Wát een zuunig mondje trek ik daar toch weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
Bluezz, je hebt zelfs nog met 'm gepraat!!
Kan mij ook voorstellen dat ze dat nu niet meer zo leuk vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Vind MoBlo dat wel leuk, denken jullie, met zo'n oude foto zo pontificaal in een topic?
Misschien wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er misschien niet op zit te wachten.
als ze het niet goed vind zal een modje het snel verwijderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPhoto.
Vind MoBlo dat wel leuk, denken jullie, met zo'n oude foto zo pontificaal in een topic?
Misschien wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er misschien niet op zit te wachten.
Ja goed!quote:
Mijne ook....quote:
Vier uurquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja goed!![]()
Vier uur vergaderd. We zijn weer begonnen.![]()
Jij al weer helemaal in het normalemensenritme?
Trusteh.quote:
Was jij nou ook op de 5 jaars meet en zo ja, ben jij dit?quote:
Daag Isaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nachtploeg aanwezig voor wie vannacht niet kan slapen
Ik wil graag van je horen wat je er van vond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, de tv geeft een hoge pieptoon. Akelig. Wil straks Jesus Camp op Nederland 2 kijken.
Daar waar je nooit zoekt....quote:
Ja, dat had ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Co-assistenten willen betaald gaan worden. Goed initiatief.
In deze docu is ie niet zo schattigquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jesus, da's toch die blonde man met blauwe ogen uit mijn geïllustreerde Kinderbijbel?
Das die kerel aan een kruis aan de muur van restaurants met een burka over z'n kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jesus, da's toch die blonde man met blauwe ogen uit mijn geïllustreerde Kinderbijbel?
Hey MeMoquote:
En de arm van haar andere kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
HAHAHA!!!
"Is there anyone here who believes God can do everything?"
* moeder pakt arm van kind en doet het omhoog![]()
![]()
Ik denk dat je er ook maar om moet lachen, maar bij mij kriebelen er direkt moordneigingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
HAHAHA!!!
"Is there anyone here who believes God can do everything?"
* moeder pakt arm van kind en doet het omhoog![]()
![]()
* doet theedoek over Bloes heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook maar om moet lachen, maar bij mij kriebelen er direkt moordneigingen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Met MeMo gaat het goed hoor en de uitvaart was mooi hoor steer.
mja oma zei ook dat ie steeds maar door bleef vechten voor haar en de kinderen, en het kan best een rol gespeeld hebben dat hij niet meer thuis was, het was geen eigen meer, en oma heetf toen ook gezegd dat hij niet om haar en de kinderen moest denken maar aan zichzelf, en toen heeft hij zich wss overgegeven en rustig neergelegd, en toen is hij overleden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wat was dat uiteindelijk snel bergafwaarts gegaan op het eind.
Nou, als het stand up comedy was dan was het grappig. Maar dit is serieus, golfer. Die kinderen worden enorm geindoctrineerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
B. zit zich nu voor de TV op te winden.
Ik kan er alleen maar om lachen, om dit soort types.
Zo is het bij mijn opa destijds ook ongeveer gebeurd. Als de wil er niet meer is, of als de gelatenheid toeslaat, dan kan dat vrij snel gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja oma zei ook dat ie steeds maar door bleef vechten voor haar en de kinderen, en het kan best een rol gespeeld hebben dat hij niet meer thuis was, het was geen eigen meer, en oma heetf toen ook gezegd dat hij niet om haar en de kinderen moest denken maar aan zichzelf, en toen heeft hij zich wss overgegeven en rustig neergelegd, en toen is hij overleden.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, dat je maar blijft vechten en zo blijft leven. En als je je dan neerlegt bij het onontkoombare dat je dan vrij snel overlijdt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mja oma zei ook dat ie steeds maar door bleef vechten voor haar en de kinderen, en het kan best een rol gespeeld hebben dat hij niet meer thuis was, het was geen eigen meer, en oma heetf toen ook gezegd dat hij niet om haar en de kinderen moest denken maar aan zichzelf, en toen heeft hij zich wss overgegeven en rustig neergelegd, en toen is hij overleden.
Ja, te triest voor woorden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als het stand up comedy was dan was het grappig. Maar dit is serieus, golfer. Die kinderen worden enorm geindoctrineerd.
Er is ook maar één woord voor. Geindoctrineerd, gehersenspoeld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als het stand up comedy was dan was het grappig. Maar dit is serieus, golfer. Die kinderen worden enorm geindoctrineerd.
Mooi eigenlijk hequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Je mag dit absolut niet verkeerd opvatten maar ik zou het haast een mooi verhaal willen noemen....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Tezz het volgende:
En we weten dankzij google-ads nu allemaal waar we online Hebreeuws kunnen leren!
Ik alleen nog maar waarmee je kan afvallen in 7 dagenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Tezz het volgende:
En we weten dankzij google-ads nu allemaal waar we online Hebreeuws kunnen leren!
jamaarjamaarjamaar jij speelt vals.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Laila-tov en lechajim, zou ik zeggen.
quote:Honger naar méér van God?
De nieuwste CD's, DVD's, boeken en méér tegen de scherpste prijzen!
ilumia.nl
Ook handig! Of gebruik je nog steeds de gooi-jas-uit-het-raam-als-het-koud-is-en-er-niets-meer-in-huis-is techniek???quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar waarmee je kan afvallen in 7 dagen
quote:
Jodenstreek zeker, he?quote:
Maar die werkt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Tezz het volgende:
Ook handig! Of gebruik je nog steeds de gooi-jas-uit-het-raam-als-het-koud-is-en-er-niets-meer-in-huis-is techniek???
Hij mag datquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef Tezz het volgende:
zoiets zou ik nooit zeggen. Zelfs niet denken.
Zet de tv NU af Bluezz!!!!!!!!! Snel!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag dat![]()
Zei ik nou hij met een hoofdletter
Die hebben een streepje voor op god.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Isabeau het volgende:
De meeste van die kinderen zijn wel übercute trouwens
Slaap lekker, Tezz!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Tezz het volgende:
Anyway, het was weer aangenaam converseren met jullie beste CUL-sc-ers!
Trusten en voor morgen: gezond weer op!![]()
Dag Tezzie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het maar voor haar gedaan. Het uitzetten. Te veel ergenis anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Tezz het volgende:
Zet de tv NU af Bluezz!!!!!!!!! Snel!!!!!!!!
Trusteh!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Tezz het volgende:
Vind het cool hoe jij er lekker open over bent. Je bespreekt alles met iedereen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi dat mn moeder heeft geholpen bij het afleggen van opa, mama is schoondochter, niemand van de eigen kinderen wilden het doen. Mama vertelde nog details erover die alleen mijn vader en ik nu ookweten opa's mond is dicht genaaid ze kregen m anders niet dicht, mama en ik zijn de enigen ook die weten hoe dat gegaan is, heef mn moeder me verteld, ik kan die dingen wel verdragen
Ook mooi was dat mn oma vandaag tegne mn vader zei dat ze weleens bij mij wil komen kijken, dus dan gaat ze met mn ouders mee in de trein naar Utrecht helemaal. dit kan nu, met opa kon dat niet.
Hyper?quote:
Lijkt mij leuk als ze dat gaat doen en dan over die enge doorzichtige platen in de vloer bij je op de gang moet lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ook mooi was dat mn oma vandaag tegne mn vader zei dat ze weleens bij mij wil komen kijken, dus dan gaat ze met mn ouders mee in de trein naar Utrecht helemaal. dit kan nu, met opa kon dat niet.
Dat is misschien wel een idee, maar ben een nachtbraker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijf eens van die cola af man.
Gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Tezz het volgende:
Zet de tv NU af Bluezz!!!!!!!!! Snel!!!!!!!!
Ja, maar verloren beinvloed voor de rest van hun leven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Isabeau het volgende:
De meeste van die kinderen zijn wel übercute trouwens
Ow fuckquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
Het is Kluts.
Straal ik dat klunzerige ook online uit ofzo?
Jij mag dat. Bij deze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow fuck
SowwyIk noem je in mijn hoofd steeds kluns, weet ook niet waarommmmmmm
![]()
Je hebt nog 23 en een half uur!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat we nu wel kunnen vaststellen dat mijn voornemen om voor middernacht in bed liggen (weer) niet gelukt is.
Mja, hier ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat we nu wel kunnen vaststellen dat mijn voornemen om voor middernacht in bed liggen (weer) niet gelukt is.
Zo lang we je nog geen klits gaan noemen is er niets aan de hand.quote:
Klotsquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lang we je nog geen klits gaan noemen is er niets aan de hand.
Klets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lang we je nog geen klits gaan noemen is er niets aan de hand.
Ha, inderdaad.quote:
Ik ga wel eens naar een feestje dat Klats! heet.quote:
Gats!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ga wel eens naar een feestje dat Klats! heet.
Wat doen ze daar op het feessie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar een feestje dat Klats! heet.
Ja, het is zo'n house/minimal achtig feestje hier in de buurt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doen ze daar op het feessie dan?Dansen?
In een hutje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:42 schreef Kluts het volgende:
Ja, het is zo'n house/minimal achtig feestje hier in de buurt.
Jezus, wat flauw.quote:
polonaisequote:
och same here...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de parodie (die ik dus heel grappig vond gezien serieuze oorspronkelijke nummer):
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik denk (ik hoop!!) dat ik iets grotere borsten dan jij hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef KrnKje het volgende:
Marlies Dekkers vind ik qua BH's veel te ruim voor mij en de broekjes die klemmen zo...![]()
![]()
Geen grammetje vet aan mijn borstenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk (ik hoop!!) dat ik iets grotere borsten dan jij heb
Succes iedereen die gaat studeren, ik ga maar slapen. Vanavond om 8 uur weer in de sportschool zijn. Heb al een beetje spierpijn van gisteren.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef KrnKje het volgende:
En nu sneeuwt het weer...
HOP STUDEREN!
Ik ben gewoon thuis... aka. woensel noord...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ben je KrnKje en wil je een kop koffie met me doen?
Duh.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben in de ICTheek en zie alleen lelijke mensen.
Ik ben er niet hèquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben in de ICTheek en zie alleen lelijke mensen.
Blijf bij mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik ben er niet hè
Anders had ik graag koffie/thee/chocomel gedronken met je
* KrnKje duikt weer in de boeken
Hallo, ik maak geen opmerking over lelijke mensen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, voor jouw fotoboek stopt een bus.
*Ik* ruik lekker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hallo, ik maak geen opmerking over lelijke mensen!
Ik ruik jou toch ook niet.quote:
Nou, hoe ruik jij dan vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ruik jou toch ook niet.
Ik ruik heel lekker hoor.
Zij is idd wel vreemdquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Marlies Dekkers een zeikwijf, maar haar ondergoed zit geweldig
Naar Ultraviolet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, hoe ruik jij dan vandaag?
Idd. Is mijn all time favorite.quote:
tis -4 hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is nu toch niet zo koud meer?
Ik kon vandaag voor het eerst weer de deur open maken aan de bestuurderskant en ik hoefde niet aan de binnenkant te krabben, maar verder had ik de afgelopen tijd nergens last van.
das mooi he? Toen we net mijn auto aan het uitlaten waren reden we door de weilanden die wit waren met witte bomen eromheen, mist een een flauw zonnetje... love it!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier is het mistig en zijn alle bomen en struiken aangevroren
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Na mijn eerdere blijdschap over mijn contract... heb ik nu een vieze smaak in mijn mond.
Na 1 dec. is het hier dus echt afgelopen
Het staat ook geweldigquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Marlies Dekkers een zeikwijf, maar haar ondergoed zit geweldig
Komt met de lente vanzelf weer te voorschijn als de sneeuw die er nu op ligt gesmolten isquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef AKnynke het volgende:
tis hier koud en t sneeuwt. en ik ben ontzettend chagarijnig. Waar is m'n goede humeur gebleven??
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Na mijn eerdere blijdschap over mijn contract... heb ik nu een vieze smaak in mijn mond.
Kut.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me ook best rottig om je hoofd er nu bij te houden, wetende hoe het er thuis bij staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef AKnynke het volgende:
tis hier koud en t sneeuwt. en ik ben ontzettend chagarijnig. Waar is m'n goede humeur gebleven??
Hockeyen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het staat ook geweldig![]()
![]()
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
in eerste instantie jij maar lees net Bluezz d'r post en vieze smaak van je werk is nooit goed dus wie weet..quote:
geen hockey nu. mijn studie en alcoholquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hockeyen!
En sterkte met je baan.
Nee dat is juist het probleem, dit wordt niet meer verlengd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef cybermans het volgende:
balen, maar je hebt nog wel even de tijd om iets nieuws te vinden, danwel te regelen dat je contract wel verlengt kan worden. Beter dan te horen krijgen dat je over 2 maanden niets meer hebt.
ehm ik niet snap:quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat is juist het probleem, dit wordt niet meer verlengd.
Heel heel misschien een constructie dat je 3 mnd. en een dag niet in dienst bent en dan daarna als oproep nog aan de slag kan.
DH, klote voor jou ook![]()
balen Bluezz. Hopelijk dat ze je aan een andere leuke plek elders kunnen helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel heel misschien een constructie dat je 3 mnd. en een dag niet in dienst bent en dan daarna als oproep nog aan de slag kan.
Wat rot man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
toezegging is tot 1 dec. alle tijdelijke contracten gaan er gewoon uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef DarkElf het volgende:
klote bluezz
maar ze hadden toch een toezegging gedaan ? wat een vreemde gang van zaken dan..
das schrikken jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
toezegging is tot 1 dec. alle tijdelijke contracten gaan er gewoon uit.
En dat definitieve kwam vandaag pas ons ter ore, en daar schrok ik wel ff van.
We dachten hier dat het wel mee zou vallen.
Dat is echt zwaar klote, heb ook ooit in zo'n situatie gezeten. Superleuke baan, en dan te horen krijgen dat je contract niet verlengd wordt. Ondertussen wel blijven hopen dat er nog iets veranderd, die onzekerheid is echt irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
bagger is dat altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klote voor je...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ben rond de kerst weer door 2 bedrijven benaderdquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik toch ff hartstikke blij dat ik 4 sollicitaties in de planning heb staan!
Ja, nu zeker wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben rond de kerst weer door 2 bedrijven benaderd
eerst dit weekend rustig nadenken.
Het vage is nog dat ze mij complimenten maakten over mijn werk etc. klanten lopen met me werk, alleen haar perceptie over mijn interne communicatie is negatief dus ik ben slecht bezich![]()
Niet bij mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Tis weer lekker kut in werk-land geloof ik
en daar heb je nog steeds geen pm over gestuurdquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, mijn nieuwe baan is anders best leuk.
Het ligt iets gecompliceerderquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef k_man het volgende:
Bluezz, verlengen na 1 december met wéér een tijdelijk contract had toch helemaal niet gekund? Je kunt mensen niet oneindig tijdelijke contracten geven; na drie keer houdt dat op.
Het is dan óf een contract voor onbepaalde tijd (en datr willen ze kennelijk niet), of die drie maanden wachten, waarna ze je wel weer een nieuw tijdelijk contract mogen geven.
Plan eens wat rust in snoep. Wil het lukken met het sporten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ga zo nog even slapen, mijn wekker staat op 7 uur.
En dan morgen een drukke dag terwijl ik dan ook moet slapen
Raadselachtige zin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
Plan eens wat rust is snoep.
Oh nee, die cursus die je al zo'n tijdje doetquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een hele week niks doen, komt helemaal goed dus
Sporten gaat prima, m'n conditie valt enorm tegen, maar schijnt 'gemiddeld' te zijn
Studie? Doe ik een studie dan?
Maar DH is dan ook raadselachtig.quote:
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar DH is dan ook raadselachtig.
Vanavond couscous met sinaasappel, brocolli, spinazie en kip. Dacht me een recept te kunnen herrinneren, maar kan het niet meer vinden. Nu maar gewoon alles door elkaar gooien...word vast wel lekker. En vanavond nog wat met het vriendje doen. Nu nog bedneken wat. Tis hier maar saai.
is het zo erg? koffie heeft geen zin meer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks maar red bull bij het tankstation inslaan
Kijk, daar gaat het imho al misquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Vanmiddag een workshop 'humor op het werk' gevolgd. Jammer alleen dat de vrouw die die workshop gaf zelf geen greintje humor in zich had.
Daar ga ik straks ook heen. gezellig samen sportenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het imho al mis
En DH, ik slaap nu toch niet echt meer. Heb eten opgezet en ga zo eten en dan moet ik naar de sportschool.
Doet me denken aan mijn bedrijfsonderdeel training. Daar zijn mensen die salescursussen geven maar nog nooit iets verkocht hebben of weten wat sales isquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Vanmiddag een workshop 'humor op het werk' gevolgd. Jammer alleen dat de vrouw die die workshop gaf zelf geen greintje humor in zich had.
Vorig jaar hadden wij ook iemand die college gaf, ze was caberatiere tijdens congressen enzo. Maar ze was totaal niet grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Ik ben aangenomen op tijdelijke basis, maar verwacht werd dat het wel omgezet ging worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, Bluezz...ze hebben je toch nodig? Je bent toch niet overtollig of zo? Voor jou moeten of anderen meer gaan werken of er moet iemand bij? Ik begrijp 'vaste contracten angst' niet zo goed voor functies die toch nodig zijn. En je bijsmaak bij je werk begrijp ik wel, je hebt het daar volgens mij best naar je zin en dan weet je dat het straks afgelopen is. Krijg je ook hulp bij het zoeken van een nieuwe baan of dat ook niet?
Het klotige is dat ik dit jaar -al- 50 word, dus ze staan niet meer voor me in de rij ben ik bang.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik toch ff hartstikke blij dat ik 4 sollicitaties in de planning heb staan!
Tijd voor nieuwe carrierestap jongen. Of haar baas worden. Maar dat zal wel nog niet lukken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Dat willen we natuurlijk zien... Dat begrijp je wel.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat t wel goedkomt met Bluezz en Den_Haag. Want het zijn allebei bekwame mensen, en Bluezz is denderend goed met mensen natuurlijk![]()
Ik heb trouwens heerlijk geshopt vandaagen met mn nieuwe rokje en shirtje zie ik er ICM mn koiboi-laarzen echt damn hot uit
al zeg ik het zelf natuurlijk
Ik ben juist helemaal happy, er gaat eindelijk wat gebeurenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onzeker gedoe hier in de SC qua werk
Zal ik overmorgen dan maar pics van jou nemen, om te bewijzen dat je echt bestaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef kres het volgende:
[..]
Zoals ze hier op op fok wel vaker zeggen: picture or it didn't happen ?!
pffffft ben je mooi klaar mee zegquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op tijdelijke basis, maar verwacht werd dat het wel omgezet ging worden.
Na een half jaar lukte dat ook prima, toen voor een jaar.
Dat zou aflopen volgende maand.
Nu is het zkh vorig jaar zomer in een reorganisatie beland, en zijn ze financieel ongezond.
Ook komt het EPD eraan deze aankomende zomer, waardoor er op onze poli's teveel admin. krachten werken.
4 van ons hebben tijdelijke contracten, waaronder ik.
Deze contracten laten ze aflopen, en krijgen de poli's een heel andere werkwijze met het EPD, en worden de mensen met een vast contract op de andere plekken die overblijven verdeeld.
Zo zit het in elkaar.....
Doe wat je niet laten kan...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik overmorgen dan maar pics van jou nemen, om te bewijzen dat je echt bestaat![]()
![]()
Nee!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
Ah? Er ontstaat weer een nieuw setje?
MK en kres?
ohja...slecht nieuwsquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef kres het volgende:
Begon haast down te raken van al dat slechte nieuws hier......
Wow.... Lijkt op zo'n mooi kerst verhaal... Dat is echt ff tof als ze dat voor je doen he.... Dan heb je pas collega's waar je op kan bouwen.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: dan heb ik hier nog wel een mooi verhaal voor je:
Een collega van me vertelde gister huilend dat haar vriend, die makelaar is, de dag er voor plotseling op straat stond. Hij is krap 3,5 maand geleden door het makelaarskantoor bij een ander kantoor weg gehaald met een fiks hoger salaris, vast contract en leasebak er bij, mooi plaatje en vooruitzicht was goed dus. Na de 1e 3 maanden was zijn proeftijd over en voor de kerstvakantie had zijn baas hem gezegd dat hij in januari een bonus zou krijgen en hoe blij ze wel niet met hem waren (hij verkocht ondanks de crisis toch nog veel huizen voor ze..).
Het ontslag kwam dus behoorlijk plotseling en werd door 'hogerhand' opgelegd, er was geen geld meer, ze konden niet anders, baas zelf was er ook helemaal niet blij mee. Mijn collega en hij zijn momenteel bezig een huis te bouwen, dus ze zagen het helemaal niet meer zitten gister ochtend...
Vandaag kwam ze weer naar me toe met het volgende wonder: de 4 overgebleven makelaars (waaronder dus de baas) hebben er niet van kunnen slapen en zijn woensdag ochtend bij elkaar gaan zitten om te kijken of ze iets konden verzinnen. Hebben ze unaniem afgesproken ieder 20% van hun salaris in te leveren zodat die jongen daar weer terug kon komenIk vind dat zo'n onwijs gave actie van ze!!!! Zo kan het dus ook
![]()
Overigens heb ik dus ook bijna 3 jaar op mijn huidige werk als invaller rond gelopen. Pas dit schooljaar heb ik een vaste aanstelling.. Die onzekerheid die ik tot dan toe had wens ik niemand toe, dus ik kan me voorstellen dat je flink zit te balen Bluezz!!
Wat zij zegt... Mocht ik wel willen en zo en bla bla bla....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee!!!Mocht hij willen
![]()
Maargoed, hebben gewoon afgesproken zaterdagmiddag om ergens wat te lunchen/drinken whatever
MK, ik hoop dat je oma´tje goed uit de operatie komtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
ohja...slecht nieuws![]()
omaatje heeft haar heup gebroken, wordt als het goed is morgen geopereerd.
opa kan nog geen ei bakken, hij ging gisteren naar de appie om een diepvriemaaltijd te halen in het kader van: ik weet mezelf echtwel te redden.....maar hij weet ook niet hoe de magnetron werkt![]()
volgende week ga ik elke dag koken bij hem als het goed is, en blijf ws ook slapen zodat hij niet zo eenzaam en verloren is zonder oma.
vanaaf kookt mijn neefje voor hem en blijft ook slapen en hij heeft als opdracht meegekregen op te leren hoe de magnetron werkt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MK, ik hoop dat je oma´tje goed uit de operatie komtKan nogal een aanslag zijn op oudjes
![]()
M'n tweelingzus is vandaag aan haar knie geopereerd, en die is wel goed uit de narcose gekomen Jammer dat ze niet een persoonlijkheidstransplantatie gedaan hebben![]()
![]()
MK, ik denk aan je oma hoor! Positieve energie enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Krijg net sms...oma wordt nu geopereerd.
Vergeet de was niet op te hangen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef Den_Haag het volgende:ben weer thuis vanuit Antwerpen. Straks tegen mijn principes in van doordeweeks thuis drinken een wijntje op trekken. heb ik wel behoefte aan.
Voor iedereen die het nodig heeft (Bluezz, MK zeker) een
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx DH... geniet van je wijntje![]()
Zaterdagaaf ga ik naar een Italo-danceparty
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vergeet de was niet op te hangen!
gigiquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
of toch
om het commercieel te houden
idd jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan niet wennen aan de muziek, maar het clipje van The Riddle doet me denken aan La Linea, mooie filmpjes
Daarom alleen wat commerciele plaatjes, vroegah luisterde ik ook wat vaker naar FreshFM op de zondagavond, paar uur vol Italo muziek. Zo af en toe best lolligquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gigi![]()
maar denk eerder dat er wat oudere muziek gedraaid zal worden.![]()
Ik hoop dat je la linea op internet hebt leren kennen....quote:
ken het van voor internet, maargoed ben ookal 33quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je la linea op internet hebt leren kennen....Anders ben je net zo oud als ik....
* krakkemieke heeft een ouderdomsdipje ivm kwalen
Is dit je leeftijd-coming out?quote:
Waar??!! Ik ben hardcore-Italodance fan en altijd gedacht dat ik de enige was in NLquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx DH... geniet van je wijntje![]()
Zaterdagaaf ga ik naar een Italo-danceparty
in Honselersdijk of all placesquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar??!! Ik ben hardcore-Italodance fan en altijd gedacht dat ik de enige was in NL![]()
Fabrizio E Marco - Call It Love
Fabrizio E Marco - Fly Away
Italobrothers - Countin' Down The Days
DJ Sanny ft. Luca Zeta - Coming Back To You
DJ Sanny ft. Fabrizio E Marco - Everyday
![]()
![]()
hmm 55 min volgens routenet... hebben ze geen danseressen nodig daar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
in Honselersdijk of all places
Ik sta niet eens in de top 3quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Beken maar MuadDib
Jij bent de oudste van dit topic
? Je hebt rimpels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef MuadDib het volgende:
m'n leeftijd is trouwens geen geheim en te herleiden uit m'n fotoboek
kijk ff op de sitequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm 55 min volgens routenet... hebben ze geen danseressen nodig daar?
41 en nu post ik pas weer in het volgende topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
? Je hebt rimpels?
Dan weet ik nog niks over je leeftijd hoor.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MuadDib het volgende:
[..]
41 en nu post ik pas weer in het volgende topic
Oh man, het was te erg ja..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef golfer het volgende:
Ik pis zowat in mijn broek om de aflevering van het programma Ik Vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |