abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:05:17 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64819267
Van de week zat ik gillend, zwetend en huilend rechtop in mijn bed, midden in de nacht. Met drie katten om me heen die naar me keken alsof ik echt gek was geworden.

Het kuttige is, is dat je jezelf ook niet zomaar in bedwang krijgt. Als je weer in slaap valt komt de volgende nachtmerrie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64819485
M'n ergste nacht was de derde, toen had ik een nachtmerrie die enorm erg was (wat weet ik niet meer) en dan schoot ik zwetend en gillend wakker en na een kwartier viel ik weer in slaap ging het verder waar ik gebleven was...
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:25:39 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64819932
Een paar jaar geleden ben ik ook met pleisters gestopt. Toen heb ik precies een vivid droom gehad die geen nachtmerrie was. De hele nacht heeft er toen een overleden vriendin op de rand van mijn bed gezeten en ik weet dat we ook heel veel hebben besproken. Daar was ik toen heel dankbaar voor. Maar is ook de enige keer dat het een positieve droom was.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64821182
Morgen ben ik vrij, wordt een moeilijke dag ben ik bang :x. Hele dag thuis, veel niks doen en verveling, brrr.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64821388
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik doe het zonder maar ik werd voor het eerst in m'n levend schreeuwend wakker... .

De drang is erg hoog nu. Na een dag werken wil ik zó graag roken, dat heb ik nu wel ervaren. Die ochtendpeuk kan me gestolen worden, uit het werk roken is de shit. Maar ik doe het niet!
Same , ochtend maakt niets uit... als je na het werk zit te chillen achter je PC dan mis je het erg
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64821477
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:05 schreef Sanne het volgende:
Van de week zat ik gillend, zwetend en huilend rechtop in mijn bed, midden in de nacht. Met drie katten om me heen die naar me keken alsof ik echt gek was geworden.

Het kuttige is, is dat je jezelf ook niet zomaar in bedwang krijgt. Als je weer in slaap valt komt de volgende nachtmerrie.
Sanne ... uit ervaring weet ik dat hoemeer herinneringen je meeneemt naar bed hoe erger je dromen/nachtmerries zijn ...
Probeer een uur eerder te slapen dan normaal , en lees een tijdschrift of boek (jeweetwel zo een stapel faxen)
Absoluut geen tv , en zorg dat je niet propvol zit want anders krijg je het te warm en wordt je sneller wakker!
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:09:14 #47
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64821596
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Sanne ... uit ervaring weet ik dat hoemeer herinneringen je meeneemt naar bed hoe erger je dromen/nachtmerries zijn ...
Probeer een uur eerder te slapen dan normaal , en lees een tijdschrift of boek (jeweetwel zo een stapel faxen)
Absoluut geen tv , en zorg dat je niet propvol zit want anders krijg je het te warm en wordt je sneller wakker!
Jij bent/was Youp fan.
pi_64822299
Maargoed ... wat zo een rotdag maakte vandaag ? Je kent het wel , iedere wezen op aarde heeft een vijand... zoals de witte haai op kilometers afstand bloed kan ''ruiken'' . Hebben rokers ook zo iemand die telepatisch lijkt... de ANTI-ROKER !
Langzaam besluipt hij zijn prooi , als een wild dier dat bloeddorstig op zoek is naar een maaltijd...
In mijn ooghoeken zie ik hem verschijnen , ik probeer hem te negeren , want het is gewoon een irritante gast.
Even kijk ik om ... hey ! Hij is weg ! Hoewel ik het nog aan niemand verteld hebt behalve een paar woorden op FOK! Krijg ik mijn eerste hartstilstand van vandaag...
''Heyy maarten, gestopt? '' vraagt onze sluipbloedzuiger van achter...
Uhmm hoe weet je dat ? vraag ik.
''Nou gewoon... ik dacht laat ik eens vragen waarom ik je niet rokent zie'' zegt hij alsof hij al lang heeft geroken dat ik gestopt was ... Ik kijk hem aan en denk ''.. als ie een kampvuur maakt dan doet ie dat met lampen... dat geeft niet zoveel rook... zo een anti-roker is het...''
Ik antwoord : '' ach ben nog bezig , en op de goede weg ''
En dan komt het ... zo sago dat ik ben ... DE OPMERKING die elke anti-roker stelt :
''Tja als je niet ermee was begonnen dannnn..''
Langzaam dringen de moordgedachtes bij me binnen... wie zal ik als eerste bellen? Mijn Ex-vriendin? Die heeft immers alle afleveringen van CSI gezien... dus die weet exact hoe een lijk moet worden opgeruimt...
Snel prop ik een hand vol M&M`s naar binnen ...damn de 2de zak van 400gram in 3 dagen... vanavond maar even lekker op FOK gaan delen wat hun nou eigenlijk zo eten ... Zwijgent en hem verbaast achterlatend loop ik naar binnen en ga verder met mijn werk...
pi_64822420
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jij bent/was Youp fan.
We hebben een winnaar ! Nu nog mijn plaatsnaam raden en je mag met me trouwen !
pi_64822592
Ik heb de lijst bijgewerkt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')