Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pak er maar een of wil je het uiteinde van de mijne?![]()
[ afbeelding ]
10 cent per stuk bij de ouderwetse drogist.
Dat is vet slim ! Gelukkig heb ik nog wat staan van oud en nieuw !quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Dzy het volgende:
Bij m'n vorige serieuze poging ben ik in een maand 20 kilo aangekomen. Nu heb ik serieus nog niks meer gegeten dan normaal, dus ik ben er best trots op. Ik doe nu de biertest. Ik drink zoveel mogelijk bier en kijk of ik het vol kan houden zonder te roken. Als de drang straks te erg is dan weet ik dat ik dat de komende tijd niet moet doen
Heerlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...
Damn morgen wordt ik 30 jaar ... gelukkig vier ik het pas volgende week , anders zou ik echt problemen krijgen !
Iedereen gaat op het balkon maar roken ... en nu maar hopen op -30 volgende week
Uhmm en sanne hoe smaakt jouw uiteinde?
Ik heb ook nog wat in huis. Iemand zei dat dat het moeilijker maakte, terwijl ik er juist een gerust gevoel bij heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Steeven het volgende:
Ik heb nog een fles wijn. Ik durf er nog niet aan though. Niet zolang dat pakje shag hier ligt. Ik leef graag op het randje, maar ik weet nu al dat ik al m'n principes overboord gooi zodra die fles leeg is. Te vroeg is het nog daarvoor.
Het niet blowen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Dzy het volgende:
Sanne, heb je meer moeite met niet roken of met niet blowen?
Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt. Ik heb het eigenlijk niet zo zwaar meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |