Uhmzz ik bedoel dus niet de HC maar echt een vertrekassistent als een 2/3de man bij een HC.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Meester = machinist. Assistent = (H)Conducteur
Doorgaans komt de machinist (bij NS in ieder geval), tijdens de rit niet zijn hok uit. (H)C doet al het werk dus.
die is er niet volgens mij toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik bedoel dus niet de HC maar echt een vertrekassistent als een 2/3de man bij een HC.
Opdrachtenboek geeft anders aan en railpocket word ik ook niet veel wijzer van dan alleen : Ja hier meester van de 8816 u kunt de deuren sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
die is er niet volgens mij toch?
Ja aspirantje nog maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Aangezien je een railpocket hebt werk je dus bij de NS. Dan zou je dit toch of moeten weten, of gewoon aan je collega's kunnen vragen. In plaats van het aan hobbyisten vragen
quote:Elfstedentocht op 10 januari in Brabant
07-01-2009
Op zaterdag 10 januari wordt de Elfstedentocht in Brabant gehouden. Echter, niet op het ijs maar met de Brabantse bus. Iedereen in Brabant kan gratis meedoen aan deze wedstrijd. Degene die de slimste route per bus uitstippelt en daarmee de meeste stempels verzamelt, is winnaar.
Startsein in Breda
Deze ‘Elfstedentocht per bus’ is de officiele start van de proef van provincie Noord-Brabant, waarbij busreizigers tussen de 12 en 65 jaar voor ¤ 0,60 cent per rit (in spits ¤ 0,90) reizen vanaf 1 januari. Gedeputeerde Annemarie Moons geeft om 09.00 uur het startsein bij de stempelpost op de Grote Markt in Breda en reikt om 16.00 uur de prijs uit aan de winnaar bij de finish op de Parade in ‘s-Hertogenbosch.
Spelregels
Deelnemers kunnen een speciale stempelkaart en stempels gratis afhalen bij de stempelposten in elf steden in Brabant. Dit zijn: Roosendaal (Markt), Etten-Leur (Bogaart), Breda (Grote Markt), Oosterhout (Markt) , Waalwijk (Vredesplein) , Tilburg ( Kerkenbosplaats), Boxtel (Markt), Uden (Markt), Boxmeer (Weijerplein) , Oss ( Walplein) en de finish in ’s-Hertogenbosch (Parade) . Deelnemers mogen zelf bepalen waar zij starten en welke stempelposten zij aandoen. Diegene die om 16:00 uur de stempelkaart met de meeste (geldige) stempels overhandigt bij de finish in ’s-Hertogenbosch, is winnaar. De prijs is een uitgebreid prijzenpakket ter waarde van ¤2500, bestaande uit onder andere een ballonvaart, een Efteling jaarabonnement, concertkaarten, diner- shop-, en saunawaardebonnen en nog veel meer.
Meer informatie over de spelregels, voorwaarden etc. zijn te vinden op www.brabant.nl/bus.
Ehm, dat is per bus en niet per treinquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Treinkopper het volgende:
Speciaal voor de Rondje-Nederland fanatici, die hun talenten ook wel eens op de weg willen proberen:
[..]
Dat zegt'ie toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, dat is per bus en niet per trein
spammertquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef Charango het volgende:
@Jacob1988
Rolfilm-CTA'squote:
Mensen heen en weer brengen? Dat museum is tot 17:00 open, dus de laatste mensen naar Utrecht CS vervoeren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rolfilm-CTA's![]()
Trouwensch, ik zag zojuist rond 17:00 op de Oosterspoorbaan een SGMm (kon niet zien of het een 2 of 3 was) in zuidelijke richting langsrijden, naar het NSM toe. Ra ra, wat deed dat ding daar??
Jammerrrrrrrrr Dit was dus aan de _andere_ kant van het museumquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mensen heen en weer brengen? Ik heb geen flauw idee tot hoelaat dat museum open is hoor...
Dan weet ik t nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerrrrrrrrr Dit was dus aan de _andere_ kant van het museum
De laatste twee slagen van die pendel gaan niet via Driebergen Zeist maar via Hilversum omdat er tussen Ut en Db geen ruimte meer is door de spitspendels naar Veenendaal Centrum.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mensen heen en weer brengen? Dat museum is tot 17:00 open, dus de laatste mensen naar Utrecht CS vervoeren?
Oh? Is dat nieuw dan of zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
De laatste twee slagen van die pendel gaan niet via Driebergen Zeist maar via Hilversum omdat er tussen Ut en Db geen ruimte meer is door de spitspendels naar Veenendaal Centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |