Ik had wel gelijk dus! ik wist hetquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah right.
Je moet de mening van de meerderheid (lees: de vorse frouwen)
niet verwarren met de waarheid (lees: jullie zijn wel degelijk te vet allemaal).
Dus.
Nou en!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah right.
niet verwarren met de waarheid (lees: jullie zijn wel degelijk te vet allemaal).
Dus.
Al kill je vijftig bunnies. Je wordt er niet slanker van, alleen ongelukkiger.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
'
Echt niet! Klootzakken zijn jullie.
3 konijntjes and still counting.
Ja, maar ik moet ff weer de slag te pakken hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spekrandjes zijn koel![]()
6 kilo is goed te doen, niet snacken en snoepen, geen sausjes en jus en hoppa.....
Moest jij niet schaatsen ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah right.
Dus.
Nee, morgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al op de nieuwe afdeling bezig?
wanneer komt apk eigenlijk terug?
zoenuh?
Eerst je eigen naam goed schrijven dan. daar zit ook een vorse schrijffout in. Als Beatrix nog wat dikker wordt, is ze het vorst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik had wel gelijk dus! ik wist het![]()
En ophouden nou met die typo, das niet grappig meer
Jaweeeeel, die was fet grappig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik had wel gelijk dus! ik wist het![]()
En ophouden nou met die typo, das niet grappig meer
Het is het knopje dat ff om moet en opeens ga je ervoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet ff weer de slag te pakken hebben.
En dan gaat het wel.
Maar dat lukt nog ff niet
Das geen vout, das een bewuste keuzequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eerst je eigen naam goed schrijven dan. daar zit ook een vorse schrijffout in. Als Beatrix nog wat dikker wordt, is ze het vorst.
Ja, ik kan het ook wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is het knopje dat ff om moet en opeens ga je ervoor![]()
Binnen een week waren mijn 2 kerstkilo's eraf, peace of cake
Maar het belangrijkste is dat wij vrouwen ons er zelf goed bij voelen en niet welke verwachtingen mannen van vrouwen hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Al kill je vijftig bunnies. Je wordt er niet slanker van, alleen ongelukkiger.
En dan nog wat. Je kunt zelf wel een ideaal beeld hebben, maar dat voldoet toch nooit aan de verwachting van de buitenwereld.
En mannen willen je alleen in iets zien dat snel weer uit kan. Je gezicht hoort daar niet bij, dus je kunt ook wel stoppen met schminken allemaal![]()
Hoi WJ! Bier drinken en kut roepen??
Hoe is het met die sukkel afgelopen die de 11 stedentocht ging rijden en na drie km al ik een wak zakte.. Ach was maar tot mijn middelquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
een maat van me is gisteren door het ijs gezakt (letterluck) met z'n brother (bij driehuis n-h) terwijl hij een dag eerder nog vertelde over die dombo's die denken dat ze ard schenk zijn en ijskenner en eigenwijs etc.
Ik was dus net blij dat ik juist weer 3 kilo was aangekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Al kill je vijftig bunnies. Je wordt er niet slanker van, alleen ongelukkiger.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
Haha Charizma keek in mn fotoboek of ik echt een fette seug ben
Nee, je ziet het verkeerd. Mannen hebben geen verwachtingen van vrouwen, buiten sex. Vrouwen hebben wel een bepaalde verwachting van zichzelf, die al dan niet versterkt kan worden door uiterlijk/gewicht/karakter. Dat is dus allemaal bullshit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is dat wij vrouwen ons er zelf goed bij voelen en niet welke verwachtingen mannen van vrouwen hebben
Fotoshopquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik kijk niet eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
kun je niet 'ruilen' met een collega? is maar 1 belletje voor mequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, morgen![]()
Zaterdag geloof ik![]()
Ja
Jaaa dat is echt gelul van de bovenste plank!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Mannen hebben geen verwachtingen van vrouwen, buiten sex. Vrouwen hebben wel een bepaalde verwachting van zichzelf, die al dan niet versterkt kan worden door uiterlijk/gewicht/karakter. Dat is dus allemaal bullshit.
We don't give a fuck, so you don't have to.
haha, echt? niet gevolgd, was dat vandaag? wel een heldquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met die sukkel afgelopen die de 11 stedentocht ging rijden en na drie km al ik een wak zakte.. Ach was maar tot mijn middel
Herr Jozef! Ja da's een brede vraag. Maar "breed" is helemaal hot hier momenteel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert! da's lang terug (voor m'n gevoel). hoe is ie, ouwe vroegboekert
?
Ik denk dat jij het verkeerd ziet. Het belangrijkste is dat vrouwen zich er goed bij voelen dat ze een paar kiloootjes af willen vallen, ook al hoeft dat van de mannen niet, omdat mannen geen andere verwachtingen hebben dan dat de kleding van een vrouw makkelijk uit kanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Mannen hebben geen verwachtingen van vrouwen, buiten sex. Vrouwen hebben wel een bepaalde verwachting van zichzelf, die al dan niet versterkt kan worden door uiterlijk/gewicht/karakter. Dat is dus allemaal bullshit.
We don't give a fuck, so you don't have to.
Nee, als dat kon had ik dat al gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kun je niet 'ruilen' met een collega? is maar 1 belletje voor me
lekker vooruitzicht!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Herr Jozef! Ja da's een brede vraag. Maar "breed" is helemaal hot hier momenteel.
Nou het gaat goed, ben al helemaal in de verkansiesfeer. Effe 5 maandjes dat gevoel vast zien te houden en dan is het weer van HEE OBERT! HEB JIJ OOK TAAPAS?! JA? SCHNELL BITTE!! EN BIER, HEB JIJ OOK BIER? SERVEEZA? DOS POR VAFOR!
Misschien ten overvloede, maar de meeste mannen maken nergens een punt van, tenzij ze BDD hebben. Vrouwen hebben dat van nature. That's my point.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerd ziet. Het belangrijkste is dat vrouwen zich er goed bij voelen dat ze een paar kiloootjes af willen vallen, ook al hoeft dat van de mannen niet, omdat mannen geen andere verwachtingen hebben dan dat de kleding van een vrouw makkelijk uit kan
Daar zie ik geen gat in. Wel een hoop vouwen om 'm tussen te douwen.quote:
Zoek de gatenquote:
En mijn punt is dat het er niet om gaat wat mannen willen maar wat vrouwen willenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien ten overvloede, maar de meeste mannen maken nergens een punt van, tenzij ze BDD hebben. Vrouwen hebben dat van nature. That's my point.
wel jammer, maar zoek op je gemak wat anders, het ben crisis, dus neem niet de zakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, als dat kon had ik dat al gedaan natuurlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
"Als er maar een gat in zit ze maar niet loopt te zeiken, want dan zoek ik desnoods wel een maatje groter".
En een hoop vrouwquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zie ik geen gat in. Wel een hoop vouwen om 'm tussen te douwen.
Ja maar wij vrouwen hebben toch geen eigen wil, maar doen toch alles uit behaagzucht?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
En mijn punt is dat het er niet om gaat wat mannen willen maar wat vrouwen willen
Dom dom dom, ik viel even uit mijn rolquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar wij vrouwen hebben toch geen eigen wil, maar doen toch alles uit behaagzucht?
Tsja, vrouwen willen van alles. Misschien gaat het ook een ietsiepietsie klein beetje om wat vrouwen zich kunnen veroorloven. Op het gebied van relaties, gewicht, inkomen en vervoer. Kun je nog zo veel willen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn punt is dat het er niet om gaat wat mannen willen maar wat vrouwen willen
Ja d'r zitten grenzen aan zeg maar.quote:
ik bedoelde effe bedreigenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, als dat kon had ik dat al gedaan natuurlijk
Oh maak je niet druk - ik heb niets tegen feminisme. Integendeelquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom dom dom, ik viel even uit mijn rol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |