Desnoods. Dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef dieenebart het volgende:
trustenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Er blijven altijd grenzen![]()
Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel jammer, maar zoek op je gemak wat anders, het ben crisis, dus neem niet de zak
Op het eind die greinzend trutquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Toffe aflevering idd!![]()
Ik had eigenlijk met beiden wel te doen, maar die stomme vrouw met dat korte haar en die bril, die vond ik heel erg!
maak er het beste van, inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.
Ik heb nog een beetje hoop dat het maar tijdelijk is en dat ik over een maand of 3 weer terug kan.
En anders maar verder kijken.
En misschien valt het wel heel erg mee
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
Waarom posten hier alleen maar vors gezette oudere vrouwen?
Fatsoquote:
daaromquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zal alles ten goede komen
Ja. Al zal dat niet meevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maak er het beste van, inderdaad.
Ja en dan vrolijk verder voor de laatste 197 km.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met die sukkel afgelopen die de 11 stedentocht ging rijden en na drie km al ik een wak zakte.. Ach was maar tot mijn middel
Das een vet varken en voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liesbeth![]()
hoe vaak "sorry" gezegd vandaag?
the firm lag al te slapen op tafel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Al zal dat niet meevallen.
Vandaag de lasagne 45 minuten in de oven gehad.
Ging ein-de-lijk de pieper, bleek dat ik vergeten was hem op temperatuur te zetten.
Dus dat duurde weer 3 kwartier maar dan met de oven op 200 graden.
Zucht.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liesbeth![]()
hoe vaak "sorry" gezegd vandaag?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een vet varken en voelt zich aangesproken
Elfstedenrijder gepakt voor fietsen op snelwegquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met die sukkel afgelopen die de 11 stedentocht ging rijden en na drie km al ik een wak zakte.. Ach was maar tot mijn middel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Deze smiley mag je eigenlijk ook niet meer gebruiken
Of bij LS of mijn moeder op visite. Snert. Kan Coos ook mee. Koffie en peuk erachteraan. Gaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury! Wat doe je? Mijn eigenwaarde!![]()
(Als ik zou willen afvallen, zou ik gewoon minder moeten eten)
Ja, zoiets!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
the firm lag al te slapen op tafel?
klinkt veelbelovend. volgende keren als het op komt zetten ben je je er weer iets meer bewust vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet 1x!
![]()
Misschien toch een paar keer![]()
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Deze smiley mag je eigenlijk ook niet meer gebruiken
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Elfstedenrijder gepakt voor fietsen op snelweg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Elfstedenrijder gepakt voor fietsen op snelweg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend. volgende keren als het op komt zetten ben je je er weer iets meer bewust van
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.
Pffffffffffquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Straks word ik nog assertief!
of tegels leggen bij ome coosquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij iedere overtreding moet ze vijf euro in het potje doen.
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeāhquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of tegels leggen bij ome coos
[ afbeelding ]
Truste vette zeugquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in. Hopelijk zak ik er niet doorheen.
btw coos. er staan regelmatig -"gratis af te halen"- tegels op marktplaats.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeāh
Welterusten, fat fuck!quote:
Jij niet met je 61 kg. (staat genoteerd)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in. Hopelijk zak ik er niet doorheen.
De Treviquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
En zo'n fontein wil ik ook wel.
[ afbeelding ]
Ja maar 50 m2 ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw coos. er staan regelmatig -"gratis af te halen"- tegels op marktplaats.
62/63 gaat ook liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij niet met je 61 kg. (staat genoteerd)
Ik kan best tegels leggen! Ik kan ook (click) laminaat leggen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil wel mooie tegels hoor en zonder stoephoeāh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |