Vanwaar die herhaling?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken de schilderswijk alleen van naam. Hoe heet die wijk tussen HS en Rijswijk? Of is dat de Schilderswijk?
Ik ging voor m'n iPhone kijken en omdat ze ze in Den Haag niet meer hadden ging ik naar Rijswijk toe.Ik heb nog nachtmerries van de wijken waardoor ik heen ben gefietst.
Of was dat de schilderswijk?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
krentenbol post jij eens wat vrouwen die jjij knap vindt
voor fas natuurlijk
Niet allen voor Fas, hihihihi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
voor fas natuurlijk
Nee, waar jij doorheen bent gereden was Laakkwartier/ Spoorkwartier of Moerwijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken de schilderswijk alleen van naam. Hoe heet die wijk tussen HS en Rijswijk? Of is dat de Schilderswijk?
Ik ging voor m'n iPhone kijken en omdat ze ze in Den Haag niet meer hadden ging ik naar Rijswijk toe.Ik heb nog nachtmerries van de wijken waardoor ik heen ben gefietst.
Of was dat de schilderswijk?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
voor fas natuurlijk
Ik dacht aan andere dingen dus ik was vergeten dat ik dat al had getypt.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mag ik je nummer hosselen, Krentenbol?
Hard to get hmm?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Sorry, ik geef mijn nummer niet.
Jij hebt echt geen smaak.quote:
Demente koe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht aan andere dingen dus ik was vergeten dat ik dat al had getypt.
Dat is toch ook van dat station? Moerwijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, waar jij doorheen bent gereden was Laakkwartier/ Spoorkwartier of Moerwijk
Schilderswijk en Transvaal is de andere kant op
quote:
Hoelang woon jij in Den Haag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch ook van dat station? Moerwijk?
En wat is dan erger? Schilderswijk en Transvaal of Laak?
Zo leer ik nog wat over de stad waar ik woon.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga hier helemaal los op roadrunner united dvd
Right.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |