quote:Becky Fischer: And while I'm on the subject, let me say something about Harry Potter. Warlocks are the enemies of God! And I don't care what kind of hero they are, they're an enemy of God and had it been in the Old Testament, Harry Potter would have been put to death!
Crowd: Amen!
Becky Fischer: You don't make heroes out of warlocks!
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:22 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb Jesus Camp ongeveer een jaar geleden een keer gedownload. Ik heb het toen na ongeveer 20 min. afgezet vanwege de geestelijk gestoorden die er in voorkomen. Een halfjaar later nog een keer geprobeerd maar toen heb ik 'm ook halverwege afgezet.
Normaal ben ik niet vies van anti-religie docu's, maar ik werd echt gewoon kwaad door deze zieke mensen.
en bijna altijd Amerikaans, en de hele wereld kijkt toe hoe dat volk "de wereldrangleider" is, vandaar die maffe fratsen die ze uithalen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Ik wordt eerlijk gezegd een beetje eng van al dit soort docu's de laatste tijd.
Zeker. Daarom vind ik het ook jammer dat ik 'm nooit heb kunnen afkijken. Misschien binnenkort maar weer eens proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Niek. het volgende:
Erg goede docu, zeker het bekijken waard.
Deze docu laat me ook des te meer nadenken over de situatie hier in Nederland. Zo weet ik van bepaalde gelovige scholen waar ze er behoorlijk strenge regels op nahouden. Ik kan me nog herinneren dat er een leerling van school zou zijn gestuurd, omdat een broer of zus een televisie zou hebben. De regels zijn dan ook niet mild.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:
geloof is om mensen dom te houden en onder hun macht. zonder een groep af en je kunt de raarste dingen verwachten, zeker als ze in een kleine gemeenschap leven waaar ze geen kant uitkunnen of helemaal uitgestoten worden, BV eerwraak, ook een opgelegde geloofskwestie.
In Nederland zie ik de zwarte kousen gemeenschap ook als extreem, ook uitstervend { hoop ik } De katholieken hebben zich vrijer gemaakt,
Zonder al die invloeden van buitenaf kan je zo'n kind natuurlijk alles wijsmaken wat je maar zou willen. Aan de andere kant; Als je ermee opgroeit weet je eigenlijk ook niet beter. Al slaat dat argument ook eigenlijk nergens op.quote:..,zoals dat leerlingen worden geacht iedere zondag tweemaal met hun ouders de kerk te bezoeken en dat moderne lectuur, televisie, popmuziek, disco en 'sportverdwazing' door leerlingen moeten worden gemeden.
Zeitgeist is wel de bekendste denk ik. Het eerste gedeelte gaat voornamelijk over (het niet bestaan van) religie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:38 schreef Karammel het volgende:
TS had het over andere anti-religie films/documentaires. Daar ben ik toch behoorlijk benieuwd naar. Heb je de titels toevallig?
Dit is al heel wat voor de komende tijd. Denk dat ik er zelf ook al een hoop heb gezien zonder er nu op te komen. Zeitgeist is een van de laatste docu's die ik heb gedownload. Al een behoorlijke tijd geleden. Ben nooit verder gekomen dan de eerste minuten gek genoeg. Moet er toch maar weer eens aan beginnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Zeitgeist is wel de bekendste denk ik. Het eerste gedeelte gaat voornamelijk over (het niet bestaan van) religie.
Constantine's Sword.
Een wat nieuwere is Religulous. Die is van een wat humoristischer kant bekeken, leuk en interessant om te zien.
Je hebt ook nog Bloodline, alleen bleek die volgens mij niet echt te zijn. Gaat over de zogenaamde ontdekking van het lijk van Maria in Frankrijk waarmee dus bewezen zou kunnen worden dat Jezus geen goddelijk figuur zou zijn en dus het Christendom zou tegenspreken. Wel interessant om te zien, maar neem het niet letterlijk.
Verder weet ik er op 't moment niet meer, misschien dat anderen er nog wat kunnen noemen.
Is/was ie op TV dan? Niet gezien iig maar heb hem op DVD en die al meerdere malen gekeken. Geweldige documentaire die een goed beeld weergeefd van de Evangelical Christians.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef -Willempie- het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0486358/
Wie kijkt er nog meer op dit moment?
Gisteren de helft maar meegekregen helaas. Maar het stuk wat ik heb gezien vond ik erg interessant en beangstigend... Wil hem zeker nog eens helemaal bekijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef -Willempie- het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0486358/
Wie kijkt er nog meer op dit moment?
Skydiven zonder parachute, ofzo. Schijnt echt een kick te geven.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef Stefan het volgende:
Dat dikke wijf moet echt een andere hobby zoeken.
Ik heb dit eerder gezien, dit jongetje is totaal fanaat en gehersenspoeld en dat heeft dat mens heel goed door, ze gebruikt hem.quote:
Doen bijna alle ouders.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef themole het volgende:
WTF
Zit ze haar politiek voorkeur nou in die jongen te stampen.
Niet zo expliciet, dit is hersenspoelen. Ja ook ik heb dingen van mijn ouders overgenomen, maar veel minder sterk dan die jongen gaat doen op deze manier.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef themole het volgende:
En ik maar denken dat het niet erger kon.
Kun je zonder veel problemen overoverovergrootouder worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, laten we allemaal op ons 16e een kind krijgen.Jeej.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Kun je zonder veel problemen overoverovergrootouder worden.
Tsja het is dit of een New Kids type wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:32 schreef Specularium het volgende:
Dit jochie met die vieze slierten gaat me een teringfiguur worden.
Hij is het nu al.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Specularium het volgende:
Alsof zij iets moet zeggen over de Mac en de drivethru.
.
GMTA HAHAHAquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Specularium het volgende:
.
Verbaast me dat ze nog niet is overleden aan een hartaanval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Specularium het volgende:
.
Komt door de spirit of the lord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:37 schreef themole het volgende:
[..]
Verbaast me dat ze nog niet is overleden aan een hartaanval.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef themole het volgende:
Dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ieh deze vent is eng, ik zie hem nog wel een paar kindjes plezieren.
Daarom is hij ook zo tegen abortus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat schijnt niet geheel ongewoon te zijn op die biblecamps.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Inderdaad zegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zo tegen abortus.
In de naam van God?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er nooit een mogen ontvangen in m'n brievenbus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh dit vind ik nog wel een van de ergste dingen van gelovigen.
Idd, de paus is lekker progressief in verhouding tot dit uitschot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zelfs de paus is moderner dan deze gekken.
Dit zijn ongeveer van die Tea Party idioten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zelfs de paus is moderner dan deze gekken.
Ik dacht dat het onmogelijk was, maar die ouwe gek kan toch nog ietsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, de paus is lekker progressief in verhouding tot dit uitschot.
Nee dit zijn George Bush aanbidders.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn ongeveer van die Tea Party idioten.
FTFYquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn ongeveer van die Tea Party idioten.
Westboro Baptist zijn trolls. Deze menen het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:46 schreef falling_away het volgende:
Dit is bijna even erg als die westboro baptist church maar dan veel groter
Omdat ie homo is wss dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hee, dat is die homohaatprediker die zelf homo bleek te zijn.
Mooi praatje houden over dat het huwelijk het mooiste en heiligste instituut is en dat je er moeite voor moet doen.quote:
De ultieme vorm van de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hee, dat is die homohaatprediker die zelf homo bleek te zijn.
Vooral op dat wit van het witte huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:56 schreef Specularium het volgende:
Hoe kun je nu met bloed iets wegwassen?
Geeft een behoorlijke zooi.
Daar is de quote weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef themole het volgende:
Beschrijft de hele documentaire.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Kleine meisje is net een vliegtuigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:58 schreef themole het volgende:
[..]
Beschrijft de hele documentaire.
Toekomstig KKK leider. Let maar op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:51 schreef Caland het volgende:
Dat kind met die staart wekt agressie bij me op.
Eerder een toekomstige haatprediker die op z'n elfde al misbruikt werd en daarom zo fucked up wordt dat hij het zelf ook gaat doen als prediker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toekomstig KKK leider. Let maar op.
Nee, het gaat alleen maar over het chistendom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:02 schreef Caland het volgende:
Nee hoor. Er zit geen politieke tint aan
Daar komen te veel negers, ze gaat liever naar de mac.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:05 schreef Specularium het volgende:
Dat KFC bord in beeld precies op de goeie timing.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:05 schreef Specularium het volgende:
Dat KFC bord in beeld precies op de goeie timing.
Levi @Facebook anno 2011:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:32 schreef Specularium het volgende:
Dit jochie met die vieze slierten gaat me een teringfiguur worden.
Hij is het nu al.
Die Levi is nog even gehersenspoeld en delusioneel als in de documentaire. Zie vorige post, hij denkt een missie te hebben op Facebook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Anno2012 het volgende:
Een echte sekte, hopelijk komen de kinderen nog bij normaal denken als ze 18 jaar zijn. Al denk ik dat ze dan al zoveel gebrainwashed zijn dat ze er niet meer vanaf komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |