abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64866609
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De terroristische infrastructuur in Gaza wordt vernietigd
Jah dat kunnen we allemaal zien 850 doden waarvan 250 kinderen en 3500 gewonden waarvan de helft vrouwen en kinderen en baby's

schaam je diep voor deze nutteloze opmerking
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:12:55 #202
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64866611
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Wikipedia die herschreven kan worden
Dat artikel is niet herschreven sinds het begin van dit conflict.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:13:41 #203
46149 __Saviour__
pi_64866641
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah dat kunnen we allemaal zien 850 doden waarvan 250 kinderen en 3500 gewonden waarvan de helft vrouwen en kinderen en baby's

Komt door de laffe structuur van Hamas. Burgers als schild gebruiken en openbare locaties gebruiken voor wapenopslag.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64866646
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Veel succes dan maar! Gaat je niet lukken.

Overigens ben ik van mening dat Hamas van mij uitgeschakeld mag worden. Wel erg jammer dat er veel burgers de dupe zijn!
Hamas kan niet uitgeschakeld worden omdat ze hun eigen land en volk verdedigen.
pi_64866675
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Komt door de laffe structuur van Hamas. Burgers als schild gebruiken en openbare locaties gebruiken voor wapenopslag.
Wie kan dat tegen je hebben gezegd
CIDI of Israelische ambassades ? wie van de twee
pi_64866682
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat artikel is niet herschreven sinds het begin van dit conflict.
Van te voren wel.
pi_64866720
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Waar zijn je ogen ?
Wordt Israel of Gaza nu vernietigd
Ik ben niet blind, en het is verschikkelijk wat er in gaza gebeurt.

Maar het verloop van de gevechten zegt NIETS over de intenties. Hamas schiet dagelijks raketten af, waarbij onschuldige slachtoffers vallen. Dat kun je als regering niet onbeantwoord laten. En dat dat antwoord veel krachtiger is dan die muggenscheten van Hamas hadden ze op hun vingers aan kunnen voelen. In een oorlog ga je voor de winst. Niet voor de sportiviteitsprijs.
pi_64866734
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind de angst in de ogen van die kleine kinderen op de beelden op tv en op diverse foto's nog het ergst om te zien! Die foto's liegen niet!

Mooie quote van een Israëlie:

The war will stop when Hamas love their children as much as we love our children.

Of zoiets.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 21:17:15 ]
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:17:38 #209
46149 __Saviour__
pi_64866775
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Meki het volgende:
Van te voren wel.
Als het zeer onjuiste informatie bevat, zou dat inmiddels al lang hersteld zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64866782
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Israël vecht nu voor vrede. Hamas wilde oorlog, hamas kreeg oorlog. Moeten ze achteraf niet gaan lopen janken.
Denk je serieus dat ze vechten voor de vrede? Hoe kan je van de Palestijnen verwachten dat ze vrede willen na alle misdaden van Israel?

Ooit zal Israel gestraft worden voor hun daden. Ze roepen het ook zelf over zich heen.
pi_64866816
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Als die pagina niet klopt, kom dan eens met een betrouwbaardere bron die wel correct is?

Liefst meerdere...?
pi_64866885
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik ben niet blind, en het is verschikkelijk wat er in gaza gebeurt.

Maar het verloop van de gevechten zegt NIETS over de intenties. Hamas schiet dagelijks raketten af, waarbij onschuldige slachtoffers vallen. Dat kun je als regering niet onbeantwoord laten. En dat dat antwoord veel krachtiger is dan die muggenscheten van Hamas hadden ze op hun vingers aan kunnen voelen. In een oorlog ga je voor de winst. Niet voor de sportiviteitsprijs.
Ik zal je helpen

Omdat de Amerikaanse media helemaal gefocust waren op de uitslag van de presidentsverkiezingen, misten ze een belangrijke Israëlische aanval op Hamas. Precies die aanval betekende volgens veel Palestijnen het effectieve einde van het bestand tussen de twee partijen. … “Hoewel geen van beide zijden de wapenstilstand 100 procent respecteerde, was de Israëlische aanval veruit de grootste schending”, zegt Stephen Zunes, een deskundige van het conflict aan de Universiteit van San Francisco. “Het was een enorme, enorme provocatie en die me nu lijkt bedoeld om Hamas ertoe te brengen de wapenstilstand te verbreken.”

December 2007 citeert Haaretz Sami Michael die verklaarde: ‘het racisme in de Israëlische samenleving bereikt nieuwe hoogtepunten, dat de vrijheid van meningsuiting en de privacy schendt.’ Deze president van de Associatie voor Burger Rechten in Israël (ABRI) verklaarde dit tijdens de presentatie van hun jaarlijks rapport. Geconstateerd werd dat het aantal racistische voorvallen tegen Palestijnen met 26 procent was toegenomen en dat ‘twee keer zoveel joden verklaren een haatgevoel tegenover Arabieren te koesteren. “Wij zijn een samenleving onder een democratisch regime waarvan de instituten worden ondermijnd,” aldus Michael.’

Juni 2007 meldde het Israëlische Democratie Instituut dat ‘slechts de helft’ van de joodse Israëli’s ‘van mening is dat joden en Arabieren volledig dezelfde rechten moeten hebben. Onder de joodse geënquêteerden steunde 55 procent de gedachte dat de staat Arabische emigratie uit Israël moet bevorderen en 78 procent zijn tegen de deelname van Arabische politieke partijen aan de regering. Volgens een studie van de Universiteit van Haifa vindt 74 procent van de joodse jeugd dat Arabieren ‘‘vies’’ zijn. ABRI stelt dat wetsontwerpen die in de Knesset worden ingediend bijdragen aan de délegitimering van de Arabische ingezetenen van het land, zoals wetsvoorstellen om het stemrecht… te verbinden aan de militaire dienstplicht… Het gaat ook om wetsontwerpen waarbij ministers en parlementsleden verplicht worden om een eed van trouw af te leggen aan een joodse staat… “Arabische burgers worden regelmatig slachtoffer van spot op vliegvelden,” aldus het rapport. Het stelt vast dat Arabische ingezetenen onderworpen worden aan “raciale karakterschetsen” die hen classificeren als een veiligheidsgevaar. De regering bedreigt ook de vrijheid van meningsuiting van Arabische journalisten door met de zweep van economische boycot te zwaaien en door het publiceren van regeringsaankondigingen in kranten die haar politiek bekritiseren, te stoppen.

Een week lang heeft de pro-Israël media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Israël - en de Israëlische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Israël een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.

Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Israël afgevuurd." Geen woord over de Israëlische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.

Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.

De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.

Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:21:25 #213
46149 __Saviour__
pi_64866898
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Gewas het volgende:
Denk je serieus dat ze vechten voor de vrede? Hoe kan je van de Palestijnen verwachten dat ze vrede willen na alle misdaden van Israel?

Ooit zal Israel gestraft worden voor hun daden. Ze roepen het ook zelf over zich heen.
Israël valt nu aan om de dagelijkse raketbeschietingen een halt toe te roepen. Vuur met vuur bestrijden, Hamas begrijpt enkel de taal van geweld. De Israëlische regering voert nu haar belangrijkste taak uit: zorgen voor de veiligheid van haar burgers. Geen enkel land zou aanhoudende beschietingen zo lang getolereerd hebben als Israël, voordat het overging tot de tegenaanval.
En hoe zie je je in dat Israël gestraft wordt? Militair zijn ze superieur, ze zijn al eens in oorlog geweest met alle buurlanden tegelijk en wonnen dat. En mocht het echt escaleren, dan komt de VS even met een paar vliegdekschepen eraan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64867000

Gaza in beeld

The video uses images captured by various courageous photographers on the ground in Gaza, and is accompanied by the haunting sounds of Sada (Echo), composed and played on the oud by Ahmad Al-Khatib.
pi_64867121
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Ten eerste, alle bronnen die jij aangeeft zijn goed en die andere aangeven die niet in je straatje passen zijn onbetrouwbaar.... Dat bedoel ik met communiceren, dat heeft dus geen enkel zin, daarmee verlies je dus ook al je credibiliteit ten aanzien van je mening die je maar blijft spammen.

