abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64795482
http://www.imdb.com/title/tt0486358/

Wie kijkt er nog meer op dit moment?
It Never Hurts To Help!
pi_64795533
Ik niet en het is Jesus Camp.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:09:13 #3
185631 Guncta
En un momento dado
pi_64795591
Kids on fire? Wil dat kind wel zien dat iedereen probeert te bekeren.
Is het wat? Of erg overdreven neergezet?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:11:00 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64795648

Sorry hoor.
pi_64795655
We kijken en we ergeren ons rot aan die indoctrinatie van kinderen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64795727
Dit stuk is best erg en zielig
It Never Hurts To Help!
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:22:58 #7
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64796095
Ik heb Jesus Camp ongeveer een jaar geleden een keer gedownload. Ik heb het toen na ongeveer 20 min. afgezet vanwege de geestelijk gestoorden die er in voorkomen. Een halfjaar later nog een keer geprobeerd maar toen heb ik 'm ook halverwege afgezet.
Normaal ben ik niet vies van anti-religie docu's, maar ik werd echt gewoon kwaad door deze zieke mensen.

Vooral dat meisje wanneer ze in het bowlingcentrum die vrouw aanspreekt over dat ze een engel rond haar ziet ofzo en dat god van haar houdt
pi_64796188
Ik heb hem uitgezet.
te erg voor woorden dit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64796273
Enkeltje Gaza lijkt me een goed idee.
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:38:16 #10
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_64796487
Stuk van gezien, wat een zieke mensen.
quote:
Becky Fischer: And while I'm on the subject, let me say something about Harry Potter. Warlocks are the enemies of God! And I don't care what kind of hero they are, they're an enemy of God and had it been in the Old Testament, Harry Potter would have been put to death!
Crowd: Amen!
Becky Fischer: You don't make heroes out of warlocks!
"The world is a mess and I just need to rule it!"
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:40:50 #11
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_64796567
Pffff ik heb het geprobeerd maar kon het niet meer aanzien zeg...
pi_64796646
Tijdje geleden gezien, ik kon het echt niet aanzien, heb hem ook niet afgekeken. Zieke geesten
Vivre
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:48:39 #13
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_64796752
Ziek hé, wat voor een wereld leven we in. Ik vind het dood eng
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:49:47 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64796783
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:22 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb Jesus Camp ongeveer een jaar geleden een keer gedownload. Ik heb het toen na ongeveer 20 min. afgezet vanwege de geestelijk gestoorden die er in voorkomen. Een halfjaar later nog een keer geprobeerd maar toen heb ik 'm ook halverwege afgezet.
Normaal ben ik niet vies van anti-religie docu's, maar ik werd echt gewoon kwaad door deze zieke mensen.
Ja, dat heb ik dus ook.
Ik wordt eerlijk gezegd een beetje eng van al dit soort docu's de laatste tijd.
[KNE]-Mod
pi_64796913
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook.
Ik wordt eerlijk gezegd een beetje eng van al dit soort docu's de laatste tijd.
en bijna altijd Amerikaans, en de hele wereld kijkt toe hoe dat volk "de wereldrangleider" is, vandaar die maffe fratsen die ze uithalen.
De Puta Madre
pi_64796982
Tijd terug al gedownload en vrijwel direct afgekeken. Net zag ik toevallig dat het begon en heb ik weer het eerste stuk van de uitzending gezien. Erg schokkend, maar ook enorm boeiend. Ik ben sowieso geboeid door de gedachtegangen die sommige mensen er op nahouden.

Het gaat wel erg ver. Hersenspoelen, Angst inzaaien en het geven van de verkeerde voorlichting is wat die kinderen overkomt. Ze komt ook een aantal keer met vergelijkingen met moslims oftewel hun vijand. Die zouden kinderen vanaf 5 jaar al aan de ramadan mee laten doen en ook al heel snel handgranaten en wapens in de hand drukken. Ze lijkt nogal onder de indruk van die handelswijze en heeft hetzelfde opgezet voor Christenen. Erg extreem. Het lijkt ook allemaal zo ver weg terwijl er hier in Nederland ook genoeg gelovigen rondlopen die het erg streng oppakken.

Toch een erg interessante documentaire.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_64797043
Tijd geleden een keer gezien. Zo fout hoe bij die kinderen vanaf zo'n jonge leeftijd angst wordt ingezaaid.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_64797129
geloof is om mensen dom te houden en onder hun macht. zonder een groep af en je kunt de raarste dingen verwachten, zeker als ze in een kleine gemeenschap leven waaar ze geen kant uitkunnen of helemaal uitgestoten worden, BV eerwraak, ook een opgelegde geloofskwestie.

In Nederland zie ik de zwarte kousen gemeenschap ook als extreem, ook uitstervend { hoop ik } De katholieken hebben zich vrijer gemaakt,
De Puta Madre
pi_64797133
Erg goede docu, zeker het bekijken waard.
  donderdag 8 januari 2009 @ 01:09:07 #20
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64797190
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Niek. het volgende:
Erg goede docu, zeker het bekijken waard.
Zeker. Daarom vind ik het ook jammer dat ik 'm nooit heb kunnen afkijken. Misschien binnenkort maar weer eens proberen.
pi_64797231
Deze film is 10 x erger dan de engste horrorfilm die ik gezien heb.

De gedachte dat er zulke 'bewegingen' zijn die stelselmatig en op georganiseerde wijze kinderen hersenspoelen met deze geïndoctrineerde eigen waarheid over God (De onzichtbare man in de hemel).
Brr,
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_64797580
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:
geloof is om mensen dom te houden en onder hun macht. zonder een groep af en je kunt de raarste dingen verwachten, zeker als ze in een kleine gemeenschap leven waaar ze geen kant uitkunnen of helemaal uitgestoten worden, BV eerwraak, ook een opgelegde geloofskwestie.

In Nederland zie ik de zwarte kousen gemeenschap ook als extreem, ook uitstervend { hoop ik } De katholieken hebben zich vrijer gemaakt,
Deze docu laat me ook des te meer nadenken over de situatie hier in Nederland. Zo weet ik van bepaalde gelovige scholen waar ze er behoorlijk strenge regels op nahouden. Ik kan me nog herinneren dat er een leerling van school zou zijn gestuurd, omdat een broer of zus een televisie zou hebben. De regels zijn dan ook niet mild.
quote:
..,zoals dat leerlingen worden geacht iedere zondag tweemaal met hun ouders de kerk te bezoeken en dat moderne lectuur, televisie, popmuziek, disco en 'sportverdwazing' door leerlingen moeten worden gemeden.
Zonder al die invloeden van buitenaf kan je zo'n kind natuurlijk alles wijsmaken wat je maar zou willen. Aan de andere kant; Als je ermee opgroeit weet je eigenlijk ook niet beter. Al slaat dat argument ook eigenlijk nergens op.

Jehova's Getuigen zijn ook niet mild. Om ervoor te zorgen dat je eigen familie en de gelovige gemeenschap je niet verstoot moet je op een gegeven moment al je niet gelovige vrienden laten zitten. Contact direct verbreken. Kan je je voorstellen? Je hebt een jeugd gehad zoals ieder ander zonder al te veel poespas en opeens moet je ervoor kiezen om het contact met vrijwel al je vrienden te verbreken. Lijkt me geen pretje. Ook een goed voorbeeld over hoeveel macht zo'n geloof eigenlijk heeft.

Dicht bij huis is dit probleem ook aanwezig. Het is niet zo dat dit alleen in Amerika het geval zou zijn.

TS had het over andere anti-religie films/documentaires. Daar ben ik toch behoorlijk benieuwd naar. Heb je de titels toevallig?
  donderdag 8 januari 2009 @ 01:58:25 #23
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64797794
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:38 schreef Karammel het volgende:

TS had het over andere anti-religie films/documentaires. Daar ben ik toch behoorlijk benieuwd naar. Heb je de titels toevallig?
Zeitgeist is wel de bekendste denk ik. Het eerste gedeelte gaat voornamelijk over (het niet bestaan van) religie.
Constantine's Sword.
Een wat nieuwere is Religulous. Die is van een wat humoristischer kant bekeken, leuk en interessant om te zien.

Je hebt ook nog Bloodline, alleen bleek die volgens mij niet echt te zijn. Gaat over de zogenaamde ontdekking van het lijk van Maria in Frankrijk waarmee dus bewezen zou kunnen worden dat Jezus geen goddelijk figuur zou zijn en dus het Christendom zou tegenspreken. Wel interessant om te zien, maar neem het niet letterlijk.

Verder weet ik er op 't moment niet meer, misschien dat anderen er nog wat kunnen noemen.
pi_64797868
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Zeitgeist is wel de bekendste denk ik. Het eerste gedeelte gaat voornamelijk over (het niet bestaan van) religie.
Constantine's Sword.
Een wat nieuwere is Religulous. Die is van een wat humoristischer kant bekeken, leuk en interessant om te zien.

Je hebt ook nog Bloodline, alleen bleek die volgens mij niet echt te zijn. Gaat over de zogenaamde ontdekking van het lijk van Maria in Frankrijk waarmee dus bewezen zou kunnen worden dat Jezus geen goddelijk figuur zou zijn en dus het Christendom zou tegenspreken. Wel interessant om te zien, maar neem het niet letterlijk.

Verder weet ik er op 't moment niet meer, misschien dat anderen er nog wat kunnen noemen.
Dit is al heel wat voor de komende tijd. Denk dat ik er zelf ook al een hoop heb gezien zonder er nu op te komen. Zeitgeist is een van de laatste docu's die ik heb gedownload. Al een behoorlijke tijd geleden. Ben nooit verder gekomen dan de eerste minuten gek genoeg. Moet er toch maar weer eens aan beginnen.

Sinds mijn computer het begaf heb ik eigenlijk geen goede docu's meer gedownload bedenk ik me nu. Zullen al zoveel dingen zijn die ik gemist heb. Snel maar weer eens aan beginnen. Louis Theroux heeft ook een aantal hele mooie afleveringen waarin hij geloof aan de kaak stelt.
  donderdag 8 januari 2009 @ 02:08:18 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64797882
Morgen kijken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')