abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:09:54 #151
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64826594
Vreselijk... Ik ben zelf moeder en ik kan me (goddank) niet voorstellen door wat voor hel die ouders gaan... En welke nationaliteit zo'n kind heeft boeit totaal niet. Het gros betreft gewone gezinnen die helaas op een verkeerd stukje aarde wonen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:15:34 #152
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_64826824
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef samara het volgende:
Tering wat een mongolen hier op het forum die zeggen dat de foto´s niet schokkend zijn.

Of het nou palestijnse kinderen uit gaza zijn of een kind met een andere nationaliteit dat sterft in een oorlog. Elk kind dat sterft in een oorlog is een kind teveel. Die burgers arme kinderen hebben er niet voor gekozen om in zo ´n hel terecht te komen.
maar niet iedereen ervaart het als schokkend

ik niet in ieder geval. in een oorlog vallen doden ja. ook 'onschuldigen'. dat is altijd zo en zal ook altijd zo blijven.
en de een kan een foto van een dode niet onder ogen zien en anderen wel.

dus dat ik een mongool ben (omdat ik die foto's niet schokkend vind), ben ik niet met je eens

en dat de burgers er niet voor hebben gekozen om in zo'n hel terecht te komen is in mijn ogen ook niet helemaal waar. Diegene die voor hamas heeft gestemd, heeft gestemd voor oorlog.

met je edit

maar wat wil je er aan doen dan? Israël stopt echt niet zomaar met de oorlog, net zoals hamas. Ga je alle kindjes uit israël, libanon, palestina en de gaza strook halen?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_64827349
Ik (en de meeste westerlingen) lig niet meer echt wakker van dit soort foto's. Joden die arabieren uitmoorden en vice versa, what's the problem. Decennia ellende. Paar kernbommen dumpen, klaar is Kees!

Ik zal het typwerk voor de moderator besparen:
---edit---doe eens normaal!!!---
pi_64827530
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

en dat de burgers er niet voor hebben gekozen om in zo'n hel terecht te komen is in mijn ogen ook niet helemaal waar. Diegene die voor hamas heeft gestemd, heeft gestemd voor oorlog.
jij denkt dat alle palestijnen voor hamas hebben gestemd?
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:52:53 #155
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_64828694
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Mindstate het volgende:

[..]

jij denkt dat alle palestijnen voor hamas hebben gestemd?
nee maar wel een meerderheid en dat geeft in zekere zin wel een signaal af
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:52:53 #156
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64828695
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef detulp050 het volgende:
Israël is een land dat niets geleerd heeft van geschiedenis, geen respect heeft en eigenlijk internationaal gestraft zou moeten worden. Israël is gewoon een bezetter, niets meer, niets minder.

Hamas ziet zichzelf als verzet. Het is echter de vraag of je het zo zou kunnen noemen. De situatie is zo complex, dat een gewoon 'verzet' niet te vergelijken is met de Hamas. Maar elk slachtoffer aan Israelische kant wordt gewraakt met tientallen burgerdoden aan Palestijnse zijde en 'misschien' een hamasstrijder. Dat klopt gewoon niet. Ik ben absoluut niet pro-Hamas, maar draag het Palestijnse volk een warm hart toe. Het Palestijnse volk heeft minstens zo geleden als het Joodse volk, maar dan op kleinere schaal.
Amen!

En die foto's
Verschrikkelijk, écht verschrikkelijk
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64828987
Wo2, Vietnam, Bonsie-serviers, Argentijn, Afrika en Irak..

Daar is er ook veel levens verloren.
Toch valt er niet aan dit landen te vergelijken.

Want Isreal en Palestijnen zitten nu 40 jaar elkaar overhoop.
Het is allemaal ruim 40 jaar geleden begonnen, Beide generaties zijn met haat opgeroeid, en zullen op elke middel uitvoeren zodra het kan.
Hoewel Isreal begint moe van zulke gedoe en maar het niet willen lukken.

Ten tweede de media van tegenwoordig is gewoon vaker negatief. Als er iets te valt, gaan ze maar doorgaan (uitmelken).
We kunnen alleen achter de waarheid door met eigen ogen daar zijn.

Ten derde
Beide landen zijn gewoon fout bezig. Maar op dit moment is gewoon erg moeilijk.
Eigenlijk moeten er een VN macht daar zijn, Alleen willen en kan er niemand er wat eenheid missen
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_64829862
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eigenlijk moeten er een VN macht daar zijn, Alleen willen en kan er niemand er wat eenheid missen
Kan je lang op wachten, daar de USA nogal close zijn met de Israeli's...
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:17:10 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64830169
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar staan precies de schokkende foto´s?
Wat voor een meelijwekkende Vinexjood ben jij eigenlijk? En wanneer zien we je terug aan het front? Met afgeblaft hoofd bedoel ik dan hè, in een aandoenlijk plasje bloed?
Neem me niet kwalijk hoor, dat ik je ontrief, maar mocht ik je in laatstgenoemde pose ergens op het net tegenkomen, dan zal ik met veel genoegen mijn schouders over je ophalen. En in een goede bui misschien een bloemetje naar je moeder sturen -- jeweetwel, die pruikdragende trol die jou ooit heeft gebaard.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_64830228
opgeruimd staat netjes
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_64831563
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef gers het volgende:
opgeruimd staat netjes
wat bedoel je hiermee dan? toch niet wat ik denk
pi_64832712
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef samara het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee dan? toch niet wat ik denk
Dat israel het recht heeft zichzelf te verdedigen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_64833675
Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten dat daar mensen doodgaan, alsof het nu in een keer nieuws is. Hoe lang maken ze elkaar daar het leven al zuur? Hoeveel slachtoffers zijn er al gevallen?
Ja, nu valt er aan één kant flink wat doden... als je een grote hond lang genoeg tart dan is de kans groot dat ie bijt.
Er zijn kinderen bij betrokken, dat maakt het gevoelswaardig interessant voor de pers, want dan is het wel erg. Voor mijn part, ze gaan hun gang maar. Het is niks nieuws, niet voor de joden en niet voor de palastijnen, ze weten al jaren waar ze mee bezig zijn, ook de mensen die daar wonen. Fuck it, laat ze het nu maar eens een keer uitvechten.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 03:32:19 #164
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64838395
The Other Side of the Story!

We have heard the Palestinian side of the story, as you can see from the images below

Now, let's see the other side of the story, shall we?

The carnage, the destruction, the annihilation, the pain, and the horror caused by qassam rockets
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 03:34:50 #165
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_64838404
Tja, oorlog is een smerige zaak! Ik vind de foto's overig niet schokkend trouwens, dat is wat je ervan krijgt als je naar de wapens grijpt! Twee partijen knokken en de burgers zitten er tussen, zo werkt het nou eenmaal.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:57:41 #166
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_64857739
Och, het leven gaat verder he..
Nou ja, niet voor een aantal kids daar, maar voor ons dan.

-kusjes-
Je weet..
pi_64858609
Jezus Christus. Dit is echt, gewoon niet menselijk.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_64858699
Tja tuurlijk is het erg maar het is niets nieuws en schokkend is het ook echt niet tenzij je altijd met oogkleppen op leeft. Als ze in de prehistorie foto's konden maken had je ook zulke dingen kunnen zien. Die shit gebeurd gewoon en in het geval van Israel en Palestina al jaren. Allemaal om die idiote religies, de wereld zou een stuk beter af zijn als mensen eens stoppen met het geloven van al die sprookjes.
pi_64859265
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:32 schreef NorthernStar het volgende:

We have heard the Palestinian side of the story, as you can see from the images below

The carnage, the destruction, the annihilation, the pain, and the horror caused by qassam rockets
Uit die foto's blijkt alleen dat Israel veel sterkere wapens heeft dan Hamas, maar dat wisten we allemaal. De intentie om elkaar te vermoorden is er aan beide kanten. Dus impliceren dat Hamas onschuldig, of in ieder geval minder schuldig, is lijkt me onjuist.
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 17:48:02 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64859404
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:32 schreef NorthernStar het volgende:

Dat laat gewoon zien hoe lomp Hamas is. Ze zijn een met spelden prikkende dwerg die een reus uitdaagt die een moker heeft.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64862587
Dit is de ergste in 60 jaar tijd.

Hoop dat Israel keihard gestraft wordt voor hun massamoorden.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64862885
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Meki het volgende:
Dit is de ergste in 60 jaar tijd.

Hoop dat Israel keihard gestraft wordt voor hun massamoorden.
Ach ik hoop dat jij keihard bestraft wordt voor je ongenuanceerde haatzaaierij. Beetje meer objectiviteit zou een hoop schelen.
pi_64862959
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:30 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Ach ik hoop dat jij keihard bestraft wordt voor je ongenuanceerde haatzaaierij. Beetje meer objectiviteit zou een hoop schelen.

Beetje erom heen lullen
pi_64863435
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Beetje erom heen lullen
waarom heen? Dat ik aangeef dat je nogal eenzijdig en voorspelbaar bent?
pi_64863560
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

waarom heen? Dat ik aangeef dat je nogal eenzijdig en voorspelbaar bent?
Hoezo eenzijdig, Israel is de agressor
Israel vermoordt 800 Palestijnen waaronder 250 kinderen.

Ik heb liever eenzijdig voor de Palestijnse volk dan bloed aan me handen hebben en Israel stuenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')