abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 januari 2009 @ 09:00:49 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64840067
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef appelsap het volgende:
Sjeen, het was niet zo serieus bedoeld hoor. Ik vind het ook normaal, zeker als je nog gaat sporten.

Ik moet nog avondeten maar heb totaal geen honger.
Had het ook niet persoonlijk opgevat hoor Maar heb hetzelfde als Teigan, mijn lijstjes lijken altijd mega tov andere

Mijn weegschaal heeft het begeven Hij gaf gisteren in een laatste stuiptrekking aan dat ik 138,8 woog Ik hoop dat het alleen de batterij is, vriendje gaat vandaag een nieuwe voor me halen
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik 's avonds nog echt ergens wat moet eten. Overdag eet ik zo ongeveer om de 2 uur (9 uur ontbijt, 11 uur tussendoortje, 1 uur lunch, 3 uur tussendoortje en dan ergens tussen 5 en 7 eten) En ik ga op z'n vroegst om 11 uur naar bed. Dan heb ik dus echt allang weer honger!
Misschien een idee om tussen avondeten en bed nog een bakje kwark of yoghurt te nemen? Ik verplaats mijn toetje, als ik er een neem, altijd tot nadat ik Isa in bed gelegd heb. En soms neem ik een grote mok thee met honing en wat van fruit nog...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64840070
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
2 harde banden fietst een stuk beter iig. En wat eten voordat je een uur gaat fietsen in de kou is ook wel slim.
Mijn banden zijn ook altijd heel hard. Schiet je tenminste op, anders trap je je te pletter.

Het was vanmorgen -12 toen ik op mijn fiets stapte.
Mocht iemand nog zin hebben in wandelen in de sneeuw... dit weekend wordt het prachtig weer rond Eindhoven (-1 en zonnig) en er ligt nog veel sneeuw. En de wegen zijn nu weer goed begaanbaar. (Eindelijk!)
Helaas heb ik zelf weinig tijd. Moet tentamens leren en practicumopdrachten maken...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64840590
wat voor opleiding doe je Levi?

Vanmorgen superbrak mijn bed uitgekomen en gaan fietsen...eigenlijk wilde ik liever blijven liggen

Wij gaan waarschijnlijk dit weekend naar de winterefteling. Iets zegt me dat het koud wordt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64840720
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
wat voor opleiding doe je Levi?

Vanmorgen superbrak mijn bed uitgekomen en gaan fietsen...eigenlijk wilde ik liever blijven liggen

Wij gaan waarschijnlijk dit weekend naar de winterefteling. Iets zegt me dat het koud wordt
Denk dat de kou wel mee zal vallen, het wordt zonnig, -1 en windkracht 2. Volgens mij is dat best lekker weer. Sterker nog: lijkt mij perfect winterefteling weer.

Ik doe een deeltijd HBO opleiding, bedrijfskundige informatica. Heb al een HEAO diploma, maar werk nu in de IT en moet mijn IT kennis wat opveizelen. Vandaar dat ik nu 's avonds naar school ga, 2 avonden in de week. Gelukkig heb ik best veel vrijstellingen en ben ik -als alles meezit- over 1.5 jaar klaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64842269
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Sjeen het volgende:
Misschien een idee om tussen avondeten en bed nog een bakje kwark of yoghurt te nemen? Ik verplaats mijn toetje, als ik er een neem, altijd tot nadat ik Isa in bed gelegd heb. En soms neem ik een grote mok thee met honing en wat van fruit nog...
Normaal eet ik geen toetje Ik heb momenteel een avond-appel ingelast (en als je mijn appels ziet denk je dat het een maaltijd is, mèn wat zijn die dingen groot )
Maar op zich een idee om idd wat kwark oid te eten!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:49:08 #136
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64843170
Goedemorgen!
Vanavond weer terug naar m'n ouders en dan gelijk even op de weegschaal stappen.
Ik heb het gevoel dat ik niks ben afgevallen, heel raar.

Hoe vaak wegen jullie jezelf?
pi_64843267
zo'n 5x per dag

En mijn weegschaal is stom als ik kleren aan heb en een tas in mijn handen dan herkent hij mij niet meer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:52:56 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64843346
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Isabeau het volgende:
zo'n 5x per dag

En mijn weegschaal is stom als ik kleren aan heb en een tas in mijn handen dan herkent hij mij niet meer
Mijn weegschaal herkent mij niet als ik teveel kleren en schoenen aan heb. Hij denkt dan dat ik persoon twee ben.
Persoon twee is Sanne met kat in de armen.

Ik weeg mij geen vijf keer per dag, maar wel twee keer per dag.
's Avonds voor het slapen en 's morgens als ik opsta.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:57:19 #139
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64843513
Oh dan valt 2x in de week wel mee
Ben wel er bang voor eigenlijk dat ik niks ben afgevallen
Maar we zullen zien.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 januari 2009 @ 10:58:55 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64843593
Ik ook twee keer per dag, 's morgens en 's avonds... En soms stiekem als ik op de badkamer ben Maar ik ga uit van het gewicht op woensdagmorgen als richtlijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')