Teeeringquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dit overleefd ze niet denken ze!
Ik ging vroeger tijdens tv kijken altijd tegen mamma's kussentjes aan liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat doen mijn kinderen ook! Nog steeds! En ze zijn al 4 en 6. Nog erger: ze willen bijn borsten (of borstjes in hun taal) altijd aaien want ze zijn zo mooi en lief
Geen idee wat ik er van moet vinden.
ik ben ook wel blij met mn borstenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef AKnynke het volgende:
m'n zusje knuffelde altijd graag met m'n borsten. Zelfs toen ze 14 was. Want dat lag zo zacht. Tot die tijd had ik ook de grootste borsten in 't huis. Nu zijn ze mn zusjes me voorbijgegroeid, met een cup E en F, terwijl ik een B cup heb. M'n moeder heeft AA. K geloof dat ik wel blij ben met m'n borsten..
k mag er niet by. En mn pa wou persee dat ik gewoon ging. Wrom denk je dat ik online ben...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Teeeringzit je dan nog wel lekker daar in Ahoy TJ?
Die had ik helemaal nietquote:
Nynke is naar Nederland geweest omdat het heel erg slecht gaat met haar oma (voor zo ver ik heb begrepen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wat er met Nynke is heb ik gemist, al is me wel opgevallen dat ze lang niet online was. Wat is er aan de hand Nynke?
Verder wou ik Vivi en TJD een virtuele knuffel geven. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik denk aan jullie.
Ik was in Nederland en Duitsland, veel familie en vrienden en sociaal en weinig tijd en dat soort zaken. DAardoor was ik niet veel online. Thuis in Nederland ligt m'n oma dood te gaan. T oude mens is 85, heeft blaaskanker, en heeft t opgegeven. Ze is al sinds oktober bij m'n ouders thuis, eerst om aan te sterken na een operatie, maar dat is sinds de kerst veranderd in om dood te gaan. Eerste kerstdag is de laatste dag geweest dat ze gegeten heeft, en de laatste dag dat ze beneden geweest is. Hoewel ze heel erg zwak is nu geven haar hart en de geest het niet op, ze is ongeloofelijk scherp nog. Gister heb ik besloten toch maar wel terug te gaan naar Zweden, want ik heb bij m'n ouders thuis niets, en dan zit ik te wachten totdat ze doodgaat. Dus gister heel bewust afscheid van d'r genomen, want ik zal neit eerder thuis komen dan dat ze dood is. Voor t oude mens hoop ik dat ze heel snel dood gaat, want t leven is niets meer zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wat er met Nynke is heb ik gemist, al is me wel opgevallen dat ze lang niet online was. Wat is er aan de hand Nynke?
Verder wou ik Vivi en TJD een virtuele knuffel geven. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik denk aan jullie.
Nee, ik was voor de kerstdagen in Nederland. Oud en nieuw heb ik met vrienden in Munchen gevierd, en daarna ben ik nog 2 dagen in Nederland geweest. Gister ben ik weer teruggevlogen naar Zweden...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Nynke is naar Nederland geweest omdat het heel erg slecht gaat met haar oma (voor zo ver ik heb begrepen)
tisser?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, miss G,,, negeer je mijn geweldig complimenteuze opmerking per ongeluk, of expresss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |