Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
De reeks mag zeker niet worden voortgezet? Ik heb er nl goed mee vermaakt
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.
We kunnen nu wel gaan speculeren hoelang je het vol gaat houden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.
Ik heb me er ook uitstekend in vermaakt hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoor
Ik ga natuurlijk niet direct als een olifant in de porseleinkast tekeer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Dus probeer NU al een duidelijk statement te maken naar wat jij vind wat de limit is.
wie wil je nog even onderuit halen hier op eht forum?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoor
kom je zaterdag nog?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie wil je nog even onderuit halen hier op eht forum?
nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Hey Prosac,
Je moet wel een grens stellen als je vind dat bepaalde users te ver gaan in de ontgroenning.
Ik bedoel, je moet niet alles wat ze tegen je zeggen zomaar accepteren he, als je dat nu wel allemaal accepteerd en later als je niet meer zo verlegen bent ga je harder optreden tegen de users dan komt er meestal een opstand. Dus probeer NU al een duidelijk statement te maken naar wat jij vind wat de limit is.
Dat kan sterker TR.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
-
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo eigenlijk werd ik hier toch wel flink getrolled. Ik kom hier met de beste bedoelingen. Krijg ik zo'n opmerking naar mn hoofd geslingerd. Als dat niet was gedaan had ik ook geen nare opmerking teruggemaakt.
Als ik mod was geweest had ik hier toch wel een noteje uitgedeeld.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo eigenlijk werd ik hier toch wel flink getrolled. Ik kom hier met de beste bedoelingen. Krijg ik zo'n opmerking naar mn hoofd geslingerd. Als dat niet was gedaan had ik ook geen nare opmerking teruggemaakt.
Als ik mod was geweest had ik hier toch wel een noteje uitgedeeld.
Ik dacht dat ADO de hulpmod was?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, je bent deze vergeten:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
Al is het wel een beetje een overdreven edit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |