Als die pagina niet klopt, kom dan eens met een betrouwbaardere bron die wel correct is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wikipedia die herschreven kan worden
Ik zal je helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben niet blind, en het is verschikkelijk wat er in gaza gebeurt.
Maar het verloop van de gevechten zegt NIETS over de intenties. Hamas schiet dagelijks raketten af, waarbij onschuldige slachtoffers vallen. Dat kun je als regering niet onbeantwoord laten. En dat dat antwoord veel krachtiger is dan die muggenscheten van Hamas hadden ze op hun vingers aan kunnen voelen. In een oorlog ga je voor de winst. Niet voor de sportiviteitsprijs.
Israël valt nu aan om de dagelijkse raketbeschietingen een halt toe te roepen. Vuur met vuur bestrijden, Hamas begrijpt enkel de taal van geweld. De Israëlische regering voert nu haar belangrijkste taak uit: zorgen voor de veiligheid van haar burgers. Geen enkel land zou aanhoudende beschietingen zo lang getolereerd hebben als Israël, voordat het overging tot de tegenaanval.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Gewas het volgende:
Denk je serieus dat ze vechten voor de vrede?Hoe kan je van de Palestijnen verwachten dat ze vrede willen na alle misdaden van Israel?
Ooit zal Israel gestraft worden voor hun daden. Ze roepen het ook zelf over zich heen.
Ten eerste, alle bronnen die jij aangeeft zijn goed en die andere aangeven die niet in je straatje passen zijn onbetrouwbaar.... Dat bedoel ik met communiceren, dat heeft dus geen enkel zin, daarmee verlies je dus ook al je credibiliteit ten aanzien van je mening die je maar blijft spammen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Ten eerste, alle bronnen die jij aangeeft zijn goed en die andere aangeven die niet in je straatje passen zijn onbetrouwbaar.... Dat bedoel ik met communiceren, dat heeft dus geen enkel zin, daarmee verlies je dus ook al je credibiliteit ten aanzien van je mening die je maar blijft spammen.
Ten tweede, dit manifest is van Hamas, er zijn andere bronnen. Het feit dat je dit niet wilt geloven betekend dus eigenlijk dat je mening op onvolledige informatie is gebaseerd. Met andere woorden, je mening is ongefundeerd.
Je kunt ook inhoudelijk en zinnig reageren in plaats van enkel weer het zoveelste propagandafilmpje te posten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
Dit zegt enkel genoeg.
en verder weet ik wat Israel allemaal uitvoert in Gaza, ze willen geen vrede, ze willen enkel kwaad en oorlog.
Ik ga niet eens de moeite doen voor mensen die alsnog achter Israel scharen vanwege hun idool.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt ook inhoudelijk en zinnig reageren in plaats van enkel weer het zoveelste propagandafilmpje te posten.
En wat is hiervan dan de bron? Ik wed om een kratje bier dat we die net zo goed kunnen wegschuiven als onbetrouwbaar.quote:
Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede is het absoluut betrouwbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En wat is hiervan dan de bron? Ik wed om een kratje bier dat we die net zo goed kunnen wegschuiven als onbetrouwbaar.
Maar ik heb nergens gezegd dat de Israëliers lieverdjes zijn. Ik wil alleen zeggen dat het geweld van beide kanten komt. Dat Israel de hardste klappen kan uitdelen is geen excuus voor het geweld van Gaza.
Wie de goeie en de kwaden zijn wordt over het algemeen pas na afloop van een conflict bepaald. En zo zal het hier ook wel weer gaan.
Ik schaar me niet achter Israel, ik zie alleen een hoop complexiteit in dit conflict. Je bent gewoon niet in staat om inhoudelijk hier op in te gaan en ondertussen wel je totaal inhoudsloze mening spammen. Het erge van figuren zoals jij is dat mijn mening over Palestijnen/Moslims negatief beïnvloed wordt. Je komt namelijk overeen met het beeld dat de Israëlische propaganda probeert te schetsen van wat hun zien als de tegenstander. Als je nou nog met een inhoudelijke onderbouwing kwam zou dat voor mij voldoende zijn voor nog meer twijfels dan ik nu al heb. Maar het hele feit dat je niet eens weet wat Hamas inhoud is bizar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen voor mensen die alsnog achter Israel scharen vanwege hun idool.
Het zijn video's die jou laten kan zien hoe de Palestijnen leven in een kamp in Gaza
Een site die zich 'De pro-israël lobby' noemt, is per definitie eenzijdig en dus onbetrouwbaar ja. Een pro-gaza lobby zal de feiten ongetwijfeld in een heel ander perspectief zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede is het absoluut betrouwbaar.
http://empire.blogsome.com/2008/12/27/
Noem het maar onbetrouwbaar of propogandisch, het is de realiteit en de waarheid die je niet mag ontkennen of wegschuiven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
HOEZO LAFFE HAMMAS HET ZIJN SOORT SOLDATEN EN HOEZO ZOUDEN ZE OPHOUDEN MET RAKKETTEN AFTEVUREN ALS ISRAËL DOOR BLIJFT SCHIETEN......ISRAËL MOET EERST STOPPEN DAN HAMMAS EN WAAR MOETEN ZE HEEN DE ZEE IN? EN HOEZO EXPRES MOSKEEEN DIE ZIJN JUIST HEILIG.... EN __SAVIOUR__ JE MOET JE BEK FF HOUDEN WANT JE PRAAT VEEL MAAR WEET NIKS..
Die wil ik ook even quoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
HOEZO LAFFE HAMMAS HET ZIJN SOORT SOLDATEN EN HOEZO ZOUDEN ZE OPHOUDEN MET RAKKETTEN AFTEVUREN ALS ISRAËL DOOR BLIJFT SCHIETEN......ISRAËL MOET EERST STOPPEN DAN HAMMAS EN WAAR MOETEN ZE HEEN DE ZEE IN? EN HOEZO EXPRES MOSKEEEN DIE ZIJN JUIST HEILIG.... EN __SAVIOUR__ JE MOET JE BEK FF HOUDEN WANT JE PRAAT VEEL MAAR WEET NIKS..
quote:geregisteerd op vrijdag 9 januari 2009 @ 22:13
En je zei dat je geen klonen had Mekiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
Volgens mij ben je vergeten je caps-lock uit te zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
Ik mag hopen dat je een jaartje of 14 bent, anders komt dit namelijk zeer triest overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
Kun je iets harder praten? Ik versta je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
Dus jij wil zeggen dat Hamas rechtvaardig, betrouwbaar en voor vrede is. Right, ik ben absoluut niet pro-Israel, maar als jij met droge ogen durft te beweren dat Hamas voor vrede is, dan ben je je gewoon een dom Allahneukertje die ze alles wijs kunnen maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah natuurlijk, is het onbetrouwbaar als je pro-Israelisch bent, maar als je de kant kiest van rechtvaardigheid en vrede is het absoluut betrouwbaar.
Natuurlijk, alles wat jij quote is waar.quote:http://empire.blogsome.com/2008/12/27/
Noem het maar onbetrouwbaar of propogandisch, het is de realiteit en de waarheid die je niet mag ontkennen of wegschuiven.
Moskeeen heilig? en daarom schiet Hamas vanuit moskeeen, en gebruiken ze het als opslagplaats voor hun wapens.. Hamas ontheiligt de moskeeen zelf, dus wat kom je praten met je grote bek..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef izan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |