Je hebt ons tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het niet blowen.
Want voor het niet roken heb ik die geweldige pleister, maar voor het THC gemis heb ik niets.
quote:
Het is ook leuk als je tegen jezelf zegt tijdens zo'n moment: ik zorg dat je je de hele avond zo beroerd voelt, ja, helemaal voor je gaat slapen. Geen rust voor jou jongen, niet voor je sigaretten/shag hebt gehaald. En na een minuut is het hele gevoel weg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.
Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...
But where is the fun in giving up !
Dat is ook mijn grootste probleem. Ik zie de fun nog niet. Bij iedere dag dat ik niet rook denk ik, goh knap, heb ik eigenlijk wel een sigaretje verdiend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Mjah had precies hetzelfde. Zag net het pakketje van mijn vader liggen. Toen dacht ik wel: oeh, me wants. Maar heb het niet gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.
Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...
Dat heb ik de eerste 12 uur. Kriebel in mijn keel en hoest die vast zitquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Steeven het volgende:
Heeft er al iemand moeten hoesten enzo? Ik heb maar weinig afkickverschijnselen (nog)...
Ik stik 's nachts in mijn eigen slijm. Geen grappig praatje, het is zelfs doodeng.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Steeven het volgende:
Heeft er al iemand moeten hoesten enzo? Ik heb maar weinig afkickverschijnselen (nog)...
Tering dat klinkt heftig zeg. Hoe lang heb je gerookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik stik 's nachts in mijn eigen slijm. Geen grappig praatje, het is zelfs doodeng.
Zo eng dat ik gisteren bij de huisarts zat te janken.
Nu is mijn mama heel vroeg aan longemfyseem overleden, en heb ik haar letterlijk in haar slijm zien stikken. Ik slaap 2 uur per nacht. Zittend.
Dit is tijdelijk gelukkig, mijn longen zijn gewoon een grote schoonmaak aan het houden.
Ben wel doorgestuurd naar het ziekenhuis voor longfoto's.
Maandag weet ik hoe erg de schade is.
26 jaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tering dat klinkt heftig zeg. Hoe lang heb je gerookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |