abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64852212
quote:
quote:
Internet- en netwerkprotocollen
Toepassingslaag DNS FTP Gopher HTTP HTTPS IMAP IRC NNTP POP3 RTP SIP SMTP SNMP SSH SSL Telnet UUCP XMPP
Transportlaag DCCP SCTP TCP UDP
Netwerklaag ARP ICMP IGMP IPv4 IPv6
Datalinklaag ATM Ethernet FDDI PPP Token ring Wi-Fi
volgens het TCP/IP-model

Ik ga wel gewoon slowchatten
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64852220
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ga jij lekker op dat IRC kanaal zitten, computernerdje.
Ik heb vast nog wel logs van jou toen je ook aanwezig was, joker .
pi_64852240
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:

[..]

Begin eerst eens met vertellen wat het is dan..
http://irc.tweakers.net/fok or google op mirc.
pi_64852368
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

http://irc.tweakers.net/fok or google op mirc.
Het is dood daar..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64852453
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Het is dood daar..
Niet als alle Ajacieden daar naar toe gaan.
pi_64852521
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Niet als alle Ajacieden daar naar toe gaan.
Ja, maar het is dus niet de ideale oplossing. Kan er niet naast HOOLS nog een ander VBL-slowchat topic komen? Hools schrikt mensen misschien af als je zo de OP bekijkt. En er zit nu een vaste 'kliek'.
pi_64852581
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja, maar het is dus niet de ideale oplossing. Kan er niet naast HOOLS nog een ander VBL-slowchat topic komen? Hools schrikt mensen misschien af als je zo de OP bekijkt. En er zit nu een vaste 'kliek'.
Hebben we het achter de schermen al over gehad maar wij kwamen tot de conclusie dat 1 slowchat topic genoeg is.
Dat jullie er niet komen door de vaste kliek blijft natuurlijk intact als jullie zo blijven denken
pi_64852630
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hebben we het achter de schermen al over gehad maar wij kwamen tot de conclusie dat 1 slowchat topic genoeg is.
Dat jullie er niet komen door de vaste kliek blijft natuurlijk intact als jullie zo blijven denken
En jullie zijn, gezien het 'succes' van de wie-is-de-mod topics, niet te overtuigen om dat toch een kans te geven?
pi_64852714
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Breach het volgende:

[..]

En jullie zijn, gezien het 'succes' van de wie-is-de-mod topics, niet te overtuigen om dat toch een kans te geven?
Maar die posts kunnen allemaal prima in het HOOLS topic.
Ik vond het wie-is-de-mod topic ook leuk om te zien maar het is allemaal verplaatsbaar.
Jullie kunnen dit zelf doobreken door gewoon in HOOLS te gaan posten, want HOOLS is immers voor iedereen.

Het is toch vreemd dat vanwege kliekvorming er 2 slowchat topics in een forum moeten komen?
pi_64852718
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Breach het volgende:

[..]

Van Hools is ook gewoon iets te maken. Maar als je er nooit post, gaat er ook niks veranderen. Probeer dat eerst eens.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64852835
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vast nog wel logs van jou toen je ook aanwezig was, joker .
Ja, ik ben superieur. IRC is niet zo laagdrempelig als fok. Ik wil gewoon als ik op fok zit niet een of andere nerdchatbox derbij hebben. Gewoon lekker ouwehoeren in het topic.
Dit is toch geen alternatief. Dan kan ik net zo goed posten.

Afspreken bij het zandbakje in het speeltuintje hier bij mij om de hoek is ook een optie.
pi_64852848
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Van Hools is ook gewoon iets te maken. Maar als je er nooit post, gaat er ook niks veranderen. Probeer dat eerst eens.
En hoe ga je iedereen daar naartoe krijgen dan? Ik kan daar nu wel gaan posten maar het werkt niet echt als ik dat in mijn eentje doe.

Een nieuwe slowchat-reeks betekent een nieuwe start en minder off-topic in de normale topics. En dus weer minder werk voor jullie. Zie het van de positieve kant.
pi_64852951
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Breach het volgende:

[..]

En hoe ga je iedereen daar naartoe krijgen dan? Ik kan daar nu wel gaan posten maar het werkt niet echt als ik dat in mijn eentje doe.

Een nieuwe slowchat-reeks betekent een nieuwe start en minder off-topic in de normale topics. En dus weer minder werk voor jullie. Zie het van de positieve kant.
Door het via PM te vragen?
Een nieuwe start is wat mij betreft niet nodig.
Er is een gelegenheid tot offtopic in 1 topic en dat is al jaren zo en dat zal voorlopig ook zo blijven.
pi_64852978
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Door het via PM te vragen?
Een nieuwe start is wat mij betreft niet nodig.
Er is een gelegenheid tot offtopic in 1 topic en dat is al jaren zo en dat zal voorlopig ook zo blijven.
Als jij die PM gaat versturen ben ik voor
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:09:34 #219
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64852992
Met z'n allen HOOLS overnemen.. Zal de 'kliek' ook blij mee zijn.
pi_64853005
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Als jij die PM gaat versturen ben ik voor
Dat wil ik best wel doen hoor
pi_64853014
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Aardig wat notes die _Mike_
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64853115
We moeten gaan chatten om af te spreken dat we gaan chatten..
pi_64853171
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Riro het volgende:
Lekker boeiend wat de kliek vindt. HOOLS is het slowchattopic van VBL en ik denk dat het overkill is om meerdere slowchattopics naast elkaar te laten lopen. Ik snap best wat jullie bedoelen hoor, HOOLS is zo saai als wat de laatste tijd en ik heb mij ook meer vermaakt met de speculatietopics dan HOOLS.

Waarom niet gewoon even proberen in HOOLS? Ik ben tegen kliekjes en iedereen moet kunnen posten wat hij/zij wil.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64853180
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat wil ik best wel doen hoor
Of misschien een TT change van HOOLS, naar Bier, Hoeren en Kermis.

Verder zal ik nu ophouden met chatten om te kunnen chatten.
pi_64853217
Dan veranderen we wel de naam. Kom op zeg "Hools" dat is wel een beetje erg kinderachtig.
En die rare banners en plaatjes kunnen ook wel uit de OP.
pi_64853253
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan veranderen we wel de naam. Kom op zeg "Hools" dat is wel een beetje erg kinderachtig.
Waar slaat Hools uberhaupt op dan?
Hooligans ?
pi_64853255
Gewoon opnieuw een slowchat beginnen is natuurlijk ook een optie ja, als dat tenminste zorgt voor nieuwe users en een gezelliger topic.

Mij maakt het niet uit wat de titel of OP is. Slowchat = slowchat.
pi_64853294
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar heb ik nooit wat van gesnapt, gewoon tieten in de OP. Dan kijken Ado en SCH maar even de andere kant op
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64853329
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef denthemen het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit wat van gesnapt, gewoon tieten in de OP. Dan kijken Ado en SCH maar even de andere kant op
!!!
pi_64853335
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Riro het volgende:
Ik zit ook wel eens in Hools, van buiten lijkt het misschien wel een kliek, maar valt volgens mij wel mee. Was er maar wat meer slap geouwehoer over bier, tieten en kermis.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64853385
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Adothehague het volgende:
Waar slaat Hools uberhaupt op dan?
Hooligans ?
Volgens mij wel Dat impliceert de kindertekening van een mannetje met een knuppel in de OP wel iig. Terwijl het topic vol zit met huisvaders, vrouwen, homo's en andere jan degelijks
pi_64853440
Kut PM sjimz.
pi_64853453
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64853604
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef Suijk het volgende:
Ik zit ook wel eens in Hools, van buiten lijkt het misschien wel een kliek, maar valt volgens mij wel mee. Was er maar wat meer slap geouwehoer over bier, tieten en kermis.
Nou ik heb ook een tijdje meegepost daar. Maar dat begon op een gegeven moment wel trieste vormen aan te nemen daaro. Leek wel een sociale werkplaats. Mensen die elkaar virtueel biertjes en koffie uitdeelden, Clauwhee die elke dag hoofdpijn had, of een andere scheetje dwars zat, Bos81 een nog thuiswonende bijna dertiger die niet tot laat mocht computeren van zn pa etc...

Is het nu nog steeds zo?
pi_64853642
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou ik heb ook een tijdje meegepost daar. Maar dat begon op een gegeven moment wel trieste vormen aan te nemen daaro. Leek wel een sociale werkplaats. Mensen die elkaar virtueel biertjes en koffie uitdeelden, Clauwhee die elke dag hoofdpijn had, of een andere scheetje dwars zat, Bos81 een nog thuiswonende bijna dertiger die niet tot laat mocht computeren van zn pa etc...

Is het nu nog steeds zo?
pi_64853664
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef RayMania het volgende:
Gewoon opnieuw een slowchat beginnen is natuurlijk ook een optie ja, als dat tenminste zorgt voor nieuwe users en een gezelliger topic.

Mij maakt het niet uit wat de titel of OP is. Slowchat = slowchat.
+1

Ik ben voor. HOOLS lijkt voor ouwe lullen met kinderen. En wij zijn zelf nog kinderen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:26:23 #237
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64853691
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64853721
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64853873
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
Dat is al de 2e keer deze week dat je me laat lachen. Komt wel goed met die inbreng van jou
pi_64855044
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
Soms is het niet netjes om dingen over iemand te zeggen terwijl je helemaal niks weet over die persoon of de persoonlijke situatie. Behoorlijk jammer.
pi_64855257
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
Weheh te triest !
pi_64855287
Die mensen zetten het allemaal zelf op internet hoor. Ik niet.

Maargoed, als ik iemand met deze uitspraken gekwetst heb bied ik daar bij deze mijn oprechte excuses voor aan. Het was nooit de bedoeling om mensen persoonlijk te raken ofzo. Deze (aangedikte) voorbeelden haalde ik er slechts bij ter illustratie van het niveau van HOOLS op dat moment.
pi_64855333
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die mensen zetten het allemaal zelf op internet hoor. Ik niet.

Maargoed, als ik iemand met deze uitspraken gekwetst heb bied ik daar bij deze mijn oprechte excuses voor aan. Het was nooit de bedoeling om mensen persoonlijk te raken ofzo. Deze (aangedikte) voorbeelden haalde ik er slechts bij ter illustratie van het niveau van HOOLS op dat moment.
Tja en nu wordt er in het BHK topic door een invalide en door een mannetje met overgewicht gepost.
Om maar eens in de zelfde hoek te spelen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 januari 2009 @ 16:01:36 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64855337
Ik vond het juist dat HOOLS de laatste weken weer juist leuker werd .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64855485
Wanneer komt Prosac online? Kan hij mooi uitleg geven op mijn vraag.
pi_64855486
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef borisz het volgende:
Jammer dan, het topic is nu gekaapt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64855529
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt Prosac online? Kan hij mooi uitleg geven op mijn vraag.
Je zou hem ook een PM kunnen sturen, dan krijg je vanzelf antwoord terug.
pi_64855572
quote:
Wat je vindt mag je houden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:06:23 #249
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64855579
quote:
En nu wordt het nóg leuker!
pi_64855615
quote:

[..]

Is het nu nog steeds zo?
Clau postte al een tijd niet meer in Hools en ik woon op mezelf

Tevreden?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_64855627
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb het in dit topic al een keer gevraagd. Lijkt me wel voldoende.
pi_64855643
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord, dus laat hem maar lekker hier posten.
We blijven wel transparant he.
pi_64855654
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb het in dit topic al een keer gevraagd. Lijkt me wel voldoende.
Dan is het dus ook niet nodig om het nog een keer aan te halen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:08:21 #254
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64855676
quote:
Maar natuurlijk wel voor een beperkte groep met weinig meerwaarde an sich. Golfer (jaja) had indertijd wel gelijk met het hoge mogguh en weltrusten gehalte. Zoals de slowchat nu loopt, zal het de hools mensen grotendeels niet aantrekken, maar dat zwakt wel af. Dat is ook gewoon het recht van de sterksten/ meerderheid.
pi_64855692
quote:
Zie het als een HOOLS 2.0

Het is ook niet de bedoeling dat de mensen uit het oude HOOLS er niet meer kunnen posten. Maar dat was toch meer een 'vriendenclubje'. En nu is het wat meer een clubje voor iedereen. Het gaat nog steeds over onzin, alleen in een wat rapper tempo (althans, vandaag).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')