Ten tweede, dit manifest is van Hamas, er zijn andere bronnen. Het feit dat je dit niet wilt geloven betekend dus eigenlijk dat je mening op onvolledige informatie is gebaseerd. Met andere woorden, je mening is ongefundeerd.
pi_64867176
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Ten eerste, alle bronnen die jij aangeeft zijn goed en die andere aangeven die niet in je straatje passen zijn onbetrouwbaar.... Dat bedoel ik met communiceren, dat heeft dus geen enkel zin, daarmee verlies je dus ook al je credibiliteit ten aanzien van je mening die je maar blijft spammen.

Ten tweede, dit manifest is van Hamas, er zijn andere bronnen. Het feit dat je dit niet wilt geloven betekend dus eigenlijk dat je mening op onvolledige informatie is gebaseerd. Met andere woorden, je mening is ongefundeerd.

Dit zegt enkel genoeg.

en verder weet ik wat Israel allemaal uitvoert in Gaza, ze willen geen vrede, ze willen enkel kwaad en oorlog.
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:30:49 #217
46149 __Saviour__
pi_64867218
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Meki het volgende:

Dit zegt enkel genoeg.

en verder weet ik wat Israel allemaal uitvoert in Gaza, ze willen geen vrede, ze willen enkel kwaad en oorlog.
Je kunt ook inhoudelijk en zinnig reageren in plaats van enkel weer het zoveelste propagandafilmpje te posten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64867295
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je kunt ook inhoudelijk en zinnig reageren in plaats van enkel weer het zoveelste propagandafilmpje te posten.
Ik ga niet eens de moeite doen voor mensen die alsnog achter Israel scharen vanwege hun idool.
Het zijn video's die jou laten kan zien hoe de Palestijnen leven in een kamp in Gaza
pi_64867405
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zal je helpen

[lang verhaal]
En wat is hiervan dan de bron? Ik wed om een kratje bier dat we die net zo goed kunnen wegschuiven als onbetrouwbaar.

Maar ik heb nergens gezegd dat de Israëliers lieverdjes zijn. Ik wil alleen zeggen dat het geweld van beide kanten komt. Dat Israel de hardste klappen kan uitdelen is geen excuus voor het geweld van Gaza.
Wie de goeie en de kwaden zijn wordt over het algemeen pas na afloop van een conflict bepaald. En zo zal het hier ook wel weer gaan.
pi_64867529
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

En wat is hiervan dan de bron? Ik wed om een kratje bier dat we die net zo goed kunnen wegschuiven als onbetrouwbaar.

Maar ik heb nergens gezegd dat de Israëliers lieverdjes zijn. Ik wil alleen zeggen dat het geweld van beide kanten komt. Dat Israel de hardste klappen kan uitdelen is geen excuus voor het geweld van Gaza.
Wie de goeie en de kwaden zijn wordt over het algemeen pas na afloop van een conflict bepaald. En zo zal het hier ook wel weer gaan.
Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede is het absoluut betrouwbaar.

http://empire.blogsome.com/2008/12/27/
Noem het maar onbetrouwbaar of propogandisch, het is de realiteit en de waarheid die je niet mag ontkennen of wegschuiven.
  Boks-Chick vrijdag 9 januari 2009 @ 21:39:07 #221
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64867547
Meki, hou je het een beetje luchtig hier? Het is hier GC en niet POL of NWS. Hier verlopen discussies alsof we aan de bar van de kroeg zitten. Ja ok, tikkie serieuzer natuurlijk, maar we houden elkaar hier gewoon in elkaars waarde en proberen in GC zeker niet een ander zijn of haar mening op te dringen

Dat laatste is iets wat jij nu wel doet. Als dat je intentie blijft, graag je grieven mee terug nemen naar NWS, maar hier de discussie relativerend houden. Dank je wel.
lolwut
pi_64867641
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga niet eens de moeite doen voor mensen die alsnog achter Israel scharen vanwege hun idool.
Het zijn video's die jou laten kan zien hoe de Palestijnen leven in een kamp in Gaza
Ik schaar me niet achter Israel, ik zie alleen een hoop complexiteit in dit conflict. Je bent gewoon niet in staat om inhoudelijk hier op in te gaan en ondertussen wel je totaal inhoudsloze mening spammen. Het erge van figuren zoals jij is dat mijn mening over Palestijnen/Moslims negatief beïnvloed wordt. Je komt namelijk overeen met het beeld dat de Israëlische propaganda probeert te schetsen van wat hun zien als de tegenstander. Als je nou nog met een inhoudelijke onderbouwing kwam zou dat voor mij voldoende zijn voor nog meer twijfels dan ik nu al heb. Maar het hele feit dat je niet eens weet wat Hamas inhoud is bizar.
pi_64867784
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede is het absoluut betrouwbaar.

Noem het maar onbetrouwbaar of propogandisch, het is de realiteit en de waarheid die je niet mag ontkennen of wegschuiven.
Een site die zich 'De pro-israël lobby' noemt, is per definitie eenzijdig en dus onbetrouwbaar ja. Een pro-gaza lobby zal de feiten ongetwijfeld in een heel ander perspectief zetten.
Maar dit is niet wat jij gecopy-paste hebt.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:21:25 #224
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64869331
Het is natuurlijk onnoemelijk triest dat dergelijke dingen gebeuren maar in een overbevolkt gebied waar men per gezin een grote hoeveelheid kinderen* maakt * is het logisch dat er zoveel kinderen het slachtoffer worden. Er zijn gewoon vreselijk veel kinderen.
En als je dan niet de stad uittrekt en een plaats opzoekt die idg niet zo gebombaardeerd word dan zijn die kleintjes het slachtoffer.
Onbegrijpelijk dat je dan een gewapend conflict uitlokt......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64869347
HOEZO LAFFE HAMMAS HET ZIJN SOORT SOLDATEN EN HOEZO ZOUDEN ZE OPHOUDEN MET RAKKETTEN AFTEVUREN ALS ISRAËL DOOR BLIJFT SCHIETEN......ISRAËL MOET EERST STOPPEN DAN HAMMAS EN WAAR MOETEN ZE HEEN DE ZEE IN? EN HOEZO EXPRES MOSKEEEN DIE ZIJN JUIST HEILIG.... EN __SAVIOUR__ JE MOET JE BEK FF HOUDEN WANT JE PRAAT VEEL MAAR WEET NIKS..
pi_64869631
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
HOEZO LAFFE HAMMAS HET ZIJN SOORT SOLDATEN EN HOEZO ZOUDEN ZE OPHOUDEN MET RAKKETTEN AFTEVUREN ALS ISRAËL DOOR BLIJFT SCHIETEN......ISRAËL MOET EERST STOPPEN DAN HAMMAS EN WAAR MOETEN ZE HEEN DE ZEE IN? EN HOEZO EXPRES MOSKEEEN DIE ZIJN JUIST HEILIG.... EN __SAVIOUR__ JE MOET JE BEK FF HOUDEN WANT JE PRAAT VEEL MAAR WEET NIKS..
pi_64869722
Een van de foto's staat er twee keer in.

En ja, het is verschrikkelijk enzo, maar dat wisten we al.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_64869752
quote:
Die wil ik ook even quoten.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_64869777
quote:
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_64869800
quote:
geregisteerd op vrijdag 9 januari 2009 @ 22:13
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 22:34:54 #231
46149 __Saviour__
pi_64869839
quote:
En je zei dat je geen klonen had Meki
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64869852
quote:
Volgens mij ben je vergeten je caps-lock uit te zetten.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_64869874
quote:
Ik mag hopen dat je een jaartje of 14 bent, anders komt dit namelijk zeer triest over
X
X
X
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:37:28 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64872209
quote:
Kun je iets harder praten? Ik versta je niet.

Verder:
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Boks-Chick vrijdag 9 januari 2009 @ 23:42:38 #235
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64872399
quote:
Wie of wat brult mij hier nou weer wakker dan....

Het is hier een rustig topique ja! Je haalt me uit mijn modrust. Doe je capslock uit en discussier normaal mee, en het kan nog wat worden

Alvast bedankt voor je medewerking
lolwut
pi_64886443
-weg. Doe normaal.-

[ Bericht 77% gewijzigd door BrandX op 10-01-2009 15:34:40 ]
pi_64894553
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat Hamas rechtvaardig, betrouwbaar en voor vrede is. Right, ik ben absoluut niet pro-Israel, maar als jij met droge ogen durft te beweren dat Hamas voor vrede is, dan ben je je gewoon een dom Allahneukertje die ze alles wijs kunnen maken.
Wat dom zeg.
quote:
Natuurlijk, alles wat jij quote is waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 11-01-2009 22:54:02 ]
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:43:05 #238
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_64895000
Het probleem is overigens wel kleiner geworden.
Op de west bank is het gewoon rustig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:55:27 #239
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64895463
Mensen die discussiëren dmv. youtube filmpjes
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:23:48 #240
239053 trifko
One Minute!
pi_64901856
quote:
Moskeeen heilig? en daarom schiet Hamas vanuit moskeeen, en gebruiken ze het als opslagplaats voor hun wapens.. Hamas ontheiligt de moskeeen zelf, dus wat kom je praten met je grote bek..

HAMMAS met 2M
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64908911
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede hamas is het absoluut betrouwbaar.

pi_64912925
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Valt wel mee, dat schokkend.
Klopt. Een film van Steven Seagal, dát is pas schokkend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 15:43:26 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_64916179
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef detulp050 het volgende:
Israël is een land dat niets geleerd heeft van geschiedenis, geen respect heeft en eigenlijk internationaal gestraft zou moeten worden. Israël is gewoon een bezetter, niets meer, niets minder.

Hamas ziet zichzelf als verzet. Het is echter de vraag of je het zo zou kunnen noemen. De situatie is zo complex, dat een gewoon 'verzet' niet te vergelijken is met de Hamas. Maar elk slachtoffer aan Israelische kant wordt gewraakt met tientallen burgerdoden aan Palestijnse zijde en 'misschien' een hamasstrijder. Dat klopt gewoon niet. Ik ben absoluut niet pro-Hamas, maar draag het Palestijnse volk een warm hart toe. Het Palestijnse volk heeft minstens zo geleden als het Joodse volk, maar dan op kleinere schaal.
Ondanks het feit dat er aan de ene zijde meer (burgelijke) slachtoffers vallen zijn ze natuurlijk allebei net zo fout.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 11 januari 2009 @ 15:46:42 #244
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_64916297
Wat is nou weer het nut van het plaatsen van deze foto's, idioot.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:12:06 #245
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64917266
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef aaipod het volgende:
Wat is nou weer het nut van het plaatsen van deze foto's, idioot.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64917953
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Valt wel mee, dat schokkend.
-weg, doe normaal -

[ Bericht 4% gewijzigd door BrandX op 11-01-2009 16:32:27 ]
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
pi_64917997
oja
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
  zondag 11 januari 2009 @ 16:55:30 #248
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_64918906
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

In CAPS schrijven doet me altijd heel veel denken aan het kind die met chocopasta om de mond "IK HEB HET NIET GEDAAN, ECHT NIET!" blijft schreeuwen...
  zondag 11 januari 2009 @ 17:01:35 #249
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_64919137
Het lijkt voor mij sowieso te veel op godsdienstwaanzin dan wat anders. Laat die Joden en Moslims het maar lekker uitzoeken. Lekker zinvol allemaal.
pi_64922052

A Star of David is scrawled in drying blood on the floor in damaged house that was bombed by Israeli military yesterday near a UN-run school building on Janaury 7, 2009 in Jabalia, northern Gaza. An Israeli attack killed at least 42 people who had sought shelter in the UN-run building after they fled their homes at the Jabalia refugee camp. The United Nations has denied Israeli army allegations that militants were inside the school compound.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')