abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64823998
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Sanne het volgende:

[..]

Pak er maar een of wil je het uiteinde van de mijne?

[ afbeelding ]

10 cent per stuk bij de ouderwetse drogist.
Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...
Damn morgen wordt ik 30 jaar ... gelukkig vier ik het pas volgende week , anders zou ik echt problemen krijgen !
Iedereen gaat op het balkon maar roken ... en nu maar hopen op -30 volgende week

Uhmm en sanne hoe smaakt jouw uiteinde?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64824028
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Dzy het volgende:
Bij m'n vorige serieuze poging ben ik in een maand 20 kilo aangekomen. Nu heb ik serieus nog niks meer gegeten dan normaal, dus ik ben er best trots op. Ik doe nu de biertest. Ik drink zoveel mogelijk bier en kijk of ik het vol kan houden zonder te roken. Als de drang straks te erg is dan weet ik dat ik dat de komende tijd niet moet doen
Dat is vet slim ! Gelukkig heb ik nog wat staan van oud en nieuw !
Proost gozert!
pi_64824120
Ik heb nog een fles wijn. Ik durf er nog niet aan though. Niet zolang dat pakje shag hier ligt . Ik leef graag op het randje, maar ik weet nu al dat ik al m'n principes overboord gooi zodra die fles leeg is. Te vroeg is het nog daarvoor.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:14:40 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824153
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...
Damn morgen wordt ik 30 jaar ... gelukkig vier ik het pas volgende week , anders zou ik echt problemen krijgen !
Iedereen gaat op het balkon maar roken ... en nu maar hopen op -30 volgende week

Uhmm en sanne hoe smaakt jouw uiteinde?
Heerlijk.
Al voel ik mij wel een pruimende oude boer als ik die vieze kwatten uitspuug.
Maar van kauwgom krijg je van die dikke kaken, en dat wil ik mijn fijne gezichtje niet aandoen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:17:27 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824293
Misschien werkt het bij jullie averechts, maar ik heb me ontzettend vermaakt bij de "No cure for cancer" show van Denis Leary.

(deel 1 is niet de beste, eigenlijk moet je als je het leuk vindt alle 9 delen bekijken)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:19:49 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824390
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Steeven het volgende:
Ik heb nog een fles wijn. Ik durf er nog niet aan though. Niet zolang dat pakje shag hier ligt . Ik leef graag op het randje, maar ik weet nu al dat ik al m'n principes overboord gooi zodra die fles leeg is. Te vroeg is het nog daarvoor.
Ik heb ook nog wat in huis. Iemand zei dat dat het moeilijker maakte, terwijl ik er juist een gerust gevoel bij heb.

Het ligt wel buiten bereik, ik kan er niet zomaar bij.

Een glaasje rosé zonder peuk lukt me goed, en het is nog lekker ook.
pi_64824457
Sanne, heb je meer moeite met niet roken of met niet blowen?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:27:29 #68
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_64824750
Ik ben nog steeds gestopt. Ik heb het eigenlijk niet zo zwaar meer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:28:19 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824800
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Dzy het volgende:
Sanne, heb je meer moeite met niet roken of met niet blowen?
Het niet blowen.
Want voor het niet roken heb ik die geweldige pleister, maar voor het THC gemis heb ik niets.
pi_64824950
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt. Ik heb het eigenlijk niet zo zwaar meer
Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.

Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...

But where is the fun in giving up !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')