Een echte vriend/vriendin zal het vast niet zo dom vinden als jij denktquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Joh, soms heb je gewoon hulp nodig zelfs al vind je het zelf dom klinken. Vraag gewoon iemand die je vertrouwtquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan tot slapen maar het lukt me niet. Moet nog zoveel doen waardoor ik me niet echt kan ontspannen. Vandaag nog maar 3 hoofdstukken gelezen
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Hoe gaat het nu met zijn hiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit je daar achter Achilles
Dat is een beetje de vinger op de zere plek leggen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
a.s.a.p.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer moet e.e.a. klaar zijn?
flauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
quote:
Niet zeuren, dat isquote:![]()
[..]
Oh, dat leest vrij vlugquote:Het scheelt dat ik dit een gigantisch leuk onderwerp vind (heilige boeken) en dat het een openboek tentamen is waardoor ik het alleen maar hoef te lezen, maar dit is wel extreem hoorIk lees 30 pagina's per uur, 25 in het engels, dus dat schiet al aardig op. Alleen bij zoveel duurt het nog steeds lang
Ik ga weer lezen
Jij was toch van de vreemde experimenten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat te maken met dat alcohol onderin een mixdrank sterker geconcentreerd is en je daarom relatief sneller een grotere hoeveelheid alcohol binnenkrijgt
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buikquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 1.82en 65 is absoluut niet zwaar, ben nu alleen gewend om rond de 60 te zitten en dan is het wel wennen weer
ik heb een hele tijd 68 gewogen. Gezond gewicht voo
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegen
Ik drink nooit en laatst dronk ik flugels na het werk (die keer dat we tot half 2 's nachts werkten en ik maar 4 uur had geslapen). Dat kwam wel aan
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buiten
Dat zal ik dus niet zo gauw meer doen, daar wordt je echt lam van.
Dat was niet moeilijk te vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest ja
Dus ergens moeten nog fatsoenlijke foto's van mij zijn te vinden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.
Als het alcoholpercentage gelijk is.. maakt het verder toch geen zak uit of het gemengd is met water, suiker of stront ? Uiteindelijk krijg je de zelfde hoeveelheid alcohol binnen.
Ah... in dat geval is het een goed excuus om al dat rooie nepbier te gaan verbieden. Ik zie tegenwoordig zelfs sommige mannen rose-bier drinken. Foei !quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://archief.nrc.nl/ind(...)kers+sneller+dronken
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
flauw... ik weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Hawaii-tim het volgende:
Vandaag de keuken voor 90% afgemaakt. Magnetron en frituurpan aangesloten en getest.
Heel flauwquote:
Ok danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?
Ik weet nu al dat je weer een olifant hebt gemaakt van een mug die allang doodgeslagen had moeten worden.
Of wellicht is wéten sterk uitgedrukt maar de vermoedens zijn sterk
Ik zeg: gekker dan LL wordt het vast niet. En zo wel, dan kun je het maar beter kwijt zijn
Dus mocht je over de drempel stappen, je weet de kanalen om me te bereiken, ze staan open
Dat vond ik ook altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Shokkingquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Shokking![]()
![]()
Wel duur meen ik om je naam te veranderen, maar je kan ook gewoon je roepnaam aanpassen
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet opquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijdMaar de laatste tijd is het wel randje, ik heb bijna geen buik meer en dat vinden de meesten ook niet mooi
De medicatie begint aan te slaan dus ik val ook weer af![]()
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik inderdaad alleen mijn roepnaam aanpassen. En ook niet officieel ofzo maar gewoon in het gebruik zeg maar
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Nou, ik had wat gekkers verwachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Tot zover dus
Wow je hebt het onthoudenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.
Ik vind mijn (roep)naam trouwens ook niet geweldig als ik hem hoor bij anderen, maar bij mezelf ben ik het zo gewend, dat ik het nooit zou veranderen. Alhoewel mijn 'echte' naam (doopnaam en officiėle naam) ook wel mooi is.
Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet op
Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben, dun zelfs, alleen af en toe wil ik nog dunner zijn
Daarom had ik het ook veel eerder moeten doen. Bij nieuwe studie, nieuw werk ofzo. Maar ik ben er ook nog niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.
voor je huidige kennissen zal het wel vreemd zijn als je opeens anders genoemd wilt worden maar voor nieuwe mensen maakt het niks uit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnEn ik denk dat het echt wennen wordt.
Je achternaam begon toch met een D? Ik ben aan het testen wat het beste klinkt
Typisch Fries inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik had wat gekkers verwacht
En nu zit ik te twijfelen of ik me je 2e naam kan herinneren
Als het is wat ik denk dat het is (iets typisch Fries?) dan is het enige dat je je af moet vragen, of die naam een beetje gemakkelijk in de omgang is. Niets is zo vervelend als een naam die je 3x moet geven.
Verder hoef je natuurlijk niets officieel te veranderen, alleen je roepnaam. Dus dat is opzich gemakkelijk.
Maar dat gaat natuurlijk wel voor heel veel mensen heel erg wennen worden.
En als het onderdeel is van je "nieuwe ik" dan moet je inderdaad eens goednadenken of dat niet een valse belofte aan jezelf is.
Verder moet je gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt. Fuck de rest
Maar je moet je wel beseffen dat het pas écht raar is als je je naam verandert en 6 maanden later weer je oude naam aanneemt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Ja dan heb ik het toch goed onthoudenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Typisch Fries inderdaadEn zeker niet gemakkelijk in de omgang nee
Maar wel mooi
Dat ik het aan iedereen uit moet leggen en dat ze het vreemd/lastig vinden is ook het moeilijke eraan. Anders had ik het al lang gedaan
Maar ik zat ook al te denken, stel dat ik het weer zat ben kan ik het echt niet maken om het weer terug te veranderen
Je ontneemt me mijn illusiequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.
Het enige dat je doet is je buikspieren harder en groter maken en bij vrouwen zitten die achter het vet.
Als je je buikje kwijt wil moet je gaan hardlopen. Je kunt niet op één plek vet wegtrainen.
Kijk kijk....het bekende truukje dat ik echt al 100x gezien hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je ontneemt me mijn illusieEr zit nauwelijks vet, alleen dat wat er zit, is opgehoopt op één stuk. Vooral lelijk als ik niet volledig rechtop sta
Ik probeer het me voor te stellen maar ik weet niet welk liedje het is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat óntzettende cheesy liedje, waarin zo'n heerlijke rokerige mannestem zingt: Now Iiiiii, am so in love with you...." ik heb het al dagen in mijn hoofd en dan wil i khet een keertje echt horen ook
Ja, denk je dat ik het leuk vind om steeds te horen dat ik niet dik ben, maar dit zelf wel te denken? Als ik snoep, denk ik dat ik dik word. Als ik in de spiegel kijk (ook als ik wel recht sta), dan zie ik een buikje. En dat moet er dan af. Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan. Ik ben wel 10 kilo afgevallen, maar ik zal mezelf nooit zien als dun of sexy. Dat doe ik niet om te zeuren hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk kijk....het bekende truukje dat ik echt al 100x gezien heb
Geloof mij nou maar dat het zo'n obsessietruukje is dat bijna alle vrouwen bij zichzelf uithalen.
- voorover buigen en dan zeggen dat je een buikje hebt.
Dat is NORMAAL. Als je dat NIET hebt, DĮN moet je eens na gaan denken.
Ik vind het echt zo onzinnig altijd. Maarja, vrouwen moet altijd iets te klagen hebben
Valsspelen en dan gaan klagen:
Dit kan me letterlijk geen reet schelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Alsof er mannen over gaan zeuren dat er iets van een buikje te zien is als je als vrouw voorover buigt. Elke normale man kijkt op dat moment namelijk naar je tieten, die immers dan ook groter lijken. Face the facts.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk kijk....het bekende truukje dat ik echt al 100x gezien heb
Geloof mij nou maar dat het zo'n obsessietruukje is dat bijna alle vrouwen bij zichzelf uithalen.
- voorover buigen en dan zeggen dat je een buikje hebt.
Dat is NORMAAL. Als je dat NIET hebt, DĮN moet je eens na gaan denken.
Ik vind het echt zo onzinnig altijd. Maarja, vrouwen moet altijd iets te klagen hebben
Valsspelen en dan gaan klagen:
Help, ik zoek... #255quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat óntzettende cheesy liedje, waarin zo'n heerlijke rokerige mannestem zingt: Now Iiiiii, am so in love with you...." ik heb het al dagen in mijn hoofd en dan wil i khet een keertje echt horen ook
Dat klinkt echt heel lelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand die ik ken, Majo, en die al een stuk ouder is dan jij heeft met dezelfde naam als jij ook haar naam laten vernaderen, in een verkorte versie er van (letter 1,2 en 4). Dat was even wennen, maar het gaat er vanzelf inzitten. Ik ken haar al mijn hele levenEn je kan het de mensen altijd gewoon uitleggen en anders... who cares wat zij denken? Over een maand is er weer iets interessanters wat ze bezig houdt en dan heet jij... Nou ja, ik weet alleen de eerste twee letters van je tweede naam
Ben wel benieuwd eigenlijk..?
Dan moet je dat Dikke Vrouwen-topic nog eens openen. Dan zit het vol met klagers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alsof er mannen over gaan zeuren dat er iets van een buikje te zien is als je als vrouw voorover buigt. Elke normale man kijkt op dat moment namelijk naar je tieten, die immers dan ook groter lijken. Face the facts.
Dat is dan weer het verschil tussen echt dikke vrouwen, en vrouwen waarbij een klein beetje babyvet buikje te zien is alleen als ze voorover bukt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat Dikke Vrouwen-topic nog eens openen. Dan zit het vol met klagers.
Als je denkt dat ik er geen begrip voor heb, dan zit je er echt heel hard naast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik het leuk vind om steeds te horen dat ik niet dik ben, maar dit zelf wel te denken? Als ik snoep, denk ik dat ik dik word. Als ik in de spiegel kijk (ook als ik wel recht sta), dan zie ik een buikje. En dat moet er dan af. Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan. Ik ben wel 10 kilo afgevallen, maar ik zal mezelf nooit zien als dun of sexy. Dat doe ik niet om te zeuren hoor
Mensen zien gewoon niet wat ik wel zie. Om welke reden ik het dan ook zie, dat maakt niet uit.
checkquote:
love handlesquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga mijn vrouw ophalen van het zwemmen
for the record, nog even over de discussie gewicht/lengte/dik/mooi: ik ben 1,76m en weeg 76 kg. Klein buikje, kleine "handgrepen" aan de zijkant, meer niet![]()
Heb ik net zo een mooie post gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Het liedje komt van Dirty Dancing, time of my life
Kan het ook niet helpen. Ze is wel van de twee a variant he, haar naam is nu medeklinker klinker klinker en niet medeklinker klinker medeklinkerquote:
Het enige wat er hier mis is met Elisha Cuthbert..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je ontneemt me mijn illusieEr zit nauwelijks vet, alleen dat wat er zit, is opgehoopt op één stuk. Vooral lelijk als ik niet volledig rechtop sta
Zoiets is het ook...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bij rokerige mannenstem moet ik echt aan Lou Reed denken. Of Joe Cocker
Stijgbeugels, love handles, zwembandjes, call it anything you like, just don't call it late for dinnerquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, ik weet toch neit of t m is red
Die is wel in de buurt dus het zou zomaar kunnen. Samen met Anderson.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef iamredleader het volgende:TM!
Tijd voor bed hier, morgenavond wordt laat... nieuwjaarsfeest van werk
De roddelmachine op volle toeren, wie is de mystery guest / optreden dit jaar? Vandaag van een ingewijde aan de lunchtafel gehoord: Hans Klok
Dat is nou echt een Soempie-actiequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een ongelooflijke oen! Ik zat me in de trein helemaal te verheugen op House en was blij dat ik net op tijd thuis zou zijn voor de nieuwe afleveringen. Stel ik thuis voor om Blackadder te kijken. Zelfs met Hugh Laurie ging er niet een lampje branden dat ik moest zappen naar House.
Onvergeefelijk..maar via Internet te bekijken.quote:
Ik kwam om ff over negenen thuis, dus ik ga ook maar ff downloaden denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een ongelooflijke oen! Ik zat me in de trein helemaal te verheugen op House en was blij dat ik net op tijd thuis zou zijn voor de nieuwe afleveringen. Stel ik thuis voor om Blackadder te kijken. Zelfs met Hugh Laurie ging er niet een lampje branden dat ik moest zappen naar House.
Ik vind dit zo'n mooie scenequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Het liedje komt van Dirty Dancing, time of my life
Ja catchy liedjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n mooie scene
Maar momenteel ben ik verslaafd aan
Dankzij LBen 3FM
Wat betreft 'te dik' zijn: zoals ik al eerder zei, mag er bij wel wat vanaf, maar het kan me niet zoveel boeien en ik ben ook niet echt dik volgens mij. Ook niet volgens Pitt
Blackadder hebben we op DVD, dus toch een beetje jammer. Dat kan ik altijd wel zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou echt een Soempie-actie
Maar Blackadder is ook vet
Ja het vervelende is dat je het hebt over een cheesy liedje. En de vraag is natuurlijk wat jouw definitie is van cheesy. Enig idee hoe oud het nummer is?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al die zangers met van die rokerige stemmen(
)
Maar het is een heel bekend nummer volgens mij...
Nog zo'n grote hit van d'r...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Maar momenteel ben ik verslaafd aan
Dankzij LBen 3FM
Does it involve turnips?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blackadder hebben we op DVD, dus toch een beetje jammer. Dat kan ik altijd wel zien.![]()
Maar, ik heb een cunning plan! Ik ga zo even vragen of een vriendin het opgenomen heeft.
quote:
Vind ik Just a flirt toch leukerquote:
Een bruiloftsnummer, dat gehaltequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is dat je het hebt over een cheesy liedje. En de vraag is natuurlijk wat jouw definitie is van cheesy. Enig idee hoe oud het nummer is?
Put your head on my shoulder van Anka is ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik Just a flirt toch leuker
Over cheesy nummers gesproken: I love you baby van Paul Anka vind ik he-le-maal geweldig![]()
Oh en in Dirty Dancing zit Mrs. Gilmore, mama van Lorelai Gilmore(en Paul Anka is de naam van een hond in Gilmore Girls. Cirkel is weer rond
)
Misschien heeft iemand een wireless netwerk openstaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de verhuizing ben ik straks weer een week afgesloten van Internet
Wat een rust zal je dan hebben...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de verhuizing ben ik straks weer een week afgesloten van Internet
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een bruiloftsnummer, dat gehalte
quote:Ja nahja, ik vind liedjes zelden cheesy, ik probeerde uit jullie perspectief te kijken ()
Oooooh PS wat slechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een bruiloftsnummer, dat gehalte
Ja nahja, ik vind liedjes zelden cheesy, ik probeerde uit jullie perspectief te kijken ()
Zo eens opzoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Put your head on my shoulder van Anka is ook![]()
I love you baby is wel vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |