aan te slaan dus ik val ook weer af![]()
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik inderdaad alleen mijn roepnaam aanpassen. En ook niet officieel ofzo maar gewoon in het gebruik zeg maar
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Nou, ik had wat gekkers verwachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Tot zover dus
Wow je hebt het onthoudenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.
Ik vind mijn (roep)naam trouwens ook niet geweldig als ik hem hoor bij anderen, maar bij mezelf ben ik het zo gewend, dat ik het nooit zou veranderen. Alhoewel mijn 'echte' naam (doopnaam en officiële naam) ook wel mooi is.
Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet op
Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben, dun zelfs, alleen af en toe wil ik nog dunner zijn
Daarom had ik het ook veel eerder moeten doen. Bij nieuwe studie, nieuw werk ofzo. Maar ik ben er ook nog niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.
voor je huidige kennissen zal het wel vreemd zijn als je opeens anders genoemd wilt worden maar voor nieuwe mensen maakt het niks uit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnEn ik denk dat het echt wennen wordt.
Je achternaam begon toch met een D? Ik ben aan het testen wat het beste klinkt
Typisch Fries inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik had wat gekkers verwacht
En nu zit ik te twijfelen of ik me je 2e naam kan herinneren
Als het is wat ik denk dat het is (iets typisch Fries?) dan is het enige dat je je af moet vragen, of die naam een beetje gemakkelijk in de omgang is. Niets is zo vervelend als een naam die je 3x moet geven.
Verder hoef je natuurlijk niets officieel te veranderen, alleen je roepnaam. Dus dat is opzich gemakkelijk.
Maar dat gaat natuurlijk wel voor heel veel mensen heel erg wennen worden.
En als het onderdeel is van je "nieuwe ik" dan moet je inderdaad eens goednadenken of dat niet een valse belofte aan jezelf is.
Verder moet je gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt. Fuck de rest
Maar je moet je wel beseffen dat het pas écht raar is als je je naam verandert en 6 maanden later weer je oude naam aanneemt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |