Wát een zuunig mondje trek ik daar toch weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
Bluezz, je hebt zelfs nog met 'm gepraat!!
Kan mij ook voorstellen dat ze dat nu niet meer zo leuk vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Vind MoBlo dat wel leuk, denken jullie, met zo'n oude foto zo pontificaal in een topic?
Misschien wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er misschien niet op zit te wachten.
als ze het niet goed vind zal een modje het snel verwijderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPhoto.
Vind MoBlo dat wel leuk, denken jullie, met zo'n oude foto zo pontificaal in een topic?
Misschien wel hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat ze er misschien niet op zit te wachten.
Ja goed!quote:
Mijne ook....quote:
Vier uurquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja goed!![]()
Vier uur vergaderd. We zijn weer begonnen.![]()
Jij al weer helemaal in het normalemensenritme?
Trusteh.quote:
Was jij nou ook op de 5 jaars meet en zo ja, ben jij dit?quote:
Daag Isaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nachtploeg aanwezig voor wie vannacht niet kan slapen
Ik wil graag van je horen wat je er van vond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, de tv geeft een hoge pieptoon. Akelig. Wil straks Jesus Camp op Nederland 2 kijken.
Daar waar je nooit zoekt....quote:
Ja, dat had ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Co-assistenten willen betaald gaan worden. Goed initiatief.
In deze docu is ie niet zo schattigquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jesus, da's toch die blonde man met blauwe ogen uit mijn geïllustreerde Kinderbijbel?
Das die kerel aan een kruis aan de muur van restaurants met een burka over z'n kopquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jesus, da's toch die blonde man met blauwe ogen uit mijn geïllustreerde Kinderbijbel?
Hey MeMoquote:
En de arm van haar andere kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
HAHAHA!!!
"Is there anyone here who believes God can do everything?"
* moeder pakt arm van kind en doet het omhoog![]()
![]()
Ik denk dat je er ook maar om moet lachen, maar bij mij kriebelen er direkt moordneigingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
HAHAHA!!!
"Is there anyone here who believes God can do everything?"
* moeder pakt arm van kind en doet het omhoog![]()
![]()
* doet theedoek over Bloes heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook maar om moet lachen, maar bij mij kriebelen er direkt moordneigingen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Met MeMo gaat het goed hoor en de uitvaart was mooi hoor steer.
mja oma zei ook dat ie steeds maar door bleef vechten voor haar en de kinderen, en het kan best een rol gespeeld hebben dat hij niet meer thuis was, het was geen eigen meer, en oma heetf toen ook gezegd dat hij niet om haar en de kinderen moest denken maar aan zichzelf, en toen heeft hij zich wss overgegeven en rustig neergelegd, en toen is hij overleden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wat was dat uiteindelijk snel bergafwaarts gegaan op het eind.
Nou, als het stand up comedy was dan was het grappig. Maar dit is serieus, golfer. Die kinderen worden enorm geindoctrineerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
B. zit zich nu voor de TV op te winden.
Ik kan er alleen maar om lachen, om dit soort types.
Zo is het bij mijn opa destijds ook ongeveer gebeurd. Als de wil er niet meer is, of als de gelatenheid toeslaat, dan kan dat vrij snel gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja oma zei ook dat ie steeds maar door bleef vechten voor haar en de kinderen, en het kan best een rol gespeeld hebben dat hij niet meer thuis was, het was geen eigen meer, en oma heetf toen ook gezegd dat hij niet om haar en de kinderen moest denken maar aan zichzelf, en toen heeft hij zich wss overgegeven en rustig neergelegd, en toen is hij overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |