abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64791342
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Psychologische trucs zijn er genoeg voor handen als je het mij vraag. Er bestaat ook zoiets van verkeerspsychologie. Die maken volop gebruik van verkeersremmende zigzagstrepen etc.
Nep werkt niet. Mensen zijn echt niet zo achterlijk dat ze blijven denken dat zigzagstrepen echt hun snelheid aangeven, of dat de weg echt smaller is geworden als er strepen langs gezet zijn.
Ze passen hun gedrag erop aan - ze gaan weer gewoon rijden zoals daar kan.

Overal drempels van jewelste leggen - dat helpt wel. Dan kan je niet afdwalen en niet harder dan 50.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:36:14 #52
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64791368
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Bill_E het volgende:
1 woord :

erosie

of wil je er struiken neer zetten?
Dat is wel een goed punt ja, ik vraag me af of er struiken zijn met voldoende wortelstructuur om het effect van bomen te evenaren.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:37:28 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64791444
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat zou beter zijn, maar ik vrees ....te duur.

Wat is een mensenleven eigen waard
Dat verschilt per persoon, sommige nog geen 5 cent, andere zijn onvervangbaar.
pi_64791542
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan had hij er wat voorzichtiger mee om moeten gaan, wees blij dat hij geen mensen heeft meegenomen.
Het is mij (nog) niet bekend wat precies de oorzaak was. Wel dat er geen drank in het spel was.

Er kan van alles zijn gebeurd. Afgeleid door iets? Stak er iets over, waar hij van schrok? Heeft hij drugs gebruikt. Telefoneren/sms-en? Of "gewoon met zijn rechtervoorwiel van de weg geraakt en daardoor de macht over het stuur kwijtgeraakt?

Of misschien niet goed geworden? Ook dat kan, het hoeft niet zijn eigne schuld te zijn. Misschien "gewoon"een noodlottig ongeval....
pi_64791630
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan had hij er wat voorzichtiger mee om moeten gaan, wees blij dat hij geen mensen heeft meegenomen.
Pfff rustig man... het heet niet voor niets een ongeluk he... kan iedereen gebeuren ongeluk zit in een ongelovelijk klein hoekje
pi_64791642
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Bomen horen in bossen te staan en niet langs de weg. Maken we ons druk over verkeersveiligheid, politie streng op alcohol en snelheid en terecht, maar worden er wel bomen langs de weg geplaatst....

Regelmatig komen om in het verkeer, omdat iemand een boom onderweg "ontmoet" En dat gebeurd echt niet alleen icm met alcohol.

Zelf heb ik er tot nu toe geen last van maar bij ons in de buurt verongelukte recentelijk nog een jongen die om onduidelijke reden tegen een boom belandde.....

Dus vroeg ik mij af, welke ziel haalt het in z'n hoofd om bomen langs de weg te plaatsen. Leg dan een fatsoenlijk bos aan zou ik zeggen.

Stelling:

1 Bomen langs de weg plaatsen is onverantwoord.
2 Alle bomen langs de weg kappen.

TS begint:

1 Ja
2 Ja.
Je kan ook gewoon uit je doppen kijken .

Daarnaast vangen bomen al een hoop van de ellende van de uitlaatgassen af, kan nooit kwaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64791663
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Nep werkt niet. Mensen zijn echt niet zo achterlijk dat ze blijven denken dat zigzagstrepen echt hun snelheid aangeven, of dat de weg echt smaller is geworden als er strepen langs gezet zijn.
Ze passen hun gedrag erop aan - ze gaan weer gewoon rijden zoals daar kan.
Ja? Heb je daar ook een bron voor? Ik denk dat je onbewust wel degelijk gaat reageren Tenminste dat is toch echt mijn ervaring.
quote:
Overal drempels van jewelste leggen - dat helpt wel. Dan kan je niet afdwalen en niet harder dan 50.
Daar ben ik ook niet meer op tegen. Ze zijn bijzonder effectief. Maar ja, de hulpdiensten hadden er zoveel last van, dat ze bij ons de hellingen hebben verkleind. Tiswah.
pi_64791729
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon uit je doppen kijken .
Uiteraard, maar iedereen kan een domme fout maken. Dan maar direct "doodstraf"? Ik niet zo.
quote:
Daarnaast vangen bomen al een hoop van de ellende van de uitlaatgassen af, kan nooit kwaad .
Dat kan toch ook met bossen?
pi_64791799
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]
De jongen die ik bedoel had NIET gedronken,
Dan had hij te hard gereden of was hij aan het bellen of sms'en tijdens het rijden. Een auto stuurt niet automatisch plotseling naar rechts...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64791805
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Jonkowise het volgende:

[..]

Pfff rustig man... het heet niet voor niets een ongeluk he... kan iedereen gebeuren ongeluk zit in een ongelovelijk klein hoekje
Ik geloof echt dat die jongen heel veel pech gehad...Het kan iedereen overkomen, zelfs de beste.
pi_64791858
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Uiteraard, maar iedereen kan een domme fout maken. Dan maar direct "doodstraf"? Ik niet zo.
[..]
Als je niet kan autorijden zou je je rijbewijs in moeten leveren lijkt me. Als je gewoon normaal rijdt is er niets aan de hand.
quote:
Dat kan toch ook met bossen?
Als die direct langs de weg staan wel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:45:48 #62
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64791919
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Jonkowise het volgende:

[..]

Pfff rustig man... het heet niet voor niets een ongeluk he... kan iedereen gebeuren ongeluk zit in een ongelovelijk klein hoekje
In mijn ervaring gebeuren ongelukken onevenredig vaak met domme mensen die stomme dingen doen... Maar vooruit, ondanks mijn instincten zal ik deze jongen het voordeel van de twijfel geven.
pi_64791984
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Dan nog liever vangrails én bomen.
Dat is dwaas duur.

En lelijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64791998
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan had hij te hard gereden of was hij aan het bellen of sms'en tijdens het rijden. Een auto stuurt niet automatisch plotseling naar rechts...
Ik begreep dat verkeersanalisten het gingen uitzoeken. Ik hoorde dat iig geen drank in het spel was. Maar de aanleiding is mij nog niet bekend. Misschien komt er ook niets uit, het was eenzijdig ongeluk. Ik weet ook niet of er getuigen waren, het was 's-nachts.

Wellicht hoor ik het nog een keer. Maar sluit niet uit dat er niets uitkomt.....


Te hard, het zou kunnen. Het was ook nacht....het is ook zeker niet uitgesloten dat hij is geschrokken omdat er iets overstak. Dat kan toch ook?
pi_64792032
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt ja, ik vraag me af of er struiken zijn met voldoende wortelstructuur om het effect van bomen te evenaren.
Du_ke, weet jij dat?
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:49:05 #66
17061 mvt
blame Canada
pi_64792098
Soms is het handig. Op een van de wegen hier stond er eens een 'vrachtwagen' tegen een paar bomen geparkeerd. Als die er niet waren lag ie in het water.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_64792104
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je niet kan autorijden zou je je rijbewijs in moeten leveren lijkt me. Als je gewoon normaal rijdt is er niets aan de hand.
[..]
Iedereen, ja iedereen, zelfs de beste rijder kan een stomme manouvre uitvoeren, Du_ke . daar is echt niemand te goed voor. al weet ik het in dit geval natuurlikj niet.
quote:
Als die direct langs de weg staan wel .
Jaja. Of geen wegen door het bos
pi_64792129
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik begreep dat verkeersanalisten het gingen uitzoeken. Ik hoorde dat iig geen drank in het spel was. Maar de aanleiding is mij nog niet bekend. Misschien komt er ook niets uit, het was eenzijdig ongeluk. Ik weet ook niet of er getuigen waren, het was 's-nachts.

Wellicht hoor ik het nog een keer. Maar sluit niet uit dat er niets uitkomt.....


Te hard, het zou kunnen. Het was ook nacht....het is ook zeker niet uitgesloten dat hij is geschrokken omdat er iets overstak. Dat kan toch ook?
Of hij had toch wat te weinig geslapen en deed even z'n ogen dicht. Bomen lopen niet zomaar de weg op en je stuur gaat niet zomaar opzij.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64792189
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is dwaas duur.

En lelijk .
Ik geloof ook niet dat het een oplossing is....
pi_64792327
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Du_ke, weet jij dat?
Oh die zijn er zeker wel en gewoon gras kan ook een prima berm vormen. Erosie is in Nederland niet direct een gigantisch probleem langs de wegen wat grasbetontegels langs de weg waarlangs het water weg kan stromen en dat probleem is grotendeels opgelost.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64792331
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Of hij had toch wat te weinig geslapen en deed even z'n ogen dicht.
Zou kunnen. Ik vrees dat de oorzaak misschien nooit wordt gevonden. Maar ach, maakt het iets uit, de ouders zijn hun jong kwijt.
quote:
Bomen lopen niet zomaar de weg op en je stuur gaat niet zomaar opzij.
Meestal niet, toch kan het wel degelijk zo zijn ,dat er iets is gebeurd ,waar hij weinig aan kan doen. Een ongeluk heeft vaak een complex aan oorzaken....
pi_64792423
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Iedereen, ja iedereen, zelfs de beste rijder kan een stomme manouvre uitvoeren, Du_ke . daar is echt niemand te goed voor. al weet ik het in dit geval natuurlikj niet.
[..]
Ja het kan maar de wegen in Nederland zijn over het algemeen zo ingericht dat wanneer je je aan de snelheid houdt je bij een foute manoeuvre nog uit kan wijken. Maar als je 30 km harder rijdt dan toegestaan loop je inderdaad een groter risico.
quote:
Jaja. Of geen wegen door het bos
De meeste uitlaatgassen kan je binnen enkele meters van de weg afvangen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64792478
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik vrees dat de oorzaak misschien nooit wordt gevonden. Maar ach, maakt het iets uit, de ouders zijn hun jong kwijt.
[..]

Meestal niet, toch kan het wel degelijk zo zijn ,dat er iets is gebeurd ,waar hij weinig aan kan doen. Een ongeluk heeft vaak een complex aan oorzaken....
Ja maar bij een ongeluk met een jongere in het donker hoef je meestal niet heel ver te zoeken naar de oorzaak.

In theorie zou het misschien ook anders kunnen maar dan kan je ook sterven omdat je van je trap afvalt bv.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64793288
Oneens met het kappen. Het weghalen van bomen maakt dat men iha harder gaat rijden.

Daarnaast staat het gewoon een stuk prettiger.

Voorts filteren bomen de lucht, dus houdt men de vervuiling meer bij de weg.

Mensen die zichzelf eenzijdig tegen een boom doodrijden hebben vrijwel altijd een fout gemaakt. Dronken, snelheid, vermoeidheid, noem maar op. Naast die bomen ligt vaak een fietspad...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64794101
Goed plan!!
Komt mooi uit voor de liefhebber met zijn/haar openhaard.
Kan er ook bezorgd worden??

1.NEE
2.NEE
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:41:07 #76
225854 Troubled_Soul
Weet het niet meer
pi_64794428
En achter die bomen langs de weg ligt vaak een fietspad.

Het is idd veel beter als die eikels die denken dat ze God zijn met hun net behaalde rijbewijs en daarom een bocht echt tijdens regen wel met 20 km per uur meer dan de adviessnelheid kunnen nemen, geen last hebben van die irritante bomen en gewoon veilig het fietspad opschuiven waar ze een pubertje meepakken wat tenminste nog geen rijbewijs heeft (en dat ook niet meer zal halen).
Losing it
pi_64794941
Mijn ouders wonen ook langs zo'n weg. Veel bomen, drukke 60 weg, zomers vol fietsers (geen appart fietspad). Dan ben ik toch blij dat er van die 100 jaar oude dikke eiken staan die dat soort maloten uitdunnen die er 100 of zelfs 120 proberen te rijden.
pi_64797759
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Bomen horen in bossen te staan en niet langs de weg.
Maar ja, wegen horen nu eenmaal niet door een bos te lopen.
Ik ben ervan overtuigd dat gemeentes etc de bomen expres laten staan, omdat mensen nu eenmaal bang zijn als er bomen langs de weg staan.
'ooeeh een boom op 1 meter afstand, wat eng! Ik ga 60 rijden op een plaats waar ik 70 mag'

Ik ken hier in Brabant een paar wegen waar bomen langs staan en daar rijden de mensen echt 65 waar je 70 mag. Ik ken ook een paar wegen waar dat niet zo is, en dan rijden de mensen 90 en wordt je ingehaald door iemand die 110 rijdt.

Effe voor de duidelijkheid, ik maak me totaal geen zorgen over verkeersveiligheid.
In 2007 waren er 791 doden. Volgens mij rijden er elke dag 5 miljoen auto's op de weg. 365 dagen emm.. das een kans van 1:1.500.000 dat je dood gaat of zo. Kun je beter aan de staatsloterij mee doen de kans dat je een ton of meer wint is groter.
  donderdag 8 januari 2009 @ 07:37:14 #79
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_64798984
Gewoon alle wegen waar bomen langsstaan weghalen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_64799490
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:54 schreef Noin het volgende:

Effe voor de duidelijkheid, ik maak me totaal geen zorgen over verkeersveiligheid.
In 2007 waren er 791 doden. Volgens mij rijden er elke dag 5 miljoen auto's op de weg. 365 dagen emm.. das een kans van 1:1.500.000 dat je dood gaat of zo. Kun je beter aan de staatsloterij mee doen de kans dat je een ton of meer wint is groter.
Ja hier in Nederland doen we het erg goed. Misschien wel juist door al die bomen langs de wegen en stapels veiligheidsmaatregelen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:54:59 #81
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_64799753
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik geloof echt dat die jongen heel veel pech gehad...Het kan iedereen overkomen, zelfs de beste.
Tegen pech vallen geen maatregelen te nemen, jij reageert nu emotioneel omdat het in je buurt gebeurt is. Maar bomen langs de weg maken het rijden veiliger, vangen uitlaatgassen op en zorgen ook voor een stukje geluiddemping. Laten staan. Zoveel ruimte hebben we niet in dit land.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_64804065
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja het kan maar de wegen in Nederland zijn over het algemeen zo ingericht dat wanneer je je aan de snelheid houdt je bij een foute manoeuvre nog uit kan wijken. Maar als je 30 km harder rijdt dan toegestaan loop je inderdaad een groter risico.
[..]
Ik ken de plek waar het gebeurd is. Ik geloof , zelfs met de toegestane snelheid, uitwijken absoluut niet mogelijk was geweest.
quote:
De meeste uitlaatgassen kan je binnen enkele meters van de weg afvangen.
OK, met struiken dan
pi_64804154
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar bij een ongeluk met een jongere in het donker hoef je meestal niet heel ver te zoeken naar de oorzaak.
Zeker, vaak is hard rijden al dan niet onder invloed de oorzaak....Gelukkig dat hij niet ene ander had meegenomen, want dat zie je ook heel vaak.
quote:
In theorie zou het misschien ook anders kunnen maar dan kan je ook sterven omdat je van je trap afvalt bv.
Dat is zo. Noodlottige ongevallen zijn nu eenmaal van alle tijden. Het leven is ook riskant. Een grote tombola met risico's om iedere hoek.
pi_64804309
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef DS4 het volgende:
Oneens met het kappen. Het weghalen van bomen maakt dat men iha harder gaat rijden.
Meer drempels. Werkt perfect. Nadeel: hulpverleners. Verder: die kunstpalen waar ik op doelde. Markeren de zaak en halen de snelheid er ook uit. Verschil: ze breken af als je ertegen aan rijdt. Net als die lichtpalen.
quote:
Daarnaast staat het gewoon een stuk prettiger.
Ik heb liever meer veiligheid.
quote:
Voorts filteren bomen de lucht, dus houdt men de vervuiling meer bij de weg.
Uitlaatgassen worden een stuk schoner. Straks rijden we allemaal elektrisch en zijn auto;s helemaal schoon (muv opwekking, daar kan je bossen weer als antwoord op gebruiken)
quote:
Mensen die zichzelf eenzijdig tegen een boom doodrijden hebben vrijwel altijd een fout gemaakt. Dronken, snelheid, vermoeidheid, noem maar op. Naast die bomen ligt vaak een fietspad...
Moet een fout dan met de dood worden afgestraft? Die jongen had wrs nog graag iets langer geleefd dan 18. Al is het zijn eigen schuld geweest. Voor moord krijg je niets eens de doodstraf.
pi_64804359
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Troubled_Soul het volgende:
En achter die bomen langs de weg ligt vaak een fietspad.
Dat is die rij bomen dan weer wel een pre.
quote:
Het is idd veel beter als die eikels die denken dat ze God zijn met hun net behaalde rijbewijs en daarom een bocht echt tijdens regen wel met 20 km per uur meer dan de adviessnelheid kunnen nemen, geen last hebben van die irritante bomen en gewoon veilig het fietspad opschuiven waar ze een pubertje meepakken wat tenminste nog geen rijbewijs heeft (en dat ook niet meer zal halen).
Ik vraag me af of 18 eigenlijk nog iets te jong is om een auto te besturen.
pi_64804481
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

Moet een fout dan met de dood worden afgestraft? Die jongen had wrs nog graag iets langer geleefd dan 18. Al is het zijn eigen schuld geweest. Voor moord krijg je niets eens de doodstraf.
Beklaag je bij de grote planmaker. Die jongen had ook best die boom kunnen missen, of gewoon *niet* naast de weg kunnen belanden.

Moeten we alle bomen langs alle wegen kappen met alle nadelen van dien omdat er soms iemand pech heeft? Dat is geen veiligheid, dat is van god los.

Wil je veiligheid voor 18-jarigen? Alle mannen tot 27 preventief opsluiten, daarna langzaam, onder begeleiding en medicatie langzaam in de maatschappij integreren. En preventief castreren. Worden ze mooi mak van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64804522
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Tegen pech vallen geen maatregelen te nemen, jij reageert nu emotioneel omdat het in je buurt gebeurt is. Maar bomen langs de weg maken het rijden veiliger, vangen uitlaatgassen op en zorgen ook voor een stukje geluiddemping. Laten staan. Zoveel ruimte hebben we niet in dit land.
Als we dit land vol met vreemdkomers stoppen, dan blijft er niet veel ruimte over nee.
pi_64804695
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

Meer drempels. Werkt perfect.
Nee, drempels werken niet perfect. Verre van. Iedere keer afremmen en optrekken zorgt voor meer milieubelasting. Daarnaast zijn veel drempels slecht. Ik heb al eens voor duizenden euros schade gereden op een slechte drempel...

Drempels horen niet op doorgaande wegen.
quote:
Ik heb liever meer veiligheid.
Aangzien de bomen daar ook voor zorgen komt dat niet in conflict.
quote:
Uitlaatgassen worden een stuk schoner. Straks rijden we allemaal elekttrisch en zijn auto;s helemaal schoon (muv opwekking, daar kan je bossne weer als antwoord op gebruiken)
Dan spreken we elkaar nader, ok? Over 30 jaar ofzo...
quote:
Moet een fout dan met de dood worden afgestraft?
Nee, maar in het verkeer kun je nu eenmaal de dood vinden. Ook als er geen bomen zijn. En nogmaals, ik heb liever dat iemand die een fout maakt tegen een boom rijdt dan tegen een groepje kinderen op de fiets...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64804703
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Beklaag je bij de grote planmaker. Die jongen had ook best die boom kunnen missen, of gewoon *niet* naast de weg kunnen belanden.
Ik geloof niet dat het zijn doel was om tegen die boom te belanden. Nogmaals: moet een fout met de dood worden bestraft? Dat krijg je voor moord niet eens.
quote:
Moeten we alle bomen langs alle wegen kappen met alle nadelen van dien omdat er soms iemand pech heeft? Dat is geen veiligheid, dat is van god los.
Het moet dan ook een afweging zijn. En ja, als die bomen pers saldo meer veiligheid geven, dan zeg ik ook: laten staan. Maar ik vraag: zijn er alternatieven, die per saldo beter zijn.
quote:
Wil je veiligheid voor 18-jarigen? Alle mannen tot 27 preventief opsluiten, daarna langzaam, onder begeleiding en medicatie langzaam in de maatschappij integreren. En preventief castreren. Worden ze mooi mak van.
Weet je sigme, die jonge vrouwen van nu rijden als GEKKEN! Vroeger reden ze keurig, maar die opgewonden standjes van tegenwoordig: NOG ERGER dan die jonge jongens waar je nu op doelt. Jongens nemen wellicht meer risico's, motorisch reageren ze nog steeds veel beter......

Ik krijg eerder de stuipen op mijn lijf als er zo'n jonge griet in een Kaatje achter me zit en zich aan het opmaken is of zit te bellen. Ik sla er gerust voor af.

Vorige week nog....
pi_64805200
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het zijn doel was om tegen die boom te belanden. Nogmaals: moet een fout met de dood worden bestraft? Dat krijg je voor moord niet eens.
Er zijn eindeloos veel mogelijkheden om (met veel pech) dood te gaan. Daar kan je niks aan doen. Ongelukken gebeuren. Punt. Telkens maar 1 bepaalde oorzaak weg proberen te halen, wat klauwen met geld kost, terwijl daarvoor in de plaats de volgende (doods)oorzaak opstaat. Nee, dan slaan we door. Het is goed zo.
quote:
Ik krijg eerder de stuipen op mijn lijf als er zo'n jonge griet in een Kaatje achter me zit en zich aan het opmaken is of zit te bellen. Ik sla er gerust voor af.

Vorige week nog....

Herkenbaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64806024
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, drempels werken niet perfect. Verre van. Iedere keer afremmen en optrekken zorgt voor meer milieubelasting.
Wel eens van anticiperen gehoord? Ben jij je rijbewijs wel waard? Want anticiperen is juist een van de belangrijkste zaken bij het autorijden.
quote:
Daarnaast zijn veel drempels slecht. Ik heb al eens voor duizenden euros schade gereden op een slechte drempel...
Je eigen schuld, dan rij je gewoon te hard. Je eigen straf, moet je maar normaal doen. Er kunnen geen drempels genoeg wordne geplaatst wat dat betreft.

Bij ons rijdt er ook een hufter met een Audi A7 die schijt aan alles heeft en iedereen van de weg drukt. Horen niet op de weg thuis.
quote:
Drempels horen niet op doorgaande wegen.
[..]
Ze liggen er wel hoor. Op 60 km. Bij ons. En terecht dat ze er liggen.
quote:
Aangzien de bomen daar ook voor zorgen komt dat niet in conflict.

[..]


Dan spreken we elkaar nader, ok? Over 30 jaar ofzo...
[..]
Mag gerust eerder . Wat meer ambitie kan geen kwaad op dat punt. Maar ja innovatie is vooral hier een vies woord.
quote:
Nee, maar in het verkeer kun je nu eenmaal de dood vinden. Ook als er geen bomen zijn. En nogmaals, ik heb liever dat iemand die een fout maakt tegen een boom rijdt dan tegen een groepje kinderen op de fiets...
Dat laatste zeer zeker. Ik ben ook blij dat hij ook niemand had meegenomen.....
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:34:35 #92
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_64810900
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wel eens van anticiperen gehoord? Ben jij je rijbewijs wel waard? Want anticiperen is juist een van de belangrijkste zaken bij het autorijden.
[..]
Op een doorgaande weg horen geen drempels, klaar. Het lijkt me verstandiger als jij nu eens een paar uur in een wak gaat zitten of iets anders doet om af te koelen, want je raaskalt er maar een eind op los.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_64813133
Heb je jou ook weer. In jouw perfecte wereld hebben we allemaal een ultra-duurzame plastic bol om ons heen die ons beschermt tegen wat dan ook en gaat alles iedereen op gezette tijden naar werk, eten, slaapt, wordt wakker enzovoorts. Om alles wat er mis kan gaan te voorkomen.

Ik kots op jou.
What Would Goku Do
pi_64815883
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:

Wel eens van anticiperen gehoord? Ben jij je rijbewijs wel waard? Want anticiperen is juist een van de belangrijkste zaken bij het autorijden.
Man, er ligt bij mij een voor het circuit afgesteld onderstel onder, dus ik moet veel drempels stapvoets doen en om nu de hele weg stapvoets te rijden...

En verder doelde ik natuurlijk op het feit dat iha voor drempels wordt geremd en daarna geaccelereerd, want hoe ik rij is niet bepaald interessant om landelijk beleid op te baseren...
quote:
Je eigen schuld, dan rij je gewoon te hard.
Nee, stapvoets, maar de drempel was zo hoog dat de bodemvrijheid achter onvoldoende is. Fijn overigens dat jij je oordeel meteen klaar hebt, iets wat jij mij gisteren nog verweet...
quote:
Je eigen straf, moet je maar normaal doen.
Twee maten, EG, twee maten...
quote:
Er kunnen geen drempels genoeg wordne geplaatst wat dat betreft.
Ja, jij houdt van repressie, dat is wel duidelijk.
quote:
Bij ons rijdt er ook een hufter met een Audi A7 die schijt aan alles heeft en iedereen van de weg drukt. Horen niet op de weg thuis.
Wat heeft dat nu weer met drempels te maken die gewoon buiten wettelijke specificatie zijn aangelegd?
quote:
Ze liggen er wel hoor. Op 60 km. Bij ons. En terecht dat ze er liggen.
Ten eerste zijn de meeste 60 km/u wegen, wegen waar je makkelijk 80 kan rijden. Ten tweede zijn drempels nauwelijks verkeersveiligheidsbevorderend en al helemaal niet buiten de bebouwde kom.
quote:
Mag gerust eerder . Wat meer ambitie kan geen kwaad op dat punt. Maar ja innovatie is vooral hier een vies woord.
Als jij electrisch wil rijden: ga je gang. Ik rij liever in mijn auto. Maar goed, ik ben gewoon realistisch over de termijn en NL is niet interessant genoeg om die termijn te versnellen. Nog afgezien van de vraag of electriciteit wel de toekomst is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64816144
En ze zijn nog slecht voor de mensen ook!

De uitlaatgassen kunnen niet/nauwelijks ontsnappen als een weg overgroeid is door bomen!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64817688
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Man, er ligt bij mij een voor het circuit afgesteld onderstel onder, dus ik moet veel drempels stapvoets doen en om nu de hele weg stapvoets te rijden...
De openbare weg is geen circuit, dus wat moet je nou in vredesnaam met een circuit afgesteld onderstel?
quote:
En verder doelde ik natuurlijk op het feit dat iha voor drempels wordt geremd en daarna geaccelereerd, want hoe ik rij is niet bepaald interessant om landelijk beleid op te baseren...
Afwijkend gedrag ja. Dan zijn drempels juist een zegen.
quote:
Nee, stapvoets, maar de drempel was zo hoog dat de bodemvrijheid achter onvoldoende is.
Dan moet je zorgen dat je een auto rijdt die wel genoeg bodemvrijheid heeft.
quote:
Fijn overigens dat jij je oordeel meteen klaar hebt, iets wat jij mij gisteren nog verweet...
[..]
Ik zie je probleem met die drempels niet. Gewoon anticiperen en normaal materieel berijden. Dat scheelt veel.
quote:
Ja, jij houdt van repressie, dat is wel duidelijk.
[..]
Hoe zou de wereld eruit zien zonder repressie?
quote:
Wat heeft dat nu weer met drempels te maken die gewoon buiten wettelijke specificatie zijn aangelegd?
[..]
Ze hebben een doel, weet je....
quote:
Ten eerste zijn de meeste 60 km/u wegen, wegen waar je makkelijk 80 kan rijden. Ten tweede zijn drempels nauwelijks verkeersveiligheidsbevorderend en al helemaal niet buiten de bebouwde kom.
De meeste ongelukken gebeuren anders in de bebouwde kom EN op 80 km wegen. Gek, he dat er dan maatregelen worden getroffen. Het blijkt gewoon nodig te zijn. Er wordt genoeg roekeloos gereden.
quote:
Als jij electrisch wil rijden: ga je gang. Ik rij liever in mijn auto.
Iedereen straks in een elektrische auto met 60 pk. Meer dan genoeg. De rest mogen ze van mij gerust verbieden. Het scheelt veel ellende. SUV direct verbieden. Al was het maar dat daar hufters in rijden.
quote:
Maar goed, ik ben gewoon realistisch over de termijn en NL is niet interessant genoeg om die termijn te versnellen. Nog afgezien van de vraag of electriciteit wel de toekomst is.
Ik denk het wel. Met opwekking van duurzame energie en de batterijen die steeds eter worden. Het is superschoon. Hoe eerder des te beter.

Verder: op een iedere auto een snelheidsbegrenzer die werkt op de navigatie.
pi_64818222
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:

De openbare weg is geen circuit, dus wat moet je nou in vredesnaam met een circuit afgesteld onderstel?
Omdat ik met mijn auto ook op circuits rijdt.
quote:
Afwijkend gedrag ja. Dan zijn drempels juist een zegen.
Heb jij mij ooit zien rijden?
quote:
Dan moet je zorgen dat je een auto rijdt die wel genoeg bodemvrijheid heeft.
De auto heeft exact dezelfde vrijheid als de Carrera RS en die is toegelaten in het verkeer. Verkeersdrempels moeten zich daar wettelijk op aanpassen.
quote:
Ik zie je probleem met die drempels niet. Gewoon anticiperen en normaal materieel berijden. Dat scheelt veel.
Dus ik moet de Porsche de deur uit doen omdat jij liever geen bomen langs de weg ziet? Moet nu echt de hele wereld om jouw wensen draaien? Dat lijkt mij nou toch niet...
quote:
Hoe zou de wereld eruit zien zonder repressie?
Ik doe zout op mijn eten en dat bevalt mij. Niets tegen zout op het eten. Maar 10 kg per maaltijd is teveel. Capice?
quote:
Ze hebben een doel, weet je....
Drempels die te hoog zijn en in strijd met wettelijke bepalingen? Wat dan? Auto's slopen van mensen die teveel geld hebben?
quote:
De meeste ongelukken gebeuren anders in de bebouwde kom EN op 80 km wegen. Gek, he dat er dan maatregelen worden getroffen. Het blijkt gewoon nodig te zijn. Er wordt genoeg roekeloos gereden.
Een maatregel die binnen de bebouwde kom werkt, werkt niet noodzakelijk buiten de bebouwde kom. Maarre, we hadden al vastgesteld dat bomen de veiligheid vergroten, dus laten we die maar staan.
quote:
Iedereen straks in een elektrische auto met 60 pk. Meer dan genoeg. De rest mogen ze van mij gerust verbieden. Het scheelt veel ellende. SUV direct verbieden. Al was het maar dat daar hufters in rijden.
Verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, enz.

Ziehier het walhalla van EG...
quote:
Ik denk het wel. Met opwekking van duurzame energie en de batterijen die steeds eter worden. Het is superschoon. Hoe eerder des te beter.
Je weet dat electriciteit ook moet worden opgewekt?
quote:
Verder: op een iedere auto een snelheidsbegrenzer die werkt op de navigatie.
Repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, enz.

Ziehier de natte droom van EG.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64818522
@EchtGaaf

Wat mij betreft wordt een auto inderdaad weer een vervoersmiddel gebaseerd op functie en niet op luxe.
Iedereen kankert over benzineprijzen, files en wat dan nog maar dat komt omdat 90% van de auto's niet functioneel is.
Meestal pak ik mijn fietsje en terwijl ik dan langs de file af fiets kijk ik in de auto's.
in 95% van de auto's zit maar 1 persoon.
Er zijn gelukkig veel kleine autootjes, maar ik schat dat 25% van de auto's SUV-achtige auto's zijn met 200 pk of meer. En maar klagen en maar klagen.

Vroeger was de auto een manier om op vacantie te kunnen gaan, de enige mogelijkheid om verder dan 10km van je woonplaats te komen. Prima, functioneel. Tegenwoordig neemt mijn pa de auto naar de appie heyn hier op de hoek en komt dan met 3 pakken melk terug en kankert dan over de 50 cent die hij in de parkeerautomaat moest doen.
Ik snap best dat mensen naar hun werk moeten, dat ze af en toe boodschappen moeten doen en hell dat ze met 3 kinderen op vacantie willen naar Zuid Frankrijk snap ik ook. Maar dat kan allemaal best met een Clio+aanhangetje daar hoef je niet het hele jaar voor in een Q5 rond te rijden.

Ik verbaasde me trouwens over DS4.
Ik ken je totaal niet hoor, maar ik zie een petje voor me in een golfje wat veel te laag ligt met allemaal van die spilertjes erop. Meestal vind ik die autootjes er kei gaaf uit zien moet ik eerlijk zeggen maar serieus.. wat the hell zit JIJ nou te zeuren in dit topic?
Volgens mij mag jou auto niet eens de weg op als ie is 'afgesteld voor het circuit'. Als jij een drempel niet kunt pakken kun je dus ook geen gat in de weg pakken zonder de bocht uit te vliegen. Jij stelt een auto af op perfect glad asfalt wat inderdaad alleen op een circuit ligt.

Zo, spaghetti.
pi_64819325
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat ik met mijn auto ook op circuits rijdt.
[..]
Moet je ook niet doen. Nergens goed voor. En heel slecht voor het milieu. En racen is voor mannetje met een heel klein lulletje. (compensatiedrift enzo)
quote:
Heb jij mij ooit zien rijden?
Misschien wel, misschien niet. Ik geloof alleen niet dat een Porsche rijder de typische groep is dat keurig aan maximale snelheden houdt, maar dat terzijde.
quote:
De auto heeft exact dezelfde vrijheid als de Carrera RS en die is toegelaten in het verkeer. Verkeersdrempels moeten zich daar wettelijk op aanpassen.
Of je koopt gewoon een auto die daar geen last van heeft. Wat moet je in vredesnaam met zo'n ding? Het is alleen maar compensatiedrift, DS4. Echt waar. Geef mij maar slimme mensen die in kleine autootjes rondrijden. Zo'n wijlen Eckard Wintzen (oprichter destijds van BSO), die reed gewoon in een Renault Twingo.
quote:
Dus ik moet de Porsche de deur uit doen omdat jij liever geen bomen langs de weg ziet? Moet nu echt de hele wereld om jouw wensen draaien? Dat lijkt mij nou toch niet...
Ik zie het verband niet, maar goed. Ik krijg nu de neiging om die bomen maar eens gauw te laten staan. Het roeit opgewonden standjes uit die zo'n onzin ding rijden. Nogmaals 60 pk is in dit land gewoon meer dan genoeg. Wat moet je toch met 300 pk, dat zo slecht voor het milieu en ook nog zo onveilig is als de pest.
quote:
Ik doe zout op mijn eten en dat bevalt mij. Niets tegen zout op het eten. Maar 10 kg per maaltijd is teveel. Capice?
Ik zou zeggen probeer het eens uit. Dan weet je het
quote:
Drempels die te hoog zijn en in strijd met wettelijke bepalingen? Wat dan? Auto's slopen van mensen die teveel geld hebben?
[..]
Of verstand gebruiken en een normale auto kopen. Die drempels mogen gerust nog hoger.
quote:
Een maatregel die binnen de bebouwde kom werkt, werkt niet noodzakelijk buiten de bebouwde kom.
Drempels buiten of binnen de bebouwde kom werken volgens mij hetzelfde.
quote:
Maarre, we hadden al vastgesteld dat bomen de veiligheid vergroten, dus laten we die maar staan.
[..]
Per saldo misschien. Maar bomen weg en snelheidsbegrenzers vandaag nog invoeren, icm met 60 pk als maximum. Scheelt heel veel ellende en nog rustgevend ook.
quote:
Verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, verbieden, enz.
Dat was er nou net eentje te weinig.
quote:
Ziehier het walhalla van EG...
Klopt, als veiligheid door vrijheden van anderen in het gedrang komt, dan mogen er nog gerust ene paar verbodjes bij.
quote:
Je weet dat electriciteit ook moet worden opgewekt?
[..]
Weet je wat schone en duurzame energie is?
quote:
Repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, repressie, enz.

Ziehier de natte droom van EG.
Een goede zaak. Zonder repressie zou de puinhoop niet meer te overzien zijn.
pi_64819441
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Noin het volgende:
@EchtGaaf

Wat mij betreft wordt een auto inderdaad weer een vervoersmiddel gebaseerd op functie en niet op luxe.
Zeker, maar bij DS4 is het een verlengstuk van z'n tekorte lid. anders rijdt je niet in zo'n achterlijk ding.
quote:
Iedereen kankert over benzineprijzen, files en wat dan nog maar dat komt omdat 90% van de auto's niet functioneel is.
Helemaal waar.
quote:
Meestal pak ik mijn fietsje en terwijl ik dan langs de file af fiets kijk ik in de auto's.
in 95% van de auto's zit maar 1 persoon.
Er zijn gelukkig veel kleine autootjes, maar ik schat dat 25% van de auto's SUV-achtige auto's zijn met 200 pk of meer. En maar klagen en maar klagen.
Die figuren die suv rijden zijn de ergste patsers. De ergste in z'n soort. En super-asociaal rijden. ( zo van ik weet nietwat ik met mijn geld moet doen, dsu koop ik maar zo'n aso bak. Dat is het. ) Dat dit tuig en gedrochten van auto's nog mogen rondrijden is voor mij tot op de dag van vandaag een groot raadsel.
quote:
Vroeger was de auto een manier om op vacantie te kunnen gaan, de enige mogelijkheid om verder dan 10km van je woonplaats te komen. Prima, functioneel. Tegenwoordig neemt mijn pa de auto naar de appie heyn hier op de hoek en komt dan met 3 pakken melk terug en kankert dan over de 50 cent die hij in de parkeerautomaat moest doen.
Ik snap best dat mensen naar hun werk moeten, dat ze af en toe boodschappen moeten doen en hell dat ze met 3 kinderen op vacantie willen naar Zuid Frankrijk snap ik ook. Maar dat kan allemaal best met een Clio+aanhangetje daar hoef je niet het hele jaar voor in een Q5 rond te rijden.
Die mensen die zo'n ding kopen zijn de grootste egoïsten.
quote:
Ik verbaasde me trouwens over DS4.
Ik ken je totaal niet hoor, maar ik zie een petje voor me in een golfje wat veel te laag ligt met allemaal van die spilertjes erop. Meestal vind ik die autootjes er kei gaaf uit zien moet ik eerlijk zeggen maar serieus.. wat the hell zit JIJ nou te zeuren in dit topic?
Volgens mij mag jou auto niet eens de weg op als ie is 'afgesteld voor het circuit'. Als jij een drempel niet kunt pakken kun je dus ook geen gat in de weg pakken zonder de bocht uit te vliegen. Jij stelt een auto af op perfect glad asfalt wat inderdaad alleen op een circuit ligt.

Zo, spaghetti.
Heel veel pet als je het mij vraagt. Iemand met een grenzeloos compensatie gedrag.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')