quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef alors het volgende:
Ja want het kind was gewoon blank, maar Bing werd niet achterdochtig
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Lijkt een standaard mailtje, echter bij mij hadden ze het ook over kleding, ik had geklaagd over al die overdreven glamour, dus ze lijken wel te lezen wat je mailt.quote:Beste mailer,
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek en kleding in de serie. We zullen je commentaar meenemen in de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
www.gtst.nl
Hij ging toch voor een jaar naar het buitenland?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
Btw, die kerel waar Charlie laatst nog mee gezoent had, blijft die weg of gaat daar nog iets mee gebeuren? Want ik vind het wel beetje stom dat hij anders op die manier ff komt gluren.
Die ging naar het buitenland.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
Btw, die kerel waar Charlie laatst nog mee gezoent had, blijft die weg of gaat daar nog iets mee gebeuren? Want ik vind het wel beetje stom dat hij anders op die manier ff komt gluren.
Tag, Charlotte aldus Barbara heeft onlangs helaas aangegeven zo goed als nooit uit GTST te willen vertrekken en er op zijn minst nog 10 jaar aan vast te willen plakken aldus een artikel van GTST Courant. Daarbij heeft ze een vast contract en zal dus ook nooit ontslagen kunnen worden tegen haar wil tenzij zich een derde problematiek voordoet. Het lijkt er dus sterk op dat we in GTST nooit meer van zeikwijf Barbara Fischer verlost raken. Zeer spijtig voor ons als kijkers inclusief mijzelf aangezien ik Barbara al helemaal niet moet maar afijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef arwd het volgende:
hoop dat barbara dan asl eerst vermoord word (6) maar er is niks over bekend dat ze eruit zal gaan dus dat zal wel niet gebeuren dan:(
Weet wel dat hij naar het buitenland ging, maar dacht dat dat misschien een afleidingsmanouvre was en hij om één of andere binnekort terugkeerd naar Meerdijk, vind zo raar dat het hier bij blijft. Voegt namelijk niets toe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Hij ging toch voor een jaar naar het buitenland?
Volgens mij had Chris Tates een opzegclausule van 2 weken ofzo. Hij was allemaal die mooie vrouwen uit Julia's Tango gewend, en nu hij inschatte dat zoenen met Charlie zo ongeveer de hoofdprijs was, hield hij het maar voor gezien.
Misschien hadden ze hem wel voorgeschoteld dat Maxime off-limits was en dat hij de strijd met Fleuris aan moest gaan, om sexy Barrr...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Beste mailer,
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek en kleding in de serie. We zullen je commentaar meenemen in de wekelijkse vergadering.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
www.gtst.nl
Die van mij er ook gelijk maar even bij danquote:Beste Mike,
Allereerst bedankt voor je mail. We krijgen zeer veel brieven binnen met suggesties voor nieuwe verhaallijnen. Deze ideeën worden iedere maandag besproken in de scriptstudio. Natuurlijk zijn er onderwerpen die extra aandacht verdienen. Zo ook het onderwerp wat jij noemt. Aangezien er zoveel suggesties binnenkomen kan ik geen uitspraken doen over het, wel of niet, gebruiken van je onderwerp.
In ieder geval hartelijk dank voor je betrokkenheid en nog veel plezier met het kijken naar GTST.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Dat gaat kijkers kosten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Tag, Charlotte aldus Barbara heeft onlangs helaas aangegeven zo goed als nooit uit GTST te willen vertrekken en er op zijn minst nog 10 jaar aan vast te willen plakken aldus een artikel van GTST Courant. Daarbij heeft ze een vast contract en zal dus ook nooit ontslagen kunnen worden tegen haar wil tenzij zich een derde problematiek voordoet. Het lijkt er dus sterk op dat we in GTST nooit meer van zeikwijf Barbara Fischer verlost raken. Zeer spijtig voor ons als kijkers inclusief mijzelf aangezien ik Barbara al helemaal niet moet maar afijn.
Ja, dat was echt het dieptepunt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef Roberto258 het volgende:
En die kop van Ronja toen ze zich omdraaide in die scéne met Bing en Lorena, jezus dat dat kan
Het zal wel mijn bouwvakkers-tic zijn, maar toen Bar-en-boos-bara zei: "Wat isset hier mooooooooi" en ze die lelijke aftandse bakstenen in het interieur lieten zien... toen moest ik een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
Nu ik dit typ...jankt ze....alweeeer. Het is 20.05 en we hebben jankscene 1 al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |