zou wel lachen zijn: win je die spaanse loterij volgend jaar (25 mijloen of zooo), dan gewoon blijven wonen waar je nu zit, maar wel die fontein en beelden laten plaatsen in je huidige tuintjuhquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
En zo'n fontein wil ik ook wel.
[ afbeelding ]
hoi willem-jozefquote:
De mannen van kwaliteit zullen het ook wel even over gewicht hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hoi willem-jozef![]()
Moet ik me nog inlezen trouwens of gaat het nergens over?
barney?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef dieenebart het volgende:
Raymond is cool als Tante Es in het Engels!!!![]()
Ik kijk dat over dat christelijke kamp op nl 2quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef dieenebart het volgende:
Raymond is cool als Tante Es in het Engels!!!![]()
Ja, jij welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk dat over dat christelijke kamp op nl 2
haha, ik dacht barney bij de bbc over z'n verloren finale. (sowieso begrijp ik niks van dat spelletje, is met een kruisboog toch veel makkelijker? of mag dat niet?)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee hij zit een Iglesias telg te interviewen.
Doe ff je lengte en gewicht doorgeven
Ja, weet ook niet waar dat ineens vandaan kwamquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik dacht barney bij de bbc over z'n verloren finale. (sowieso begrijp ik niks van dat spelletje, is met een kruisboog toch veel makkelijker? of mag dat niet?)
1.90 und 77 kilo. nooit gewichtheffen gedaan, dus geen idee wat ik "druk" zoals ze dat zegge, zeg maar.
Voor 260 euro p/mquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn: win je die spaanse loterij volgend jaar (25 mijloen of zooo), dan gewoon blijven wonen waar je nu zit, maar wel die fontein en beelden laten plaatsen in je huidige tuintjuh
Slaap lekker Caro!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Nou 1 meter 43 en 114 kilo gaat er zo ook maar eens vandoor
en toch is alles naar proporties!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Eerst nog een serietje en dan lekker onder de wol.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
Curves in all the right places!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en toch is alles naar proporties!![]()
slaap lekker, kontje van me
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en nu we het er toch over hebbenWat zijn jouw maten?
Ik help het je hoopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
187, 79 kg.
Ik hoop dat ik morgenochtend weer effe goed druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |