klinkt veelbelovend. volgende keren als het op komt zetten ben je je er weer iets meer bewust vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet 1x!
![]()
Misschien toch een paar keer![]()
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Deze smiley mag je eigenlijk ook niet meer gebruiken
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Elfstedenrijder gepakt voor fietsen op snelweg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Elfstedenrijder gepakt voor fietsen op snelweg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend. volgende keren als het op komt zetten ben je je er weer iets meer bewust van
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.
Pffffffffffquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Straks word ik nog assertief!
of tegels leggen bij ome coosquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeâhquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of tegels leggen bij ome coos
[ afbeelding ]
Truste vette zeugquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in. Hopelijk zak ik er niet doorheen.
btw coos. er staan regelmatig -"gratis af te halen"- tegels op marktplaats.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeâh
Welterusten, fat fuck!quote:
Jij niet met je 61 kg. (staat genoteerd)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in. Hopelijk zak ik er niet doorheen.
De Treviquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
En zo'n fontein wil ik ook wel.
[ afbeelding ]
Ja maar 50 m2 ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw coos. er staan regelmatig -"gratis af te halen"- tegels op marktplaats.
62/63 gaat ook liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij niet met je 61 kg. (staat genoteerd)
Ik kan best tegels leggen! Ik kan ook (click) laminaat leggen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeâh
zou wel lachen zijn: win je die spaanse loterij volgend jaar (25 mijloen of zooo), dan gewoon blijven wonen waar je nu zit, maar wel die fontein en beelden laten plaatsen in je huidige tuintjuhquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
En zo'n fontein wil ik ook wel.
[ afbeelding ]
hoi willem-jozefquote:
De mannen van kwaliteit zullen het ook wel even over gewicht hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hoi willem-jozef![]()
Moet ik me nog inlezen trouwens of gaat het nergens over?
barney?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef dieenebart het volgende:
Raymond is cool als Tante Es in het Engels!!!![]()
Ik kijk dat over dat christelijke kamp op nl 2quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef dieenebart het volgende:
Raymond is cool als Tante Es in het Engels!!!![]()
Ja, jij welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk dat over dat christelijke kamp op nl 2
haha, ik dacht barney bij de bbc over z'n verloren finale. (sowieso begrijp ik niks van dat spelletje, is met een kruisboog toch veel makkelijker? of mag dat niet?)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee hij zit een Iglesias telg te interviewen.
Doe ff je lengte en gewicht doorgeven
Ja, weet ook niet waar dat ineens vandaan kwamquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik dacht barney bij de bbc over z'n verloren finale. (sowieso begrijp ik niks van dat spelletje, is met een kruisboog toch veel makkelijker? of mag dat niet?)
1.90 und 77 kilo. nooit gewichtheffen gedaan, dus geen idee wat ik "druk" zoals ze dat zegge, zeg maar.
Voor 260 euro p/mquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn: win je die spaanse loterij volgend jaar (25 mijloen of zooo), dan gewoon blijven wonen waar je nu zit, maar wel die fontein en beelden laten plaatsen in je huidige tuintjuh
Slaap lekker Caro!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Nou 1 meter 43 en 114 kilo gaat er zo ook maar eens vandoor
en toch is alles naar proporties!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Eerst nog een serietje en dan lekker onder de wol.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Curves in all the right places!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en toch is alles naar proporties!![]()
slaap lekker, kontje van me
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en nu we het er toch over hebbenWat zijn jouw maten?
Ik help het je hoopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
187, 79 kg.
Ik hoop dat ik morgenochtend weer effe goed druk.
bankdrukkers haha, snuiven ammoniak tijdens een wedstrijdje, retards.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet waar dat ineens vandaan kwambankdrukken heb ik al zeker veertien jaar niet meer gedaan
![]()
Eet je wel goed?
Geen excuus, 't gaat je gewoon niets aan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haha, mietje!![]()
Nu moet je weer met een excuus komen
103 bij 103 toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen excuus, 't gaat je gewoon niets aan!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bankdrukkers haha, snuiven ammoniak tijdens een wedstrijdje, retards.
haha, lijkt inderdaad weinig, maar ik oog totaal niet magert, zal wel holle botten of een lege kop hebben. sport ook wel veel, dat scheelt wel natuurlijk
1 meter 43 en 118 kilooo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en nu we het er toch over hebbenWat zijn jouw maten?
voordat we in aug. met zuh alle naar hondjes gaan, kunnen we natuurlijk vooraf wel ff die tegels d'r ingooien bij jequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor 260 euro p/m![]()
Maar zou mooi tegen de schutting passen. Daar ben ik nu wel op uitgekeken.
Liesje durft niet, bang om weer bekritiseerd te worden. maak je toch niet druk meid, wij vinden je allemaal leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen excuus, 't gaat je gewoon niets aan!
Slaap lekker Gertquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach mens![]()
Slaap lekker, internationale vriendin.
Ik ben dol op grote vrouwen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
1 meter 43 en 118 kilooo!
Nee grapje.
1 meter 82 en ietsje te zwaar![]()
Dus ik kan je makkelijk aan
Ja en dan gooien we de overtollige grond en dat gras bij een buurman in de tuin die op vakantie is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voordat we in aug. met zuh alle naar hondjes gaan, kunnen we natuurlijk vooraf wel ff die tegels d'r ingooien bij je
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Liesje durft niet, bang om weer bekritiseerd te worden. maak je toch niet druk meid, wij vinden je allemaal leuk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat was tegen Liesje![]()
Nou ja, boeien
Ik slinger de seriefabriek ff aan
Gewoon met een camera d'r bij gaan staan als hij terugkomt en zeggen dat het op tv komt. Staat ie zelf lachend de troep weg te scheppen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan gooien we de overtollige grond en dat gras bij een buurman in de tuin die op vakantie is.
Verrassing!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Curves in all the right places!
Slaap lekker Willem-Jozef![]()
Heb je geen tv bij je bed? pauperquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef Coos het volgende:
O Bart hoor net bij P en W dat de wedstrijd van de vrouwen morgenochtend op live op internet is te zien.
Hoe laat moet ik m'n bed uit?
Waar staat die dan???quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
ik vind dat dus niet kunnen dat ze die foto van mij in bikini uit mijn fobo hebben gepikt en zomaar hier in dit topic plaatsen......![]()
was toch een beetje privé zeg maar.....
maar goed ik laat hem nu wel staan.......![]()
hoi![]()
![]()
![]()
Hi Fan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
ik vind dat dus niet kunnen dat ze die foto van mij in bikini uit mijn fobo hebben gepikt en zomaar hier in dit topic plaatsen......![]()
was toch een beetje privé zeg maar.....
maar goed ik laat hem nu wel staan.......![]()
hoi![]()
![]()
![]()
Kga nu ook ff kijken. Als ik maar geen nachtmerries krijgquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
Ik heb hem ook even op dat christenfascistjes opleidingskamp gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |